piątek, 21 kwietnia 2017

PRAWO LUDZI OPARTE JEST NA STOSOWANIU NA PSYCHICE TERRORU

Psychika stworzona jest wolną. Ta wolność psychiki jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i są to słowa oparte na prawdzie. Na tej psychice opartej na prawdzie stosują psychiczny terror ludzie narzucający psychice do wykonywania słowa oparte na kłamstwie. Słowa oparte na kłamstwie są oparte na innej energii jak psychika i zadają psychice cierpienie wymuszaniem przez kłamcę wykonywania słów kłamcy. Kłamca mówi, że ma prawo do psychiki, a ja wskazuję, że Ten Kto ma prawo do psychiki wykazuje kłamcę na umyśle opartym na kłamstwie na jakim wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie na jakich ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Na słowach nazwanych prawem przez kłamców wykonuje się czynności zła. To od wykonywania tych czynności zła odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel i słusznie otrzymał Nagrodę Nobla, ale nie ogłoszono, że to czynności zła. W moim występowaniu w sądach w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi widziałam że tym ludziom uczyniono zło bo ukradziono im pieniądze. Ja odbierałam moim klientom zabrane im pieniądze i myślałam, że Sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać. Wtedy otrzymałam wiadomość o prowadzonym przeciwko mnie dochodzeniu o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja się zgadzam z tym, że ja nie wykonuję zawodu na słowach do okradania. Ludzie na słowach opartych na kłamstwie wykonują zawody znęcania się na psychice czyli stosowania na niej psychicznego terroru. Sądy opierające się na kłamstwie wydają nakazy dla psychiki wykonywania słów oszustów i zadają tym psychice cierpienie i śmierć. Na Facebooku ludzie pokazują wychudzonych ludzi i piszą, że to cywilizacja. Ja mówię, że ci ludzie urodzili się w świecie jaki nie należy do ludzi, a ludzie kłamcy każą im wykonywać słowa zadające im cierpienie i śmierć. Wskazuję na firmy terrorystyczne oparte na prawie ludzi jakimi są firmy windykacyjne stosujące psychiczny terror przyznaniem sobie prawa do dzwonienia do ludzkich domów i nachodzenia na ludzkie domy. Nachodzenia na ludzkie domy dokonują też komornicy i jeszcze wyrzucają ludzi z domów. Sądy wydają wyroki wykonywania woli oszustów którzy zakładali rodziny a później je porzucili i występują do sądów o zwrot pieniędzy jakie w rodzinę włożyli. Sądy nie mówią, że to oszuści, a każą oszukanemu dać pieniądze oszustowi. Ludzie składają przysięgi, że razem zakładają rodzinę, a sądy pokazują, że można oszukiwać. Może nam być źle w związku i wtedy trzeba się rozstać, ale obowiązki wynikające z założonej rodziny się wykonuje. Bóg nie oszukał, że kocha bo na Jego słowach się kocha. Oszukany wykonuje obowiązki wobec rodziny, a oszust wziął pieniądze i się bawi. Sądy mówią, że oszukanemu przyznają prawo domagania się alimentów. Oszust przysiągł, że będzie wykonywał obowiązki a oszukanemu się mówi że ma prawo domagania się od oszusta alimentów. Sądy wydają nakaz zlicytowania mieszkania dla oszusta bo oszust chce zwrotu pieniędzy i wyrzucenia rodziny na ulicę. Sądy wydają nakazy zlicytowania mieszkania w którym oszust który wystąpił o to zlicytowanie zostawił dzieci. Dzieci nie mają mieszkania a rodzic ich wyrzucił i każe z tym kto się chce nimi opiekować iść na ulicę. To psychiczny terror. Żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy, a Psychologowie i Psychiatrzy nie mówią, że to przez bandytów jacy zastosowali na ich psychice przemoc, tylko mówią, że psychika ma oddać życie dla kraju. Kraj nie mówi i nie należy do ludzi bo go nie stworzyli. Przerażające piekło stworzyli bandyci psychice która w naturze była wolna. O tym kim są ludzie świadczy energia uśmiercająca psychikę o jakiej Albert Einstein mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Wskazuję, że ta energia oparta na kłamstwie jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu to energia zadająca cierpienie i śmierć psychice. Odkryta przez Zygmunta Freuda psychika którą nazwał podświadomością to psychika wolna a na energii opartej na kłamstwie to psychika pod władzą bandytów wypowiadających słowa oparte na kłamstwie jakimi stosują na niewyobrażalną skalę psychiczny terror. Psychologowie i Psychiatrzy często mówią, że matka czy ktoś inny jest winny cierpieniu psychiki, a ja wskazuję, że psychika jest oparta na słowach człowieka którego jest ta psychika. Psychologowie i Psychiatrzy nie mówią, że na psychice stosują przemoc ludzie nazywający prawem i wiarą w Boga słowa oparte na kłamstwie i jeszcze od ludzi stosujących na psychice przemoc biorą wynagrodzenia. Pełno bandytów, a nie ludzi. Ja mówię, że psychika nie ma wykonywać słów kłamców i nie będzie cierpiała. To ludzie wyrażeniem zgody na nazywanie słów oszustów prawem i wiarą w Boga pozwolili zadać swojej psychice cierpienie i śmierć. Oszuści w kościołach mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a ciemnota im w to wierzy. Oszuści kościoła przyznali sobie prawo do rozgrzeszania psychiki stworzonej przez Boga. Kiedyś w przedsiębiorstwie w którym pracowałam dokonano dużej kradzieży. Pewnego dnia dyrektor mówi do mnie kto to zrobił. Zapytałam go skąd wie. Odpowiedział że od księdza. Jedna z dziennikarek mówi, że ludzie kościoła mają takie same szufladki z danymi o ludziach jak w służbach bezpieczeństwa. Te służby bezpieczeństwa zajmują się ochroną oszustów mówiących, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga.
Bandyci mówią do ludzi, że cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że Genetyka to wolna psychika a bandyci mówią, że Ten Kto stworzył psychikę zadaje jej cierpienie i śmierć. Bandyci mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga a nikomu z tych wierzących w Boga nie zgadza się wypowiadanie słów Boga.

                                                                                                       Barbara Paul    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz