niedziela, 3 sierpnia 2014

ISTNIEJE JEDNORODNE POLE W KTÓRYM SPEŁNIAJĄ SIĘ ŻYCZENIA CZŁOWIEKA

NAUKA NEUROBIOLOGII
NAUKA PSYCHIATRII
NAUKA O ENERGII NATURY

Szanowni Państwo!
Albert Einstein widzi to jednorodne pole, gdyż o nim pisze i wie, że w tym polu spełniają się życzenia człowieka. Szkoda, że nie mogę z nim porozmawiać i zapytać dlaczego nie wszedł w to jednorodne pole swoim myśleniem i nie uzdrowił siebie.
Albert Einstein pisze, że są dwa światy i myślę, że oddziela je z powodu energii. Ja uważam, że jest jeden świat w którym żyją ludzie z myśleniem opartym na prawdzie na dobrej energii i ludzie z myśleniem opartym na kłamstwie na złej energii. Świat z pomieszaną energią jest w ludziach, którzy mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Skutkiem wprowadzenia w świat przez ludzi kłamców myślenia opartego na kłamstwie jest w ludziach i we wszechświecie zła energia.  Do poznania przez nas wszechświata potrzebne jest opieranie się na myśleniu na jakim oparta jest energia jaka jest w naturze wszechświata. Albert Einstein swoim myśleniem był bardzo daleko, gdyż energia jaka jest w naturze wszechświata połączona jest z myśleniem na jakim oparta jest natura wszechświata. Albert Einstein pisze, że chciałby poznać myśli Boga i widzi, że przyczyną grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy są sposoby myślenia ludzi. Człowiek jest oparty na myślach Boga i Albert Einstein na pewno w dużym stopniu był na myśleniu Boga. Narobiliśmy sobie ogromnego zła wychodząc z myślenia Boga, gdyż wyjście z myślenia Boga, to wejście w złą energię. Myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na złej energii. Człowiek dlatego ma myśli złe ponieważ ze złą energią. Maria Szulc postanowiła uczyć się energii podświadomości chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli złych. Pisze ona, że głos podświadomości to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. My nie powinniśmy uczyć się głosu o energii podświadomości tylko tym głosem mówić. Wszyscy jakby ludzie wyszli z opierania się na naturalnej dla nas prawdomówności, a już istnienie władzy od niepamiętnych czasów to dowód przejścia ludzi na opieranie się na myśleniu opartym na kłamstwie. Prawo ludzi to prawo kłamców. Zygmunt Freud odkrył podświadomość jako wypartą i stłumioną warstwę psychiki z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że ta stłumiona psychika z zawartymi w  niej treściami to myślenie oparte na prawdzie połączone z psychiką opartą na odczuwaniu miłości. Odkryłam, że tym co wyparło i stłumiło podświadomość to umysł nieświadomy oparty na myśleniu opartym na kłamstwie połączony z złymi emocjami. Kłamca ma złe emocje i te złe emocje oparte są na złej energii. Maria Szulc pisze, że szybciej pomoże ludziom uzależnionym od myśli złych metodą, aniżeli Zygmunt Freud psychoanalizą, a ja mówię, że człowiek nie jest stworzony na metodach tylko na doskonałym myśleniu połączonym z doskonałym odczuwaniem. Też byłam na myśleniu opartym na kłamstwie, ale mój stan był taki, że w wyniku mojego znalezienia się w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem powodował, że wołałam, że to prawo to źle, źle i źle. Widziałam, że ustanowione prawo zadaje ludziom cierpienie. Ludzie władzy nie reagowali na moje podawanie konkretnych przykładów na zadawanie ludziom cierpienia. Uznałam, że jak będę występowała przed sądami to na pewno Sędziowie to zrozumieją i nie pozwolą na zadawanie ludziom cierpienia. Myliłam się, gdyż kiedy powiedziałam, że wygrywam wszystkie sprawy bo opieram się na rozumie to wystąpili przeciwko mnie. Pisałam też do władz kościoła, ale oni jeszcze szybciej zrobili sprzeciw na odkryte przeze mnie myślenie Boga. Najdłużej czytał to co piszę biskup  ksiądz Józef Życiński. Zatem zobaczyłam, że przeciwko przedstawianemu przeze mnie myśleniu naturalnym dla mózgu występują te same organy przeciwko którym wystąpił Jezus: ustawodawca, wymiar sprawiedliwości i kościół. Zrozumiałam, że te organy do dzisiaj sprawują władzę nad mieniem Boga i ludzie wykonują ich wolę. Zrozumiałam, że to stąd 73% złej energii która grozi śmiercią wszechświata. Tą śmierć wszechświatowi zadają ludzie, którzy swoim myśleniem zadają cierpienie odczuwaniu. Wszechświat oparty jest na odczuwaniu, a odczuwanie na jakim oparta jest natura nie istnieje bez myślenia opartego na prawdzie w mózgu. Ludzie ze złą energią, to ludzie złoczyńcy i oni przy pomocy wymyślenia myślenia do kłamstwa przywłaszczyli sobie mienie Boga. Bardzo długo szukałam ludzi którzy też tak jak ja robiliby sprzeciw na myślenie które zadaje cierpienie psychice, ale nie mogłam ich znaleźć. Wiedziałam, że muszę odejść z jakiegokolwiek związku z myśleniem opartym na kłamstwie i zrezygnowałam z pracy w kontakcie z prawem ustanowionym przez ludzi. Prowadzono przeciwko mnie dochodzenie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu i przysyłali różne swoje postanowienia, ale ja się tym nie przejmowałam. Mądre pytanie zadał mi Ordynator szpitala psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy dr Andrzej Lech Sobczak dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Oni zachorowali psychicznie od wykonywania czynności na wykonywaniu woli ludzi kłamców. W szpitalach psychiatrycznych są też ludzie, którzy pracowali w urzędach skarbowych. Odkryłam, że umysł nieświadomy z chorą psychiką oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Bardzo dobrze pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Skoro systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami to znaczy, że jest w organizmie skutek narzuconego myślenia i widziałam, że tym skutkiem jest nienormalna psychika. Na myśleniu opartym na kłamstwie oparta jest choroba umysłowa.  Problem jest skutkiem wykonywania narzuconego myślenia i wskazywałam na te otrzymane przez ludzi problemy na wykonywaniu myślenia narzuconego przez ludzi władzy jakie podaje gazeta "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku za 11 miesięcy funkcjonowania od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych, które mówią, że ponad 99,5% ludzi pozostało z problemem z powodu przegrania sprawy. Wyroki sądów brzmią, że ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z prawem, czyli myśleniem ludzi władzy. To myślenie ludzi władzy znałam od skarżących się ludzi którzy pokazywali, że im ukradli pieniądze przy pomocy nazwania myślenia ludzi władzy prawem. Dla dziennikarzy to myślenie ludzi władzy widać, że jest normalnym gdyż artykuł zatytułowali, że ludzie lubią rozprawy. Dla dziennikarzy komentujących odkrycie naukowe, że mamy prawdomówny mózg też widać, że myślenie oparte na kłamstwie jest normalnym gdyż piszą, że nasz prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Z programu "Szkło kontaktowe" otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane. Na ziemi Stwórcy ludzie opierający się na kłamstwie mówią, że myślenie Stwórcy jest niepożądane. Przyznać trzeba, że Stwórca długo kłamcom pozwala żyć w swoim świecie.
Dziennikarze komentujący odkrycie naukowe, że mamy prawdomówny mózg nie piszą jaki oni mają mózg skoro piszą, że ten prawdomówny przydałby się w kryminalistyce. Nie mamy dwóch mózgów. Nie mamy dwóch mózgów, ale mamy w mózgu dwa rodzaje myślenia i na tych dwóch rodzajach myślenia dwa umysły. Jeden z tych umysłów oparty jest na prawdzie i jest to naturalny umysł, a drugi na kłamstwie i jest to umysł pochodzący od ludzi kłamców. Umysł oparty na prawdzie to umysł świadomy, a umysł oparty na kłamstwie to umysł nieświadomy. Umysł świadomy ma zdrową psychikę i zdrowe na dobrym odczuwaniu ciało, a umysł nieświadomy ma chorą psychikę i chore na złym odczuwaniu ciało.
Nie mogłam znaleźć zgadzających się z myśleniem naturalnym dla mózgu ludzi i odkryłam, że zgadza się ze mną nasz mózg gdyż tak samo robi sprzeciw na myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez ludzi. Cieszę się z ponad tysiąca podziękowań z Uniwersytetu Cambridge i cieszę się, że są ludzie, którzy czytają moje myślenie oparte na prawdzie na moim blogu. Maleńko nas jednak. Ja też wyszłam z myślenia na jakim oparta jest energia natury i zrozumiałam jak gorzko się za to płaci. Noszenie złej energii nabytej na myśleniu opartym na kłamstwie to okropne, gdyż na niej się cierpi. Wykonywanie czynności na myśleniu opartym na kłamstwie to wykonywanie czynności na złej energii, a ta zła energia zbiera się w człowieku aż uzbiera się jej tyle, że uśmierci człowieka. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, ale nie mówi jakie to czynności od jakich zmienia się anatomia. Lekarz Neurolog do którego przyszłam z powodu ukazania się u mnie wysokiego ciśnienia wiedział, że to od wykonywanej pracy. Zapytał mnie jakie wykonywałam czynności i kiedy powiedziałam, że w kontakcie z ustanowionym prawem przez ludzi to powiedział, że to od wykonywania tej pracy jest choroba. Zatem ten lekarz wie od wykonywania jakich czynności jest choroba. Nie mówił tylko, że są to czynności wykonywane na myśleniu władzy. Neurobiolodzy zajmują się systemami neurologicznymi więc może tylko zbadali, że to wykonywane czynności powodują zmiany w anatomii. Może Neurobiolog Eric Kandel nie wiedział, że te zmiany w anatomii są skutkiem wykonywania czynności w oparciu o myślenie oparte na kłamstwie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla w roku 2000, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu  w Pittsburgu i Carnegie Mellon w roku 2004 odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Zatem to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że zmieniona anatomia jest na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka. Neurobiolodzy zajmują się systemami neurologicznymi, a ja zajmuję się myśleniem. Kiedy poznałam to co piszą Naukowcy o zachowaniach systemów neurologicznych i o myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to natychmiast wiedziałam, że jest to myślenie ludzi władzy i ludzi wykonujących wolę władzy.

Ludzie poszukujący zrozumienia to ludzie, którzy chcą wyjść ze złego funkcjonowania. Wygląda na to, że ponad 99% ludzi chce opierać się na kłamstwie, czyli chce czynić zło. Ci ludzie chcący czynić zło mają silne przekonania oparte na myśleniu do czynienia zła. Te silne przekonania są oparte na złej energii, gdyż moc myśli oparta jest na energii. Ja mam silne przekonania oparte na prawdzie, a co bardzo dobrze widać po tym co robię. Wielcy Egipcjanie też pokazują nam, że są oparci na woli czynienia dobra, gdyż zbudowali Sfinksa z rozumną ludzką twarzą i wszystkie inne stworzenia w celu oznaczenia ich, że są rozumnymi na naturalnym Boskim myśleniu. Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówią, że wtedy byli źli ludzie. Ja mówię, że to od tych złych ludzi powstała zła energia, która zatopiła Atlantydę.
Sytuacja na ziemi jest niezwykle groźna, gdyż 73% złej energii to potężna dawka energii zadającej śmierć. Wskazuję ludziom nauki, a szczególnie medycyny, że zła energia jest w ludziach, którzy mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Umysł nieświadomy to umysł oparty na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i uzależniony od myśli.

Dla ludzi z wolą czynienia dobra przekazuję, że trzeba wprowadzać do mózgu myślenie oparte na prawdzie gdyż ono jest naturalnym dla nas. To co ja piszę jest zrozumiałe, a na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu rozumiemy. Prowadzącym do powrotu do zdrowia jest niewątpliwie dr Deepak Chopra i należy czytać jego książki gdyż rozumie się funkcjonowanie ciała. Należy czytać książki których treść jest zrozumiała. Nie należy wykonywać ustanowionego przez ludzi prawa, gdyż jest to niezrozumiałe myślenie na jakim człowiek staje się nienormalny. Nie należy opierać się na niezrozumiałym myśleniu kościoła, gdyż każde niezrozumiałe myślenie prowadzi do choroby umysłowej i psychicznej oraz cierpienia na złej energii opartej na niezrozumiałym myśleniu jakim jest wprowadzone przez złych ludzi myślenie oparte na kłamstwie.

W jednorodnym polu spełniają się życzenia człowieka opierającego się na prawdzie. Jest tak dlatego, że to energia oparta na prawdzie spełnia życzenia człowieka prawdomównego. Na kłamstwie człowiek jest od energii uzależniony. Człowiek wyszedł myśleniem opartym na kłamstwie z dobrej energii i znalazł się pod władzą złej energii. Albert Einstein chyba nie wiedział, że człowiek jest pod względem myślenia opartego na kłamstwie na złej energii, ale był blisko, gdyż pisze, że to sposoby myślenia ludzi są przyczyną grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę. Trzeba wprowadzać słowa oparte na prawdzie i będzie się na energii życia.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz