niedziela, 3 sierpnia 2014

NA PRAWDZIE CZŁOWIEK FUNKCJONUJE DOBRZE, A NA KŁAMSTWIE ŹLE

NAUKA NEUROBIOLOGII
NAUKA PSYCHIATRII
NAUKA O ENERGII NATURY

Szanowni Państwo!
Konstrukcja człowieka sporządzona jest bardzo prosto, gdyż na prawdzie człowiek funkcjonuje dobrze, a na kłamstwie źle. Wprowadzenie do mózgu myśli użytych do kłamstwa powoduje, że człowiek funkcjonuje źle. Myślenie oparte na prawdzie ma swoje systemy neurologiczne i myślenie oparte na kłamstwie ma też swoje systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych opartych na prawdzie psychika i ciało czują się dobrze i człowieka spotyka dobro, a na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie psychika i ciało czują się źle i człowieka spotyka zło. Wprowadzenie do mózgu kłamstwa zakrzywiło energię w człowieku. Na prawdzie systemy neurologiczne utrzymują psychikę i ciało w stanie równowagi w energii, a na kłamstwie systemy neurologiczne zakrzywiły się i psychika i ciało są chore. Psychika i ciało są chore na zakrzywionej energii. Zakrzywienie w energii w człowieku jak i we wszechświecie oparte jest na wymyślonych przez ludzi myślach do kłamstwa. Mamy we wszechświecie trzy czwarte złej energii opartej na myśleniu opartym na kłamstwie wprowadzonym w świat przez ludzi, którzy kłamią. Natura nie zna kłamstwa. Ludzie na kłamstwie ustanowili swoje inne prawo i na tym prawie mają w sobie zakrzywioną energię na jakiej cierpi ich odczuwanie i ciało. Bardzo prosta jest konstrukcja człowieka i taka sama jest u wszystkich innych stworzeń. Jeśli człowiek nie wprowadził w inne stworzenia kłamstwa to stworzenia funkcjonują w doskonały sposób na doskonałej energii życia opartej na prawdzie. Krótko mówiąc nasz Stwórca jest uczciwym, a ludzie z myśleniem w mózgu opartym na kłamstwie oszustami. W roku 2000 odkryłam, że nasza podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania i ucieszona pisałam do Polskiej Akademii Nauki, do ludzi władzy, do sądów, do ludzi kościoła, do dziennikarzy i do bardzo wielu innych ludzi, ale nikt o uczciwości nie chciał słuchać. Nie wiedziałam, że będę musiała poznać odkrycia naukowe o mózgu i odkryć, że to natura mózgu wymaga od nas uczciwego postępowania. Zajmowałam się poznawaniem podświadomości o której nauka mówi, że podświadomość to tylko odczuwanie. Ja widziałam połączenie odczuwania z myśleniem, gdyż moi klienci cierpieli od myślenia zapisanego jako prawo.  Teraz mamy odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez odczuwania. Mamy już też odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Na narzuconych zachowaniach i problemach ustanowione jest przez ludzi prawo i jest to prawo nieuczciwych ludzi. Zgodnie z narzuconym myśleniem nieuczciwych ludzi ponad 99,5% ludzi przegrało w sądach administracyjnych swoje sprawy. Ci ludzie skarżyli się na zabrane im pieniądze przy pomocy narzuconego myślenia. Odkryłam zatem dowód na to, że ludzie na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów są nieuczciwi. Nie dziwię się zatem, że nikt prawie nie zgadzał się z moim odkryciem, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Myślenie oparte na prawdzie, to myślenie jakim posługuje się uczciwy człowiek. Myślenie oparte na kłamstwie to myślenie jakim posługuje się nieuczciwy człowiek. Zanim powołano w Polsce wojewódzkie sądy administracyjne to ja miałam wygranie wszystkie sprawy w jakich występowałam w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Po 11 miesiącach funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych gazeta "Rzeczpospolita" zebrała dane o ilości skarżących się ludzi w kraju i o ilości ludzi, którzy wygrali. Okazało się, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy. W województwie warmińsko-mazurskim gdzie najczęściej występowałam okazało się, że 50% wszystkich wygranych jest przeze mnie. Było to dla mnie dziwne i widząc, że w kraju jest ponad 99,5% przegranych spraw więc zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na uczciwości. Wtedy okazało się, że NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Sędziwie z innych sądów też nie zgadzają się ze mną i bez słowa wyjaśnienia odsyłają mi moje pisma w których jasno rozwiązuję sprawę. Sądy wystąpiły o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu Stwórcy. Kilka lat prowadzili przeciwko mnie postępowanie ponieważ pokazywałam, że mam najwięcej wygranych w kraju. W końcu napisałam do nich, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepiej jak ukrzyżowanie za to samo Jezusa. Wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu naturalnym dla mózgu, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Anatomia to budowa człowieka, a zatem od wykonywanych czynności zmienia się budowa człowieka. Jasnym dla mnie jest, że to budowa ludzi wykonujących czynności na myśleniu opartym na kłamstwie się zmienia. Doskonale to widać, gdyż wszyscy prawie mówią, że dla nich myślenie oparte na kłamstwie jest prawem i potwierdza to odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne i że choroby są dla ludzi normalnymi. Wszyscy prawie ludzie mówią, że postępują zgodnie z prawem ludzi, a prawo ludzi oparte jest na kłamstwie, gdyż ludzie do niczego prawa nie mają. To prawo ludzi jak widać po danych jakie przedstawiłam, to prawo złodziei którzy przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie okradają ludzi.
Odkrycia naukowe o mózgu i psychice pokazują, że inne myślenie jak jest w naturze mózgu to myślenie złodziei i bandytów. Bandytów dlatego ponieważ więcej jak połowa ukradzionych ludziom pieniędzy przeznaczana jest na broń do zabijania ludzi. Ludzie są oszustami pod wieloma innymi względami, gdyż każde naruszenie odczuwania oparte jest na myśleniu opartym na kłamstwie.
Ludzie nauki przez całe wieki poszukują poznania funkcjonowania mózgu i teraz ciekawi mnie czy ogłoszą odkryte przeze mnie funkcjonowanie mózgu, które jest dowodem na to, że wszystkie choroby, wszystkie nieszczęścia i wszelkie zło jakie kiedykolwiek było na ziemi oparte jest na kłamstwie ludzi.  

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz