poniedziałek, 19 grudnia 2016

CIAŁO TO ENERGIA OPARTA NA MYŚLACH

ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA TO DOBRY MOMENT NA PRZEKAZANIE MOJEGO ODKRYCIA JAKIM JEST CIAŁO JEZUSA, CZYLI STWÓRCY

TO CIAŁO STWÓRCY JEST OPARTE NA JEGO SŁOWACH JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

CIAŁO CZŁOWIEKA W STANIE NATURY JEST TAKIE SAME JAK STWÓRCY, A ZMIENIONE JEST NA WYPOWIADANIU PRZEZ CZŁOWIEKA INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU.
ZATEM NA SŁOWACH NARZUCONYCH PRZEZ CZŁOWIEKA CZŁOWIEK MA SWOJE CIAŁO.

Kod genetyczny mówi, że jest to przekład zapisów na czynności organizmu. Odkryłam, że ten przekład zapisów na czynności organizmu to przekład myślenia jakie jest w naturze mózgu na energię na jakiej człowiek wykonuje czynności. Budowa człowieka to systemy neurologiczne i my nimi jesteśmy. Odkryłam, że myśli są pierwiastkami z których tworzy się zdania. Stwórca te zdania ma oparte na myśleniu opartym na prawdzie. Odkryłam, że ciało jest energią jaka jest przekładem zdań jakie są w naturze mózgu. Energia oparta na zdaniach jakie są w naturze mózgu wykonuje te zdania wprowadzając je w stan rzeczywisty. Czynności wykonujemy na energii opartej na myślach na jakich energia jest oparta. Energia jaką jesteśmy w stanie natury to systemy neurologiczne na jakich jest oparta nasza budowa. Te systemy neurologiczne na jakich oparta jest nasza budowa to energia jaka jest zawarta w myślach jakie są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że w człowieku zmieniła się budowa, gdyż są w nim systemy neurologiczne oparte na innych zapisach w mózgu, czyli na innym myśleniu. Naukowcy Ci odkryli, że te inne zapisy mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że są to narzucone zachowania i problemy. Składam nie pierwszy raz wielki ukłon przed tymi Naukowcami.
Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na myślach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to zmieniona w człowieku energia na jakiej ma zmienioną mowę ciała. Często piszę, że Politycy mówią, że uczą się mowy ciała bo ich ciało na kłamstwie jest zmienione. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia to systemy neurologiczne oparte na myślach narzuconych przez człowieka. Na tej zmienionej anatomii człowiek wykonuje swoją wolę lub jakiegoś człowieka, czy ludzi. Na systemach neurologicznych  opartych na woli człowieka ludzie mają ustanowione swoje prawo i jest to inne prawo jak oparte na słowach Stwórcy, którego nazywa się Bogiem. Na tych innych słowach ludzie wykonują wolę ludzi i mają zmienioną budowę na wykonującą wolę ludzi. Wola ludzi oparta jest na innym myśleniu jak wola Stwórcy i mózg ją wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że są to inne systemy neurologiczne jak oparte na słowach Boga. Na zmienionej budowie człowieka oparta jest też wiara w Boga. Wiara w Boga jest oparta na budowie człowieka opartej na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł nas ostrzec przed narzucaniem słów i wykonywaniem narzuconych słów i wskazał, że na tych narzuconych słowach ciało cierpi i umiera. Ciało jest czujące i to czujące odczuwanie uśmierca odczuwanie oparte na kłamstwie w którym nie ma życia. Czujące ciało jest żyjące, a ciało które nie czuje umarło. Ludzi zgubiło myślenie oparte na kłamstwie. To myślenie oparte na kłamstwie zabija uczucia. Seks to uczucia oparte na prawdzie i skutkiem tego seksu jest powstanie życia. Życie oparte na prawdzie to życie oparte na seksie opartym na słowach Stwórcy. Z innym stanem uczuć mamy do czynienia na myślach opartych na kłamstwie w których nie ma uczuć. To myślenie bez uczuć zabija uczucia, czyli życie. Życie to uczucia.
O odkrytym przeze mnie myśleniu jakie jest w naturze mózgu nikt nie chciał słuchać. Pierwsze pismo skierowałam do Polskiej Akademii Nauk, ale nie zareagowali. Pisałam dalej i przedstawiałam kolejne odkrycia naukowe potwierdzające moje odkrycie, że ciało jest oparte na myślach jakie są w naturze mózgu. Po jakimś czasie zareagowała z PAN Instytutu związanego z rolnictwem Pani Ewa Hamera. Pisze ona, że byłoby tak cudownie na ziemi jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Ja byłam tym prawnikiem, ale nie zgadzającym się z prawem ludzi. Jestem też inżynierem rolnikiem i nasza wiedza z Panią Ewa Hamera na pewno się zgadzała. Rolnicy oparci na kłamstwie mają już inne przekonania co do uprawy ziemi i hodowli zwierząt. Na kłamstwie wszystko funkcjonuje inaczej bo to energia uśmiercająca życie. Albert Einstein widzi, że to energia uśmiercająca życie, gdyż pisze, że energia śmierci jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ten umysł oparty na głupocie jest w ludzkich mózgach, a co jest dowodem doskonałej konstrukcji człowieka. Człowiek na myśleniu opartym na kłamstwie nabył innego umysłu jak oparty na rozumie umysł Stwórcy na jakim jest głupi. Tych głupich ludzi widać jak kłócą się o swoje przekonania oparte na kłamstwie. Z kłamstwa nie ma wyjścia, ale to ludzie kłamcy napisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Na tym zgodnie z prawem widać zajmowanie się przez tych ludzi rozbojem. Ludzie władzy nazywają terrorystami ludzi zabijających ludzi, ale jeszcze nikt ich nie prześcignął w terroryzowaniu ludzi i zabijaniu ludzi. Ludzie prowadzący wojny pieniądze mają od ludzi nazywających prawem i wiarą w Boga myślenie do uśmiercania życia. Na przestrzeni dziejów wojny prowadzili ludzie władzy i kościoła, a pieniądze przynieśli im ludzie nazywający prawem i wiarą w Boga słowa uśmiercające życie. Dzieło ludzi kłamców to uśmierceni ludzie leżący na cmentarzach na całej ziemi i pełno szpitali w których czujące ciało znalazło się na energii zadającej mu cierpienie. Napisałam ponad 4000 pism do ludzi nauki, ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i nikogo nie znalazłam ażeby zgadzało mu się myślenie na jakim oparte jest ich ciało. W roku 2011 to co piszę zgodziło się dwóm Zastępcom Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. To czego ja chciałam to chciałam ażeby ludzie powrócili na energię życia opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie władzy to kłamcy czyniący zło i z czasem zmienili tych Dyrektorów na Dyrektor która chce ażeby ludzi uśmiercać. Ludzie władzy oszukują ludzi, że cierpią genetycznie, a ludzie kościoła w tym utwierdzają mówiąc, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg i ludzie modlą się do Boga prosząc Go o zdrowie i życie. Ten kto prosi jest cierpiącym, a cierpienie jest oparte na kłamstwie. Ja wskazuję, że na słowach Stwórcy ciało jest zdrowe, a odczuwanie szczęśliwe. Wskazuję, że ciało to energia oparta na myślach jakie są w mózgu. W naturze jest tylko energia oparta na słowach Stwórcy i na niej odczuwanie jest zdrowe i szczęśliwe.
Około pół roku temu weszłam na Facebooka i zobaczyłam, że natychmiast przyszli na moją stronę Artyści, czyli ludzie wykonujący czynności na energii natury. To wspaniałe towarzystwo to ludzie zajmujący się fotografią natury, ludzie pięknie śpiewający, grający na fortepianie i innych instrumentach, tancerze. Z programu "My i ten świat" dostałam wczoraj wyróżnienie ze wskaźnikiem 100%. Z programu "Plajny- Ogród Dobrych Myśli" otrzymałam wiadomość, że lubią mój komentarz "Dobre myśli są w naturze mózgu i otrzymaliśmy je od naszego Stwórcy i na nich zdrowe jest ciało i szczęśliwa psychika". To co mnie najbardziej zaskoczyło to setki ludzi reagujących na moje zdjęcie pisaniem, że mnie kochają. To kochanie mnie opierają na moim zdjęciu bo mnie nie znają. Odkryłam, że w zdjęciach jest energia, a co bardzo dobrze pokazuje, że wie znany w Polsce nie żyjący już ksiądz Czesław Klimuszko. Ja też czuję energię zawartą w zdjęciach. W zdjęciach jest aktualny stan ciała człowieka opartego na myśleniu jakie ma w mózgu. Artyści pokazujący zdjęcia ludzi mają różny stan myślenia w mózgu, ale oni prawie wszyscy piszą do mnie tak samo jak wielu innych ludzi, że mnie kochają. Jest to dowód na to, że energia natury to kochająca energia. Zatem dobrze mówią ludzie, że kochają energię natury bo to jest odczuwanie kochania i miłości. Zauważyłam, że niektórzy ludzie do mnie przychodzący pytają co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje. Z czasem wiedziałam, że ci pytający mają w sobie też energię opartą na miłości. Kochać się nie da setek ludzi którzy piszą do mnie, że mnie kochają. Ja często odpisuję, że to energia na słowach Stwórcy wie kogo się kocha i że to energia rządzi. Ludzie którzy wybierają ludzi do kochania na narzuconym przez siebie myśleniu kochania nie mają bo energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka to energia zadająca cierpienie, a nie kochająca. Ludzie wchodzą w związki oparte na przysiędze, że będą kochać, a to kłamcy bo energią nie rozporządzają. Energia natury to uczucia, a energia oparta na kłamstwie to niszczenie uczuć. Widzimy jak kłamcy ludzie władzy w Turcji znęcają się na psychice terroryzując uczucia, a w Syrii zabijają uczucia, czyli życie. W Polsce Pan Jarosław Kaczyński uśmiecha się jak Policja rozbija tłum ludzi protestujący na postanowienia ludzi władzy. Ja zawsze mówię, że z głupim się nie walczy, a nie wykonuje jego woli. Ja do sądów od dawna piszę, że proszę o nadesłanie mi dowodu na prawo do mnie tego kto mówi, że dla mnie jego słowa są prawem. Nigdy nie przysłali bo nie mają, a ja wskazuję, że mózg ich słowa którymi przyznali sobie prawo do człowieka ma i wykazuje ich na umyśle opartym na braku rozumu na jakim mają w sobie ciało oparte na głupocie. Tą głupotę widzi Albert Einstein, że jest zawarta w energii śmierci bo mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi na energii śmierci. Albert Einstein też pisze, że wyobraźnia jest silniejsza i tu nie ma racji bo wyobraźnia jest oparta na wymyślonych myślach. Na wymyślonych myślach oparta jest energia nierzeczywista. Rzeczywista energia jest oparta na słowach Stwórcy. To co jest w naturze jest stanem rzeczywistym, a to o czym mówią ludzie kłamcy jest stanem nierzeczywistym. Jest nieprawdą, że natura należy do ludzi a prawo mówi, że należy. Prawo mówi, że ludzie mają wykonywać wolę ludzi, a ludzie jak je wykonują to przeszli na energię nierzeczywistą. Ludzie mówiący, że mają prawo do mienia Stwórcy to kłamcy i mózg ich wykazuje na umyśle kłamcy opartym na energii nierzeczywistej na jakiej kłamca nic nie ma. To o czym kłamca mówi, że jest jego jest Czyjeś.
Mądry Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę i nazwał ją podświadomością. Zygmunt Freud też odkrył, że ta odkryta przez niego psychika jest wyparta i stłumiona, a ja wskazuję, że myśleniem opartym na kłamstwie na jakim kłamca ma swoją psychikę na jakiej jest głupi i chory. Psychika oparta na głupocie chodzi nie wie dokąd idzie i nie wie co robi. Ta psychika głupia oparta jest na energii opartej na słowach kłamcy. Kłamcy wprowadzili do szkół myślenie oparte na kłamstwie i jeden człowiek za drugim chory jest na schizofrenię. W filmie "Piękny umysł" pokazuje się, że to niby schizofrenik ma piękny umysł, a ja wskazuję, że ten piękny umysł oparty jest na słowach jakie są w naturze mózgu, a głupota na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie oparci na kłamstwie są zaburzającymi psychiczny spokój i przodują w tym ludzie pracujący w firmach windykacyjnych. Ci ludzie pracujący w firmach windykacyjnych zaburzają ludziom psychiczny spokój telefonowaniem w celu wymuszenia pieniędzy. Mają opracowane godziny dzwonienia kiedy jest to posiłek. Jedna z moich klientek utraciła pokarm bo dzwonili w porze karmienia dziecka. Ci źle zachowujący się ludzie dzwonią do sąsiadów mówiąc, że nie mogą dodzwonić się, nachodzą na ludzkie domy i straszą dzieci, że ich rodzicom zabiorą domy i pójdą na ulicę. Nie raz napisałam do firm windykacyjnych, że to kanalie, a oni w ogóle na to nie protestują. Psychika na słowach Stwórcy ma spokój. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał ażeby nie wykonywać czynności na narzuconym myśleniu na jakim oparte są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, ale ludzie nie usłuchali. Wskazuję, że to myślenie narzucone jest w mózgu a na nim głupi człowiek.  Wskazuję, że głupi człowiek ma ciało oparte na głupocie które nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Wskazuję, że ludzie natury wykonują doskonałe czynności na energii natury i mają rozum Stwórcy.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz