sobota, 29 lipca 2017

ZMIENIONA ANATOMIA JEST OPARTA NA UMYŚLE ZŁOCZYŃCY

Anatomia jest oparta na umyśle Dobroczyńcy. Umysł Dobroczyńcy to umysł na jakim oparta jest energia w naturze. Ten umysł na jakim oparta jest energia w naturze oparty jest na rozumie, a rozum na myśleniu opartym na prawdzie. Inne myślenie mózg wykazuje na innym umyśle i jest to umysł oparty na braku rozumu oparty na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Na umyśle opartym na myśleniu narzuconym przez człowieka w człowieku jest z nabycia zła energia na jakiej wykonuje czynności zła. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla że się zmienia od wykonywanych czynności to zła energia oparta na umyśle złoczyńcy. Przeciwko ludziom złoczyńcom wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa i utworzonym na ich słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele odkryłam, że to wypowiadanie innych słów i że na nich oparty jest umysł złoczyńcy. Kiedy o tym napisałam rządząca wtedy partia "Platforma Obywatelska" usunęła z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy zareagowali na moje odkrycie przysłaniem mi przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania w roku 2011 i do początku roku 2013 co jakiś czas przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Od tego samego momentu przestały przychodzić do mnie podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Stało się to po wizycie u mnie późniejszego Ministra Sprawiedliwości który mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą a żadnej książki nie kupił a wypytywał kto reaguje na moje odkrycia. To człowiek z umysłem złoczyńcy przyszedł do mnie. Od tego momentu otrzymywałam też wiadomości z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia ale z pozdrowieniami od morderców na moje wskazywanie, że systemy neurologiczne wykonujące wolę człowieka zajmują się uśmiercaniem życia. Stojący na czele obecnie rządzącej partii "Prawo i Sprawiedliwość" Pan Jarosław Kaczyński mówi, że ludzie zamordowali mu brata, a ja wskazuję, że ludzie nazywający ich słowa prawem to mordercy życia. Mordowanie życia oparte jest na energii opartej na słowach mordercy życia. Morderca wypowiada inne słowa jak Stwórca na jakich ma energię uśmiercającą życie. Tego mordercę uśmiercającego życie pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że ma w sobie energię uśmiercającą życie na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Naukowcy Ci nie dostali Nagrody Nobla za to cenne odkrycie pokazujące przyczynę życia i śmierci, że to słowa. To ja odkryłam, że to słowa, ale pomogło mi w tym odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Mordercy nazwali swoje słowa prawem i wiarą w Boga i dzielą się ukradzionymi ludziom pieniędzmi. Mordercy okradają stworzenia Boga przy pomocy innych słów jakie nazwali prawem i wiarą w Boga. To dlatego Stwórca którego znamy jako Jezusa przeciwko nim wystąpił. Tych morderców nie obchodzi Stwórca ani Jego stworzenia. Ci mordercy prowadzą wojny pomiędzy sobą o przejęcie władzy nad mieniem Stwórcy.
Naukowcy wskazują na czarne dziury w naturze, a ja wskazuję na pochodzenie tych czarnych dziur od ludzi czyniących zło którzy też mają w sobie czarne dziury. Kiedy następuje takie wykonanie przez złą energię czynności to ludzie wołają karetkę pogotowia. Ludzie medycyny nie leczą z tej czarnej dziury a wprowadzają złą energię w inne miejsce ciała i tak przekazują w różne miejsca ciała aż dojdą do mózgu i wtedy stwierdzają, że nie ma dla człowieka ratunku. Ja wskazuję, że nie ma ratunku na myślenie w mózgu na jakim oparta jest energia uśmiercająca życie.
Cierpiący ludzie zwracają się o pomoc do ludzi władzy, czyli do ludzi zadających cierpienie i śmierć. Cierpiący ludzie idą do kościoła a tam mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg i że On chce ażeby Go prosić o zdrowie i życie. Ludzie kościoła modlą się z cierpiącymi ludźmi do Boga i namawiają na wykonywanie woli ludzi zadających cierpienie i śmierć.
Wskazuję dla ludzi na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że to wykonywane czynności na energii opartej na umyśle złoczyńcy opartym na innych słowach jak umysł Stwórcy na jakim jest stworzona nasza psychika i ciało.
Wskazuję, że to świadomi złoczyńcy którzy mówią, że ciemnota wykonująca ich wolę to kupi.
Wskazuję, że wszystkie zmienione anatomie są cierpiące przez ludzi świadomych złoczyńców.
Iwan Pawłow za znęcanie się na odczuwaniu psa dostał Nagrodę Nobla, a Naukowcy którzy odkryli, że energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu nie dostali Nagrody Nobla. Ludzie władzy zadają cierpienie i śmierć i dostają Nagrody Nobla. Odkrywcy leków otrzymują Nagrody Nobla a leki nie przywracają zdrowia. Dobrze, że odkryto lek na schizofrenię bo przywraca rozumienie. Bandyci przeczytali u mnie, że leki przywracają rozumienie i mówią, że nie będzie pieniędzy dla psychicznie chorych. Ludzie są psychicznie chorzy przez bandytów nauczających i wymuszających wykonywania narzuconych słów i mówią, że nie będzie dla nich pieniędzy na leki a będą na  broń do zabijania ludzi.
Dobrzy ludzie muszą rozpowszechniać moje odkrycie bo ludzie bandyci są świadomymi mordercami ludzi za których pieniądze żyją. Stwórca wiedział co zrobią bandyci i dlatego pokazał przybicie Go do krzyża. Naukowcy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć. Wskazuję, że śmierć jest oparta na umyśle złoczyńcy wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie.

                                                                                                           Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz