niedziela, 11 grudnia 2016

ZABURZENIE CZŁOWIEKA JEST OPARTE NA BRAKU WOLNOŚCI ODCZUWANIA

Odczuwanie w naturze jest wolne. Wolność odczuwania oparta jest na rozumie w mózgu. Naruszenie odczuwania mózg wykazuje na myśleniu do rozbieżnych celów. To myślenie do rozbieżnych celów to myślenie oparte na kłamstwie. Odczuwanie na myśleniu opartym na kłamstwie to odczuwanie pod władzą niewolnictwa. Człowiek sam wprowadził swoje odczuwanie w niewolnictwo od myślenia opartego na kłamstwie bo sam wymyślił to myślenie, lub zgodził się na wykonywanie woli kłamcy. Zamknięci do więzienia ludzie w Turcji sami mówią, że żałują, że wybrali jako swojego przywódcę człowieka który jest terrorystą. Ci ludzie którzy wybrali jako przywódcę terrorystę nie mają odczuwania stworzonego przez człowieka i ich odczuwanie cierpi. Wskazuję, że ci ludzie chcą ażeby ich odczuwaniem zarządzali ludzie, a ja jestem osobą która nie chce i mało, że nie chce to mówi o ludziach którzy chcą ażeby wykonywać ich wolę, że oni dokonują napadu na człowieka. Człowiek to odczuwanie i na to odczuwanie dokonuje napadu człowiek który chce ażeby odczuwanie wykonywało jego wolę. Ci ludzie oszuści w ustanowionym przez nich prawie piszą, że ludzie mają wolność. Ja mówię, że człowiek to odczuwanie i jeśli to odczuwanie wykonuje wolę człowieka to to odczuwanie jest niewolnikiem człowieka którego wolę wykonuje. Człowiek kłamca to terrorysta dokonujący znęcania się na odczuwaniu. Ludzie terroryści nazywali dla odczuwania prawem ich słowa na jakich wszystkie odczuwania uważają za normalne, że są chore. Ludzie płacą na leczenie siebie dla ludzi którzy znęcają się na ich odczuwaniu. Wskazuję, że mózg wykazuje, że odczuwanie przeszło pod wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie. Systemy neurologiczne o których Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami to systemy neurologiczne wykonujące kłamstwo. Wskazuję, że ludzie władzy wiedzą, że znęcają się na odczuwaniu, gdyż nie reagują na moje odkrycia i jeszcze zwolnili Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i usunęli z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon ludzi którzy przysyłali mi podziękowania. Wskazuję, że ludzie kłamcy chcą znęcać się na odczuwaniu. Wskazuję, że kłamca po to wymyśla słowa ażeby oszukać. Dzisiaj wielu ludzi jest już w stanie, że nie wie, że jest kłamcą, gdyż myślenie oparte na kłamstwie uważa za normalne. Ludzie wybierający władze uważają kłamstwo za normalne. Ludzie przychodzący do ludzi kościoła po rozgrzeszenie uważają kłamstwo za normalne i wielu z ludzi udzielających rozgrzeszenia uważa kłamstwo za normalne. Wskazuję, że nasz mózg nie uważa kłamstwa za normalne bo wykazuje je na umyśle opartym na braku rozumu na jakim odczuwanie jest pod władzą myślenia opartego na kłamstwie. Wskazuję, że większość z ludzi medycyny uważa kłamstwo za normalne, gdyż bierze wynagrodzenia od kłamców. Nasz mózg nie uważa kłamstwa za normalne, a przede wszystkim psychika która cierpi na wykonywaniu kłamstwa. To, że Zygmunt Freud musiał odkryć psychikę natury jest dowodem na to, że ludzie to kłamcy. Psychika oparta na kłamstwie to psychika cierpiąca, chora i umierająca. Ja widzę, że większość z ludzi się ze mną nie zgadza, a zgadza z myśleniem kłamców których słowa nazywają prawem dla swojego odczuwania. Kiedy odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim oparta jest psychika i ciało to nikt nie chciał o tym słuchać i to ludzie mówiący, że zajmują się nauką. Nigdy Polska Akademia Nauk nie napisała do mnie, że jej się zgadza, że psychika jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Akademie Nauk mówią, że dla nich wykonywanie woli kłamców się zgadza. Stan ludzi nazywających siebie naukowcami, którzy w programie "Zagadki wszechświata" mówią, że mózg powstał po to by nas oszukiwać to naukowcy kłamcy. Ja wskazuję, że mózg myślenie oparte na kłamstwie wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Czy ludzie nauki są tak ciemni, że nie odróżniają umysłu opartego na woli kłamców od umysłu opartego na woli Stwórcy. Czy jeden Albert Einstein widzi ciemną energię na ciemnocie ludzi kłamców. Ja mam rozum na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ja robię sprzeciw na ustanowione prawo i wskazuję, że ci oszuści wiedzą co robią pisząc, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. To zgodnie z prawem znaczy zgodnie z kłamstwem, a ja wskazuję, że ten kłamca ma w mózgu swój umysł na jakim jego psychika jest głupia i chora. Wskazuję, że większość z ludzi zawierających związki małżeńskie przysięga, że będzie kochać, a kochanie jest oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie kochający się nie przysięgają sobie, że będą się kochać a jak przestają się kochać to znaczy, że ktoś kogoś oszukał i odczuwanie przeszło pod władzę myślenia opartego na kłamstwie. Kłamca zdradził osobę którą kochał i jego uczucia weszły w cierpienie. Uczucia są oparte na prawdzie i na prawdzie kochają. Na kłamstwie kochania nie ma a co bardzo dobrze widać w ludzkich domach i że nic im przysięga nie pomogła. Ludzie wchodzą w związki małżeńskie oparte na kłamstwie a ich uczucia szukają kochania. To człowiek który szuka kochania oszukał swoje uczucia. Dzisiaj mamy stan ludzi żyjących w związkach opartych na kłamstwie a umawiających się z ludźmi których kochają na przeżywanie kochania. Ludzie mówią, że zaspakajają swoje uczucia seksem a ja mówię, że nigdy ich nie zaspokoją bo seks oparty jest na kochaniu, a kochanie na słowach na jakich jest oparte. Seksu na kłamstwie jeszcze nikt nie widział. Ludzie którzy nazywają prawem słowa ludzi kłamców powinni iść do nich po skonstruowanie im seksu i ciała które będzie wykonywało wolę kłamców. Stwórca jasno wykazuje kłamcę na umyśle opartym na braku rozumu. Stwórca jasno wykazuje odczuwanie oparte na kłamstwie, że na nim człowiek jest nienormalny bo psychika i ciało na kłamstwie nie istnieją. To ludzie oszuści wprowadzili swoją psychikę i swoje ciało na funkcjonowanie na kłamstwie. Ja też weszłam w myślenie oparte na kłamstwie, ale się z niego wycofałam bo zobaczyłam, że to kłamcy, a z kłamcami moje odczuwanie nie chce być. Kochanie na prawdzie jest normalne, ale jeśli nie wejdę w związek z kłamcą to moje odczuwanie nie może cierpieć. Moje odczuwanie cierpiałoby gdybym weszła w związek z kłamcą. Ja seksu z kłamcą nie chcę bo cierpienie do domu wprowadza i mnie zadaje cierpienie. Kłamca wypowiada słowa zadające psychice cierpienie. Kłamca żyje w związku, a wykonuje czynności seksu też z inną osobą. Seks to odczuwanie i ono cierpi na oszukiwaniu go. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że na kłamstwie bo anatomia jest oparta na prawdzie. Anatomia to odczuwanie i ono na kłamstwie cierpi i umiera. To ciemni ludzie leczą ciało, a dalej wykonują kłamstwo. Ci ciemni ludzie jak cierpią to modlą się do Boga, a oszukują Boga bo wykonują wolę kłamców. Rozgrzeszanie ludzi to występowanie przeciwko Bogu. Grzechy są oparte na kłamstwie, a Bóg mówi prawdę. Ciemnota u ludzi jest taka, że nawet odkrycie, że myśli zmieniają morfologię nie pomaga. Te myśli jakie zmieniają morfologię to myśli oparte na kłamstwie. Prawda ma swoją morfologię na jakiej ciało żyje i prawidłowo funkcjonuje. Kłamca ma swoją krew która nie ma zatrzymania i wylewa się, a człowiek umiera. Ciemni są ludzie na wykonywaniu woli kłamców bo kłamca to ciemnota. Nigdy kłamca nie wygra z mózgiem i ciałem bo kłamca nie ma ani swojego mózgu, ani ciała, ani odczuwania. To tylko u wielkich kłamców jest możliwe ażeby nazywali myślenie oparte na kłamstwie prawem i wiarą w Boga. Uczciwy człowiek wykonuje wolę Tego Kto go stworzył. Ażeby nie wiedzieć, że ma się Stwórcę to trzeba mieć w mózgu kłamstwo, bo ja na prawdzie nie mam żadnych wątpliwości co do tego, że Ktoś mnie stworzył. Moje ciało funkcjonuje na mózgu Tego Kto mózg stworzył. Ja poznałam odkrycia naukowe o funkcjonowaniu człowieka, ale ja to naturalnie wiedziałam, że tak jest. W naturze nikt nie wykonywał woli ludzi. Teraz ludzie wykonują wolę ludzi, ale na energii opartej na kłamstwie na jakiej mają zmienioną anatomię na psychopatów i ofiary. Psychopata i ofiara to odczuwanie oparte na kłamstwie. Psychika w naturze to odczuwanie oparte na prawdzie. Nie wiedzą co to jest prawda oszuści i ci oszuści na swoim myśleniu do oszukiwania idą i nie wiedzą dokąd idą bo odczuwanie na kłamstwie jest głupie. Głupi jest kłamca, a co bardzo dobrze u ludzi widać. W naturze wszyscy mieliśmy rozum. Na umyśle opartym na kłamstwie ludzie nabyli twarzy głupców. Ludzie nazywają prawem i wiarą w Boga słowa oszustów. To przebudowani ludzie na oszustów. Uczciwy człowiek wypowiada słowa Boga.
Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na umyśle opartym na braku rozumu. Co to za nauka, że tego nie widzi. Wskazuję, że ludzie wykonują czynności na energii opartej na braku rozumu która głupca uśmierca. Albert Einstein ma rację, że energia o której mówi, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na myśleniu głupców. To nauka u ciemnych ludzi nie widzi, że ludzie przeszli na wykonywanie czynności na braku rozumu.
Odczuwanie przeszło na brak rozumu i ludzie leczą odczuwanie, a nie leczą się z braku rozumu.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz