poniedziałek, 17 lipca 2017

ZAKRZYWIENIE W ENERGII OPARTE JEST NA SŁOWACH GŁUPIEGO

Energia w naturze jest oparta na słowach Mądrego. Albert Einstein odkrył zakrzywienie w energii w naturze wszechświata, że jest oparte na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja odkryłam, że Albert Einstein ma rację, gdyż odkryłam w człowieku zakrzywienie w energii, że jest oparte na braku rozumu w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że oparty na rozumie mózg wykazuje wypowiadane przez człowieka inne słowa na umyśle w którym nie ma rozumu. Odkryłam, że umysł w którym nie ma rozumu jest oparty na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie narzuconych przez człowieka. Odkryłam, że ludzie na zakrzywionej w nich energii mówią, że dla nich są prawem i wiarą w Boga słowa na jakich wykonuje się wolę kłamcy. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i utworzonym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, a ja odkryłam, że skonstruowany przez Stwórcę mózg wykazuje narzucone słowa na umyśle opartym na braku rozumu na jakim człowiek ma w sobie zakrzywienie w energii. Odkryłam, że na tym zakrzywieniu w energii psychika wykonuje czynności na umyśle opartym na braku rozumu. Wielkie uznanie dla Alberta Einsteina, że po zakrzywionej energii wie, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Wskazuję, że Albert Einstein domyśla się, że energia natury jest oparta na słowach Boga bo pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Ja odkryłam, że na myślach Boga oparty jest rozum i odkryłam, że na myślach narzuconych przez człowieka oparty jest brak rozumu. Naukowcy mówią, że Albert Einstein to niespotykana inteligencja, a ja wskazuję, że ta niespotykana inteligencja to nasza natura oparta na rozumie w mózgu na jakim człowiek ma ciało oparte na zrównoważonej energii. Naukowcy odkryli, że energia natury to zrównoważona energia, a ja odkryłam, że zrównoważona energia oparta jest na rozumie w mózgu, a zakrzywiona energia oparta jest na braku rozumu w mózgu. Odkryłam, że brak rozumu oparty jest na słowach opartych na kłamstwie na jakim wykonuje się wolę oszustów.
Odkryłam, że zrównoważona energia oparta na rozumie to energia życia, a zakrzywiona energia oparta na braku rozumu to energia uśmiercająca życie. Albert Einstein wskazuje, że na tej energii o jakiej jest pewny co do głupoty ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Odkryłam, że ludzie wykonujący słowa oparte na kłamstwie idą w kierunku cmentarza.
Odkryłam niewyobrażalną ilość ludzi idiotów mówiących, że ich słowa do oszukiwania są prawem dla mózgu i że na ich słowach wierzą w Boga. Ja wypowiadam słowa Boga i na nich mam rozum.
Ludzie na moim Blogu wykazują w tej chwili, że rozum po za mną mają dwie osoby. Ja widzę więcej ludzi, że mają rozum i że ludzie pracujący w internecie wynagradzani przez oszustów są oszustami.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz