sobota, 24 grudnia 2016

CUDOWNA OSOBOWOŚĆ NATURY I OBRZYDLIWA Z NABYCIA

Odkryłam, że Stwórca podzielił człowieka według myślenia. Odkryłam, że w mózgu są dwa umysły oparte na dwóch rodzajach myślenia. W naturze mózgu jest jeden umysł i jest to umysł Stwórcy oparty na rozumie. W naturze wszystkie stworzenia są rozumiejące. Drugi umysł wykazuje Stwórca na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Na myśleniu opartym na prawdzie oparty jest rozum, a na myśleniu opartym na kłamstwie oparty jest brak rozumu. Na myśleniu opartym na prawdzie stworzenia rozumieją, a na myśleniu opartym na kłamstwie stworzenia nie rozumieją. Moi klienci w obronie których występowałam przed sądami mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Mówiłam do nich, że język prawniczy to język oszustów.
Stwórca oddziela osobowość człowieka opartą na myśleniu opartym na kłamstwie na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie na jakich człowiek odczuwa swoje kłamstwo. Jest to stan zmienionej anatomii opartej na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. To za odkrycie zmienionej anatomii na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Ja odkryłam, że te systemy neurologiczne na jakich zmieniona jest anatomia oparte są na innym myśleniu jak oparta jest anatomia i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Nie ma mi kto przyznać Nagrody Nobla za odkrycie, że zmienioną anatomię ma kłamca. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa mówił, że stworzył nas na prawdzie. Odkryłam, że Stwórca wypowiada prawdę, a ludzie kłamcy wypowiadają kłamstwo. Prawda a kłamstwo to inne słowa i Stwórca te inne słowa oddziela na umyśle na jakim wykonuje się wolę człowieka. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele a ja kiedy napisałam, że te rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to kłamcy zwolnili z Departamentu Zdrowia Dyrektorów wypowiadających prawdę, gdyż oni chcieli zdrowia i życia ludzi. Dyrektorom w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, którzy w roku 2011 zareagowali na moje odkrycie dwóch rodzajów myślenia na jakich są dwa rodzaje systemów neurologicznych zgadzało się myślenie oparte na prawdzie na jakich są oparte systemy neurologiczne na jakich oparte jest życie. Kłamców mamy co niemiara i to paskudztwo mówi, że ludzie cierpią genetycznie, a ludzie kościoła to potwierdzają mówieniem, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg. Ludzie kościoła pokazują, że ten Bóg jest takim, że każe siebie prosić o zdrowie i życie, czyli pokazują, że Bóg jest zły, a to oni są złymi. Zły człowiek mówi, że wierzy w Boga, a dobry człowiek wypowiada słowa Boga. Wskazuję na systemy neurologiczne, że mają swoje oparcie w myśleniu w mózgu. Wskazuję, że mam wszystkie wygrane sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów i że mam 50% wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 i że moje wygrywanie się skończyło kiedy napisałam, że wygrywam na moim myśleniu opartym na prawdzie jakie wszyscy mają w naturze mózgu. Zostałam oskarżona o nie wypowiadanie słów oszustów, którzy swoje myślenie oparte na kłamstwie nazwali prawem dla psychiki stworzonej przez jej Stwórcę. Wskazuję co Stwórca na to, że wykazuje oszusta na umyśle opartym na kłamstwie na jakim jest umysłowo chory i funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na swoim myśleniu opartym na kłamstwie. Wskazuję, że człowiek który się zgodził wykonywać słowa oszusta ma również z nabycia systemy neurologiczne na jakich cierpi na wykonywaniu woli oszusta. Dzisiaj na całym świecie obchodzony jest dzień narodzin Jezusa, a ja nie mogę znaleźć ludzi którym zgadzałoby się myślenie Jezusa. Wiem, że oszuści oszukują, że takich ludzi nie ma. Jezus jest uczciwy, a kłamcy okradli Jezusa i mówią, że to co On stworzył jest ich. Obrzydliwy stan ludzi opartych na kłamstwie to znęcanie się na psychice przy pomocy wymuszania od psychiki wykonywania woli kłamcy. mordowanie tej psychiki i gwałcenie jej. Naturalnym dla psychiki jest seks oparty na prawdzie, a nienormalnym jest wymuszanie od psychiki orgazmu. Kłamca nie ma swojego ciała, nie ma swojego mózgu, a chce orgazmu i mienia jakie jest w naturze i jakie wytwarzają stworzenia Boga. Nie można znaleźć ludzi uprawiających seks na słowach na jakich jest on stworzony. Naukowcy w programie o Atlantydzie bardzo dobrze widzą, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i było moralne zepsucie. Złych ludzi widać w prowadzonych przez nich wojnach jak mordują i niszczą mienie Stwórcy. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, ale nie mówią, że na rzecz gwałtu. Na słowach Stwórcy istnieje tylko energia kochania i miłości. O energii bandytów nie ogłaszają bandyci. Tyle wytworzonej przez kłamców energii śmierci, że aż Albert Einstein mówi, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę a Fizycy nie wiedzą, że to energia wytworzona na woli człowieka kłamcy. Naukowcy nie widzą, że ludzie mówią o mieniu jakie jest w naturze, że jest ich i że to kłamcy. U mnie na Twitterze pokazują od długiego już czasu, że tylko 22 ludziom zgadza się myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. Dokąd nie zobaczyli, że odkryłam złodziei i bandytów to pisali do mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Kiedy zobaczyli, że w Google pod moim nazwiskiem jest około miliarda ludzi to szybko zmniejszyli na kilka tysięcy. Ci oszuści mówią, że są wierzącymi w Boga. Nie mówią tylko, że nie są wypowiadającymi słowa Boga. Nasze stworzenie jest oparte na słowach Boga. Psychika i ciało świetnie się czują na słowach ich Stwórcy. Psychika i ciało wykonujące wolę człowieka zwija się z psychicznego bólu. Ta psychika w naturze jest kochająca, a u kłamców zimna i nieczuła. Kłamcy mówią o nanorewolucji że ich człowiek przyszłości będzie na protezach, a ja mówię, że będzie to zimny, nieczuły człowiek i głupi. Kłamcy rozpanoszyli się w świecie którego nie stworzyli, a Ten Kto świat stworzył wykazuje kłamcę na zmienionej mowie ciała na myśleniu do oszukiwania. Kłamcy przegrali z mózgiem skonstruowanym przez Stwórcę. Pięknie Stwórca stworzył człowieka, że jeśli wypowiada inne słowa jak On to jest różnego rodzaju paskudztwem nie zasługującym na nazwę człowieka. Paskudztwo wymyśliło, że znajdzie leki na energię na jakiej oparty jest kłamca, a kłamca na tych lekach utrzymuje swoje systemy neurologiczne oparte na kłamstwie i nic mu na kłamstwo leki nie pomogły. Na woli człowieka oparty jest złodziej który o Czyimś mieniu mówi, że jest jego. Stwórca oddziela tą wolę złodzieja od woli uczciwego człowieka opartego na Jego myśleniu.
Fałszywi ludzie obchodzą dzień narodzin Jezusa, a jakby jeszcze raz przyszedł to znowu przybiliby Go do krzyża. Kłamca nienawidzi Stwórcy i nienawidzi ludzi opierających się na Jego myśleniu. To dlatego kłamcy wywozili mądrych ludzi na rozstrzelanie do Katynia i dlatego głupcy w Turcji znęcają się na intelektualistach. Głupi chce rządzić tym co stworzył Mądry, a Mądry wykazuje, że jest głupi i odczuwa swoją głupotę na odczuwaniu kłamstwa.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz