wtorek, 11 kwietnia 2017

JESZCZE ŻADEN OSZUST NIE OSZUKAŁ MÓZGU

Mózg się nie myli. Każde słowo nie oparte na prawdzie mózg wprowadził na umysł oparty na braku rozumu i energię opartą na braku rozumu. Tyle oszuści mają ze swoich kombinacji przy pomocy narzucania słów, że są umysłowo i psychicznie chorzy. Choroba umysłowa i psychiczna jest skutkiem wprowadzenia przez mózg myślenia opartego na kłamstwie na umysł oparty na braku rozumu na jakim człowiek ma zmienioną anatomię na danego rodzaju oszusta jakim jest na narzuconym przez siebie myśleniu.
Wszyscy powinniśmy tak jak mózg odrzucać słowa oszusta. Kto nie odrzucił a wykonywał stał się służącym oszusta. Czyste kochanie i czysta miłość oparta jest na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie nazywający słowa oszustów prawem i wiarą w Boga są służącymi oszustów. Na słowach Stwórcy ludzie są wolni. Każdy kto ma w domu oszusta i wykonuje jego słowa jest służącym oszusta. Wierzący w Boga to oszust. Prawdomówny wypowiada słowa Boga. Nigdy jeszcze nie pomyliłam się w wskazaniu na słowa oszusta przed sądami, ani w pismach ludzi nazywających siebie władzą. Oszuści wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach jakie są w naturze mózgu, a oni są umysłowo chorzy na innych słowach jak są w naturze mózgu. To ja wygrałam, a nie oszust bo oszust jest umysłowo i psychicznie chory. Z paroma oszustami się zgodziłam, ale zobaczyłam, że to oszuści. Nie nazywam prawem i wiarą w Boga słów oszustów. Ludzie którzy nazywają prawem i wiarą w Boga słowa oszustów są umysłowo i psychicznie chorzy, tak samo jak oszuści. Z mózgiem nikt nie wygrał i nigdy nie wygra.
Psychika jest normalna na rozumie, a nienormalna na braku rozumu. Oszuści nie oszukali swojego Stwórcy i mają doświadczanie swoich oszustów na tak długo aż przywrócą się do stanu przyzwoitych ludzi jakimi nas stworzył Stwórca.
Tak jak odkrycia naukowe tego dowodzą umysłowo i psychicznie chory jest narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa. Narzucane słowa to słowa oparte na kłamstwie. W naturze mózgu są słowa oparte na prawdzie. Też weszłam w to bagno, ale nie na tyle ażeby nie rozpoznać oszustów wypowiadających słowa oparte na kłamstwie.
Odkryłam, że mózg wykonuje doskonałą pracę wprowadzaniem oszusta na umysł oparty na braku rozumu i zmienioną mowę ciała na odruchy danego rodzaju oszusta. Tylu oszustów, że nie ma kto ogłosić mojego odkrycia.
Inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo oszustów. Prawo oszustów od prawa Stwórcy różni się słowami i Naukowcy odkryli tą różnicę słów, że wykazuje mózg na innych systemach neurologicznych. Ta różnica słów jest w umyśle opartym na braku rozumu. Albert Einstein też to widzi mówiąc o energii pochodzącej ze sposobów myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję na mózg, że on zna te słowa którymi człowiek oszukuje gdyż wykazuje je na umyśle opartym na braku rozumu. U oszustów bardzo dobrze widać, że nie mają rozumu. Oszusta widać po energii opartej na kłamstwie jaka zmieniła jego twarz na twarz głupca. Ten kto nie widzi jest też głupi.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz