środa, 28 grudnia 2016

W PIĘKNIE SĄ ZAWARTE EMOCJE KOCHANIA I MIŁOŚCI I TO ONE NIE ISTNIEJĄ BEZ ROZUMU W MÓZGU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że emocje jakie nie istnieją bez rozumu to emocje kochania i miłości. Odkryłam, że te emocje kochania i miłości zawarte są w pięknie natury. Natura jest piękna. My należymy do tej natury i kochamy piękno. Piękno natury pokazują nam artyści. Im większy rozum u artysty tym większe pokazuje nam piękno. Rozum widzi piękno. Rozum też czuje piękno. Odczuwanie piękna oparte jest na rozumie w mózgu. To odczuwanie oparte na rozumie w mózgu to odczuwanie piękna natury. Natura jest czująca i my jesteśmy czującymi. Wielu przychodzących do mnie ludzi mówi, że u mnie jest pięknie. Często pytają o moim lokalu na Starym Mieście, czy to galeria, a ja mówię, że to mój drugi dom. W moim pierwszym domu też jest piękno bo kocham piękno. Artyści zauważyli, że kocham piękno bo piszą do mnie, że mam Boski gust. Podoba mi się, że mój gust jest Boski bo w naturze widać, że Bóg ma piękny gust. Niektórzy ludzie piszą przy moim zdjęciu na Facebooku, że jestem namiętna i bardzo dużo ludzi pisze, że mnie kocha. Ja odkryłam, że namiętny jest człowiek który kocha, a natura to emocje kochania. Ucieszyłam się jak kilka dni temu w internecie napisali przy Marii Curie Skłodowskiej, że była namiętna, gdyż ja wiem, że namiętność jest oparta na rozumie. Maria Curie Skłodowska to mędrzec. Namiętność to kochanie oparte na rozumie, a na rozumie kocha się tylko jedną osobę. Każdy z nas wyszedł z rozumu jak wszedł w kochanie z brakiem rozumu. Budzimy się z tego wejścia w związek z brakiem rozumu gdyż ten kto ma rozum zauważa, że ten kto nie ma rozumu jest głupi. Albert Einstein widzi po energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Mordowanie ludzi na wojnach i niszczenie natury to dowód głupoty. Wymuszanie pieniędzy to dowód stanu głupiego człowieka który nie umie zarobić na swoje życie. Każdy zawód oparty na rozumie to wykonywanie doskonałych czynności. Ja widzę, że moja fryzjerka reaguje na te same słowa co wielu ludzi z tytułami naukowymi. My na słowach Boga nie potrzebujemy tytułów naukowych bo wszystko wykonane na rozumie jest piękne i doskonałe. Nauka oparta na wymyślonych słowach to głupi człowiek i wykonuje on brzydkie rzeczy. Głupi Adolf Hitler niszczył piękno natury i kradł piękne obrazy namalowane rękami człowieka natury. Człowiek natury ma w sobie piękną energię. Ludzie narzucający słowa mają w sobie energię brzydoty i widać w nich jak nabyli brzydoty. Ludzie pokazywani w "Albumie nazistów" nabyli twarzy potworów i nabyli jej od wykonywanych czynności mordowania ludzi. Ludzie z narzuconymi słowami w mózgu mają dwie twarze. Twarz natury jest piękna, a twarz człowieka kłamcy jest brzydka. W naturze nie ma brzydoty. Brzydota pochodzi od ludzi kłamców którzy na kłamstwie nabyli energii na jakiej są brzydcy i źli. Można porównać zdjęcia ludzi z różnych okresów czasu i zobaczyć różne stany ludzi w zależności od czynności jakie wykonywali. Kłamca nie ma emocji kochania ani miłości i dlatego zabija ludzi. Zwierzęta w naturze tulą się do siebie i ludzie w naturze tulą się do siebie. Ludzie oszuści którzy oszukują, że mają prawo do ludzi wzywają młodych chłopców do wojska i robią z nich morderców. Morderca to paskudztwo które widać i czuć, że jest mordercą. Złodziej ma w sobie energię na jakiej kradnie i widać, że ma odruchy złodzieja. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie. Ludzie władzy wciągnęli ludzi w myślenie do okradania i zrobili ludzi złodziejami. Prawo ludzi oparte jest na narzuconych słowach, a narzuca słowa złodziej. Inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo złodziei. Na słowach Stwórcy nie ma możliwości okradania i ludzie którzy postanawiają okradać wymyślają słowa do okradania. Albert Einstein bardzo dobrze nazywa słowa ludzi na złej energii, że to sposoby myślenia i że jest pewny co do ich głupoty. Stwórca nie pozwala na swojej energii być złodziejowi i mózg wprowadza słowa złodzieja na umysł oparty na braku rozumu na jakim człowiek jest na brzydkiej energii. Odkryłam, że na narzuconych słowach ludzie nie mają emocji kochania i miłości, a mają emocje na jakich dokonują gwałtu na psychice opartej na pięknie. Gwałciciel ma złe emocje. Wykorzystuje z seksu i zostawia. Paskudztwo na narzuconych słowach ma zmienioną anatomię na brzydkiego człowieka który gwałci. Człowiek oparty na rozumie kocha. Kochanie, a gwałt to inne emocje. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda to psychika kochająca, a wyparł tą psychikę gwałciciel który nie ma emocji kochania ani miłości. Ludzie kościoła aż mówią, że zrzekli się miłości, a miłość to energia natury oparta na słowach Stwórcy natury. Odkrycia naukowe dowodzą, że naturę mózgu opartą na rozumie zajął miejsce umysł oparty na braku rozumu. Odkrycia naukowe dowodzą, że rozum i brak rozumu mają swoje systemy neurologiczne, czyli swoje emocje. Neurobiolog Eric Kandel odkrył że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że z emocji kochania i miłości na emocje gwałcenia i mordowania.
Konstrukcja człowieka to jego budowa oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Człowiek utrzymuje ten stan emocji opartych na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jak wypowiada słowa Stwórcy. To złoczyńca wypowiada inne słowa jak Stwórca i Stwórca wykazuje go na umyśle opartym na braku rozumu i emocjach nienawiści. Mordercy w naturze to ludzie. Natura nie zna znęcania się na niej. Znęcanie się na naturze to mordowanie psychiki. Ten morderca psychiki to psychopata oparty na myśleniu opartym na kłamstwie.
Psychopata to brzydactwo oparte na złej energii która ma swoje oparcie w umyśle w mózgu opartym na braku rozumu.
Gratulacje dla Alberta Einsteina za odkrycie, że po złej energii jest pewny co do głupoty tych ludzi.
Głupi jest brzydki i wykonuje czynności zła.
Podoba mi się rozum mojego Stwórcy, że złoczyńców wykazuje na braku rozumu.

                                                                                                           Barbara Paul
                                                                                                 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz