piątek, 14 kwietnia 2017

LUDZIE KOŚCIOŁA MÓWIĄ, ŻE ZRZEKLI SIĘ MIŁOŚCI, A TO ENERGIA NA JAKIEJ STWORZYŁ NAS BÓG

W naturze wszechświata jest tylko energia miłości i na niej oparta jest nasza psychika. Nasza psychika tuli się do innych stworzeń jak widać to u zwierząt i ludzi na energii Stwórcy. W naturze nie ma innej energii jak energia miłości, a ludzie kościoła mówią, że zrzekli się tej energii. Ja wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że są ludzie którzy mają zmienioną anatomię od wykonywanych czynności i wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg na tej zmienionej anatomii wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Ja odkryłam, że na słowach jakie są w naturze mózgu wykonuje się czynności dobra, a na innych słowach wykonuje się czynności zła. Wskazuję, że ludzie kościoła namawiają na wybieranie jako władzy ludzi którzy mówią, że mają prawo do mienia Boga. Mózg te słowa kłamców mówiących, że mają prawo do mienia Boga wykazuje na umyśle opartym na kłamstwie na jakim kłamca ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Zmieniona anatomia nie ma emocji kochania ani miłości, a ma emocje nienawiści na jakich gwałci naturę i zabija ją na organizowanych przez morderców wojnach. Każdy z nas zrobił coś czego nie powinien, ale nazwać słowa do zadawania cierpienia i śmierci prawem i wiarą w Boga to nie ludzie, a kanalie.
To paskudztwo które wyciągnęło swoje brudne łapy na Stwórcę pokazuje, że mówi do Boga że będzie znosiło cierpienie, a Bóg żadnego cierpienia nikomu nie zadał. Anatomia jest zdrowa i szczęśliwa na energii na jakiej oparta jest budowa człowieka. Budowa człowieka to systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie są w naturze mózgu. Energia zadająca cierpienie i śmierć to systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Oszuści ludzie władzy płacący ludziom kościoła za namawianie na uznawanie przez ludzi że oszuści mają prawo do mienia Stwórcy nie mówią dlaczego nie wpisują w Google moich odkryć, dlaczego na dwieście krajów świata na moim Blogu pokazują w tej chwili 14 osób, a z Twittera wymazują Obserwatorów, a zanim nie odkryłam, że są świadomymi mordercami życia otrzymywałam z Twittera zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Pierwsze miejsce na Twitterze to dowód, że czyta mnie ogromna ilość ludzi. Złoczyńcy nie mówią która to Barbara Paul z dziewięciu pokazywanych w Google jest tą która powoduje, że zmieniają się w ciągu dnia miliony ludzi. Kanalie mówią o czynieniu dobra a powołali firmy znęcające się na psychice ludzi w celu wymuszania dawania złodziejom pieniędzy. To diabelstwo wymyśliło do oszukiwania ludzi, że wierzy w Boga. To diabelstwo na tej wierze w Boga ma zmienioną anatomię na złodzieja i bandytę. Ludzie muszą się domagać badania złodziei i bandytów i ogłaszać światu jakie kanalie zadali cierpienie i śmierć prawie wszystkim stworzeniom na ziemi. Cierpiące i umierające ciała są od wykonywania słów złodziei i bandytów mówiących, że wierzą w Boga. Zmarły kilka miesięcy temu ksiądz Jan Kaczkowski znany był z wypowiadania pięknych słów i mówił, że to nie wszystko. To prawda, że nie wszystko bo wykonywał czynności na słowach kłamców mówiących, że wierzą w Boga. Jan Kaczkowski opisuje, że jego koledzy księża to złodzieje i homoseksualiści. Ja w moim występowaniu w sądach w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi wygrywałam wszystkie sprawy i odbierałam ukradzione przez złodziei moim klientom pieniądze. Te pieniądze są kradzione ludziom przy pomocy nazwania słów ludzi ze zmienioną anatomią prawem i wiarą w Boga. Nie pomyślałam, że jest to prawo złodziei i bandytów i pisałam do sądów, że rozwiążą wszystkie problemy ludzi jak będą opierali się na naturalnej dla nas prawdzie, a znaleźli się tacy sędziowie którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich zbudowana jest nasza natura.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz