czwartek, 5 maja 2011

NIEWOLA I PRZEMOC SKUTKIEM WYBORU WŁADZY

                                                                            Elbląg, dnia 04 maja 2011r.
Barbara Paul
ul. Mostowa 4
82-300 Elbląg

W oparciu o przedstawione poniżej moje pismo skierowane do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przedstawiam dowody na to, że skutkiem wyboru władzy jest niewola i przemoc.
Przedstawiam dowody na to, że cierpienie jest skutkiem wyboru człowieka narzucającego swoją wolę.
Przedstawiam dowody na to, że złoczyńcą jest człowiek narzucający swoją wolę.

Cierpienie jest tylko tam, gdzie jest człowiek narzucający swoją wolę. W myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu nie ma cierpienia i nie ma złoczyńców, gdyż w myśleniu opartym na prawdzie nie ma narzucania woli i nie ma służenia narzucającemu swoją wolę. Myślenie na jakim skonstruowany został człowiek jest oprogramowane i jeśli człowiek narzuca wolę lub wykonuje narzucaną wolę, to jest uzależniony od myśli użytych do narzucania woli i od myśli użytych do decyzji o wykonywaniu narzucanej woli.

Posługiwanie się myśleniem jakie jest naturalnym dla naszego mózgu jest życiem w wolności. 

Poniżej przedstawiam dowody na to, że skutkiem wyboru władzy jest niewola i przemoc. O tej niewoli i przemocy świadczą wystawiane nie tylko przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych tytuły wykonawcze, które są dowodami na to, że ludzie władzy uważają ludzi, którzy ich wybrali za swoich służących i że surowo ich karzą za nieposłuszeństwo. Tytuły wykonawcze są zawiadamiającymi ludzi o przejęciu nad nimi władzy. Okazało się, że cel proszących o głos był inny i tylko obiecania użyli jako pretekstu do przejęcia władzy nad wybierającymi. 
Ludzi wybierających spotkała kara za sprzedanie się za obiecanie otrzymania czegoś. Ludzie, którzy się nie sprzedali są ludźmi wolnymi. Mnie nie zabiera wolności zabieranie mi przemocą tego co jest moje, gdyż ażeby stracić wolność trzeba z ludźmi czyniącymi zło wejść w układ. Wolność zabiera oszukiwanie, gdyż mózg jest mózgiem człowieka wolnego jeśli w jego mózgu są tylko decyzje oparte na prawdzie.

Ludzi nauki proszę o zwrócenie uwagi na odkrycie naukowe o którym m.in. piszę, które mówi, że nasz gadzi mózg sprzed 450 milionów lat nie uznaje słów i że w tym gadzim mózgu jest rozum o którym naukowcy stwierdzają, że nie istnieje bez emocji.
Proszę również o zwrócenie uwagi na to, że w mózgu jest rozum i że jest odkrycie naukowe, które mówi, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a co świadczy o tym, że rozum ma człowiek, który mówi tylko prawdę. Proszę również o zwrócenie uwagi na odkrycie prof. Karola Junga, który mówi, że człowiek nie jest świadomym tego co go czeka gdyż rządzą nim myśli, gdyż ja odkryłam, że do przejęcia władzy nad człowiekiem przez myśli i utratę przez niego świadomości potrzebna jest decyzja inna aniżeli jest normalną dla naszego mózgu. Odkryłam, że z przejęciem władzy nad człowiekiem przez myśli mamy do czynienia jeśli mózg nie przyjmuje decyzji, które są niezgodne z  myśleniem jakie dla naszego mózgu jest normalnym. Odkryłam, że tymi myślami są myśli użyte do narzucania woli i do wykonywania narzucanej woli.

Ponieważ w dużym stopniu poznałam wiedzę na jakiej opierali się Starożytni Egipcjanie dlatego jasnym jest dla mnie, że wiedzieli, że człowiek z natury ma rozum i dlatego w konstrukcję Sfinksa wbudowali rozumną twarz.
Wiedza jaką posługiwali się Starożytni Egipcjanie, to wiedza na jakiej skonstruowany jest człowiek i cały wszechświat. Jest to wiedza o podświadomości. Podświadomość odkrył w człowieku prof. Zygmunt Freud, a ja odkryłam, że odkrycie podświadomości jest odkryciem naszej natury.  Zygmunt Freud odkrył, że człowieka trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że psychoanaliza to poszukiwanie przy pomocy emocji rozumu. Jest tak dlatego ponieważ od oszukiwania zachorował nasz gadzi mózg w którym rozum nie istnieje bez emocji.

Teraz przejdę do przedstawienia dowodów na to, że skutkiem wyboru władzy jest to czym zajmuje się człowiek władzy, a czym jest wymuszanie i przemoc. Ludzie proszący o oddanie na nich głosu obiecują dobro, a ja przedstawiam dowody na to, że dają niewolnictwo i przemoc.
Dają niewolnictwo i przemoc dlatego ponieważ obiecują dać to co komuś zabiorą. Są zatem nieuczciwymi i źle zachowującymi się, a skoro mają duże poparcie to znaczy, że ludzie, którzy ich wybierają są nieuczciwi i źle zachowujący się. Nie ma słów do określenia kim jest człowiek, którego wybrano skoro on za to wybranie powołał zawody do służenia mu i kosztami utrzymania tych stworzonych przez siebie zawodów obciążył tych, którzy go wybrali.
Oto jeden z organów powołanych przez ludzi wybranych do wykonywania zabierania ludziom pieniędzy przy pomocy środków przymusu. Wybrany głosi, że daje dobro, a służący mu organ czyni zło. Tak samo na przestrzeni dziejów działa każdy wybrany. Wybrany Adolf Hitler obiecał dobro, a powołany przez niego oddany mu urzędnik Adolf Eichmann wysyłał wagonami na śmierć ludzi, którzy wybrali Adolfa Hitlera. Za wybranie złoczyńcy otrzymuje się cierpienie. To nasza natura przedstawia nam dowody na to, że jeśli wybierasz złoczyńcę to masz zło. Jak dużo jest złoczyńców dowodzą odkrycia naukowe Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówią, że jakby we wszystkich mózgach jest narzucana wola.
Do narzucania woli i do wykonywania narzucanej woli potrzebne jest myślenie inne aniżeli jest naturalnym dla naszego mózgu. Inne myślenie to myślenie jakie jest w świecie złoczyńców, gdyż myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu to myślenie w świecie dobroczyńców. Ludzie posługujący się myśleniem innym aniżeli jest naturalnym dla naszego mózgu nie stworzyli swojego świata, tylko zajmowali się niszczeniem doskonałości i porządku jaki na ziemi zastali. Nie obchodziło i nie obchodzi tych ludzi, że ich mózg należy do tego świata doskonałości i porządku. Zatem słuszna kara spotkała ludzi przejęciem nad nimi władzy przez myśli, którymi na ziemi wprowadzili swoją wolę. Rządzą zatem ludźmi myśli i nie są świadomi tego co ich czeka, gdyż myślenie oparte na kłamstwie to myślenie którego skutków się nie zna. Nasz Stwórca stworzył nas na myśleniu, którego skutki się zna. Skoro zatem wolą ludzi było kłamać to podjęli decyzję o tym ażeby nie wiedzieć co ich czeka. Nasz mózg działa na decyzjach. Kto w mózgu ma decyzje oparte na prawdzie ten wie, a kto ma w mózgu decyzje oparte na kłamstwie ten nie wie. Nie ma po co wołać do Boga o ratunek ten kto płacze nad nieszczęściem jakie go spotkało, gdyż Bóg nieszczęść nie tworzy. Do tworzenia nieszczęść potrzebne jest myślenie oparte na kłamstwie. W myśleniu natury Platon i Albert Einstein mówią, że jest doskonałość i porządek. Ażeby doskonałość i porządek mogły przestać istnieć  to potrzebne było myślenie, które niszczy doskonałość i porządek. Dopóki na ziemi nie było niszczycieli doskonałości i porządku, tak długo wszystkie żyjące na ziemi stworzenia były szczęśliwie. Szczęście zapewniały im zawarty w ich mózgach rozum współpracujący z odczuwaniem. Kiedy człowiek postanowił zachowywać się jak łobuz, to wprowadził on swoje złe myślenie do gadzich mózgów, które dotychczas funkcjonowały na doskonałym rozumie. Łobuz to ten kto zachowuje się źle, a złe zachowania wyraża się innymi myślami jak myśli których używa dobrze zachowujący się człowiek. To co robi łobuz jest dowodem na to, że nie ma on rozumu, a zatem rozum się traci od złych zachowań. Człowiek, który mówi tylko prawdę zawsze zachowuje się dobrze.
Popatrzmy czy zachowanie ludzi pracujących w ZUS jest zachowaniem dobrym. Wielu z ludzi mówi, że wie, że w ZUS wykonuje się pracę opartą na oszukiwaniu ludzi, a kim zatem są skoro wiedzą, a oszukiwanie wykonują. Ja wiem, że ten kto mówi tylko prawdę oszukiwać nie potrafi i że ażeby oszukiwanie wykonywać to trzeba zgodzić się go nauczyć. Wiem również, że ażeby głosić, że da się dobro, a go nie mieć to trzeba w swoim mózgu mieć decyzje oparte na oszukiwaniu. Kto w mózgu ma tylko prawdę ten nie mówi, że da dobro, tylko jeśli chce je dać to je daje. Ten zatem co obiecuje a nie daje jest oszustem. Z natury oszustami nie jesteśmy. To co dali ludzie obiecujący za oddanie na nich głosu poniżej przedstawiam i na pewno nikt z ludzi nie stwierdzi, że jest to obiecane dobro. Zatem należy zastanowić się nad tym kim są ludzie skoro skutkiem działania każdej władzy jest cierpienie i przemoc. Należy też zastanowić się nad tym kim są ludzie wybierający władze skoro przekonują ich słowa ludzi dla których czynienie zła jest normalnym. Ja się nie dziwię, że ci ludzie nie wiedzą, że z natury są zupełnie kimś innym i że w ogóle nie wiedzą kim są. Ażeby nie wiedzieć kim się jest trzeba było bardzo kłamać, gdyż ludzie, którzy mówią tylko prawdę wiedzą kim są i wiedzą, że ci, którzy nie wiedzą kim są nie wiedzą dlatego ponieważ czynienie zła powoduje, że się przestaje wiedzieć, że było się dobroczyńcą.       


                                                                  Zakład Ubezpieczeń Społecznych 
                                                                        ul. Teatralna 4
                                                                       82-300 Elbląg

Dotyczy: tytułów wykonawczych o numerach Se-763/2011 z dnia 22.04.2011
Se-764/2011 z dnia 22.04.2011
Se-765/2011 z dnia 22.04.2011
Se-766/2011 z dnia 22.04.2011
Se-767/2011 z dnia 22.04.2011
Se-768/2011 z dnia 22.04.2011
Se-769/2011 z dnia 22.04.2011
Se 770/2011 z dnia 22.04.2011
Se 771/2011 z dnia 22.04.2011-
w których Państwo piszecie, że ja jestem zobowiązaną i że podlegam przymusowi płacenia składek ZUS. Tym czego nie rozumiem jest uważanie przez Państwa mnie za wobec Państwa zobowiązaną. Chciałabym wiedzieć skąd się to u Państwa wzięło, gdyż ze swojej natury wszyscy posługujemy się wolną wolą. Uważacie Państwo, że ja nie mam prawa mieć wolnej woli, gdyż Państwo nie wyrażacie zgody na to ażebym ja posługiwała się swoją wolą.  Chciałabym zatem ażebyście Państwo wyjaśnili mi w jaki sposób nabyliście Państwo praw do rozporządzania moją osobą. Chciałabym ażebyście przedstawili mi dowody na to, że mnie stworzyliście, gdyż ja odczuwam, że jest inaczej i że ja nie pochodzę od ludzi stosujących przemoc. Chciałabym zatem ażebyście Państwo przedstawili mi dowody na to, że jesteście stwórcami mojego odczuwania i wyjaśnili dlaczego ja czuję inaczej aniżeli to co wy mówicie, że ma być.
Napisałam już do Państwa wielostronicowe pisma, ale Państwa nie interesuje, że może być coś takiego jak wola Boga, gdyż Państwo postanawiacie, że ja mam wykonywać wolę ludzi i że tak ma być. Skoro ja postanowiłam, że nie chcę wykonywać woli ludzi to Państwo stosujecie wobec mnie przymus i karanie za nie wykonywanie woli ludzi. Znaczy to, że Państwo postanawiacie, że ludzie przychodzący na ziemię tracą swoją wolną wolę i podlegają przemocy. To co Państwo robią jest przemocą, gdyż ja tego nie chcę, a Państwo stosują kary przymuszające do wykonywania tego co chcą ludzie, których wolę Państwo wykonują. Ja chciałabym utrzymywać otrzymaną od Boga wolną wolę, a Państwo uznaliście, że jeśli ludzie przejęli władzę nad tym co jest na ziemi to ja mam podporządkowywać się ludziom, którzy ogłosili, że to co jest na ziemi jest ich. Państwo wiedzą, że ludzie, którzy ogłosili, że to co jest na ziemi jest ich nie stworzyli świata, a nakazują podporządkowanie się tym, którzy oszukują, że to co jest na ziemi jest ich. Zatem oszukiwanie jest dla Państwa też normalnym. Dla mnie oszukiwanie nie jest normalnym i dlatego chciałabym ażeby było uczciwie. Za to, że mnie się chce uczciwie to Państwo postanowili karać mnie i zabierać mi pieniądze, ażeby tym przymusić mnie ażebym też dołączyła do ludzi, którzy oszukują. Jaki jest stan wewnętrzny ludzi stosujących przymusy pokazuje ukrzyżowanie Jezusa przez ludzi, którzy wymuszali od Niego podporządkowania się im. Jezus przyszedł na swoją ziemię, a ludzie stosujący przymusy powiedzieli, że to oni już władają tym co jest Jego. Zrobili to przy pomocy możliwości wydawania nakazów. Jezus chciał wolnej woli, a ci, którzy zagarnęli Jego mienie chcieli przymuszać do podporządkowania się ich woli. Ludziom, którzy przymuszają do wykonywania ich woli ja dzisiaj przedstawiam dowody naukowe na to, że myśli jakich użyli do przymuszania przejęły nad nimi władzę. Oni przymuszali innych, a myśli użyte do przymuszania przejęły władzę nad nimi. Ludzie narzucający swoją wolę nabyli cech bandytów i to do tego stopnia, że ukrzyżowali swojego Stwórcę. Takie rodzaje śmierci są tylko u bandytów. My bandytami ze swojego pochodzenia nie jesteśmy, a zatem to myśli robią ludzi bandytami. Ludzie, którzy mówią tylko prawdę nie są bandytami. Nie stosują oni przymusów, a zatem bandytą staje się od stosowania przymusów. Dowodem na to, że przymusów dokonuje się myślami są wystawione przez Państwa tytuły wykonawcze. Te tytuły wykonuje się przy pomocy myśli, ale ażeby zapisać złe myśli trzeba je w sobie mieć. Gdybym ja w sobie miała myśli złe to zgadzałabym się z tym co Państwo piszecie. W urzędach skarbowych często słyszę jak mówią, że nie rozumieją mojego myślenia. Mamy zatem różne myślenie, a przecież na jednym jesteśmy stworzeni. Skąd zatem jak nie ze swojego myślenia ma się inne myślenie.  Ja nie wykonuję pracy przy pomocy której komuś czyni się zło i mało, że nie wykonuję to jeszcze wołam do ludzi ażeby zła nie czynili, a zatem moje myślenie jest inne od ludzi, którzy zło chcą czynić.
Pisałam do Państwa, że opierając się na myśleniu jakie jest naturalnym dla ludzkiego mózgu sprawy załatwia się w oparciu o wyrażanie zgodnej woli, a Państwo nie chcą wyrażania zgodnej woli tylko chcą wykonywania Państwa woli.  Pisałam, że z przymusem mamy do czynienia tylko i wyłącznie u ludzi nie posługujących się myśleniem jakie jest naturalnym dla ludzkiego mózgu, ale Państwa to nie interesuje. Państwo chcecie służących i pokazujecie, że potraficie zabierać to co moje. Państwa nie interesuje, że ja nie chcę i pokazujecie, że jeśli nie dam dobrowolnie to będziecie mnie karać.  Wykonują zatem Państwo pracę opartą na innym myśleniu aniżeli myślenie na jakim skonstruowany jest człowiek. Na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego Stwórcy nie ma możliwości stosowania przemocy, a Państwo chcą wykonywania przemocy, gdyż gdyby nie chcieli to by jej nie wykonywali. Innym myśleniem aniżeli jest naturalnym dla ludzkiego mózgu posługują się ludzie, którzy nie chcą uczciwie pracować i uczciwie rozliczać się wobec innych ludzi. Nasz Stwórca nie był  naiwnym jak uważają ludzie, którzy uznali, że inni ludzie mają na nich pracować, gdyż oprogramował swoje myślenie. Kombinatorzy myślami uznali, że przechytrzą swojego Stwórcę przy pomocy kombinacji myślami, a tu nasz Stwórca już w chwili stworzenia nas znał oprogramowanie. Państwo nie chcecie o tym słuchać, a nie chce słuchać tylko ten kto chce wykonywania jego woli. Dopiero musi być cierpienie ażeby ludzi przywracało do myślenia przy pomocy którego nie czyni się zła. Wtedy naraz mówią, że chcą dobra. Wcześniej dobra nie chcieli i przykładów na to mam nie tylko przykład ZUS-u przysyłającego tytuły wykonawcze, ale pełne szafy decyzji i wyroków nakazujących wykonywanie woli ludzi. Nakazywanie to stosowanie przymusów. Ten kto mówi, że człowiek ma posługiwać się wolną wolą ten nakazów nie wydaje.  Państwa praca polega na zarabianiu na życie zajmowaniem się przemocą. W myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu nie ma możliwości życia z zajmowania się przemocą. Stworzyciel świata nie chce od ludzi haraczy za to, że w Jego świecie chcemy pracować na swoje życie. ZUS tych haraczy wymusza. Ludzie nic nie zarobią, a mają zadłużenie w ZUS.
Ja wypracowałam płaceniem składek ZUS swoją emeryturę, a Państwo zajęliście mi tą wypracowaną przeze mnie emeryturę. Płaciłam i to ogromne pieniądze i mało, że z nich dostaję maleńki procent to jeszcze uznajecie się za upoważnionych do zabierania mi tych pieniędzy. Obiecaliście emeryturę, a chodziło o przejęcie władzy nad moimi pieniędzmi. Jak widać nie tylko nad moimi pieniędzmi, ale również nade mną. Zaczęło się od obiecania. Jak widać obiecanie przerodziło się w przejęcie władzy nad człowiekiem i nad tym co człowiek ma. Obiecujący pokazał, że nie ma zamiaru dawać, a miał zamiar przejąć władzę przy pomocy wabika jakim jest obiecanie. Gdyby ten kto obiecał uczciwie pracował to nikt z ludzi nie przejąłby władzy nad drugim człowiekiem. Ludzie, którzy uznali, że można żyć z obiecania doszli nie tylko do przejęcia władzy nad tym co jest tego komu obiecali, ale również do przejęcia władzy nad mieniem Tego Komu nie musieli nic obiecać tylko zapisali, że to co jest Jego  jest ich. Zrobili to przy pomocy myślenia, a tu niespodzianka, że myśli uruchamiają pierwiastki. Nie pierwiastki jakie uruchamiają ludzie, którzy mówią tylko prawdę, a pierwiastki, które nadają cechy złoczyńcy i uruchamiają zło. Ludzie, którzy uznali, że można żyć z obiecania nie znali konstrukcji mózgu i jego funkcjonowania. Dzisiaj dzięki ludziom nauki możemy tą konstrukcję poznać i dowiedzieć się, że nasz Stwórca oszukiwać się nie daje i że wstrętnymi są ludzie, którzy uznali, że jak nie widać ponoszenia skutków czynienia zła to zło można czynić. Nasz Stwórca odróżnia czynienie dobra od zła i stworzył nas na myśleniu którym robi się tylko dobro. Ludzie chwalą się swoimi dokonaniami, a jakimi są te dokonania świadczy to, że mają już tylko 5% świadomości. Mówią, że świadomość to ich dorobek, a tu okazuje się, że tak dużo podejmowali decyzji, które odbierają świadomość, że pozostało tylko 5%. Jak opowiadają to mówią, że to każdy z nich ma rację, a każdy mówi inaczej. Z natury wszyscy mówimy to samo, gdyż wszyscy mówią tylko prawdę.  Gdyby sprawy załatwiane przez Państwa były załatwiane uczciwie to ludzie nie mogliby cierpieć. Tam gdzie sprawy załatwia się w oparciu o zgodną wolę, tam cierpienia nie ma. Ludzie są stworzeni na takim samym myśleniu, a na takim samym myśleniu wyraża się zgodną wolę. Państwo nie wyrażacie takiej woli jak ja, gdyż przymuszacie mnie do podporządkowania się Waszej woli, a zatem Państwo narzucacie wolę. Do narzucania woli potrzebne jest inne myślenie i Państwo z niego korzystacie. To inne jednak myślenie jest niezgodne z myśleniem jakie nasz Stwórca oprogramował jako prawidłowe.
Państwo postanowiliście wykonywać pracę jaką zlecają wam ludzie, a nie prace jaką na pewno każdemu z nas zlecił do wykonywania nasz Stwórca. O tym, że każdy z nas otrzymał do wykonywania jakąś pracę od swojego Stwórcy świadczy to, że wszystkie stworzenia w świecie natury wykonują jakąś pracę. Ta wykonywana przez inne stworzenia praca to praca przynosząca dobro, a Państwo czynicie zło. Wielu z ludzi postanowiło wyłamać się z porządku jaki był w naturze i żyć z zabieranych ludziom pieniędzy. Różnica pomiędzy naszym myśleniem polega na tym, że ja posługuję się myślami, a Państwo kombinujecie myślami. Przy posługiwaniu się myśleniem Boga nie ma możliwości życia z innych ludzi i tego co było w naturze wszechświata, a więc chcąc tylko korzystać trzeba było tak kombinować myślami ażeby można było nie dawać, a brać. Prawo Boga a prawo ludzi różni inne myślenie. Przy myśleniu Boga nie można by przejąć władzy nad tym co jest Jego. Bóg nam nie pozwala używać myślenia do zmian tego co On stworzył. Myślenie dostaliśmy do posługiwania się nim, a nie do dokonywania zmian postanowień swojego Stwórcy. Decyzji gospodarza się nie zmienia, gdyż jest to złym zachowaniem. Dobry gospodarz nie pozwala na dokonywanie zmian Jego decyzji. Prawo ustanowione przez ludzi nie ma nic wspólnego z myśleniem Boga. Prawo na jakie powołuje się ZUS nie ma nic wspólnego z myśleniem Boga. Nie podoba się Państwu myślenie Boga, a ja pokazuję, że jesteście Państwo w domu Boga i że u swojego Stwórcy nie wypada posługiwać się innym myśleniem. Pokazuję, że u Kogoś nie wyrządza się krzywdy Jego stworzeniom. U ludzi posługujących się myśleniem Boga ludzie uczciwie nawzajem dla siebie pracujący dobrze się traktują i mają do siebie szacunek. U ludzi nie posługujących się myśleniem Boga ludzie, którzy zajmują się obiecaniem sami ogłosili o sobie, że są elitą i że ci z których pieniędzy żyją mają płacić im coraz więcej i odszkodowania jeśli im coś złego się stanie. Ustanowili zatem dla siebie wysokie wynagrodzenia i obciążyli nimi ludzi, którym obiecali dawać dobro. Mają dla siebie nawet oddzielne samoloty do latania, luksusowe samochody, luksusowe hotele, luksusowe przyjęcia i wszystko to za pieniądze zabrane ludziom. Wszystko to osiągnęli z obiecania. Łatwo było im to osiągnąć gdyż to co mają osiągnęli bez wykonywania żadnej pracy. Skorzystali tylko z możliwości myślenia. Myślenia innego aniżeli jest naturalnym dla Tego kto skonstruował mózg. Uznali, że Go oszukają i na Jego mózgu wymuszą posłuszeństwo od Jego stworzeń.
Jak widać przy pomocy myślenia można osiągnąć skutek dobry i skutek zły. Wszystko zależy od rodzaju myślenia. Nasz Stwórca swoim myśleniem stworzył raj na ziemi, a ludzie na Jego ziemi stworzyli Jego stworzeniom na Jego ziemi  piekło. Wymierzali też Jego stworzeniom sprawiedliwość opartą na ich myśleniu.
 Naukowcy badający stan ludzkich mózgów sprzed 450 milionów lat odkryli, że był to mózg nie uznający słów. Nazywają ten mózg gadzim mózgiem i odkryli, że w tym gadzim mózgu rozum nie istnieje bez emocji. Znaczy to, że w naszych gadzich mózgach jest rozum i są emocje. Skoro naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym to znaczy, że w mówieniu  prawdy zawarty jest rozum. Skoro rozum nie istnieje bez emocji to znaczy, że wydanie decyzji opartej na kłamstwie narusza rozum i emocje. Znaczy to, że ludzie, którzy wydają decyzje oparte na kłamstwie utracili rozum i nabyli odczuwania złoczyńców. Słuszna zatem to kara dla ludzi, którzy uznali, że przy pomocy mózgu dla którego mówienie prawdy jest naturalnym można oszukiwać. Oszukiwać jak widać można, ale staje się człowiekiem innym od ludzi, którzy mówią tylko prawdę i ta inność polega na tym, że ci którzy mówią tylko prawdę mają rozum, a ci którzy kłamią rozumu nie mają. Ta inność polega też na tym, że ci którzy rozum utracili nabyli odczuwania psychopatów. Oprogramowanie mózgu i współpracującego z nim odczuwania powoduje, że podjęcie decyzji o oszukiwaniu wiąże myślami oszusta z oszukanym i myśli te rządzą tymi ludźmi do czasu naprawienia oszustwa.
 Utrata rozumu powoduje, że ci, którzy ludzi oszukiwali stają się od ludzi zależnymi. Jest tak dlatego ponieważ używanie myśli do kłamstwa uzależnia ludzi od siebie. Uzależnienia nie ma pomiędzy ludźmi, którzy mówią tylko prawdę, gdyż do uzależnienia potrzebne są kombinacje myślami. Prof. Karol Jung odkrył, że ludzie nie są świadomi tego co ich czeka, gdyż rządzą nimi myśli. Naukowcy, którzy dokonali odkryć o mózgu sprzed 450 milionów lat mówią, że w mózgach jest rozum, a każdy mądry człowiek wie, że ten kto ma rozum jest wszystkiego świadomym. Zatem rozum i świadomość  traci się od mówienia czegoś innego aniżeli prawda. Karol Jung mówi, że tym co nie jest świadomym  rządzą myśli, a zatem od używania myśli do kłamstwa traci się rozum. Od mówienia kłamstwa traci się też doskonałość uczuć, gdyż naukowcy odkryli, że rozum nie istnieje bez emocji. Zatem ten kto kłamie nabył emocji właściwych wydanej decyzji. Znaczy to, że ten kto ma rozum ma inne emocje i ten kto nie ma rozumu ma inne emocje. Zatem człowiek wydający inne decyzje aniżeli są normalnymi dla naszego mózgu wywołuje dla siebie odczuwanie właściwe wydanej decyzji. Ja mówię, że ażeby wydawać decyzje którymi zadaje się ból, to trzeba wydawać decyzje jakie wydaje człowiek, który jest złoczyńcą. To zapewne z powodu wydawania przez ludzi decyzji zadających ból przyszedł przed dwoma tysiącami lat na ziemię nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Przyszedł On nas ostrzec przed skutkami myślenia jakie wprowadzili na ziemi  ludzie uznający władze. Wystąpił przeciwko ludziom, którzy sprawowali władzę, a oni uznali, że jeśli Go zgodnie ze swoim prawem ukrzyżują to ludzie będą dalej posłuszni ich woli. Poznanie przeze mnie odkryć naukowych o ludzkim mózgu pozwoliło mi zrozumieć, że przyczyną przyjścia na ziemię naszego Stwórcy było przekazanie ludziom: „Nie pozwalam na mojej ziemi sprawowania jakiejkolwiek władzy”. Jezus jak wiemy wystąpił przeciwko ustawodawcy (Herod), wymiarowi sprawiedliwości (Piłat) i kościołowi, (Kajfasz), a więc przeciwko ludziom, którzy stosowanie przemocy uważali za normalne. Jezus swoją śmiercią pokazał, że prawo przeciwko któremu wystąpił jest prawem u złoczyńców. Dla ludzi jednak czynienie zła musi być normalnym skoro nic nadzwyczajnego w krzyżowaniu ludzi nie widzą. Nawet Sędzia Sądu Najwyższego Jerozolimy nie widzi nic nadzwyczajnego w krzyżowaniu ludzi, gdyż mówi, że wtedy było takie prawo. Ja do tego dodam, że nie u ludzi posługujących się myśleniem Boga. Ażeby uważać, że prawa trzeba przestrzegać mimo, że przy jego pomocy krzyżuje się ludzi to trzeba być złoczyńcą.
Ludzie wybierający władze sprzedali się ludziom za obiecanie im czegoś dawania. Sprzedali się bo też chcą mieć, a nie pracować. Ograbili więc prawie całe mienie Boga i patrzą kto jeszcze coś ma ażeby mu zabrać.
Kradnie tylko ten kto nic nie umie i taka to kara spotkała ludzi, którzy z natury umieli, a teraz pozostało im tylko napadanie na ludzi. Jak bardzo bliskimi ludziom są złoczyńcy świadczy wiwatowanie i aż płacz kiedy słyszą głos złoczyńcy jak mówi Adolf Hitler czy Józef Stalin, czy na przestrzeni wieków ogromne ilości podobnych złoczyńców. Przy Jezusie nie było żadnego wiwatującego. Dla ludzi złoczyńca jest kimś, a zatem dokonali takiej przebudowy siebie, że bliskimi im są słowa wypowiadane przez złoczyńców. Dlatego mówią, że słów zapisanych przez ludzi w ustanowionym przez nich prawie oni przestrzegają. Przestrzegają, gdyż słowa którymi zadaje się ból i cierpienie są im bliskimi. Karmią się nimi, gdyż psychopaci karmią się zadawaniem bólu i cierpienia. Prawo Boga nie podoba się tym ludziom, gdyż przy jego stosowaniu nie można zadawać bólu.  Adolf Hitler nie dokonałby swojego dzieła wielkiego złoczyńcy, gdyby nie miał takich Adolfów Eichmanów, którzy zgodnie z prawem wykonują wolę złoczyńców. Ażeby wykonywać wolę złoczyńcy to złoczyńcą trzeba być, gdyż człowiek dobry nikomu nie zada cierpienia.     

Niniejsze pismo umieszczam na moim blogu  barbarapaul.blogspot.com

                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz