poniedziałek, 12 grudnia 2016

PRZYCZYNA ŻYCIA I ŚMIERCI

W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Na tej energii życia oparta jest grawitacyjna siła życia. Wszystkie stworzenia w naturze są grawitacyjnymi siłami życia. Siłę mają stworzenia potrzebną do wykonywania czynności. Ta siła życia jest oparta na energii życia jaka jest w systemach neurologicznych na jakich jest oparta budowa człowieka i również innych stworzeń. Na energii życia oparte jest odczuwanie stworzeń i to odczuwanie to psychika. Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał podświadomością, czyli naturą. Ludzie nazwali naturę podświadomością chociaż prawdą jest, że natura jest świadoma. Świadoma natura jest oparta na umyśle opartym na rozumie na jakim stworzenia są rozumiejącymi.
Albert Einstein odkrył, że we wszechświecie jest energia śmierci i że jest ona oparta na sposobach myślenia ludzi i dodaje że szczególnie w rządach. Odkryłam pochodzenie tej energii śmierci, że jest od ludzi i że zatem Albert Einstein ma rację. W odkryciu energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi pomogło mi odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam zatem, że Stwórca dla myślenia narzuconego przez człowieka stworzył odrębny umysł oparty na nierozumianym myśleniu i że jest to umysł oparty na braku rozumu. O moim odkryciu napisałam ponad 4000 pism do ludzi nauki, do ludzi władzy, do ludzi kościoła, do ludzi w wymiarze sprawiedliwości i znalazłam tylko dwóch Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy tam byli w roku 2011 którzy każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania. Dyrektorzy Ci w jednym z pism piszą ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że w stanie mózgu który nie zna słów wszyscy mamy w naturze mózgu takie same słowa i że Biolog stojący na czele Genetyki mitochondrialnej w Paryżu prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i że zatem my naturalnie wiemy jak należy się zachowywać i napisałam, że reprezentanci ludzi jakimi są Posłowie mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem mają zmienioną mowę ciała. Napisałam, że ta zmieniona mowa ciała jest oparta na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Dyrektorzy Ci przysłali na to odpowiedź tylko z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Ja wskazywałam na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że ono pokazuje, że w mózgu są dwa umysły i że narzucone słowa mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że te rozbieżne cele mają swoje systemy neurologiczne. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez człowieka oparta jest umysłowa i psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała. Napisałam, że te systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach przez człowieka wchodzą w zdrowe ciało i wprowadzają śmierć na zdrowych komórkach. Ludzie do których wysłałam ponad 4000 pism i do których należą też dziennikarze milczą na odkrycie przyczyny życia i śmierci, a Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia po zwolnieniu Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi przysłał mi dwa razy do spamu jako niechcianą wiadomość na moje wskazywanie, że wykonywanie woli ludzi uśmierca życie.
Odkryłam, że życie i śmierć są oparte na energii, a na energii emocje. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że na tych naturalnych emocjach zwierzęta się do siebie tulą i ludzie też. Odkryłam, że emocje oparte na kłamstwie to emocje nienawiści i że to emocje nienawiści uśmiercają życie. Na emocjach miłości i kochania życie jest wieczne. Odkryłam, że miłość i kochanie łączy ludzi, a emocje nienawiści rozdzielają ludzi. Ludzie władzy mówią do ludzi, że cierpią genetycznie, a ludzie kościoła, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg i że trzeba Go prosić jak nie chce się cierpieć. Ja wskazuję na zadawane cierpienie i śmierć przez ludzi władzy w obozach koncentracyjnych, teraz w Syrii, a w Turcji na terroryzowanie ludzi. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podano, że na wykonywaniu woli ludzi i że ta zmieniona anatomia to zmieniona psychika i jest to psychopata i ofiara. Wszyscy widzimy, że prawo ludzi jest oparte na innych słowach jak są w naturze mózgu. Ci ludzie władzy i kościoła mówią, że wierzą w Boga a narzucili myślenie na jakim wykonuje się ich wolę. Pieniądze jakie mają ludzie władzy i kościoła to pieniądze zdobyte przy pomocy innego myślenia jak jest w naturze mózgu. W roku 2000 odkryłam myślenie oparte na prawdzie, że jest w naturze mózgu, ale nikt nie chciał o nim słuchać i to naukowcy którzy mówią, że zajmują się odkryciami naukowymi. Albert Einstein bardzo dobrze się domyśla, że energia natury jest oparta na słowach Boga, gdyż wie, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Ja wskazuję, że na tych myślach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów ludzie mają w sobie energię nienawiści o jaką jest zmieniona ich anatomia. Iwan Pawłow musiał nienawidzić psa skoro go głodził i zamykał aż wymusił, że pies przeszedł na energię opartą na kłamstwie. Kłamcy ludzie władzy i religii podporządkowali sobie ludzi tak jak Iwan Pawłow psa i okradają ich przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem i wiarą w Boga. Psychika narzucającego słowa to psychika człowieka który nienawidzi, a psychika wykonującego narzucone słowa to psychika cierpiącego człowieka. Cały świat widzimy, że to ludzie narzucający słowa nienawidzący ludzi i ludzie wykonujący narzucane słowa i to ludzie cierpiący. Ludzie nabyli w mózgu narzuconych słów i na nich emocji uśmiercających ich życie. Jak ludzie narzucający słowa wierzą w Boga widać po tym jak nie obchodzi ich co mózg wykazuje i że ludzie umierają na wykonywaniu woli kłamców. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł na ziemię wystąpić przeciwko ludziom narzucającym słowa i swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią wskazał, że to z rąk ludzi narzucających słowa, którzy o Jego świecie mówią, że to ich świat i ludziom narzucili, że dla nich ich myślenie jest prawem. Odkryłam, że słowa są energię i taką energią jak wypowiadane słowa. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Czynności wykonujemy na energii i energia na kłamstwie to inna energia. Wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Wczoraj usunęli u mnie na Twitterze Dyrektora Departamentu Anatomii Hovard, Uniwersytet Genomics prof. Antonei BCsoka, PHD a na Facebooku w powiadomieniach napisali, że mam wiadomość. Ta wiadomość to "uważaj bo możesz nic nie oglądać".
Naukowcy występujący w obronie natury pokazują topniejące lodowce które są przyczyną zatapiania ziemi. Ja wskazuję, że to słowa są energią i uśmiercania życia dokonują ludzie wypowiadający słowa z energią śmierci. Wskazuję na ludzi wojska, że zabijają ludzi stworzonych przez Boga i niszczą świat stworzony przez Boga, a modlą się do Boga. Wskazuję, że ludzie uczciwi wypowiadają słowa Boga. Ludziom którzy powrócili na wypowiadanie słów Boga przekazuję ażeby wypowiadali, że nie mają w sobie nienawiści i zła energia w nich zlikwiduje się i wróci zdrowie.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz