piątek, 28 lipca 2017

LUDZIE NAZYWAJĄCY WYMYŚLONE SŁOWA PRAWEM I WIARĄ W BOGA MAJĄ UMYSŁ OPARTY NA BRAKU ROZUMU

Podoba mi się rozum Stwórcy, że stworzył w mózgu dla ludzi myślących inaczej jak On umysł oparty na braku rozumu. Wszystkie stworzenia zbudowane przez ich Stwórcę mają odczuwanie oparte na rozumie. Odczuwanie oparte na braku rozumu mają ludzie wypowiadający inne słowa jak Ten Który ich stworzył. Wielu ludzi opartych na braku rozumu osiągnęło stan w którym mówią, że wzięli się z powietrza lub seksu rodziców. Powinni do tych rodziców mieć pretensje, że na ich myśleniu nie mają energii życia i chorują i umierają. Oszuści mówią, że jak chorują i umierają to winnym jest Stwórca i tak mówią w kościołach opartych na wierze w Boga. Stworzeń opartych na wierze w Boga nie ma, a są oparte na słowach Boga. Oszuści nazywający ich słowa prawem mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a ja im wskazuję, że mają zmienioną genetykę na ich słowach jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu.
Doskonale skonstruowany przez Stwórcę mózg oparty jest na rozumie na jakim budowa człowieka oparta jest na energii życia. Na wykazywanym przez mózg myśleniu na umyśle opartym na braku rozumu ludzie są zbudowani na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Osobowość oparta na braku rozumu to osobowość powstała na myśleniu ludzi którzy nie mają rozumu. Stwórca ludzi ostrzegł przed wykonywaniem narzuconych słów, a teraz Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że ludzie mają zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na braku rozumu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że posiadamy różnicowane systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że zróżnicowane od momentu pojawienia się w mózgu umysłu opartego na braku rozumu bo dokąd ludzie nie wypowiadali słów mieli tylko systemy neurologiczne oparte na rozumie.
Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie i w naturze jest to odczuwanie oparte na rozumie, a z nabycia jest to odczuwanie oparte na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Odkryłam, że na zmienionej anatomii od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla wykonuje czynności psychopata i ofiara. Odkryłam, że psychopata ma w mózgu narzucone przez niego słowa oparte na kłamstwie, a ofiara ma w mózgu słowa jakimi wyraża zgodę na wykonywanie słów psychopaty.

                                                                                                      Barbara Paul          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz