sobota, 30 sierpnia 2014

ROZUM OPARTY JEST NA PORZĄDKU W MYŚLENIU

Rozum oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie, a myślenie oparte na prawdzie oparte jest na porządku w decyzjach. Porządek w decyzjach oparty jest na układzie z myśli. Jest tylko jeden układ z myśli tworzących decyzję opartą na prawdzie. Rozum jest oparty na decyzjach opartych na prawdzie, a decyzje oparte na prawdzie na układzie z myśli tworzących decyzje oparte na prawdzie. Rozum jest stworzony na niezmiennych układach z myśli tworzących decyzje oparte na prawdzie. Na tych niezmiennych układach z myśli tworzących decyzje oparte na prawdzie oparte są układy z pierwiastków jakie są w układzie genetycznym. To dlatego Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Emocje są oparte na układach z pierwiastków i te układy z pierwiastków są połączone z układami z myśli. Taki jest naturalny stan człowieka. To jest stan podświadomości.
Tą podświadomość opartą na rozumie połączonym z psychiką wyparło myślenie narzucone przez człowieka. Myślenie narzucone przez człowieka to myślenie oparte na bałaganie w układach myśli w decyzji. Bałagan w decyzjach spowodował wprowadzenie bałaganu w układach z pierwiastków i stąd pochodzi umysł nieświadomy oparty na braku rozumu i chorej psychice opartej na złych emocjach. Podświadomość została zaburzona decyzjami opartymi na kłamstwie i mózg wykazuje to myślenie, że jest do rozbieżnych celów. Myślenie jakie nie jest oparte na porządku w myśleniu to narzucone zachowania i problemy jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. To narzucone myślenie zostało wepchnięte do opartej na porządku w decyzjach podświadomości. Istnieje tylko podświadomość i ona jest naturą człowieka. Do tej podświadomości opartej na rozumie wprowadzone zostało myślenie narzucone przez człowieka oparte na bałaganie w mózgu i połączonym  z mózgiem bałaganie w odczuwaniu. I to jest całe rozwiązanie przyczyn złego stanu umysłowego i psychicznego ludzi. Natura umysłu i psychiki oparta jest na rozumie połączonym z emocjami opartymi na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Zaburzenie umysłu i psychiki oparte jest na braku rozumu połączonym z chaosem w energii. Ludzie nie mogą znaleźć wyjścia z cierpienia, a ja wskazuję, że wyjścia z cierpienia na myśleniu opartym na kłamstwie nie ma. Zmiana rozumu w mózgu, który nie zna słów na brak rozumu w mózgu z nabycia od człowieka jest przyczyną choroby umysłowej i psychicznej. Psychika jest połączona z myśleniem i stąd na myśleniu opartym na braku rozumu psychika jest chora.
Niewyobrażalnego zła dla natury człowieka i nie tylko człowieka, gdyż całej natury dokonali ludzie narzucający myślenie. Skutkiem narzuconego myślenia jest głupi człowiek oparty na umyśle nieświadomym w którym nie ma rozumu. To niewątpliwie dlatego nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzuconemu myśleniu. Piłat stojący na czele wymiaru sprawiedliwości musiał to zrozumieć i stąd na pewno jego decyzja o popełnieniu samobójstwa. Sądy wydają decyzje oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka, a to nie są decyzje oparte na prawdzie i zaburzają one mózg, a co jest przyczyną choroby umysłowej i psychicznej ludzi. Ja jestem dowodem na to, że na myśleniu opartym na rozumie wygrywa się wszystkie sprawy z oszustami. Ja w każdym pojedynczym sporze widzę kto jest oszustem. Spór jest oparty na myśleniu do oszukiwania. Ludzie władzy musieli nazwać myślenie do oszukiwania prawem gdyż inaczej sprawy przegrywali. Mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych od roku 2004. Jestem też dowodem na to, że z danych opublikowanych przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskiem jest przeze mnie. Dowodem na to, że Sądy opierają się na innym myśleniu jak naturalny dla nas rozum jest wystąpienie Naczelnego Sądu Administracyjnego o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Zostałam oskarżona o to, że nie opieram się na myśleniu do oszukiwania. To myślenie władzy jakim jest myślenie do oszukiwania, to myślenie jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to narzucane zachowania i problemy i że to rozbieżne cele. Mózg wykazuje, że oszust ma rozbieżne z mózgiem cele, gdyż dla naszego mózgu uczciwe załatwianie spraw jest normalnym.  Te rozbieżne cele doskonale widziałam, gdyż ludzie władzy przy pomocy narzuconego myślenia okradają ludzi. Ja wygrywając dla ludzi sprawy odbierałam zabrane im przy pomocy narzuconego myślenia pieniądze. Celem ludzi narzucających myślenie jest zabierać pieniądze, a nie oddawać. Na naturalnym dla nas rozumie nikogo się nie okrada tylko sprawy załatwia uczciwie. W roku 2000 odkryłam, że nasza podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Z czasem odkryłam, że o uczciwości nie chce słuchać ponad 99% ludzi. Odkryłam, że znalezienie ludzi którzy chcą uczciwie postępować graniczy ze znalezieniem diamentu. Odkryłam, że ludziom zgadza się myślenie oparte na prawdzie, ale nie chcą o nim słuchać. Dowodem na to, że ludziom zgadza się myślenie oparte na prawdzie jest zgadzanie się z moim myśleniem Sędziów do czasu w którym się przyznałam, że opieram się na naturalnym dla nas rozumie. Dowodem na to, że ludzie znają myślenie jakie mają w naturze mózgu są przesyłane mi pisma z programu "Szkło kontaktowe", że przedstawiane przeze mnie myślenie oparte na prawdzie jest niepożądane. Autor pisma pisze, że jest przekonany, że to co ja piszę wszyscy ludzie wyrzucają do kosza na śmieci. Ja odpisuję, że we wszechświecie jest jeszcze jedna czwarta energii opartej na prawdzie, a zatem wszyscy nie wyrzucają myślenia opartego na energii życia do kosza na śmieci. Pisałam do ludzi nauki, ludzi władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości, dziennikarzy i wielu innych ludzi, że wszystkie odkrycia naukowe dowodzą, że naturalnym dla nas jest uczciwe postępowanie, ale nikt nie chciał o tym słuchać. W swoich przekonaniach opartych na wiedzy musiałam dojść do źródła jakim jest DNA i zobaczyć, że jest zmienione myśleniem opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Doszłam do odkrycia zapisu w kodzie genetycznym, że to myślenie oparte na rozumie, ale dalej nikomu się nic nie zgadza mimo, że odkryłam naszą naturalną uczciwość. Wychodzi na to, że uczciwym jest tylko nasz Stwórca i bardzo, bardzo nieliczni z ludzi. Tych nielicznych z ludzi nie widać przy Jezusie mimo, że w stanie natury wszyscy mają takie same myślenie jak On. Minęło ponad 2000 lat od czasu pobytu Jezusa na ziemi i ja też jestem sama z moimi przekonaniami opartymi na naturalnym dla nas myśleniu. Stan przekonań ludzi jest oparty na narzuconym przez ludzi myśleniu jakiem jest myślenie oparte na kłamstwie. To ta sama podświadomość jaką odkrył Zygmunt Freud, że jest wyparta i stłumiona, gdyż myślenie narzucone przez człowieka też jest w podświadomości. My jesteśmy podświadomością. Człowiek nie ma swojego mózgu opartego na narzuconym przez człowieka myśleniu opartym na kłamstwie. Człowiek ze swoim myśleniem opartym na kłamstwie jest w podświadomości. Człowiek nie ma swojej pamięci ze swoim myśleniem opartym na kłamstwie. Wszystko jest w mózgu i myślenie oparte na prawdzie i myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie ma swoje odczuwanie, gdyż oparte na narzuconym myśleniu systemy neurologiczne. To przerażające, że ludziom nie zgadza się myślenia na jakim są stworzeni, a zgadza im się myślenie do oszukiwania. Wołanie przez ludzi, że postępują zgodnie z prawem to wołanie, że ludziom zgadza się myślenie do oszukiwania. W naturze mózgu nie ma myślenia na jakim można ustanowić prawo człowieka. Prawo ustanawia się do mienia jakie się wytworzyło, a ludzie nic nie wytworzyli z tego co jest na ziemi, a mają zapisane przy pomocy myślenia do oszukiwania, że to co jest na ziemi jest ich. Nikt z ludzi władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości, dziennikarzy, ludzi nauki i innych ludzi nie mówi do mnie, że ja nie mam w czymś racji. Ja do nich piszę, a oni milczą, a więc doskonale wiedzą, że opierają się na myśleniu do oszukiwania. Ja we wszystkich moich wystąpieniach do sądów i urzędów pokazuję kolejne przepisy prawa, że są oparte na kłamstwie, a to co kłamcy odpisują to jest, że ma być zgodnie z prawem. Ci ludzie kłamcy nie pokazują na jakim prawie do rzeczy się opierają. Zapisali, że myślenie do oszukiwania jest prawem. Takich mamy ludzi na narzuconym przez nich myśleniu. To nie tylko oszuści, ale mordercy, gdyż Jezus im nic nie zrobił złego, a Go zamordowali. Na moim blogu przy artykule "Celem Stwórcy jest ażeby Jego stworzenia odczuwały miłość i zadowolenie z wykonywanych czynności" są komentarze człowieka którego nie znam i któremu nie zrobiłam nic złego, a on mi ubliża i wypisuje, że mam się douczyć. Zapewne nauczyć myślenia do oszukiwania na jakim już ludzie nie wierzą, że mają Stwórcę. Na myśleniu do oszukiwania ludzie wiwatują na cześć oszustów. Milionom ludzi wiwatujących na cześć umysłowo chorego Adolfa Hitlera  zgadzają się wypowiadane przez niego słowa. Wypowiadane przeze mnie słowa zgadzają się małej gromadce ludzi.
Ludzie siedzą w bagnie narzuconego przez siebie myślenia na jakim są pod władzą złej energii. Zła energia to energia oparta na braku rozumu. Ludzie są uzależnieni od myśli dlatego, że są uzależnieni od energii. Na energii jaka jest w naturze człowiek jest wolny. W naturze myślenie i energia współpracują ze sobą. Człowiek narzuceniem myślenia uzależnił się od energii. Energia uzależniająca to energia oparta na bałaganie w myśleniu. W naturze mózgu jest rozum i tylko na tym myśleniu człowiek jest na wolnej energii. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja mówię, że na wykonywaniu czynności na rozumie w mózgu jest się w zgodzie z anatomią opartą na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Anatomia to odczuwanie i odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji to naturalne odczuwanie, które nie istnieje bez rozumu w mózgu.
73% złej energii we wszechświecie na jakiej oparta jest śmierć, to energia oparta na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi. Nie ma do kogo przemówić bo do ludzi którzy nie mają rozumu nie ma możliwości przemówienia, a zatem trzeba oczekiwać na uśmiercenie przez ludzi oszustów wszechświata. Natura wszechświata oparta jest na prawdzie i ludzie, którzy mówią prawdę wiedzą, że prawda to uczciwe postępowanie.
Ja się zgadzam z tym, że wszechświat przejęty przez oszustów powinien zginąć.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz