środa, 21 grudnia 2016

ENERGIA ŻYCIA JEST OPARTA NA WOLI CZYNIENIA DOBRA, A ENERGIA ŚMIERCI NA WOLI CZYNIENIA ZŁA

MÓZG ZAJMUJE SIĘ KWALIFIKOWANIEM SŁÓW POD WZGLĘDEM WYRAŻANEJ WOLI

ANATOMIA ZMIENIA SIĘ NA WYRAŻANIU INNEJ WOLI JAK STWÓRCA ANATOMII

Swoją wolę wyrażamy przy pomocy słów. Na słowach jakie są w naturze mózgu wyrażamy wolę czynienia dobra, a na słowach narzuconych wyrażamy wolę czynienia zła. Odkryłam, że mózg kwalifikuje słowa pod względem wyrażanej woli, gdyż oddziela wolę Stwórcy od słów na jakich wykonuje się wolę człowieka. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest oparta na wyrażaniu innej woli jak wyraża Stwórca.
W moim występowaniu przed sądami podkreślałam zapis w encyklopedii, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a władza mówi, że umowa to wykonywanie jej woli. Wskazuję na inne słowa władzy jak natury. Wskazuję, że ten człowiek władzy wpakował się w umysł oparty na wykonywaniu woli człowieka na jakim jest umysłowo i psychicznie chory. Ciało człowieka na wykonywaniu woli człowieka jest głupie i chore. Głupie ciało to ciało które nie wie jak wykonuje się czynności i jak osioł ograniczony jest od wykonywania słów jakie wymyślił. Głupie ciała mają też ludzie którzy wykonują słowa narzucone przez ludzi którzy chcą ażeby wykonywać ich wolę. Ciała są oparte na energii, a energia na narzuconych słowach jest głupia bo ten człowiek jest głupi. Albert Einstein bardzo dobrze widzi po energii śmierci o której mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Zwróciłam moją uwagę na powtarzane przez moich klientów słowa, że przyszli do mnie po pomoc bo nie znają języka prawniczego. Ci ludzie nie znają języka przy pomocy którego się oszukuje. Oszuści napisali ludziom, że wolno im się skarżyć tylko zgodnie z prawem, czyli w oparciu o słowa do oszukiwania. Nie widziałam, że to oszuści bo nie przyszło mi do głowy, że taka jest ogromna ilość ludzi oszustów, że aż ustanowili na słowach do oszukiwania swoje inne prawo jak prawo Stwórcy. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004, że 50% wszystkich wygranych w województwie w którym najczęściej występowałam jest przeze mnie. Zobaczyłam, że w kraju sprawy w sądach przegrało ponad 99,5% ludzi i zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na naturalnym dla nas myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja napisałam, że to lepsze od ukrzyżowania Jezusa za to samo, czyli mówienie prawdy. NSA oskarżył mnie o nie opieranie się na myśleniu władzy, czyli na słowach oszustów. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że na nich oparte jest cierpienie i śmierć. Cierpienie i śmierć oparte są na energii i życie oparte jest na energii. W naturze wszechświata jest tylko energia życia, a Albert Einstein wskazuje na energię śmierci opartą na sposobach myślenia ludzi. Ja wskazuję, że w człowieku jest energia śmierci oparta na umyśle na jakim wykonuje się wolę człowieka i wskazuję, że Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów. Kiedy napisałam, że te rozbieżne cele na jakie mózg robi sprzeciw to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to mordercy usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycia, a z Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały przychodzić podziękowania. Wskazuję na tych morderców, że to ci na jakich wskazał nam Jezus, że wypowiadają inne słowa. To oni napadali na Tego Kto dał im życie i przybili Go do krzyża. Tych morderców było wtedy tylu, że brakowało drzew na krzyże. Teraz też jest ich bez liku, a co widać jak znęcają się na psychice wymuszając od niej pieniędzy i mordują ludzi na organizowanych przez nich wojnach. Mordercy to złodzieje którzy o mieniu Stwórcy mówią, że jest ich. Mordercy mają swoją energię na słowach przez nich narzuconych na jakich mają zmienioną anatomię na morderców znęcających się na psychice. Wymiar sprawiedliwości wymierza kary za nie wykonywanie woli morderców. Wymiar sprawiedliwości nie stworzył ludzi, a wymierza im kary za nie wykonywanie woli oszustów mówiących, że mają prawo do ludzi i mienia jakie mają ludzie. Ludzie kościoła namawiają psychikę stworzoną przez Boga na wykonywanie słów morderców psychiki. Tak, że Stwórca którego znamy jako Jezusa bardzo dobrze wiedział, że ludzie, którzy powołali organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że to mordercy życia. Wskazuję na mózg, że on oddziela wolę Stwórcy od woli człowieka i energię opartą na woli Stwórcy od energii opartej na woli człowieka. Oszuści mówią o nanorewolucji na jakiej ich człowiek będzie na protezach. Ja wskazuję, że on nie będzie żył bo w protezach nie ma życia, a ciało jest oparte na słowach w mózgu. Ciało jest oparte na słowach w mózgu, a co bardzo dobrze pokazuje odkrycie kodu genetycznego, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Wskazuję, że to ciało jest oparte na energii kochania i miłości opartej na słowach Stwórcy kochania i miłości. Naukowcy występujący w programie o zatopionej Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzi i było moralne zepsucie. To moralne zepsucie jest oparte na innej energii jak emocje kochania i miłości, gdyż ci ludzie wymuszają od ciała orgazmów. Na słowach Stwórcy ludzie dla siebie przeznaczeni kochają się, a ten kto kocha nie potrzebuje wymuszania orgazmów. Zmieniona anatomia to anatomia oparta na wymuszaniu posłuszeństwa uczuć człowiekowi narzucającemu słowa. Napisałam kiedyś artykuł, że Fryderyk Chopin uciekł od morderców w Polsce i pojechał do Francji gdzie artyści bawili się uczuciami. Zmienioną anatomię mają mordercy znęcający się na uczuciach i wymuszający od uczuć wykonywania woli wymuszającego.
Umiał Stwórca stworzyć ciała ludzi i umiał stworzyć mózg na jakim te ciała żyją. Na systemach neurologicznych na jakich oparta jest budowa człowieka oparta na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek żyje. Człowiek umiera na systemach neurologicznych na jakich ma budowę opartą na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka. Umiał stworzyć Stwórca człowieka gdyż oddziela swoje myślenie i opartą na nim energię życia od myślenia narzuconego przez człowieka opartego na energii śmierci. Ludzie oszuści narzucili na ziemi jako prawo i wiarę w Boga słowa do oszukiwania a słowa oparte są na energii i człowiek wypowiadając słowa oparte na narzuconej woli wprowadził w siebie systemy neurologiczne wykonujące jego słowa. Wykonywanie słów przez energię opartą na kłamstwie to zajmowanie się uśmiercaniem życia. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że te systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zajmują się uśmiercaniem życia, a systemy neurologiczne zajmujące się słowami jakie są w naturze mózgu zajmują się utrzymywaniem życia.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz