środa, 27 sierpnia 2014

ŚWIADOME CZYNIENIE ZŁA

DO LUDZI NAUKI I WSZYSTKICH INNYCH LUDZI

Zdarzają się ludzie, którzy pytają mnie czy ludzie świadomie czynią zło. Ludzi świadomie czyniących zło jest dużo. Czynią oni zło pod różnymi względami. Opracowują i czynią zło w naszych domach, w szkołach, zakładach pracy, opracowują uczynienie zła politycy, a inni politycy mówią, że opracowywanie uczynienia zła jest zgodne z prawem. Nie będę opisywała różnego rodzaju świadomego czynienia zła, a wskażę na to co dzieje się w internecie z którym mają kontakt i ludzie czyniący dobro i zło.  Na moim blogu nie wykazuje się wszystkich ludzi wchodzących na mojego bloga. W mojej poczcie ukazały się komentarze Pana Jacka Kozłeckiego jakie są przy moim artykule, że celem Stwórcy jest ażeby Jego stworzenia odczuwały miłość i zadowolenie z wykonywanych czynności. W mojej poczcie są wykazywane jako wysłane przeze mnie wiadomości, których ja nie wysłałam. Ktoś w moim imieniu z mojej poczty wysyła. Komentarze znalazły się w poczcie. Do tego otrzymywane przeze mnie podziękowania z Uniwersytetu Cambridge zaczęły być wprowadzane do spamu, czyli na zniszczenie.
W programie telewizyjnym "Jaka to melodia" występował profesor, który mówił, że zajmuje się zabezpieczeniami przed włamywaniem się do internetu różnych ludzi. Ja mówię, że nie powinno się robić zabezpieczeń przed ludźmi czyniącymi zło, tylko powinno się podawać do publicznej wiadomości łobuza. Ci ludzie łobuzy mają doświadczanie czynionego przez nich zła, gdyż wymyślonych myśli się doświadcza. Lekarze pomagają tym łobuzom, gdyż na wymyślonych myślach choruje psychika. Ci łobuzy oskarżają ludzi czyniących dobro i często lekarzy. To nie tylko nasz Stwórca powinien reagować na myślenie do czynienia zła, ale każdy człowiek. Gdyby ludzie ogłaszali nazwiska ludzi, którzy uczynili jakieś zło i ogłosili jakie to zło to ludzie łobuzy nie rozpanoszyliby się w świecie i nie trzeba by wydawać pieniędzy na leczenie ich psychiki od myślenia do czynienia zła. To wstyd dla ludzi, że zamiast nazwiska ludzi czyniących zło ogłaszać, to szukają zabezpieczeń przed nimi i to do tego profesorowie.
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz