czwartek, 28 lutego 2013

KOD GENETYCZNY OPARTY JEST NA REGUŁACH CZYNIENIA DOBRA. NATURA NIE ZNA ZŁA

KOD GENETYCZNY OPARTY JEST NA REGUŁACH CZYNIENIA DOBRA

                                            NATURA NIE ZNA ZŁA

Wszystkie stworzenia wykonują czynności w oparciu o reguły. W naturze mamy te reguły i naturalnie się im podporządkowujemy. Widzimy, że ptaki podporządkowują się wiedzy jaka w nich jest i opierając się na tej wiedzy wykonują swój odlot czy przylot w miejsce o którym naturalnie wiedzą, że tu mają być.One nie wiedzą, że tu mają być i dlaczego, gdyż opierają się na wiedzy swojego Stwórcy. Tak jest z każdym stworzeniem natury. Naturalnie wiemy co mamy robić. Człowiek opierający się na naturalnej wiedzy wykonuje naturalnie czynności. Tak jak krowa daje mleko, pszczoły miód, zboża pszenicę, żyto, jęczmień, kukurydza kukurydzę, tak człowiek daje naturalnie różnego rodzaju dobro. Wszyscy z natury naturalnie wykonujemy czynności dobra. Nie zastanawiamy się dlaczego tak jest, ale jest nam dobrze. Moje dzieci i moi przyjaciele, a szczególnie moje wnuki  mówią nie raz, że zawsze jak do mnie przyjdą mimo, że ja o tym nie wiem to mam coś dobrego do jedzenia. Pytają dlaczego to robię, a ja odpowiadam, że przychodzi mi ochota zrobić coś dobrego i robię. Ta ochota widać przychodzi skądś wewnątrz. Przynosi mi to zadowolenie więc sprawiam sobie przyjemność wykonywaniem tych czynności, a przy okazji sprawiam przyjemność innym.
  Uniwersalność kodu genetycznego odkryli Marshall Nirenberg i Har Gobid Khoran. Wybitny biolog genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że to czym jest kod genetyczny najlepiej porównać do książki i że są to jakby reguły przekładu zapisu na czynności organizmu. Odkryłam, że anatomia oparta jest na właśnie regułach jakie są zapisane w naturze mózgu. Anatomia to czynności organizmu o jakich mówi Piotr Słonimski mówiąc, że są one oparte na zapisach jakby w książce. Ja mówię, że te zapisy są w mózgu i że w nich zawarte są reguły które są przełożone na czynności organizmu. Nasz Stwórca jak konstruował organizm to opierał ten organizm na regułach jakie zapisał w naturze mózgu. Odkryłam, że te reguły na jakich oparte są czynności organizmu  to reguły czynienia dobra. Odkryłam, że stworzenia natury nie znają zła. Stworzenia nie wiedzą, że ktoś może uczynić im zło. Jedno zjada drugie i są w odczuwaniu szczęścia.
My z natury czynimy dobro nie wiedząc tak jak inne stworzenia, że je czynimy. Teraz sama rozumiem dlaczego w moich książkach tłumaczę na różne możliwe sposoby, a co jest dowodem na to, że uważam, że ludzie nie rozumieją i chcę im wytłumaczyć. Tak samo tłumaczę w moich skargach do organów władzy i sądów, a co jest dowodem na to, że uważam, że ktoś nie rozumie, że czyni zło. Tak samo tłumaczyłam mojemu mężowi kiedy był pomiędzy nami spór, a co jest dowodem na to, że uważałam, że on czegoś nie rozumie. Pewnego dnia zobaczyłam, że cieszy się, że skutku uczynionego mi zła jakim były łzy w moich oczach. Od tego dnia mój mąż już nic dla mnie nie znaczy.
Nie raz zauważyłam jak jeden z małżonków mówił do drugiego, że jest głupi. Mój mąż też nie raz mówił,. że jestem głupia i ja dopiero kiedy odkryłam świadome czynienie zła przez człowieka zrozumiałam, że ludzie źli uważają za głupich ludzi z tego powodu, że nie wiedzą, że oni  czynią im zło. Dodam, że mój mąż bywało, że mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza. Dodaję o tym dlatego ażeby podkreślić, że on wie, że człowiek, który chce dobra jest geniuszem. Zwróciło moją uwagę na to, że człowiek wie, że z natury jesteśmy geniuszami, kiedy w szpitalu psychiatrycznym chorzy mówili do mnie, że jestem ordynatorem, inni, że profesorem, a jedna z chorych w drzwiach wyciągnęła rękę do mnie i powiedziała, że jest zaszczycona moim przybyciem i że zaprasza mnie na swoje urodziny do jakiegoś pałacu. Mówiłam do tych chorych na schizofrenię ludzi, że ja nie jestem ordynatorem, nie jestem profesorem, a jeden z chorych powiedział, że to widać, że jestem profesorem.
Ludzie zatem wiedzą, że człowiek posługujący się myśleniem natury jest  mędrcem. O tym, że tak jest świadczy odkrycie naukowe, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Odkrycie mówi, że rozum nie istnieje bez emocji, czyli nie istnieje bez emocji jakie są skutkiem myślenia opartego na rozumie. Te emocje jakie są skutkiem myślenia opartego na rozumie, to emocje na jakich funkcjonuje natura organizmu. Nie ma funkcjonowania organizmu bez reguł jakie są zawarte w rozumie. Każdy z nas może przekonać się, że człowiek, który posługuje się myśleniem natury ma rozum i że ten człowiek czyni tylko dobro.
Prof. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Podświadomość to nasza natura, czyli rozum i oparta na nim anatomia. Ten rozum i emocje na jakich oparty jest organizm oparte są na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. To energia trzyma połączenie rozumu z emocjami. Tym co łączy rozum z emocjami są systemy neurologiczne. Te systemy neurologiczne poruszyły się od narzuconego myślenia przez człowieka.  Odkryłam, że to poruszenie systemów neurologicznych nastąpiło w wyniku narzucenia innych reguł przez człowieka.
Stwórca wszechświata zawarł w myśleniu reguły na jakich ma funkcjonować organizm. Doc. Julian Ochorowicz odkrył układ genetyczny pierwiastków, czyli odkrył układy z pierwiastków tworzące energię na jakiej stworzone są organizmy. Ta energia daje stworzeniom Boga zadowolenie.
Jako młoda dziewczyna zaczęłam pracować w kontakcie z prawem i reagowałam sprzeciwem na otrzymywane zarządzenia z jednostek nadrzędnych pokazując, że ich skutkiem jest cierpienie człowieka. Reagowałam, a dzisiaj wiem, że skoro te reakcje nic nie dawały to powinnam nie wykonywać tych czynności, gdyż  wykonywanie ich powodowało, że ja czyniłam zło ludziom, którym te zarządzenia mówiłam, że mają wykonywać. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje jako rozbieżne cele narzucane zachowania i problemy, a ja mówię, że problemy to skutek wykonywania narzuconych zachowań, a zatem mózg wykazuje jako rozbieżne cele narzucane zachowania i wykonywanie narzucanych zachowań. Dzisiaj wiem, że moja anatomia przywraca się do porządku w wyniku powtarzania przeze mnie słów " nie wykonuję czynności zła". Jestem zatem dowodem dla Neurobiologa Erica Kandela który otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, że moja anatomia przywraca się do jej naturalnego stanu pod wpływem wypowiadania słów "nie wykonuję czynności zła" i że zatem czynności od jakich zmienia się anatomia to czynności zła.
Anatomia oparta jest na woli czynienia dobra i reguły jakimi są reguły czynności dobra są zawarte w myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym, a zatem wykonuje reguły dobra człowiek, który mówi tylko prawdę. Maria Szulc stwierdza, że tego myślenia naturalnego dla mózgu, czyli mówienia prawdy nie znają ludzie. Zatem jest to dowodem na to, że ludzie opierają się na innych regułach, a ja mówię, że innymi regułami jak reguły dobra są reguły zła. Poznałam te reguły zła w ustanowionym przez ludzi prawie. Ludzie nazwali opracowane przez nich reguły dla innych ludzi prawem dla ludzi. Ludzie ośmielili się ustanowić na ziemi, że regułami jakich ludzie mają przestrzegać mają być reguły oparte na czynieniu zła. Ja mówię, że reguły inne dla człowieka aniżeli są dla niego normalnymi ustanowili ludzie źli. Trzeba być człowiekiem złym ażeby odważyć się ustanowić reguły dla człowieka. Trzeba być człowiekiem złym ażeby ustanowić reguły dla świata. Te reguły ustanowione przez ludzi to reguły oparte na kłamstwie, gdyż człowiek do człowieka nie ma prawa i nie ma prawa do mienia jakie jest na ziemi. Odkryłam, że ten człowiek kłamca jest na innym umyśle w nie swoim mózgu.
Od roku 2004 władze ustanowiły w Polsce wprowadzenie Wojewódzkich  Sądów, a Sądy Najwyższe oparli na skardze kasacyjnej. Wzięłam udział w szkoleniu Sędziego z Naczelnego Sądu Administracyjnego, który dał nam druk na jakim ma być sporządzana skarga kasacyjna. Ten druk to było wprowadzenie reguły przy pomocy której postanowiono ludziom czynić zło. Skarga kasacyjna postanawia, że prawem jest to co ustanawiają ludzie władzy. Trzymałam się tego druku występując w obronie krzywdzonych ludzi, ale ponieważ wiedziałam, że ustanowione prawo zadaje cierpienie ludziom, więc dopisywałam o tym w skardze kasacyjnej. Nie podobało się to niektórym z Sędziów i na pewno tym z Sędziów dla których czynienie zła jest normalnym. Dopóki nie było skargi kasacyjnej wygrywałam wszystkie sprawy. Pisałam o tym, że rozwiążemy wszystkie sprawy i ludzie nie będą cierpieli, a co być może przyczyniło się do tego, że ludzie źli postanowili znaleźć na mnie i na ludzi takich jak ja sposób i ustanowili, że prawem jest czynienie zła. Naczelny Sąd Administracyjny napisał do Krajowej Izby Doradców Podatkowych, że ja nie znam skargi kasacyjnej. Odpisałam, że ja znam tą skargę, gdyż na druku tej opracowanej skargi kasacyjnej występuję, ale nie zgadzam się z zawartymi regułami w skardze kasacyjnej, których skutkiem jest czynienie zła. Bardzo często podaję dowód na reguły czynienia zła jakie są zawarte w skardze kasacyjnej przedstawiając dane opublikowane w gazecie "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku gdzie gazeta podaje, że ponad 99,5% skarżących się ludzi otrzymało wyrok, że mają pozostać ze swoim problemem, gdyż tak jest zgodnie z prawem. Zgodnie z prawem znaczy zgodnie z narzuconymi zachowaniami przez ludzi władzy. Narzucone zachowania i problemy mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne.Tych ludzi z narzuconymi zachowaniami i problemami w mózgu znajdujemy w szpitalach psychiatrycznych. Odkryłam, że mózg wyrzuca myślenie oparte na regułach czynienia zła z powodu rozbieżnych celów tych ludzi i że umysł nieświadomy jaki odkrył prof. Karol Jung jest oparty na woli czynienia zła. Odkryłam, że na tych regułach czynienia zła jest skutek jakim jest często już wielki jęk psychiki.
Okazało się, że dla ludzi jacy są w zarządzie Krajowej Izby Doradców Podatkowych czynienie zła jest normalnym gdyż napisali do mnie, że Sąd Dyscyplinarny uznał, że należy mi zabrać prawo do wykonywania zawodu. Ten Sąd Dyscyplinarny pisze o etyce. Dla tego Sądu Dyscyplinarnego etyką jest czynienie zła. Napisałam do nich, że o wykonywanych przeze mnie czynnościach mają decydować ludzie dla których czynności wykonuję i że moi klienci są ludźmi, którzy korzystają z moich usług z powodu mojej wiedzy i etyki opartej na wykonywaniu tylko czynności dobra. Pisałam, że moi klienci to najczęściej bardzo mądrzy ludzie i że o tym kim dla nich jestem świadczy to, że nie raz mój zagraniczny klient zaprosił mnie nie tylko na przyjęcie do swojego domu i w kraju i za granicą, ale nawet na swój ślub. Mam klienta, który pracuje na Uniwersytecie w Bonn i jakim jest on człowiekiem świadczy to, że na jego ślubie nie było ludzi tylko z jednego kontynentu.  Moim klientem w Polsce jest człowiek, który na swojej wiedzy otworzył Wyższą Uczelnię i spotykam lekarzy, którzy mówią, że to dla nich zaszczyt mieć możliwość korzystania z jego wiedzy. Moimi klientami są wspaniali jako ludzie lekarze i nie widzieli nic we mnie nienormalnego kiedy na koniec ubiegłego roku napisałam do moich klientów, że likwiduję działalność z powodu mojego odkrycia, że wykonywanie czynności opartych na myśleniu ludzi władzy zadaje cierpienie anatomii i że prowadzi to do śmierci.
Za czynienie mi zła opracowaniem uczynienia mi zła, postanowiłam nie płacić składek członkowskich. Krajowa Izba Doradców Podatkowych podała mnie do Sądu. W Sądzie powiedziałam, że chcę płacić tylko i wyłącznie za wykonywanie czynności dobra. Powiedziałam, że jeśli płacimy nie zwracając uwagi na to czy nasze pieniądze są przeznaczane na czynienie dobra czy na czynienie zła to przyczyniamy się do tego, że źli ludzie mają pieniądze na wykonywanie czynności zła i że złoczyńcy doszli tak daleko, że mają pieniądze na wojny.
Ludzie przez nas wybierani powinni za nasze pieniądze wykonywać tylko czynności dobra. To, że ludzie władzy są ludźmi złymi jest zawarte w opracowanych przez nich regułach czynienia zła i nakazach wykonywania tego zła. Zły człowiek to człowiek, który opracowuje reguły dla drugiego człowieka. Człowiek nie ma prawa ustanawiania reguł dla drugiego człowieka. Ten człowiek, który opracowuje reguły dla drugiego człowieka daje dowód opracowanymi regułami dla człowieka, że jest człowiekiem złym. Ten człowiek ustanawiający reguły dla innego człowieka to człowiek, którego mózg wykazuje, że jego cele są rozbieżne. Ja mówię, że te rozbieżne cele człowieka narzucającego zachowania, to cele przejęcia władzy nad człowiekiem i światem. Bardzo dobrze zatem, że ten narzucający swoje zachowania człowiek jest chory umysłowo i psychicznie i uzależniony od myśli.
Odkryłam porządek w mózgu naszego Stwórcy, który oparł ten porządek na wiedzy do czynienia dobra. Odkryłam, że uczynienie zła jest przekazywane do umysłu nieświadomego i ten człowiek jest chory psychicznie od posługiwania się wiedzą do czynienia zła. Odkryłam, że nasz Stwórca to doskonały Sędzia, który nie przyjmuje w stworzonym przez siebie mózgu wiedzy do czynienia zła.  To też chciałabym przekazać mądrym Sędziom ażeby tak samo robili na ziemi. Zrozumiałam z poznania myślenia Stwórcy, że wszyscy mają obowiązek czynienia dobra i że zatem nie ma być żadnych zarządców, a przez ludzi utrzymywani i bardzo dobrze wynagradzani tylko Sędziowie i Policjanci. Z wiedzy od Sumerów są przekazy, że jeśli Sędzia wydał zły wyrok to był natychmiast usuwany z grona Sędziów. Ja mówię, że człowiek nie ma rozmyślać nad tym co jest dobrem, a co złem, a tylko i wyłącznie karać za każde pojedyncze uczynienie zła i karać tak długo aż zło zostanie naprawione.  Na ziemi doszło do stanu, że  ludzie źli wyszkolili sobie ludzi do czynienia zła ludziom, którzy nie chcą dawać im pieniędzy i tymi złymi ludźmi są komornicy i firmy windykacyjne. Wyszkolonymi ludźmi do czynienia zła są wszyscy urzędnicy. Wyszkolonymi ludźmi do czynienia zła są wszyscy nauczyciele, którzy uczą  tego co jest niezrozumiałe.To co jest niezrozumiałe oparte jest na regułach człowieka złego. Niezrozumiałym językiem mówi złoczyńca. Złoczyńca mówi niezrozumiałym językiem dlatego ażeby ludzie którym czyni zło nie wiedzieli że czyni im zło. Ten człowiek zły nie ma wiedzy i zapanował nad innymi przy pomocy ustanowienia opracowanych przez siebie  reguł opartych na kłamstwie przy pomocy których czyni na ziemi zło. Ten zły człowiek nazwał opracowane przez siebie reguły przy pomocy których czyni zło prawem na ziemi. Ten zły człowiek ma w mózgu te ustanowione przez siebie reguły do czynienia zła i na nich jest nienormalny.
                                                                Polska- Elbląg, dnia 28 luty 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz