sobota, 1 kwietnia 2017

DOBRZE, ŻE STWÓRCA ODDZIELA MOWĘ CIAŁA NA SŁOWACH KŁAMCY

Mowa ciała natury oparta jest na słowach Stwórcy ciała. Człowiek na słowach Stwórcy ma piękne ciało, ma odruchy inteligentnego, dobrze zachowującego się człowieka, który ma wiedzę na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu.
Stwórca oddziela wypowiadanie innych słów przez człowieka na inny umysł i opartą na nim energię na jakiej człowiek ma mowę ciała opartą na narzuconych przez niego słowach. Ta energia na jakiej człowiek ma zmienioną mowę ciała to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to mowa ciała oparta na słowach narzuconych przez człowieka. Albert Einstein po złej energii jaką odkrył we wszechświecie pisze, że jest pewny co do głupoty tych ludzi, a ja odkryłam, że Albert Einstein ma rację ponieważ energia oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka jest oparta na umyśle opartym na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Odkryłam, że mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka na umysł oparty na braku rozumu i energię opartą na braku rozumu i na tej energii opartej na braku rozumu człowiek ma zmienioną mowę ciała. Politycy w programach z nimi prowadzonymi mówią, że uczą się mowy ciała. Ja wskazuję, że oni ustanawiają dla ciała prawem ich słowach oparte na braku rozumu. To co się robi na słowach zapisanych, że to prawo ludzi to okrada ludzi. Nie miałam żadnego problemu z wygrywaniem spraw w sądach bo natychmiast w ustanowionym prawie widzę słowa złodzieja który okradł moich klientów. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a kiedy zobaczyłam dane po powołaniu od roku 2004 Wojewódzkich Sądów, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach a ja znowu wygrałam 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 w wojewódzkim sądzie administracyjnym w Olsztynie to uznałam, że Sędziowie nie wiedzą, że złodziej wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu i trzeba opierać się na słowach opartych na prawdzie i widzi się złodzieja. Wtedy okazało się, że Sędziowie znają też inne słowa jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na kłamstwie i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ci Sędziowie uważają, że są w swoim świecie i że mienie jakie jest na ziemi należy do złodziei którzy nazwali swoje słowa prawem dla stworzonego przez Boga mienia. Kiedy usłyszałam o przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to napisałam, że to na energii opartej na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi. Napisałam, że na woli ludzi występuje psychopata i ofiara, a na woli Stwórcy psychika jest wolna. Napisałam ponad 4400 artykułów i wysłałam je do ludzi mówiących, że zajmują się odkryciami naukowymi, do ludzi władzy, do sądów, do ludzi kościoła, do dziennikarzy, reżyserów, aktorów i wielu innych ludzi, a zareagowało dwóch ludzi którzy w roku 2011 byli Dyrektorami Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Pewnego dnia odwiedził mnie późniejszy Minister nazywany Sprawiedliwości nad stworzeniami Boga i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą, a tak był zainteresowany, że żadnej książki nie kupił, a za dwa dni dostałam z Departamentu Zdrowia pismo z podpisem nowej Dyrektor Departamentu, która mi przysłała pozdrowienia na moje wskazywanie, że człowiek jest na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu na energii życia, a na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach na energii śmierci. To tą energię śmierci widzi Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Aktor Krzysztof Pieczyński w programie "Superstacja" przedstawia dane, że ludzie kościoła wymordowali 130.000.000 ludzi. Ja wskazuję, że ci ludzie kościoła opowiadają o Bogu i mówią, że są wierzącymi w Boga, ale nie mówią, że nie są wypowiadającymi słowa Boga. Wskazuję na mózg jak oddziela psychikę opartą na słowach jakie są w naturze mózgu od psychiki opartej na słowach na jakich psychika jest oparta na umysłowej chorobie na jakiej wykonuje słowa człowieka. Tą psychikę opartą na słowach jakie są w naturze mózgu odkrył Zygmunt Freud i nazwał podświadomością, czyli naturą. Ja odkryłam, że ta psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jest oparta na rozumie w mózgu i że ten człowiek jest świadomy, a na narzuconych słowach głupi. Wielkie ukłony należą się dla Alberta Einsteina. Naukowcy o nim mówią, że to niespotykana inteligencja, a ja wskazuję, że ta inteligencja to nasza natura. Wskazuję na mowę ciała opartą na woli człowieka, że to chamstwo, nikczemność, mordowanie psychiki, znęcanie się na psychice, gwałcenie ciała, strzelanie w ludzi, wydawanie ludziom rozkazów stawania do rozstrzelania i wchodzenia do komór gazowych, i wszystko co możliwe na słowach nikczemnych ludzi o jakich Stanisław Wyspiański prawidłowo pisze w jego utworze "Wesele" "Miałeś chamie złoty róg został ci się jeno sznur".

                                                                                                      Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz