czwartek, 8 grudnia 2016

NATURA TO ODCZUWANIE I WYKAZUJE ZMIENIONE ODCZUWANIE U ZŁOCZYŃCY

Natura to odczuwanie. Natura to energia jaka jest w naturze wszechświata i jest to czująca energia. Ta czująca energia jest oparta na emocjach miłości i kochania i wprowadza człowieka z innym odczuwaniem na odczuwanie jakie ma złoczyńca. Człowiek ma zmienioną anatomię o odczuwanie jakie ma złoczyńca. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że inne czynności jak w naturze wykonuje złoczyńca. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć myślenie jakim posługuje się złoczyńca, że jest to myślenie oparte na kłamstwie. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to złoczyńcy zwolnili ze stanowisk Dyrektorów w Departamencie Zdrowia reagujących na wskazywane przeze mnie systemy neurologiczne uśmiercające życie. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał, że to ludzie narzucający słowa są złoczyńcami. Odkryłam, że systemy neurologiczne na jakich oparta jest budowa człowieka to energia miłości i kochania. Odkryłam, że zmieniona anatomia jest o systemy neurologiczne oparte na emocjach nienawiści i że to emocje złoczyńcy. Odkryłam, że złoczyńca wypowiada inne słowa jak Stwórca i o te inne słowa ma zmienione odczuwanie na odczuwanie zła. Poznałam odkrycia naukowe które pokazują, że inne odczuwanie jak w naturze ma złoczyńca i że on wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Złoczyńca wykonuje czynności zła i to są czynności od jakich zmieniona jest anatomia i są one wykonywane na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Widzimy ludzi w różnych religiach, że oni pod pokrywką wiary w Boga mordują ludzi i robią sobie rytuały z zadawania cierpienia zwierzętom. Z wykonywaniem woli ludzi mamy do czynienia jeśli to jest złoczyńca. Na energii Stwórcy wykonujemy czynności dobra. Dobroczyńca i złoczyńca są oparci na innej energii opartej na innych słowach w mózgu. Nie należy wykonywać woli ludzi bo to złoczyńcy. Wola człowieka jest oparta na zmienionej anatomii jaką jest energia oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Dobroczyńca wykonuje czynności na energii opartej na słowach Stwórcy. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla Neurobiolog Eric Kandel to inna energia jak jest w naturze i jest to energia oparta na słowach złoczyńcy.
Natura jest piękna i jest ona oparta na energii z jakiej wykonuje się piękno. Ludzie to jedyne stworzenia z wprowadzoną w nich złą energią. Na tej złej energii ludzie mają zmienione emocje i widać w nich zło. Ludzie w naturze są tak samo piękni jak cała natura. Ja też weszłam w to myślenie złoczyńców jakie nazwali na ziemi prawem i wiarą w Boga, ale nie za dużo i wycofałam się z tego myślenia bo na nim wykonuje się czynności zła. Kilka miesięcy temu weszłam na Facebooka i domagali się ażebym wprowadziła zdjęcie więc wprowadziłam. Wtedy okazało się, że jakaś lawina ludzi zaczęła do mnie pisać, że mnie kocha, że jestem piękna, atrakcyjna, inteligentna. Ja nie mogę sobie poradzić z codziennym odpisywaniem na dziesiątki listów, że nie szukam związku, że kochanie się czuje, a nie wybiera, itp. Niektórzy wspaniali ludzie też mi wyznają miłość i nie chciałabym ich urazić, ale ja nie podejmuję decyzji w sprawie zawarcia związku, a robi to czująca energia. Ja opieram się na odczuwaniu. Dzisiaj jeden z mężczyzn pisze, że moje piękno jest głęboko w skórze. Ja mówię, że w naturze wszyscy mamy piękną skórę. W naturze wszyscy jesteśmy piękni, a z nabycia mamy brzydotę opartą na złej energii. Człowiek ma drugą osobowość na złej energii opartej na kłamstwie. Ta druga osobowość w człowieku to osobowość zła odrzucona przez naturę. Ktoś pisze do mnie skąd się wzięłam. Odpisałam, że tak samo jak wszyscy ludzie jestem stworzona przez Tego samego Stwórcę, ale ja wypowiadam Jego słowa, a ludzie mówią, że dla nich prawem są słowa złoczyńców. W naturze nie ma słów ludzi i nie ma odczuwania opartego na słowach ludzi. Słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi mózg wykazuje na złej osobowości opartej na złej energii. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda to psychika natury oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ta psychika odkryta przez Zygmunta Freuda skonstruowana jest z takiej samej energii jak cała natura. Ja mam rozum na tym odczuwaniu natury. Ja czuję zawartą w słowach energię i czuję kto ma w sobie emocje miłości i kochania. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi którym zadano cierpienie wygrywałam dla nich wszystkie sprawy i oni przestawali cierpieć jak odebrałam zabrane im pieniądze przy pomocy nazwania myślenia złoczyńców prawem. Kiedy zaczęłam do Sądów pisać, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na naturalnym dla nas myśleniu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję, że gdyby ludzie nie wypowiadali słów to nie byłoby prawa ludzi i wiary w Boga i żylibyśmy w raju na ziemi jaki widać, że jest w naturze. Ludzie nauczyli się mówić i postanowili okradać ludzi przy pomocy oszukiwania ludzi. Wskazuję, że ludzie mają to narzucone myślenie w mózgu i na nim z nabycia złą energię i że nie jest to genetyka. Ludzie złoczyńcy mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a ja wskazuję, że cierpią na złej energii jaką mają w sobie z nabycia na myśleniu do czynienia zła. Ludzie władzy okradają ludzi przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem, a myślenie odczuwamy. Wskazuję na to zmienione odczuwanie na myśleniu opartym na kłamstwie, że to odczuwanie złoczyńcy. Wszystkich ludzi można tak zbadać jak zbadali Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pod względem narzuconego myślenia w mózgu i na nim złej energii. Złoczyńcy mówią, że są dobroczyńcami, a okradają ludzi i za ukradzione pieniądze wygodnie żyją, szkolą ludzi na morderców i wytwarzają broń do zabijania ludzi. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach i że jest pewny co do ich głupoty. Prawo ludzi jest oparte na innych słowach jak są w naturze mózgu i te inne słowa wypowiada człowiek mówiący złą energią. Wielu z ludzi zajmujących się fotografią widzą zmiany w ludziach. Ja wskazuję ażeby zobaczyć zdjęcia ludzi w momencie ich wejścia na stanowisko władzy i po kilku latach wyraźnie widać, że to złoczyńca. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze, a ja wskazuję ażeby zrobić ich porównania zdjęć i widać, że to morderca. Wielu ludzi przysyła mi na Twitterze zdjęcia noworodków w których twarzach widać, że to bandyta. To wybierani przez ludzi kłamcy doprowadzili do stanu powstania ludzi złoczyńców i ofiar, gdyż oszukują ludzi, że cierpią genetycznie i w kościołach mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg. Ja wskazuję, że na energii Boga mamy emocje miłości i kochania, a to co robią ludzie władzy ludziom to widać zadawane cierpienie w Turcji, mordowanie w Syrii i codzienne mordowanie psychiki wymuszaniem od niej wykonywania woli złoczyńców. Natura psychiki oparta jest na rozumie. Zwyrodnialec ma psychikę opartą na braku rozumu. Mordercy mówią do ludzi, że nie można odkryć przyczyny życia i śmierci, a na moje odkrycie zwolnili Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet  Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Złoczyńcom obiecującym dobro trzeba zbadać energię i podać do wiadomości że to bandyta.
Stwórca reaguje na słowa złoczyńcy, gdyż wykazuje je na umyśle w którym nie ma rozumu i nabytej złej energii jaką ma w sobie wypowiadający inne słowa jak Stwórca. Dobrzy ludzie też muszą reagować i pokazywać zmienionych na diabłów ludzi. Ludzie kościoła mówią, że to szatan namawia do czynienia zła i że jest niewidzialny i że też jest stworzony przez Boga. Ja mówię, że na słowach Boga szatanów nie ma a na innych słowach są źli ludzie i są oni widzialni i mają w sobie uśmiercającą życie energię. Bóg pośredników ludzi nie potrzebuje. Nie jesteśmy stworzeni na religiach, a na słowach Boga i jesteśmy z Nim połączeni Jego energią. Z połączenia z Bogiem wyszedł złoczyńca i ma on swoją energię na jakiej jest złoczyńcą. Zła energia niszczy złoczyńcę i tego kto wykonuje słowa złoczyńcy.
Nie widać w Google żeby pokazywali tytuły moich odkryć o energii jaką ma w sobie złoczyńca i że wypowiada inne słowa jak Dobroczyńca. Złoczyńcy dobrze wiedzą, że oszukują ludzi narzucaniem im słów opartych na kłamstwie do wykonywania. Zmieniona anatomia od wykonywanych czynności to anatomia wykonująca kłamstwo.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz