sobota, 22 lipca 2017

CZŁOWIEK NA ENERGII NA JAKIEJ WYKONUJE SWOJĄ WOLĘ JEST GŁUPI, CHORY I UMIERA

Energia na jakiej człowiek wykonuje swoją wolę jest w człowieku od momentu wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to ludzie którzy wypowiadają inne słowa usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów który reagowali na moje odkrycia, że człowiek żyje na systemach neurologicznych wykonujących słowa jakie są w naturze mózgu i że umiera na systemach neurologicznych na jakich wykonuje wolę człowieka. Na moim Blogu pokazują w tej chwili, że dwie osoby są zainteresowane myśleniem na jakim człowiek ma rozum i żyje, a na Twitterze od dawna pokazują trzy te sam osoby. Na Facebooku jak prowadzą ludzie którzy mają rozum to publikują moje odkrycia, ale widać, że się boją złodziei którzy im płacą z pieniędzy uzyskanych na nazwaniu woli człowieka prawem. Ja wiem, że tak mało ludzi opartych na rozumie nie ma, gdyż dawno nikt by nie żył. Życie utrzymuje się na energii opartej na rozumie. Albert Einstein pokazuje, że grozi śmierć na energii opartej na sposobach myślenia ludzi i dobrze widzi mówiąc, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Albert Einstein po energii śmierci opartej na woli ludzi wie, że jest pewny co do ich głupoty. Neurobiolog Eric Kandel który odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności powinien wiedzieć, że na tym wykonywaniu czynności na jakiej jest zmieniona anatomia człowiek jest głupi. Bardzo dobrze to widać u ludzi psychicznie chorych, że oni na zmienionej anatomii są głupi bo idą i nie wiedzą dokąd idą i nie wiedzą co robią. Zmieniona psychika to psychika oparta na braku rozumu. Psychika stworzona przez jej Stwórcę oparta jest na rozumie. Zatem do odkrycia Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności trzeba dodać, że na umyśle opartym na braku rozumu. Na umyśle opartym na braku rozumu wykonuje się wolę człowieka. Mózg oddziela umysł oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka na umysł oparty na braku rozumu. Mózg oparty jest na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest nasza psychika i człowiek oparty na braku rozumu ma inne emocje. Te inne emocje u ludzi opartych na braku rozumu widać teraz w Turcji jak znęcają się na psychice i wybrany przez ludzi Przedstawiciel woła, że chce wydawać wyroki śmierci dla nie stworzonych przez niego ludzi. W Syrii widać emocje oparte na braku rozumu jak strzelają do ludzi. U wszystkich strajkujących na ziemi ludzi widać jak ludzie bez rozumu walczą z ludźmi bez rozumu ażeby dali i więcej pieniędzy z tych które ukradli. Pieniądze się kradnie przy pomocy innego myślenia jak jest w naturze mózgu. Ludzie mają zapisane to inne ich myślenie, że jest prawem. Ja na moim myśleniu opartym na rozumie wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a jak zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" , że od czasu powołania wojewódzkich sądów od roku 2004 ja wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występowałam to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie bo wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym dopisywać w moich wystąpieniach. Wtedy NSA orzekł, że trzeba mi zabrać uprawienia bo nie wykonuję myślenia władzy. Napisałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że są do rozbieżnych celów i że człowiek jest na ich umysłowo i psychicznie chory. Nigdy nie znalazłam człowieka narzucającego słowa ażeby obchodził go Stwórca. Ludzie wykonujący słowa oparte na kłamstwie mówią, że Stwórcy nie ma albo, że wierzą w Boga. Stan nauki jest taki, że nie wiedzą, że psychika i ciało są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Ogłosili odkrycie naukowe, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu ale nie mówią Czyje to zapisy. Naukowcy w programie o Atlantydzie dobrze widzą, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Wskazuję na tych złych ludzi, że są oparci na złej energii jaką Albert Einstein widzi, że to energia śmierci oparta na sposobach myślenia ludzi. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów, a ja mówię, że tych jakie są w naturze mózgu i wskazuję, że inne słowa ten mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Zmieniona anatomia jest skutkiem wprowadzania przez mózg woli człowieka na inną energię jaka jest w systemach neurologicznych o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. To na tej innej energii opartej na woli człowieka odkrył Neurobiolog Eric Kandel zmienioną anatomię. Anatomia to energia jaka jest w naturze wszechświata i jest ona oparta na rozumie jej Stwórcy. Ludzie narzucający słowa to wstrętni, podli, nikczemni ludzie i mają oni zmienioną anatomię na energii na jakiej wykonują swoją wolę na jakiej widać ich odruchy z nabycia złodziei, gwałcicieli, bandytów i wszelkiego innego paskudztwa. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że nie nauczą się bo energia jest oparta na słowach jakie są w mózgu, a wypowiadane przez nich słowa to słowa złodziei mówiących o nie ich mieniu, że jest ich i bandytów napadających na naturę.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz