niedziela, 17 sierpnia 2014

W UMYŚLE NIEŚWIADOMYM SĄ DECYZJE NA JAKICH CZŁOWIEK JEST UMYSŁOWO I PSYCHICZNIE CHORY

DO LUDZI NAUKI NEUROBIOLOGII
DO LUDZI NAUKI PSYCHIATRII
DO LUDZI NAUKI O ENERGII CIAŁA
UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA

Szanowni Państwo!
Mózg oddziela decyzje wydane przez człowieka pod względem rozumu i pod względem braku rozumu. W umyśle świadomym są decyzje oparte na rozumie, a w umyśle nieświadomym są decyzje oparte na braku rozumu. Na decyzjach jakie są w umyśle świadomym człowiek funkcjonuje prawidłowo, a na decyzjach jakie się w umyśle nieświadomym człowiek funkcjonuje źle. Funkcjonowanie człowieka oparte jest na systemach neurologicznych. Zarówno umysł świadomy jak i umysł nieświadomy ma swoje systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem jakie jest w umyśle świadomym człowiek jest zdrowy psychicznie i ma zdrowe ciało. Na systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem jakie jest w umyśle nieświadomym człowiek jest chory psychicznie i ma chore ciało. Wiem, że nie ma nauki o energii ciała, ale być powinna, gdyż funkcjonowanie człowieka jest oparte na energii. Systemy neurologiczne oparte są na energii. Systemy neurologiczne nie istnieją bez myślenia w mózgu. Systemy neurologiczne oparte na dobrej energii są oparte na rozumie w mózgu, a systemy neurologiczne oparte na złej energii są oparte na braku rozumu w mózgu. W naturze nie ma systemów neurologicznych zajmujących się narzuconym myśleniem, gdyż w naturze mózgu nie ma narzuconego myślenia. Nasz Stwórca w sposób doskonały stworzył mózg, który kwalifikuje decyzje pod względem rozumu i braku rozumu. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek ma rozum. Na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek nie ma rozumu. Ustanowiona przez ludzi władza jest oparta na myśleniu narzuconym i ludzie na tym myśleniu mają swoje decyzje w umyśle nieświadomym na jakim nie mają rozumu, są chorzy psychicznie i mają chore ciało. Ja jestem dowodem na to, że moje decyzje są prawidłowe, gdyż każdą pojedynczą decyzję rozwiązuję prawidłowo. Można mi dać każdą sprawę do rozpatrzenia i ja prawidłowo ją rozstrzygnę. Nie mówię, że też nie podjęłam złych decyzji, ale ja się zorientowałam, że to złe decyzje jeśli weszłam w związek z oszustem i że trzeba w związki z oszustami nie wchodzić. Wygrane przeze mnie w sądach sprawy są dowodem na to, że ja prawidłowo rozstrzygam sprawy. Gdybym nie przyznała się w sądach, że opieram się na rozumie to wygrywałabym tak wszystkie sprawy, ale zaczęłam pisać do sądów, że na myśleniu władzy nie ma rozwiązań i że władza świadomie oszukuje w celu zabrania ludziom pieniędzy. Ja się zajmuję akurat sprawami związanymi z pieniędzmi i występowałam przed sądami administracyjnymi, ale potrafię na moim rozumie rozwiązać wszystkie sprawy. Ja mam przypadki, że ludzie dla których wygrałam sprawy przed sądami administracyjnymi przychodzili do mnie ażebym wygrała im sprawy przed innymi sądami. Mówiłam do nich, że nie mam uprawnień do występowania przed innymi sądami to zdarzało się, że ludzie znajdywali  prawników którzy mają uprawnienia do występowania przed innymi sądami i otrzymywali od nich zgody na wystąpienie przed sądem z tym co ja napisałam. Ludzie dla których wygrywałam sprawy mówili, że zapłacą i prawnikowi który wystąpi przed sądem i mnie. Ja na swoim rozumie rozwiązuję każdą sprawę. Ludzie władzy doprowadzili ludzi do stanu, że mają w umysłach nieświadomych decyzje oparte na braku rozumu i są chorzy umysłowo i psychicznie i mają chore ciało. Ja wskazuję, że przyczyna choroby umysłowej i psychicznej jest w decyzjach jakie są w umyśle nieświadomym. Te decyzje mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Te rozbieżne cele odkryłam, że to myślenie oparte na oszukiwaniu. Odkryłam, że nie ma możliwości oszukania mózgu. Nie ma możliwości oszukania mózgu, gdyż tak jak widzą Naukowcy którzy odkryli, że nasz mózg jest prawdomówny, tak odkryłam, że są w nim tylko decyzje  oparte na prawdzie. Gdyby w naszym mózgu były pomieszane decyzje oparte na prawdzie z decyzjami opartymi na kłamstwie to Naukowcy nie odkryliby stanu mózgu który jest tylko prawdomówny. Zatem ludzie na myśleniu do oszukiwania narobili sobie w mózgu niewyobrażalnego bałaganu. Do ludzi z umysłem nieświadomym nie można przemówić, gdyż oni wierzą w swoje kłamstwa. Na umyśle nieświadomym ludzie wierzą kłamcom. To kłamca wierzy kłamcy. Na umyśle świadomym ludzie wiedzą, a nie wierzą. Mózg oddziela myślenie pod względem wiedzy i wiary. Myślenie oparte na wiedzy to myślenie oparte na prawdzie, a myślenie oparte na wierze to myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie wierzą w słowa kolejno wybieranych przez siebie przywódców i zawsze po czasie stwierdzają, że ten kogo wybrali ich oszukał. Ludzie z takim samym kłamstwem w mózgu wierzą kłamcy. Wiwatowali na cześć umysłowo chorego Adolfa Hitlera  ludzie również umysłowo chorzy, gdyż to umysłowo choremu zgadza się myślenie umysłowo chorego. Ludzie opierający się na myśleniu narzuconym przez człowieka są umysłowo chorzy. Narzucone myślenie jest oparte na umysłowej chorobie i jest w umyśle nieświadomym. Adolf Hitler był narzucającym wolę i chorym na schizofrenię. Każdy człowiek narzucający wolę i każdy człowiek wykonujący narzuconą wolę jest umysłowo i psychicznie chory. Narzucone myślenie jest myśleniem jakim człowiek odszedł od zrównoważonej energii na jakiej jest stworzony. Gdyby byli ludzie nauki zajmujący się energią ciała to widzieliby jak człowiek myśleniem narzuconym wychodzi z energii opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Człowiek jest stworzony na energii i na energii jaka jest w naturze jest oparty na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Jak mówi prawdę to utrzymuje się na tej energii. W naturze nie ma innego myślenia jak oparte na prawdzie. Myślenie jakie jest w ustanowionym przez ludzi prawie oparte jest na kłamstwie, gdyż ci ludzie kłamią, że mają prawo do człowieka i do mienia jakie jest na ziemi. W naturze nie ma myślenia opartego na kłamstwie. W mózgu jest oddzielone myślenie oparte na kłamstwie i to myślenie pochodzi od człowieka, który kłamie. Pod względem kłamstwa człowiek jest na umyśle nieświadomym. Pod względem myślenia jakie jest w umyśle nieświadomym człowiek jest nienormalny. To Stwórca decyduje kto jest normalny, gdyż człowiek pod względem kłamstwa ma rozdwojoną osobowość. To ten sam człowiek, który z natury mówi prawdę, a z nabycia jest kłamcą. Swoje kłamstwo ma w umyśle nieświadomym na jakim jest oszustem. Oszust to złoczyńca. Pisałam nie raz do sądów, że przywróciliby porządek w ludzkich mózgach i we wszechświecie gdyby rozstrzygali sprawy uczciwie. Problemy jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to skutek wykonywania narzuconego myślenia jakie ludzie mówią, że dla nich jest prawem. Problem jest skutkiem oszustwa. Oszustwo to wymyślone i narzucone myślenie. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucone zachowania i problemy, a ja odkryłam, że narzucający wolę to oszust, a wykonujący narzucaną wolę to wykonawca woli oszusta. Naukowcy odkryli, że tym myśleniem oszusta i wykonującego wolę oszusta zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam skutek tego zajmowania się jakim jest psychicznie chory człowiek i chore jego ciało. Ludzie na myśleniu narzuconym przez ludzi są umysłowo i psychicznie chorzy. To głupi człowiek, który wie, że człowiek go nie stworzył, a mówi, że wykonuje wolę człowieka. Czynności wykonujemy na systemach neurologicznych, a człowiek ich nie stworzył. Na systemach neurologicznych oparte są narządy na jakich człowiek funkcjonuje i jeśli te systemy neurologiczne zajmują się myśleniem narzuconym przez człowieka to tworzą nowotwory, a nie utrzymują zdrowie. Pełno głupich i chorych na swojej głupocie ludzi. Mózg jak widać doskonale wie, że narzucający wolę i wykonujący narzuconą wolę ma rozbieżne z Nim cele, a te cele doskonale widać, że ludzie przywłaszczyli sobie świat Stwórcy. Tego przywłaszczenia dokonali przy pomocy narzuconego myślenia i teraz na narzuconym myśleniu są umysłowo i psychicznie chorzy. U naszego Stwórcy złodziej jest umysłowo i psychicznie chory. U naszego Stwórcy żołnierze którzy zgodzili się nauczyć narzuconego myślenia przy pomocy którego zabijają ludzi są umysłowo i psychicznie chorzy.  U naszego Stwórcy każdy narzucający wolę i wykonujący narzucaną wolę ma swoje myślenie w umyśle nieświadomym i jest umysłowo i psychicznie chory. Ludzie kościoła mówią do chorych ludzi, że mają prosić Boga ażeby nie cierpieli, a ja mówię, że ci cierpiący ludzie mają w mózgu myślenie przy pomocy którego wykonują wolę człowieka. Cierpienie jest skutkiem wykonywania myślenia narzuconego przez człowieka a na co dowodem jest, że wszyscy skarżący ludzie skarżą się w sądach na człowieka który uczynił im zło. Nie widziałam jeszcze w sądach ażeby ktoś Stwórcę podał do sądu, że mu uczynił zło. Nabyty stan w ludzkich mózgach myślenia opartego na woli człowieka jest bardzo duży, a zatem trzeba budować jak najwięcej szpitali i zakładów psychiatrycznych. Lekarze psychiatrzy utrzymują ludzi z umysłem nieświadomym na lekach, gdyż nie ma możliwości przemówienia do wariata. Nie ma możliwości przemówienia do ludzi którzy nie mają rozumu. Na przedstawiane przeze mnie myślenie oparte na rozumie nikt prawie nie reaguje, a to jest dowodem na to, że dane statystyczne prawidłowo podają, że ludzie mają od 5 do 10% rozumu. Ludzie postanowili okraść swojego Stwórcę, a Stwórca myślenie do okradania wykazuje, że to człowiek umysłowo i psychicznie chory. Ja nie raz piszę, że jak człowiek chce rozporządzać światem to niech sobie go stworzy. Nie chciałabym żyć w świecie opartym na myśleniu oszusta.
Inne decyzje jak decyzje oparte na prawdzie to decyzje do okradania. Do okradania trzeba było wymyślić myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie jest w umyśle nieświadomym na jakim kłamca jest umysłowo i psychicznie chory. Na woli Stwórcy człowiek jest umysłowo i psychicznie zdrowy, a na woli człowieka jest umysłowo i psychicznie chory. To złodziej nie wie co to jest prawda. Uczciwy człowiek wie, że prawda to uczciwe decyzje.  Prawo ustanowione przez ludzi to prawo oparte na nieuczciwych decyzjach. Nie można znaleźć uczciwego człowieka, gdyż prawie każdy mówi, że dla niego myślenie oparte na kłamstwie jest prawem. Dla naszego prawdomównego mózgu myślenie oparte na kłamstwie nie jest prawem i dowodem na to jest myślenie kłamcy w umyśle nieświadomym.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz