czwartek, 15 grudnia 2016

ZŁA ENERGIA JEST OPARTA NA ZADAWANIU PSYCHICE CIERPIENIA

Na energii jaka jest w naturze wszechświata oparta jest psychika. Ta psychika jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Psychika na rozumie w mózgu który nie zna słów to szczęśliwe odczuwanie. To szczęśliwe odczuwanie jest oparte na kochaniu i miłości. Na emocjach kochania kochamy jednego człowieka i ci ludzie mają systemy neurologiczne oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie i seks łączący kochających się ludzi. Dziecko oparte na rozumie to dziecko pochodzące z połączenia seksem opartym na systemach neurologicznych opartych na rozumie. To jest stan ludzi w stanie mózgu który nie zna słów oparty na energii życia. Systemy neurologiczne oparte na rozumie to energia życia. Ta energia życia jest oparta na układach z pierwiastków jakie są w układzie genetycznym wszystkich stworzeń. Biolog który stał na czele genetyki mitochondrialnej w Paryżu prof. Piotr Słonimski w roku 2004 w czasie wizyty w Polsce powiedział, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń, a ja mówię, że jest to dowodem istnienia jednego Stwórcy. Stwórca nie lepił ludzi, a stworzył ich przy pomocy seksu jak i jest to u ludzi. Stwórca stworzył ludzi na Jego energii życia na jakiej wykonuje się doskonałe czynności. Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata wykonują czynności na energii Stwórcy.
W roku 2000 Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Anatomia to odczuwanie, a zatem to odczuwanie zmienia się od wykonywanych czynności. Skoro anatomia się zmieniła to musiała zmienić się energia bo odczuwanie w naturze było na energii Stwórcy. Tą zmienioną energię w człowieku pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon którzy odkryli, że w człowieku są zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Zróżnicowane systemy neurologiczne to zróżnicowane odczuwanie i wskazuję, że to zróżnicowane odczuwanie ma swoje inne myślenie w mózgu. Wskazuję na to zróżnicowane odczuwanie że to nie jest odczuwanie kochania i miłości jakie jest na systemach neurologicznych opartych na rozumie gdyż jest to odczuwanie nienawiści i skutku wykonywania emocji nienawiści jakim jest cierpienie. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a ja wskazuję, że cierpienie i śmierć zadaje człowiek wypowiadający inne słowa jak Stwórca. Na słowach Stwórcy nie ma możliwości wierzenia w Boga, gdyż na wypowiadaniu słów Boga wie się, że On jest. Ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a ja wskazuję, że energia oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to nie jest genetyka. Ludzie którzy mają rozum widzą, że to ludzie władzy znęcają się na psychice jak widać to w Turcji i widać u uciekających ludzi w Syrii od ludzi którzy mordują ludzi. Kłamcy to złoczyńcy i oni dobrze wiedzą, że zadają cierpienie i śmierć bo po to wymyślają i narzucają myślenie. Dowodem na świadome mordowanie ludzi jest reakcja ludzi władzy w Polsce na moje napisanie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Ta reakcja morderców psychiki to zwolnienie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycia przysłaniem mi przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania i pisanie do mnie od czasu do czasu w okresie od roku 2011 do 2013 zapytań czego od nich oczekuję. Ta reakcja morderców psychiki to też spowodowanie, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Mordercy psychiki mówią do ludzi, że Bóg nie umiał stworzyć ciała bo cierpi, a nie mówią, że ciało jest oparte na wyrażaniu zgodnej woli, a niezgodną wolę wyrażają ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Są to organy przeciwko którym wystąpił Jezus i wskazał, że to narzucający słowa wydaje wyrok śmierci i mówi o świecie w jakim miał możliwość urodzenia się, że to jego świat. Wskazuję, że przywódca w Turcji mówi, że chce wyroku śmierci, a życia nie stworzył. Wskazuję, że na słowach jakie są w naturze mózgu nie ma możliwości mówienia, że to co jest w naturze jest ludzi i że ma się prawo do ludzi.  Do wymiaru sprawiedliwości napisałam mnóstwo pism, że encyklopedie mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a ustanowione prawo mówi, że umowa to wykonywanie woli narzucającego słowa. Wskazuję na skutek narzuconych słów w mózgu, że na nim jest zakrzywienie w energii i że to zakrzywienie utrzymuje się w mózgu na myśleniu narzuconym przez człowieka. Wskazuję na odkrycie Alberta Einsteina, że we wszechświecie jest zła grawitacyjna siła oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że natura to energia życia oparta na rozumie, a śmierć to energia oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Albert Einstein dobrze domyśla się, że grawitacyjna siła życia jest oparta na myśleniu Boga bo pisze, że chciały poznać myśli Boga. Albert Einstein widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zatem domyśla się, że energia życia jest też oparta na myśleniu. Ja na tym myśleniu jakie jest w naturze mózgu wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Sądy Najwyższe zawalone były sprawami i ludzie władzy powiedzieli do ludzi, że oni chcą rozwiązania problemów ludzi i od roku 2004 powołali dodatkowo Wojewódzkie Sądy. Powołali Wojewódzkie Sądy, a nie zmienili myślenia zadającego cierpienie nazwanego prawem. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" przeprowadziła badania ile spraw wpłynęło do jakiego sądu i ile jest wygranych, a ile przegranych. Ten artykuł zatytułowali, że Skarżący lubią rozprawy. Popatrzyłam na te dane które mówią, że ponad 99,5% ludzi w Polsce przegrało sprawy w sądach, a ja znowu w  wojewódzkim sądzie w Olsztynie dla województwa warmińsko-mazurskiego w którym najczęściej występowałam wygrałam 50% wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 i pomyślałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu i na nim się widzi słowa złodzieja i bandyty. Reakcja była odwrotna, gdyż NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wtedy zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża. Kilka lat prowadzili dochodzenie bo napisałam, że mam najwięcej wygranych w kraju. Uprawnienia mam przyznane przez Ministra Finansów i nigdy nie otrzymałam zabrania mi uprawnień przez Ministra Finansów, a napisała do mnie Krajowa Izba Doradców Podatkowych, czyli koleżanki i koledzy którym się zgadza myślenie do okradania ludzi. Nie mam żadnego problemu w każdej sprawie na wskazanie złoczyńcy. Nigdy się nie pomyliłam ze wskazaniem złoczyńcy. Prawo oparte jest na myśleniu złoczyńców i złoczyńcy na ziemi czują się jak ryby w wodzie. Ludzie władzy i kościoła przyznali sobie prawo udzielania zawarcia związków małżeńskich ale nie opartych na kochaniu, a na przysiędze, że będzie się kochać. Kochanie oparte jest na energii i nikt z nas nie ma mocy na tą energię bo to ona nas trzyma w emocjach kochania lub uzależnieniu od kochania. Wolność psychiki i uzależnienie psychiki oparte jest na energii, a energia na myśleniu. Złoczyńców na ziemi mamy co niemiara i odkrycia naukowe dowodzą, że rozum to ludzie mają ale tylko w stanie mózgu który nie zna słów. Psychiki u ludzi też nie ma zdrowej bo zdrowa jest oparta na rozumie, a ludzie mają umysł oparty na braku rozumu. To dobra nauczka od Stwórcy dla ludzi oszustów znęcających się na psychice. Nie można znaleźć ludzi kochających się bo nie ma ludzi opartych na rozumie. Kochanie jest oparte na rozumie, a na myśleniu narzuconym przez człowieka jest cierpienie i śmierć. Nagrodę Nobla to dostał Iwan Pawłow za znęcanie się na psie. To normalność znęcania się u ludzi przyznających Nagrody Nobla. Ten pies cierpiał głodzony i zamykany i za to Iwan Pawłow dostał Nagrodę Nobla. Naukowcy z  Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie dostali Nagrody Nobla za odkrycie że w człowieku są zróżnicowane systemy neurologiczne, a przede wszystkim za to, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa. Ja nie dostałam Nagrody Nobla za odkrycie, że cierpienie i śmierć jest skutkiem wykonywania woli ludzi i że w naturze człowiek ma tylko energię życia. Wskazuję, że ja poparcia u ludzi mam maleńko, a jakie poparcie u ludzi mają mordercy widać jak sami wołają, że chcą iść na wojny mordować ludzi i że dla nich prawem są słowa morderców.  W szpitalach psychiatrycznych rozmawiałam z chorymi na schizofrenię dowódcami wojsk i żołnierzami, którzy mówili, że czekają ażeby wyjść ze szpitala i pojechać dalej mordować ludzi. Oni mają już przebudowaną psychikę na psychikę złoczyńcy. Schizofrenia to choroba psychiczna oparta na wykonywaniu woli władzy i kościoła i również wymiaru sprawiedliwości nazywającego prawem słowa zadające psychice cierpienie. Pozmieniało się ludziom odczuwanie na narzuconym myśleniu i kiedy jeden z największych morderców ludzi chory na schizofrenię Adolf Hitler doszedł do władzy to miliony ludzi w każdym kraju gdzie się pojawił aż jakichś spazmów dostawało w wyniku słyszenia przemowy głosem mordercy. Głos mordercy oparty jest na innej energii jak natura psychiki. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że nauczyła się głosu podświadomości chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli. Maria Szulc pisze, że ten głos podświadomości jest o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej intonacji i odpowiedniej modulacji, a ja mówię, że to energia. Ta odpowiednia intonacja, natężenie i modulacja to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Uzależnieni od myśli pacjenci Marii Szulc opisują, że ten głos podświadomości powodował, że byli w tak szczęśliwym odczuwaniu, że nie chcieli z niego wychodzić. Ja mówię że to odczuwanie podświadomości to emocje miłości i kochania. Ludzie kościoła dobrze wiedzą o czym mówił Jezus i że był to sam Stwórca gdyż mają obrazy z Jezusem z napisami, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Musiał zatem Jezus mówić, że stworzył nas na energii miłości opartej na słowach opartych na prawdzie w mózgu. Ludzie kościoła i władzy też mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a ja mówię, że w naturze mózgu są tylko słowa oparte na prawdzie i że inne słowa wymyślili do czynienia zła. Paskudztwo za otrzymanie życia i to w doskonałym świecie zajmuje się znęcaniem się na psychice stworzeń. Wskazuję, że na tych słowach do znęcania się na psychice ma człowiek w sobie energię na jakiej cierpi i umiera. Wskazuję, że energia zajmuje się wykonywaniem myślenia na jakim jest oparta i że energia wykonująca słowa jakie są w naturze mózgu to energia kochania i miłości i że trzeba wypowiadać te słowa jak chce się kochać i mieć w sobie miłość. Kłamcom energia oparta na ich myśleniu wykonuje zło bo to zła energia oparta na myśleniu do czynienia zła. Nie podali ludzie przyznający Nagrody Nobla, że ta zmieniona anatomia za jakiej odkrycie przyznali Nagrodę Nobla to odczuwanie psychopaty i ofiary.

                                                                                                       Barbara Paul

                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz