sobota, 2 sierpnia 2014

UMYSŁ ŚWIADOMY OPARTY JEST NA PRAWDZIE, A UMYSŁ NIEŚWIADOMY NA KŁAMSTWIE

NAUKA NEUROBIOLOGII
NAUKA PSYCHIATRII
NAUKA O ENERGII NATURY

Szanowni Państwo!
W mózgu jest doskonały porządek, a człowiek ponosi skutki podejmowanych przez siebie decyzji. Inne są dla człowieka skutki na decyzjach opartych na prawdzie, a inne na decyzjach opartych na kłamstwie. Inne dlatego ponieważ oparte na innej energii. Ludzie powymyślali myślenie do oszukiwania i na kłamstwie urządzili świat i mają zapewnioną chorobę umysłową i psychiczną. Decyzje jakie ludzie zapisali w ustanowionym przez nich prawie w mózgu są, ale pod umysłem nieświadomym opartym na złej energii. Mózg nie miesza decyzji, gdyż ma porządek pod każdym rodzajem myślenia. Każdy rodzaj myślenia ma swoje skutki, gdyż swoje systemy neurologiczne. Te skutki są oparte na odpowiedniej energii. Dobra energia jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie, a zła w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Widać po ludziach inne odruchy na złych zachowaniach, a inne na dobrych. Złe zachowania oparte są na złej energii opartej na kłamstwie, a dobre zachowania na dobrej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Myślenie jest podzielone pod danym rodzajem umysłu, gdyż pod umysłem opartym na prawdzie jest myślenie oparte na zgodnej woli, a pod umysłem nieświadomym jest myślenie oparte na niezgodnej woli. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a ja mówię, że jest to myślenie oparte na niezgodnej woli. Człowiek narzucający zachowania to źle zachowujący się człowiek. Mówię również, że myślenie oparte na prawdzie to myślenie oparte na zgodnej woli. Każdy z tych rodzajów myślenia ma swoje systemy neurologiczne czyli swoje odczuwanie i swoje odruchy. Ludzie narzucający myślenie opierają się na kłamstwie i ludzie, którzy wykonują to myślenie również. Narzucone myślenie to ustanowione prawo, a wykonywanie ustanowionego prawa to problemy. Ludzie mają w mózgu myślenie na jakim ustanowili prawo i na jakim je wykonują, ale pod umysłem nieświadomym na jakim są chorzy umysłowo i psychicznie. Człowiek jest zdrowy umysłowo i psychicznie tylko na umyśle świadomym. W naturze mózgu jest myślenie tylko oparte na prawdzie, a ludzie go nie znają i nie chcą znać. Na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim ludzie ustanowili prawo ludzie są na umyśle nieświadomym. Jezus nas ostrzegł swoim wystąpieniem przeciwko narzucaniu myślenia, ale ludzie wołają, że dla nich przywódcą jest kłamca. O Adolfie Hitlerze wiemy, że był chory na schizofrenię i nie mam wątpliwości co do tego, że każdy z przywódców jest chory na schizofrenię, gdyż schizofrenia jest oparta na narzuconym myśleniu. Zdrowym umysłowo jest człowiek, który opiera się na prawdzie. Na prawdzie w mózgu jest rozum, a na umyśle nieświadomym jest brak rozumu. Dane statystyczne mówią, że ludzie mają od 5 do 10% rozumu i może już te dane są wyższe, ale to jest stan ludzi na umyśle nieświadomym. Ludzi można zbadać pod względem umysłu, a ja doskonale widzę po wypowiadanych słowach kto na jakim jest umyśle.
Każdy umysł ma swoje systemy neurologiczne i na nim odpowiadające zachowania i wygląd. Naukowcy w programie "Album nazistów" dobrze widzą, że to twarze potworów. Te zmienione twarze są od wykonywanych  czynności na narzuconym myśleniu. Choroby są skutkiem myślenia narzuconego w mózgu, gdyż są na zróżnicowanych systemach neurologicznych. Na myśleniu opartym na prawdzie ludzie są na takich samych systemach neurologicznych. Ludzie mają różne zdania na dany temat, a różne zdania ma się na myśleniu opartym na kłamstwie, gdyż na prawdzie ludzie mają takie same zdania. Na prawdzie ludzie są inteligentni, mądrzy, dobrze zachowujący się. Nie ma czegoś takiego, że nie ma skutków myślenia. Myślenie jest połączone z energią, a na energii oparte są emocje.
Pokazuję zatem skutek dla ludzi myślenia jakim się posługują, a jakim jest rozumna lub bezrozumna twarz i dalsze konsekwencje w odruchach i zachowaniach. Nie można znaleźć ludzi opierających się na prawdzie, a tylko na prawdzie ma się rozum. Ja byłam w zachwycie jak jeden raz w moim życiu spotkałam człowieka z rozumną twarzą i pięknymi odruchami. Nie wiedziałam co się stało, że ciągle przypominały mi się piękne odruchy tego człowieka. Te piękne odruchy muszą  być dla nas naturalnymi skoro dla mnie opierającej się na prawdzie wywarły silne wrażenie. Z ludźmi w swoim życiu miałam kontaktów wiele i wiem co mówią. Wielka katastrofa stanu myślenia ludzi, że Sąd wystąpił przeciwko mnie z powodu mojego opierania się na rozumie. To nie jest odkrycie o jakim ludzie chcieliby usłyszeć, ale ono jest prawdą. To zapewne dlatego Naukowcy zajmujący się Egipskim Sfinksem mówią, że są przekazy od ludzi, że Sfinks to wszelka doskonałość, ale nazywali go też Ojcem przerażenia. To dlatego, że człowiek, który ma rozum widzi w ludziach skutki ich myślenia. Chuligan i cham mają swoje myślenie i swoje odruchy. Bandyta ma też swoje odruchy. Złodziej również, itd. Każdy jest skutkiem swojego myślenia. Myślenie ma swoje systemy neurologiczne, a człowiek jest oparty na systemach neurologicznych. Tylko człowiek opierający się na prawdzie jest na zrównoważonej energii. Ludzie na narzuconym myśleniu nie są na zrównoważonej energii. Sądy opierają się na kłamstwie, a wydają wyroki. Ludzie kościoła mówią, że prowadzą do Boga, a nie posługują się myśleniem Boga. Ludzie władzy oparci są na narzuconym myśleniu na jakim oparta jest schizofrenia, itd.
To co Naukowcy odkryli, że na myśleniu narzuconym są zróżnicowane systemy neurologiczne, to widać w stanie ludzi. Ja widzę odchylenia od myślenia opartego na prawdzie, a Naukowcy widzą te odchylenia w systemach neurologicznych. Ja kiedy poznałam odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon to od razu po podawanym myśleniu i zróżnicowanych systemach neurologicznych widziałam ludzi opartych na ustanowionym na kłamstwie prawie. Ja nie muszę badać stanu systemów neurologicznych gdyż ja je widzę w zachowaniach ludzi. Dobrze, że Naukowcy badają i Naukowcy widzą zachowania odzwierciedlone w zróżnicowanych systemach neurologicznych. Ja wiedzę to w stanie rzeczywistym.  Ja odróżniam ludzi pod względem myślenia. Prof. Włodzimierz Sedlak mówi, że do niektórych domów to szkoda czasu żeby wchodzić i że nie ma w nich nic interesującego. On ma rację, gdyż on jest zainteresowany ludźmi którzy mają wiedzę. Chciałoby się ażeby wszyscy ludzie byli mądrymi i z natury jesteśmy, ale to ludzie wybrali myślenie oparte na kłamstwie, a nie mądrość jaką mają w naturze mózgu.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz