piątek, 8 sierpnia 2014

SYSTEMY NEUROLOGICZNE ZAJMUJĄ SIĘ PRZEKŁADEM MYŚLENIA NA ENERGIĘ

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
oraz inni ludzie nauki na świecie:
NEUROBIOLOGII
PSYCHIATRII
i NAUKI O ENERGII NATURY

Szanowni Państwo!
Człowiek jest stworzony z energii opartej na systemach neurologicznych. Systemy neurologiczne są połączone z myśleniem. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Emocje to odczuwanie, a zatem rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez odczuwania. Odczuwanie jest oparte na systemach neurologicznych i nie istnieją one bez myślenia opartego na prawdzie na jakim oparty jest rozum. O tym stanie człowieka mówi odkrycie kodu genetycznego. Biolog prof. Piotr Słonimski mówiąc o rozszyfrowaniu kodu genetycznego przez Marshalla Nirenberga i Har Gobid Khoran mówi, że kod genetyczny to reguły przekładu zapisu na czynności organizmu. Odkryłam, że na tych regułach jakie są w zapisach myślenia jakie jest w naturze mózgu są oparte systemy neurologiczne. Odkryłam, że decyzje jakie są w naturze mózgu są przełożone na czynności organizmu i że człowiek te reguły wyraża w swoich zachowaniach. Marshall Nirenberg i Har Gobid Khoran stwierdzili, że kod genetyczny jest uniwersalny. Ja odkryłam, że dlatego uniwersalny, gdyż oparty na tych samych regułach tego samego Stwórcy posługującego się myśleniem opartym na prawdzie na którego myśleniu funkcjonują systemy neurologiczne oparte na rozumie w mózgu. Człowiek na systemach neurologicznych jakie są w naturze wyraża dobre zachowania oparte na wypowiadaniu prawdy. Do zmian w zachowaniach człowieka dochodzi w wyniku wypowiadania przez człowieka kłamstwa i dowodem na to jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Politycy sami przyznają, że nauczyli się mowy ciała, przy pomocy jakiej to nauki oszukują, że są dobrze zachowującymi się. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że te narzucone zachowania i problemy oparte są na myśleniu opartym na kłamstwie i że systemy neurologiczne zajmują się tym kłamstwem dokonując przekładu myślenia opartego na kłamstwie na inną energię aniżeli oparta na prawdzie jaka jest w naturze. Ludzie mają w sobie tą inną energię na myśleniu opartym na kłamstwie jakie mają z nabycia w mózgu. Odkryłam, że w wyniku tego przykładu myślenia opartego na kłamstwie na inną energię człowiek wyraża złe zachowania. Zatem odkryłam, że myślenie oparte na prawdzie oparte jest na dobrych zachowaniach, a myślenie oparte na kłamstwie oparte jest na złych zachowaniach. Myślenie oparte na kłamstwie jest w innym miejscu w mózgu jak myślenie oparte na prawdzie, a energia na jakiej oparte jest życie jest tylko na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Energia na jakiej oparte jest życie zawarta jest w systemach neurologicznych, które nie istnieją bez rozumu w mózgu. Inny umysł w mózgu jak oparty na rozumie, to umysł oparty na braku rozumu i jest nim umysł nieświadomy. Umysł świadomy oparty jest na myśleniu Stwórcy, a umysł nieświadomy oparty jest na myśleniu narzuconym przez człowieka. Na tym myśleniu narzuconym przez człowieka ustanowione jest prawo ludzi. Zachowania ludzi, którzy ustanowili narzucone przez nich myślenie, że jest prawem na ziemi to złe zachowania ludzi. Naukowcy odkryli, że narzucone zachowania mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że to Stwórca człowieka wykazuje, że człowiek narzucający zachowania jest źle zachowującym się człowiekiem. Odkryłam, że ten źle zachowujący się człowiek jest złodziejem i bandytą wymuszającym od ludzi wykonywania jego woli.
Zajmujące się narzucanymi zachowaniami i problemami systemy neurologiczne dokonały przekładu na energię myślenia opartego na kłamstwie na jakim człowiek ma odruchy chuligana, chama, pedofila, erotomana, i różnego rodzaju odruchy źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że człowiek nabył złych odruchów pod względem narzuconych zachowań w danym przedmiocie sprawy. Problemy są skutkiem wykonywania woli źle zachowującego się człowieka. Ludzie, którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z ludźmi władzy przychodzili do mnie ze swoimi problemami. Mówili, że nie rozumieją języka prawniczego. Ja wskazuję, że ten niezrozumiały język prawniczy oparty jest na kłamstwie i że to kłamca mówi niezrozumiałą mową. To, że człowiek mówi, że postępuje zgodnie z prawem ludzi jest dowodem na to, że człowiek wypowiada niezrozumiałe słowa z nabycia od siebie. To człowiek wymyślił myślenie przy pomocy którego oszukuje drugiego człowieka czy innych ludzi. Ludzie władzy zdobyli przy pomocy myślenia niezrozumiałego pieniądze zabrane ludziom. Za 11 miesięcy roku 2004 ludzie władzy okradli ponad 99,5% skarżących się ludzi. Ci ludzie przegrali w sądach sprawy dlatego ponieważ Sędziowie postanowili nauczyć się niezrozumiałego myślenia na podstawie jakiego wydają wyroki. Sędziowie wydają wyroki oparte na niezrozumiałym myśleniu, ludziom stworzonym na zrozumiałym myśleniu. Jestem dowodem na to, że rozwiązuję każdą sprawę na rozumie jakim się posługuję i mam na to dowody jakimi są moje wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i wojewódzkim sądzie administracyjnym w Olsztynie. Kiedy zobaczyłam z danych opublikowanych przez gazetę "Rzeczpospolita", że w całym kraju jest przegranych spraw ponad 99,5%, a ja z wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% to zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na naturalnej dla nas uczciwości. Myślałam, że sądy chcą rozwiązania spraw, a sądy wystąpiły o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu na jakim jesteśmy stworzeni,  na jakim ja rozwiązuję wszystkie sprawy. Moi klienci mieli problemy, a Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są w nim problemy i narzucone zachowania. Moi klienci mieli problemy w wyniku wykonywania narzuconych zachowań. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję, że anatomia ludzi którzy mają problemy zmieniała się na cierpiącą i że jest to skutkiem zajmowania się przez systemy neurologiczne narzuconymi zachowaniami. Problem jest skutkiem wykonywania myślenia opartego na złych zachowaniach. W warunkach wojny widzimy jak ludzie narzucający zachowania zadają cierpienie ludziom i wydają im nakaz śmierci. Ludzie mówią, że dla nich jest prawem myślenie źle zachowujących się ludzi. Wojny są prowadzone pomiędzy źle zachowującymi się ludźmi. To źle zachowujący się ludzie biją się i zabijają. Teraz mamy do czynienia z oskarżaniem Rosji. Oskarżanie, to wypowiadanie złych rzeczy na Rosję. Prezydent Stanów Zjednoczonych mówi, że jeśli Rosja zacznie wojnę to oni wystąpią po stronie Ukrainy. Znaczy to, że Prezydent Stanów Zjednoczonych mówi, że jeśli Prezydent Rosji jest bandytą to on też. Ja mówię, że jeśli z tym kto chce się bić nikt się nie bije to on nie ma z kim się bić. Ludzie dobrzy nie chcą wojny i cieszą się, że Rosja nie rozpoczyna wojny. W codziennych różnych sprawach pomiędzy ludźmi jest tak samo. Ludzie oskarżani biją się z oskarżającymi ich, a w sądach kłócą się o wygrane. Ponieważ sądy są oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka jakim jest myślenie oparte na kłamstwie dlatego wygrywa kłamca. Kłamca jest oparty na narzuconym myśleniu. Kłamca wymyślił to myślenie przy pomocy którego oskarża. Ludzie się tłumaczą w sądach, a myślenie oparte na kłamstwie nie ma rozwiązań. Ja pojawiłam się w sądach i rozwiązuję każdą sprawę i to się nie podoba sądom. To, że ja rozwiązuję każdą sprawę jest skutkiem nie nauczenia się przeze mnie myślenia jakiego nie rozumiem. Prawnicy nauczyli się myślenia nierozumianego i stali się nierozumiejącymi.
Tym nierozumianym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne, a czego skutkiem jest zmieniona anatomia.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz