piątek, 14 lipca 2017

OSZUŚCI STOSUJĄ PRZEMOC NA MÓZGU, A MÓZG WYKAZUJE, ŻE NIE MAJĄ ROZUMU

Mózg oparty jest na rozumie i oszusta wykazuje na braku rozumu. Ludzie władzy i kościoła stosują przemoc na mózgu przy pomocy narzucania mózgowi słów na jakich ludzie wykonują wolę oszustów, a mózg wykazuje, że oszust nie ma rozumu. Mózg nie tylko wprowadza słowa oszusta na umysł oparty na braku rozumu ale też na energię na jakiej oszust odczuwa swoje myślenie. Jakie oszuści mają odczuwanie widać jak mordują ludzi na organizowanych przez nich wojnach. Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera" mówią, że myśleli, że Teologowie to autorytety moralne bo zajmują się opowiadaniem o Jezusie, a musieli przyznać, że nic bardziej błędnego bo Teologowie pierwsi wstąpili do jednego z największych morderców ludzi Adolfa Hitlera. Ludzie kościoła też mówią, że zrzekli się miłości, a ja wskazuję, że budowa człowieka jest oparta na emocjach miłości i kochania. Nie mają miłości ludzie zbudowani z emocji nienawiści opartych na słowach do oszukiwania.  Ludzie wypowiadający słowa do oszukiwania nie mają swojego mózgu, a ten który mają odrzuca słowa oszusta na umysł oparty na braku rozumu i budowę z energii zawartej w słowach oszusta. To bez wątpienia wspaniały rozum Stwórcy, a wredni ludzie. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zmieniona budowa człowieka na opartą na słowach do oszukiwania. Oszust ma swoją budowę z nabycia opartą na systemach neurologicznych na jakich wykonuje czynności oszukiwania. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na słowach do oszukiwania i że jest to odrębna budowa człowieka bez mózgu i niszczącego otrzymane od Stwórcy ciało.
Każdy z nas wszedł w słowa oparte na kłamstwie i ja też, ale dojść do stanu takiego oszusta, że słowa do oszukiwania nazywa prawem i wiarą w Boga to już utrwalone odczuwanie na systemach neurologicznych na jakich oszust wykonuje swoje słowa i utrwalona choroba umysłowa. Wskazuję, że mózg oddziela oszusta umysłem opartym na kłamstwie i budową opartą na kłamstwie. Oszuści mówią, że mają leki na ciało wykonujące wolę oszusta, a nie mówią, że mają leki na to ażeby oszust miał mózg. Jakie oszuści mają leki na energię wykonującą ich wolę widać po uśmierconych ludziach leżących na cmentarzach całego świata. To wyjątkowy brak rozumu nie chcieć mieć rozumu i energii życia. Ludzie oszuści usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka. Oszuści chcą mordować. Oszuści wskazują na innych ludzi, że są mordercami i każą ich laboratoryjnie badać, a powinni pokazać swoje badania laboratoryjne które pokażą, że są mordercami na wielką skalę. Warto nam było słuchać ostrzeżeń Stwórcy ażeby nie narzucać myślenia i nie wykonywać narzuconego myślenia, a teraz wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy że są do rozbieżnych celów. Zatem wskazuję na dowód, że Jezus to Stwórca. Problemy mają ludzie którzy wykonują wolę oszusta bo ich psychika cierpi od oszukiwania. Widziałam to cierpienie ludzi przychodzących do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi i wskazywali mi oni na przepis prawa który zadał im cierpienie. Ten przepis prawa to słowa do oszukiwania przy pomocy których oszuści okradają ludzi. Ja moim klientom odebrałam pieniądze od złodziei i uznałam, że muszę powiedzieć Sędziom, że muszą opierać się na prawdzie i wtedy widać słowa złodzieja, a oni wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na prawdzie. To jest prawdą, że moje myślenie jest niezgodne z myśleniem złodziei, ale ja wskazuję na mózg, że to on decyduje kto jest normalnym, a kto umysłowo chorym. Ludzie którym podoba się myślenie oszustów powinni iść do nich po energię życia no i po mózg bo bez mózgu nie ma człowieka. Ludzie powinni się cieszyć, że tak silne zbudował im Stwórca ciało, że mimo wykonywania słów oszustów długo żyją zanim się uśmiercą.
Oszuści nazywający słowa do oszukiwania prawem stosują przemoc na mózgu. Mózgu oszuści nie stworzyli, a stosują na nim przemoc. Albert Einstein ma rację mówiąc o energii opartej na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty. Ja powiedziałabym Albertowi Einsteinowi, że ludzie na wykonywanie ich woli nie mają mózgu a ten kto nie ma mózgu jest głupi. Ci głupi ludzie zajmują się uśmiercaniem życia jakie dostali od swojego Stwórcy. Zmieniona anatomia to zmieniona energia która wchodzi w miejsce żyjącego ciała i je uśmierca. Ludzie stworzeni na rozumie, a wymyślili myślenie na jakim nie mają mózgu ani ciała i zajmują się uśmiercaniem życia i nie tylko swojego a wszystkich stworzeń. Dobrze, że ta głupota nie pochodzi od Stwórcy.
Stwórca wpuścił nas do Jego świata opartego na energii życia utrzymującej się na Jego rozumie, a stan jaki jest na ziemi w wyniku przejścia ludzi na wykonywanie woli ludzi to energia śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein, że grozi uśmierceniem całego życia na ziemi. Ludzie w naturze mają energię życia opartą na rozumie, a z nabycia energię śmierci opartą na braku rozumu. Niektórzy ludzie mówią o walce dobra ze złem, a ja mówię, że zły nie ma mózgu, a ten kto nie ma mózgu jest głupi. Głupi nic nie stworzył a wymyślił myślenie do oszukiwania jakim sam siebie zrobił głupim. Oszust osiągnął stan głupca którego z czasem trzeba zamknąć w zakładzie psychiatrycznym bo szkodzi sobie i innym.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz