wtorek, 11 lipca 2017

LUDZI KTÓRZY NIE WPISUJĄ MOICH ODKRYĆ W GOOGLE NALEŻY ZAPYTAĆ DLACZEGO TO ROBIĄ

W Google pokazują wiele wypowiedzi ludzi, a moje przestali wpisywać i powinni powiedzieć co jest przyczyną, że moje odkrycia przestali wpisywać. Wskazuję, że ci ludzie wiedzą, że są oszustami. Wiedzą, że są oszustami ludzie prowadzący mojego Bloga, Twittera i na Facebooku pokazujący oszustów. Ludzie prowadzący mojego Bloga niech odpowiedzą na pytanie dlaczego wprowadzili ludzi z ponad dwustu krajów świata, a odkąd zobaczyli, że odkryłam, że są oszustami pokazują ich regułę, że po dwóch ludzi czyta z Polski, ze Stanów Zjednoczonych i z Niemiec. Takie sobie wprowadzili reagowanie na moje odkrycia. Na wykresie widać w tej chwili, że zanim zatrzymali wchodzących ludzi na wprowadzony mój nowy artykuł to wykres pokazuje czterdziestu, a oni osiem osób. Ludzie prowadzący Twittera niech powiedzą dlaczego pisali do mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a jak nie pisałam kilka dni to pisali do mnie Barbara pisz, pisz, a jak zobaczyli, że odkryłam, że są oszustami to wymazali wszystkich Obserwatorów i od dwóch lat pokazują, że nikt nie wchodzi albo wprowadzą prostytutki. Na Facebooku usunęłam już około dwóch tysięcy ludzi i nie chce mi się już wprowadzać nowych bo na dziesięciu wprowadzonych jeden jest przyzwoitym człowiekiem. Oszuści zobaczyli, że lubię Artystów pokazujących piękne obrazy to pokazują też piękne obrazy, ale od czasu do czasu wychodzi z nich bagno jakie w sobie mają i pokazują ulubioną przez nich prostytutkę, albo religijne obrazy. Wielu z oszustów pokazuje, że lubi obrazy o jakich piszę, że lubię i piszą, że Bóg im zabrał kogoś ukochanego. Oszuści nie pokazują dowodu na to, że to Bóg zabrał, a ja wskazuję na dowód, że śmierć jest oparta na słowach oszusta. Oszuści mówią o Bogu wszystko co najgorsze a do mnie, że mnie kochają. Ja piszę o Bogu, a oni mówią, że mnie kochają która chce wypowiadania słów Boga. Oszuści chcą seksu i gwałcenia człowieka wypowiadającego słowa Boga, a nie go kochać.
Wskazuję, że ci oszuści nie wpisujący moich odkryć w Google, oszukujących na Blogu, Twitterze i na Facebooku wykonują te czynności na pieniądze zabrane ludziom których oszukują, że czynią dobro, a ich świadomie uśmiercają. Jestem w zachwycie rozumem Stwórcy i skonstruowanym człowiekiem na Jego rozumie. Od obrzydliwych ludzi oszustów, złodziei i bandytów aż się roi. Nie ma kto ogłosić, że zmieniona anatomia to złodziej, bandyta, gwałciciel i wszelkie inne paskudztwo.
Paskudztwo mówi, że z wypowiadania słów Boga przeszło na wiarę w Boga. Nie mówią żeby ich badać na tej wierze w Boga i słowach o jakich mówią, że są prawem dla natury i pokażą dowód, że mają w sobie tylko energię natury.

                                                                                                   Barbara Paul
                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz