środa, 20 sierpnia 2014

ENERGIA JEST SKUTKIEM DECYZJI

Natura człowieka to energia. Naturą człowieka jest odczuwanie i ono nie istnieje bez rozumu w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Nasze odczuwanie oparte jest na emocjach. Nasze odczuwanie oparte jest na systemach neurologicznych na jakich wykonujemy czynności na myśleniu. Wykonujemy czynności wydając decyzję o jej wykonaniu. Najpierw podejmujemy decyzję, a później ją wykonujemy. Decyzję wykonujemy przy pomocy systemów neurologicznych. Decyzje jakie są w naturze mózgu oparte są na energii jaka jest w naturze człowieka. Energię jaką mamy w naturze utrzymujemy jeśli wykonujemy decyzje jakie są w naturze mózgu. Decyzje jakie są w naturze mózgu to decyzje oparte na prawdzie. Ja na tych decyzjach opartych na prawdzie wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a kiedy przyznałam się, że opieram się na naturalnym rozumie to Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. To samo robią inne Sądy, które bez słowa wyjaśnienia odsyłają mi moje pisma w których jasno przedstawiam, że winnym jest ustanawiający swoje myślenie prawem. Jesteśmy w sporze którego przyczyną jest rodzaj myślenia. Ja opieram się na naturalnym dla mnie rozumie, a ludzie władzy i sądy opierają się na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ja wskazuję na skutek narzuconej decyzji przez człowieka jakim jest cierpienie. Moi klienci przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami władzy cierpiącymi i mówili, że nie znają języka prawniczego. Zatem język prawniczy jest oparty na innym myśleniu jak rozumiane myślenie jakie moi klienci rozumieją. Moi klienci i wszyscy inni ludzie, którzy mówią, że nie znają języka prawniczego nie znają języka prawniczego dlatego, że jest to język nierozumiany, a naturalnym dla człowieka jest język rozumiany. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania to rozbieżne cele, a zatem ludzie, którzy wymyślili nierozumiane myślenie mają inne cele jak Stwórca i człowiek, który posługuje się rozumianym myśleniem. Jakim celem jest cel mówiącego nierozumianym myśleniem pokazują dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych, które mówią, że ponad 99,5% skarżących się ludzi przegrało w sądach sprawy z powodu skarżenia się niezgodnego z prawem. To myślenie zgodne z prawem to nierozumiane myślenie przy pomocy którego ludzie mówiący tym językiem okradli ponad 99,5% skarżących się ludzi. Zatem Stwórca mózgu, który wykazuje, że narzucone zachowania to rozbieżne cele wie, że myślenie nierozumiane służy do okradania ludzi w tym przypadku pod względem pieniędzy, a w innych przypadkach pod innymi względami. Mamy inny skutek wydanej decyzji opartej na prawdzie i inny skutek decyzji opartej na kłamstwie. Myślenie nierozumiane to myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie zadało moim klientom cierpienie. Gdyby ludzie władzy nie oszukiwali, to moi klienci by nie cierpieli. Gdyby ludzi władzy nie wprowadzili myślenia nierozumianego jako prawa to moi klienci by nie cierpieli. Ordynator szpitala psychiatrycznego, autor książki o lekach wpływających na czynności mózgu dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie kiedyś dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam " bo ich okradli". Psychika zachorowała od myślenia do oszukiwania. Ci ludzie, którzy zachorowali psychicznie zachorowali od wykonywania narzuconego myślenia. Do wystąpienia choroby psychicznej potrzebne są decyzje o wykonywaniu narzuconego myślenia. Myślenie narzucone to myślenie do oszukiwania i ci ludzie którzy zachorowali psychicznie wykonywali to myślenie do oszukiwania. Jak się okazało, że ci których myślenie wykonywali okradli ich to ich psychika tego nie wytrzymała i zachorowali psychicznie. Widziałam, że jak długo nie wygrywałam dla moich klientów spraw to oni leczyli się psychicznie. Przyczyną ich chorej psychiki jest ich myślenie jakim zgodzili się na wykonywanie myślenia do oszukiwania. Ludzie nauki a szczególnie medycyny mogą zbadać, że w skutku decyzji opartej na kłamstwie jest zła energia. Ta zła energia jest przyczyną cierpienia psychiki. W DECYZJI ZAWARTA JEST ENERGIA, A NA ENERGII OPARTE JEST ODCZUWANIE.
Człowiek wydaje narzuconą decyzję i wykonuje ją przy pomocy systemów neurologicznych jakie są pod władzą Stwórcy systemów neurologicznych.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz