środa, 14 grudnia 2016

NIENORMALNY STAN CZŁOWIEKA JEST O EMOCJE OPARTE NA KŁAMSTWIE

Człowiek jest stworzony na emocjach. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ażeby mieć te emocje na jakich oparta jest nasza natura to trzeba mieć w mózgu tylko słowa na jakich oparte są te emocje. Mózg wykazuje inne emocje na innych systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka. Na słowach narzuconych przez człowieka oparty jest inny umysł jak oparty na rozumie i jest to umysł oparty na braku rozumu. Na braku rozumu człowiek ma emocje oparte na kłamstwie. Dwa umysły w mózgu to jeden oparty na prawdzie, a drugi oparty na kłamstwie. Na tych dwóch umysłach są dwa rodzaje emocji i dwa rodzaje opartego na emocjach ciała. Każdy umysł ma swoje emocje i oparte na nich ciało.
Nie ma leku na energię opartą na kłamstwie, a jedyne co pomoże to przywrócenie się na dobre zachowania oparte na prawdzie. Człowiek na kłamstwie ma zmienioną anatomię o złe zachowania. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że o te systemy neurologiczne oparte na narzuconych zachowaniach zmieniona jest mowa ciała. Mowa ciała to energia oparta na prawdzie. Zmieniona mowa ciała to energia oparta na kłamstwie. Człowiek na naturalnym myśleniu jest dobrze zachowującym się na wypowiadaniu słów jakie są w naturze mózgu. W naturze mózgu są zapisy i my wypowiadaniem słów jakie są w naturze mózgu zdobywamy wiedzę na jakiej oparte jest nasze ciało. Wiedzy nie zdobywa się od człowieka opartego na kłamstwie, a ludzie ustanowili prawem i wiarą w Boga słowa oparte na kłamstwie i wskazuję, że mają je w mózgu, ale na umyśle opartym na braku rozumu i zmienionej anatomii na źle zachowującego się człowieka. Źle zachowujący się człowiek ma psychikę opartą na kłamstwie i tej psychiki nie przywraca się do normalnego stanu lekami, a nauką dobrego zachowania. Psychika stworzona przez Stwórcę jest oparta na dobrych zachowaniach. Te dobre zachowania to naturalne inteligentne odruchy oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie wykonujący wolę ludzi to źle zachowujący się ludzie. Człowiek ma inne odruchy na wykonywaniu woli człowieka i to tą zmienioną anatomię widzi Neurobiolog Eric Kandel, że jest zmieniona od wykonywanych czynności. Ludzie modlą się do Boga o zdrowie a ja wskazuję, że na słowach Boga człowiek jest zdrowy. Prawo ludzi i różne religie są oparte na kłamstwie i ludzie mają zmienione anatomie na energii opartej na kłamstwie na jakiej w człowieku jest zakrzywiona energia. To samo zakrzywienie w energii widzi Albert Einstein we wszechświecie i bardzo dobrze widzi, że ten zakrzywiony człowiek oparty jest na sposobach myślenia. Zygmunt Freud dobrze widzi że psychika jest wyparta i stłumiona i widzi tam sprzeciw podświadomości. Wskazuję na ten sprzeciw podświadomości, że jest na narzucone zachowania i problemy. Problemy to wykonywanie narzuconych zachowań. Moi klienci w obronie których występowałam przed sądami wskazywali mi na przepis prawa którym zadano im cierpienie. Wskazuję, że ten zadający cierpienie wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Psychika na słowach jakie są w naturze mózgu jest zdrowa i szczęśliwa. Ludzie oszuści nazwali swoje słowa prawem i wiarą w Boga i mówią, że to Bóg nie umiał stworzyć ciała bo oni mówią, że człowiek cierpi genetycznie i że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć. Ja wskazuję na wszystkie sprawy jakie w moim życiu prowadziłam, a jest ich pełne szafy, że to słowa nazwane prawem ludzi zadały cierpienie moim klientom. Wskazuję, że człowiek kłamca to świadomy oszust wymyślający i narzucający wymyślone słowa do wykonywania. Ludzie kościoła przyznali sobie prawo do udzielania rozgrzeszenia stworzeniom Boga. Kiedy o tym napisałam do wielu ludzi władz kościoła to natychmiast sprzeciwili się temu co piszę reakcją, że tego nie chcą. Nie chcą tego co jest oparte na słowach Boga. Stwórca którego znamy jako Jezusa bardzo dobrze wiedział występując przeciwko narzucaniu słów, że to oszuści, a oszust to człowiek zadający psychice cierpienie i śmierć. Naczelny Sąd Administracyjny który wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu bardzo dobrze wie, że chodzi o słowa, a ja wskazuję, że anatomia nie jest stworzona na słowach ludzi. Wskazuję, że człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu to oszust. Stwórca wystąpił przeciwko oszustom. Stwórca wskazał że organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła są oparte na słowach do oszukiwania. Wskazuję nie raz na Polityków mówiących, że uczą się mowy ciała, bo to oszuści ustanawiający dla ciała reguły. Na wykonywaniu woli oszustów nie ma emocji kochania i ludzie kłócą się zamiast żyć szczęśliwie. Kłótnie są oparte na słowach do oszukiwania. Jakie słowa wypowiadają ludzie w wymiarze sprawiedliwości mówi jeden z wyroków NSA jaki mam, że wygrałam sprawę, a NSA zmienił wyrok poza rozprawą. Na rozprawie pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej mówił, że Sąd nie powinien orzekać, że to ja wygrałam, gdyż do tej pory wszystkie takie sprawy jak ja wygrałam były wygrane przez władze. Ten pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej musiał spowodować, że NSA zmienił wyrok poza rozprawą. Wskazuję, że w wyrokach są słowa i inne oszustów i inne uczciwych. Spotkałam też Sędziów i pamiętam ich dostojne twarze którzy wydali wyrok, że wygrałam z Ministrem Fimasów. Oszuści wiedzą, że ludzie są stworzeni na wypowiadaniu prawdy i zapisali w ustanowionym prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, czyli zgodnie ze słowami oszustów. Ci oszuści mówią na wyborach, że są dobroczyńcami, a są złodziejami znęcającymi się na psychice na której znęcają się w zamierzonym celu jakim jest okradanie ludzi. Wskazuję na mózg, że Naukowcy odkryli, że wykazuje, że narzucający zachowania ma rozbieżne cele. Wskazuję, że ten narzucający słowa funkcjonuje na systemach neurologicznych zajmujących się narzuconymi zachowaniami. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg ma wypowiadający inne słowa to zwolnili z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Takimi kanaliami są ludzie wypowiadający inne słowa jak Stwórca. Decyduje Ten Kogo wolę wykonuje mózg. Oszuści mają w mózgu z nabycia narzucone przez nich słowa i na nich energię jaka wykonuje ich słowa.
W programie telewizyjnym "Daleko od miasta" pokazują małżeństwa szczęśliwie tam żyjące i dziennikarka pyta czy to wieś powoduje, że ludzie są szczęśliwi. Ja mówię, że to słowa oparte na prawdzie są przyczyną szczęśliwego życia i tak samo w mieście jak i na wsi. Emocje na jakich oparta jest psychika to emocje kochania i miłości. Na kłamstwie człowiek ma emocje oparte na kłamstwie na jakich się kłóci i jest po kochaniu i miłości. Pokazywane tango skłóconych kochanków którzy wracają do siebie to kochankowie którzy zdradzili kochaną osobę. Zdrady oparte są na kłamstwie. Seks oparty jest na prawdzie. Kłamca nie ma swoich emocji kochania. Kłamca oszukuje, że kocha. Na Facebooku setki ludzi pisze do mnie, że mnie kocha i mówią, że chcą mojego ciała. Ja wskazuję, że nie miałabym tego ciała jakie mam gdybym chodziła z kłamcami na seks. Kiedyś też poszłam ale zrozumiałam, że wchodzi się w cierpiące ciało na energii opartej na kłamstwie. Stwórca nam nie pozwala na Jego ciele żyć na kłamstwie. Wskazuję, że kłamca ma swoje ciało na narzuconym przez siebie myśleniu na jakim ma zmienione zachowania na źle zachowującego się człowieka. Wskazuję jakimi bandytami są ludzie nazywający ich myślenie prawem, a co widać w tej chwili w Syrii i w Turcji. W obozach koncentracyjnych widać ludzi bandytów o których Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że powinni mieć twarze potworów. Ja wskazuję, że oni mają twarze potworów na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Oszuści nie mają siły na mózg który wykazuje ich słowa na umyśle opartym na kłamstwie na jakim mają zachowania kłamców. Kłamca ma swoje odruchy z nabycia na swojej energii. Wskazuję, że kłamca ma swoją energię na jakiej ma zmienione odruchy, że ta energia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że na tej energii opartej na kłamstwie chora jest psychika i ciało.
Nie ma medycyna leku na energię opartą na kłamstwie i nigdy nie będzie miała.
Człowiek na energii opartej na kłamstwie to nienormalny człowiek. Nienormalny człowiek jest pod względem energii opartej na kłamstwie. Wszystkie uzależnienia sa oparte na energii opartej na kłamstwie. Na energii opartej na prawdzie psychika i ciało są wolne. Wolność i uzależnienie oparte są na energii, a energia na słowach.
Pełno oszustów wypowiadających słowa, że mienie Stwórcy jest ich i że mają prawo do człowieka. Mózg pokazuje te słowa złodziei na umyśle opartym na braku rozumu na jakim energia wykonuje dla człowieka jego decyzje.
Energia jaka jest w naturze człowieka wykonuje decyzje jakie są w naturze mózgu. Na tych decyzjach jakie są w naturze mózgu ciało jest zdrowe, a psychika szczęśliwa i człowiek wykonuje doskonałe czynności. Kłamca wykonuje czynności na swojej energii i to co wykonują ludzie wykonujący narzucane słowa to widać, że to lipa i przejęcie wytworzonych rzeczy przez ludzi przez złodziei. Złodziej ma energię opartą na swoim myśleniu. Bandyta ma energię opartą na swoim myśleniu. Ciało to energia wykonująca myślenie. Zmienione ciało jest oparte na energii opartej na kłamstwie w mózgu.
Oszuści poszukują leków na energię opartą na kłamstwie i wycinają energię opartą na kłamstwie i przeszczepiają organy oparte na prawdzie w miejsce organów opartych na energii opartej na kłamstwie, a ja wskauzję, że nie ma takich cudów ażeby energia była bez myślenia. Słowa to energia i one są przekładem na energię na jakiej oparte jest ciało. Tak mówi kod genetyczny i prawidłowo mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Medycyna wycina energię jaka jest przekładem zapisów kłamstwa, a kłamstwo pozostaje i nie istnieje bez energii. Oszuści wierzący w Boga zamiast wypowiadający słowa Boga. Ci oszuści mówią, że czekają na powtórne przyjście na ziemię Stwórcy bo dalej na ich kłamstwie nie wiedzą o co chodzi.  Gdyby przyszedł to znowu przybiliby Go do krzyża za to że dał im życie i możliwość życia w Jego doskonałym świecie. Do mnie oszuści napisali, że trzeba mi zabrać prawo wykonywania zawodu na myśleniu opartym na prawdzie. To prawidłowe bo zawód wykonywany na kłamstwie to zawód wykonywany na energii jaką ma w sobie złoczyńca. Ja na słowach Stwórcy złoczyńcą nie jestem. Energia śmierci o której mówi Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi to zła energia o jaką zmieniony jest człowiek na złoczyńcę. Złoczyńcy w naturze to ludzie wypowiadający inne słowa jak Stwórca. Zło spotyka złoczyńcę bo jest oparte na złej energii, a złą energię ma w sobie kłamca. Kłamca to złoczyńca. Cierpienie zadaje kłamca.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz