czwartek, 29 grudnia 2016

CZŁOWIEK WYPOWIADAJĄCY INNE SŁOWA JAK STWÓRCA TO ZŁODZIEJ I BANDYTA

Odkryłam, że mózg wykazuje na zmienionej anatomii człowieka wypowiadającego inne słowa jak są w naturze mózgu, gdyż są to słowa złodzieja i bandyty. W roku 2000 odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i nie mogłam nikogo znaleźć kto chciałby te słowa wypowiadać. Nasz Stwórca stworzył nas na wypowiadaniu Jego słów, a nie mogłam nikogo znaleźć kto chciałby wypowiadać słowa Stwórcy. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i wskazał, że to ludzie zadający cierpienie i śmierć. Odkryłam, że narzucone słowa to słowa oparte na kłamstwie i że narzuca je ten kto chce okraść. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele, a zatem mózg wie, że narzucający słowa ma rozbieżne cele z Tym Kogo słowa są w naturze mózgu. Jako osoba występująca przed sądami w obronie ludzi którzy mieli problemy widziałam, że ich okradziono przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Odkryłam zatem, że na ziemi ludzie złodzieje ustanowili prawem słowa do okradania. W prawie ludzi ustanowiono też że zabijanie ludzi jest normalnym. Bandyci uczą psychikę opartą na słowach opartych na prawdzie zabijania ludzi. Psychika oparta na prawdzie kocha ludzi, a ludzie bandyci nie kochają ludzi, a mordują ich i zabijają. Odkryłam doskonałe skonstruowanie mózgu, który wie, że inne słowa wypowiada złodziej i bandyta i że mózg wie, że złodzieja i bandytę trzeba wprowadzić na energię na jakiej człowiek jest zmieniony na złodzieja i bandytę.
W naturze mamy tylko słowa Stwórcy, a teraz słowa złodziei i bandytów. Złodziej i bandyta nazwał swoje słowa prawem i wiarą w Boga, a Stwórca wykazuje złodzieja i bandytę na umyśle opartym na braku rozumu opartym na innym myśleniu jak umysł oparty na rozumie jaki jest w naturze mózgu. Zygmunt Freud odkrył, że psychika jaką nazwał podświadomością, czyli naturą jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że słowami złodzieja i bandyty który wyszedł ze słów na jakich oparta jest odkryta przez Zygmunta Freuda psychika.
Odkryłam, że człowiek z natury jest uczciwym, a z nabycia złodziejem i bandytą. Złodzieje i bandyci mówią, że człowiek cierpi i umiera genetycznie, a ja wskazuję, że energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na innych słowach jak oparta jest genetyka. Inne prawo ludzi jak Stwórcy oparte jest na innej energii i nie jest to genetyka. Genetyka to energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Na wierze w Boga nie ma życia, a na wypowiadaniu słów Boga jest życie.

                                                                                                             Barbara Paul


 

                                         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz