niedziela, 2 kwietnia 2017

LUDZIE WYMYŚLILI MYŚLI DO PRZYWŁASZCZENIA SOBIE MIENIA STWÓRCY, A STWÓRCA ZMIENIŁ IM ANATOMIĘ NA ZŁODZIEI I BANDYTÓW

Nie ma mi kto przyznać Nagrody Nobla za odkrycie, że zmieniona anatomia jest oparta na słowach złodzieja i bandyty, ale nie ma lepszej Nagrody od anatomii opartej na rozumie Stwórcy. Na moim Blogu pokazują w tej chwili, że złodziejami i bandytami nie jest tylko 13 ludzi. Ja wiem, że dużo więcej ludzi nie jest złodziejami i że miliardy ludzi to ludzie okradzeni przez złodziei i bandytów, którzy nazwali swoje słowa prawem i wiarą w Boga. Złodzieje i bandyci nazwali ich słowa do okradania i mordowania psychiki prawem i wiarą w Boga. Nie wiedziałam w moim występowaniu przed sądami, że tyle ludzi jest złodziejami i bandytami i pisałam do sądów, że ja na moim myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu widzę słowa złodzieja i bandyty. Wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach Właściciela mienia jakie jest na ziemi. Dziennikarze komentujący odkrycie naukowe o naszym prawdomównym mózgu, że przydałby się w kryminalistyce nic nie piszą na moje wskazywanie, że inne myślenie w mózgu jak oparte na prawdzie to myślenie kryminalisty. Złodziej i bandyta to kryminalista. Dziennikarze nic nie reagują na moje wskazywanie, że z Departamentu Zdrowia zwolniono Dyrektorów którzy chcieli ażeby ludzie żyli. Nie reagują na moje wskazywanie na dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi zostało okradzionych przez złodziei i bandytów którzy ich słowa nazwali dla mózgu prawem. Dziennikarze nie reagują na moje wskazywanie, że w Google nie wpisuje się moich odkryć, że myślenie władzy i kościoła to myślenie do okradania i mordowania życia. Dziennikarze nie reagują na moje wskazywanie, że na moim Blogu i na Twitterze gdzie jest ponad 4400 moich artykułów opartych na odkryciach naukowych wymazuje się ludzi czytających i Obserwatorów i że wymazuje się Genetyków, ludzi  Anatomii Humana, Fizyków, Biologów i ludzi którzy mają często ponad miliard Obserwatorów. Złodzieje i bandyci mówią, że Stwórca nie umiał im stworzyć ciała, żeby nie cierpiało na ich myśleniu jakim znęcają się na psychice i zabijają psychikę na organizowanych przez nich wojnach. SYSTEMY NEUROLOGICZNE OPARTE NA NARZUCONYCH SŁOWACH TO NIE JEST GENETYKA, a są to systemy neurologiczne na jakich ma zmienioną anatomię złodziej i bandyta.

                                                                                                        Barbara Paul
                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz