wtorek, 25 lipca 2017

O TYM KIM JEST CZŁOWIEK ŚWIADCZY STAN JEGO MYŚLENIA

Nasza natura to stan myślenia taki sam jak u zwierząt. Cała natura ma taki sam stan myślenia. W doświadczanie myślenia został wpuszczony człowiek otrzymaniem możliwości wypowiadania słów. Tą możliwość wypowiadania słów dał nam Stwórca, gdyż skonstruowany przez Niego mózg reaguje na wypowiadanie słów. Ta reakcja Stwórcy to sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Nasza natura to stan myślenia jaki jest w naturze mózgu. Innym myśleniem wyszliśmy z natury. To wyjście z natury jest dla człowieka katastrofalne, gdyż wszedł w umysłową i psychiczną chorobę.
Stan natury człowieka to psychika wypowiadająca słowa jakie są w naturze mózgu. Nasz rozwój ma na celu osiągnięcie stanu opartego na wiedzy jaka jest w zapisach w naturze mózgu. Wejście w narzucone myślenie jest wejściem w zaburzenie swojego stanu. Stan natury człowieka to energia oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Zaburzenie człowieka jest o energię opartą na narzuconym myśleniu. Człowiek doprowadza siebie do śmierci i przychodzi na świat powtórnie doświadczać myślenia. Jeśli człowiek wypowiada tylko myślenie jakie jest w naturze mózgu to doświadcza myślenia jakie jest w naturze mózgu. Jeśli człowiek narzuca myślenie to wprowadza w siebie doświadczanie narzuconego myślenia. To doświadczanie przez ludzi narzuconego myślenia widać na świecie. Ludzie wybierają na swoich przywódców ludzi z narzuconym myśleniem i nabywają tego narzuconego myślenia a czego skutkiem jest umysłowa i psychiczna choroba. Nie ma czegoś takiego, że jest koniec człowieka. Człowiek jest wieczny i nieśmiertelny, ale na energii opartej na słowach Stwórcy.
Stan ludzi różni się w zależności od stanu myślenia w mózgu. Doskonali ludzie to ludzie którzy mają w mózgu tylko myślenie jakie jest w naturze mózgu. O narzucone myślenie ludzie różnią się pomiędzy sobą, ale to stan głupiego człowieka. Albert Einstein po energii opartej na sposobach myślenie ludzi wie, że to głupi ludzie. To energia na narzuconych słowach jest głupia. Energia to odczuwanie i odczuwanie na narzuconych słowach jest głupie. Mamy niezliczone różne stany ludzi które mają odzwierciedlenie w stanie energii w człowieku. Stan człowieka to energia a energia jest odczuwaniem. Ta energia utrzymuje się na myśleniu w mózgu. Stan każdego z nas to stan myślenia. Każdy z nas jest głupi o wymyślone myślenie. Mądrość to natura. W mózgu który nie na słów jest rozum i na nim jesteśmy mędrcami. Ja jestem w zachwycie kiedy rozmawiam czy gdziekolwiek widzę mądrego człowieka. Z mądrego człowieka wychodzi energia miłości. Stan emocji miłości w człowieku odzwierciedla stan myślenia jakie jest w naturze mózgu. Zarówno ludzie jak i zwierzęta czują u innych energię. Energię przestali czuć ludzie którzy mocno weszli w myślenie narzucone. W myśleniu narzuconym nie ma uczuć, a natura to uczucia. Chora psychika to psychika z naruszonymi uczuciami i psychika bez uczuć. Energia w naturze to uczucia i te uczucia się zmieniają wraz z nabywaniem energii opartej na kłamstwie. Ludzie stojący na czele władzy i kościoła to kłamcy i dlatego potrafią zabijać ludzi. Kłamca nie ma uczuć. Emocje kochania są zawarte w słowach jakie są w naturze mózgu i odczują to ludzie którzy wypowiadają słowa oparte na prawdzie. Kłamcy chcą orgazmów a nie kochania człowieka. Kłamcy gwałcą. Kłamca dokonuje gwałtu na naturze bo nie ma swojego ciała. Kłamca nie ma mózgu ani ciała i żyje tak długo aż energią opartą na kłamstwie się uśmierci. Ludzie wypowiadający słowa oparte na prawdzie są interesujący bo mają interesującą wiedzę. Kłamca ma wiedzę w zakresie oszukiwania, a to żadna wiedza, a nikczemny człowiek. W każdym zawodzie mamy ludzi z różnym stanem wiedzy. Wiedza oparta na myśleniu władzy i kościoła to żadna wiedza i bardo brzydkie myślenie. Ludzie są brzydcy na energii opartej na kłamstwie i są piękni na energii natury. Natura jest piękna i doskonała a przyczyną tego piękna i doskonałości jest myślenie na jakim oparty jest rozum. Zmienione ciała to nabyta energia na nabytym w mózgu myśleniu i na nim jest zmieniona anatomia. Zmieniona anatomia to energia oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Zmieniona anatomia to druga osobowość człowieka oparta na kłamstwie. Osobowość oparta na kłamstwie jest głupia bo nie ma rozumu. Dla mnie na moim rozumie nie ma żadnego problemu ze wskazaniem na myślenie kłamcy i dlatego wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Wystąpienie przeciwko mnie z powodu mojego myślenia opartego na rozumie jest dowodem katastrofalnego stanu ludzi. Ci ludzie idą w przepaść. Stwórca na pewno nie będzie wymazywał z mózgu człowieka narzuconego myślenia a z ciała energii opartej na narzuconym myśleniu. To człowiek wpakował siebie w doświadczanie kłamstwa. To człowiek wymyślił myśli oparte na kłamstwie i przy ich pomocy uczynił zło. Nie wiedziałam dlaczego u niektórych ludzi czuję wspaniałą energię i nie wiedziałam dlaczego ludzie którzy do mnie przychodzili pytali co u mnie jest, że człowiek tak się dobrze czuje. Dzisiaj  wiem, że to energie miłości się spotkały. To samo widać u kochających się ludzi że spotkały się energie z emocjami kochania. Stan emocji kochania jest u ludzi różny gdyż zależy od stany myślenia w mózgu na jakim są oparte emocje kochania. Najczęściej widać, że kiedyś kochający się ludzie przestali się kochać, a ja wskazuję, że ta przyczyna przestania się kochać to narzucone myślenie na którym oparte jest cierpienie i kochanie się kończy. Na pewno ciekawym jest spotkanie się ludzi których Stwórca na Jego myśleniu połączył emocjami kochania. Ze stanu ludzi wynika, że nie ma ludzi tylko z myśleniem jakie jest w naturze mózgu a zatem nie ma ludzi którzy wiedzieliby, że są dla siebie stworzeni. Albert Einstein po swoich doświadczeniach z kobietami mówi, że tylko w życiu przeszkadzają, a ja bym mu powiedziała, że te które mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie bo to kłamca przeszkadza w życiu. Albert Einstein był mądry a mądremu przeszkadzają słowa głupich ludzi. Gdyby Albert Einstein znał prawo ludzi tak jak ja poznałam to wiedziałby jak dużo jest głupich ludzi. Zła energia o jakiej Albert Einstein mówi, że po niej jest pewny co do głupoty ludzi to energia na jakiej psychika jest głupia na słowach kłamcy. Ludzie prowadzący mojego Bloga pokazują jakby 99,99% ludzi było głupich, a w Google i na Twitterze i często na Facebooku nie chcą wpisywać mojego myślenia opartego na rozumie. Ludziom się zgadza wypalanie chemią energii opartej na braku rozumu. Ludziom władzy się zgadza zabijanie ludzi na wojnach i ogromnej ilości ludzi się to zgadza, a to jest dowodem na to, że ci ludzie są mordercami. Wskazuję jak energia robi człowieka tym jakim jest jego myślenie. Kilka lat temu zapytała mnie kobieta na kierowniczym stanowisku jak ja się czuję wśród ludzi z moją wiedzą. Odpowiedziałam, że chciałabym ażeby też mieli wiedzę i że często powtarzam słowa Stanisława Wyspiańskiego z jego utworu "Wesele" "Miałeś chamie złoty róg został ci się jeno sznur". Nie wiedziałam, że profesor Filozofii powiedział do mnie, że jestem niezwykle interesująca z tego powodu co mówię. Musiałam poznać wiedzę o mózgu i psychice i powstałych innych ludziach  na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie kłamcy mówią, że ich myślenie jest prawem dla mózgu opartego na prawdzie. Ludzie kłamcy mówią, że wierzą w Boga a ludzie na myśleniu Stwórcy wypowiadają słowa Boga. Ja napisałam do Naczelnego Sądu Administracyjnego który wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, że to lepsze bo nie przybili mnie do krzyża z powodu mojego innego myślenia jak zapisane, że to prawo ludzi.
Dzisiaj siedziałam w kawiarni na dworze bo piękna pogoda i jedna z osób która ze mną tam była powiedziała, że lubi tak patrzeć na ludzi. W Paryżu widać tak siedzących przed kawiarniami ludzi przyglądającym się ludziom. Interesujący ludzie przyciągają nasz wzrok i dla interesujących ludzi są to miłe spotkania interesujących ludzi. Po twarzach ludzi widać czy to interesujący człowiek i po twarzach widać jak idą ludzie nazywający się wojskiem w których nie ma nic interesującego a jest dla psychiki ludzi i zwierząt strach. Ci ludzie nazywający się wojskiem są po nauce myślenia ludzi władzy. Ludzie na narzuconym myśleniu są umysłowo chorzy, a oni o tym nie wiedzą i mówią, że dobrze się czują na swojej umysłowej chorobie, bo dla nich ten stan stał się normalnym. Odczuwanie zmienia się powoli tak jak powoli nabywa narzuconego myślenia. Człowiek jest tym co mówi. Trzeba uważać jakiej wiedzy się uczy bo jak opartej na kłamstwie to staje się głupim. Wskazuję, że to myślenie mówi o tym kim jesteśmy. Doskonały Stwórca stworzył nas na Jego myśleniu i ten stan to psychika odkryta przez Zygmunta Freuda. Wskazuję na mózg, że ten kto wyszedł z myślenia na jakim oparta jest psychika natury ten wszedł w myślenie na jakim jest kimś kto jest wymyślony. Naukowcy mówią, że znają tylko energię rzeczywistą i że to mało bo nie znają energii nierzeczywistej. Ja mówię, że poznawanie ludzi na wymyślonym myśleniu to wchodzenie w wymyślone myślenie na jakim człowiek wychodzi z energii rzeczywistej i wchodzi w energię nierzeczywistą. Wskazuję, że Albert Einstein widzi tą energię nierzeczywistą, że to oparta na wymyślonym myśleniu na jakim człowiek jest głupi. Ja odkryłam w człowieku to samo co Albert Einstein we wszechświecie, że energia nierzeczywista to systemy neurologiczne oparte na wymyślonym myśleniu na jakim człowieka nie ma. Człowiek jest na energii rzeczywistej opartej na rozumie.
Wskazuję jak daleko ludzie odeszli od stanu rzeczywistego jakim jest stan człowieka w stanie mózgu który nie zna słów. Wskazuję, że ludzie myśleniem odeszli od stanu rzeczywistego. Na wymyślonym myśleniu człowieka nie ma, a ludzie mówią, że dla nich wymyślone myślenie jest prawem i wiarą w Boga na jakim człowieka nie ma. Na prawie ludzi i wierze w Boga człowieka nie ma, a są głupi ludzie. Mają ludzie wymyślone myślenie a nie mają na nim ciała, a mają energię jaka uśmierca ciało. Wskazuję, że jest nas miliardy stworzonych na rozumie. Odkrycia naukowe dowodzą, że rozum to mają ludzie w stanie mózgu który nie zna słów i że teraz mają brak rozumu. Wskazuję, że ten brak rozumu jest z nabycia na wymyślonym myśleniu.                                                    
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz