wtorek, 26 lutego 2013

KOD GENETYCZNY TO ODCZUWANIE DOBREJ WOLI ZAWARTEJ W ZAPISACH OPARTYCH NA PRAWDZIE JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

KOD GENETYCZNY TO ODCZUWANIE DOBREJ WOLI ZAWARTEJ W ZAPISACH  OPARTYCH NA PRAWDZIE JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU.

USTANOWIONE PRZEZ LUDZI PRAWO, TO PRAWO OPARTE NA MYŚLENIU OPARTYM NA KŁAMSTWIE W KTÓRYM ZAWARTA JEST WOLA CZYNIENIA ZŁA I TA WOLA CZYNIENIA ZŁA ZADAJE CIERPIENIE. ODCZUWANIU.


                                                                                UNIWERSYTET  CAMBRIDGE
                                                                                i
                                                                                UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Wybitny biolog, uważany za twórcę genetyki mitochondrialnej , wieloletni dyrektor Centrum Genetyki Molekularnej prof. Piotr Słonimski mówi, że kod genetyczny to reguły przekładu zapisu na czynności organizmu. Odkryłam, że te reguły kodu genetycznego są oparte na woli czynienia dobra jakie są zapisane w postaci myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ludzie z natury wyrażają wolę czynienia dobra.  Zapis na jakim organizm odczuwa dobro, to myślenie jakie jest w naturze mózgu. Zapisy to myślenie. Myślenie jakie jest w naturze mózgu człowiek wypowiada w postaci wypowiadania prawdy.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli w mózgu inne myślenie, a ja odkryłam, że to inne myślenie oparte jest na woli czynienia zła i że tą wolę czynienia zła odczuwamy jako cierpienie. Naukowcy odkryli,  że w mózgu jest narzucone myślenie i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Odkryłam, że te rozbieżne cele to wola czynienia zła. Odkryłam, że ta wola czynienia zła jest zawarta w ustanowionym przez ludzi prawie. Odkryłam, że skutkiem zapisu prawa ustanowionego przez ludzi jest nabywanie cierpienia od wykonywania tego myślenia. Dokonałam przerażającego odkrycia o ludziach, że ich wola jest oparta na woli czynienia zła. Odkryłam, że ażeby mieć przekonania oparte na woli czynienia zła to trzeba mieć w mózgu tak dużo decyzji o uczynieniu zła, że człowiek zamienił się już z dobroczyńcy na złoczyńcę i chce czynić zło.
Odkryłam, że skutkiem opierania się na myśleniu naturalnym dla mózgu jest dobre samopoczucie anatomii, a skutkiem opierania się na myśleniu jakie jest zawarte w ustanowionym przez ludzi prawie jest cierpienie anatomii. Odkryłam, że cierpienie anatomii zadali autorzy zapisów prawa. Prawo ustanowione jest na narzuconej woli, czyli na woli czynienia zła. Prowadząca program "Sprawa dla reportera" Pani Elżbieta Jaworowicz  prowadzi go przez okres kilku rządzących partii politycznych i bez względu na rodzaj rządzącej partii pokazuje skutek przestrzegania przez ludzi prawa jakim jest cierpienie ludzi. Ludzie nabywają cierpienia w wyniku wykonywania prawa. Ja piszę o tym już długo i również do prowadzącej program Pani Elżbiety Jaworowicz. Zamiast pokazania, że ludzie ustanawiający prawo są zadającymi cierpienie zobaczyliśmy wprowadzony pod nową nazwą program. Tymczasem ludzie dalej nabywają cierpiącego odczuwania od wykonywania myślenia zapisanego jako prawo. To myślenie wchodzi do mózgu, a cierpienie do odczuwania.
Pokazuję, że w wyniku wykonywania myślenia naszego Stwórcy czujemy się dobrze i jesteśmy ludźmi dobrej woli. Pokazuję, że w wyniku wykonywania myślenia narzuconego przez ludzi władzy czujemy się źle i że cierpienie zadali nam narzuceniem swojego myślenia w którym zawarli swoją złą wolą.  Nie raz pisałam, że mam pełne szafy ludzkich skarg i odpowiedzi ludzi władzy, że tak ma być. . 
Od ponad 40 lat reaguję sprzeciwem na ustanowione przez ludzi prawo wskazując, że skutkiem tego prawa jest cierpienie ludzi. Przez wszystkie te lata nie mogę znaleźć osoby, która powiedziałaby tak jak ja, że nie chce wykonywać tego prawa. Wszyscy wołają, że chcą zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi, a tymczasem ich anatomia nabywa cierpienia od wykonywania tego prawa. Mają zatem ludzie to czego chcą. Ludzie chcą czynienia zła, ale innym, a nie im. Kiedy chorują to mówią, że Bóg pozwala na czynienie zła. Ja przedstawiam dowody na to, że Bóg pozwala nam doświadczać dokonywanych przez nas wyborów i że zło jest skutkiem naszego wyboru, a nie Boga. Ludzie chcieliby ażeby ludzie czyniący zło mieli zdrową anatomię. Ja przedstawiam dowody na to, że anatomia jest zdrowa na czynieniu dobra. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności opartych na woli czynienia zła. Nie raz już podawałam przykłady świadczące o tym, że dziennikarze chcą żyć z pokazywania zła. Oni chcą ażeby zło było, a zatem mają w swoich mózgach wolę czynienia zła. Kiedy odkryłam kod genetyczny i porównałam z tym co robią ludzie to powiedziałam "Panie Boże jestem w piekle". Zrozumiałam dlaczego otrzymałam od dziennikarzy wiadomość, że to co piszę jest niepożądane, gdyż to w piekle wola czynienia dobra jest niepożądana.
 Odkryłam, że w kodzie genetycznym zawarta jest wola czynienia dobra i to ona jest odczuwana przez nas jako odczuwanie dobra.Odkryłam, że w zapisach prawa ustanowionego przez ludzi zawarta jest wola czynienia zła i to tą wolę czynienia zła człowiek odczuwa jako cierpienie.  Odkryłam zatem, że nasz Stwórca jest dobroczyńcą, a ludzie złoczyńcami. Ludzie kościoła nie należą do dobroczyńców, gdyż mówią, że cierpienie się Bogu podoba i podoba się Bogu przebaczanie złoczyńcom. Ja przedstawiam dowody na to, że na dobrej woli jaka jest w naturze mózgu anatomia jest zdrowa i że w zdrowej anatomii cierpienia nie ma.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że narzucanymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem wprowadzają one do anatomii wolę czynienia zła. To od tej woli czynienia zła zmieniła się anatomia. Narzucający wolę czynienia zła ma odczuwanie złoczyńcy, a wykonujący myślenie złoczyńcy ma odczuwanie ofiary. Politycy obiecują ludziom dobro, a wszyscy zapisują i wymuszają przestrzegania ich woli czynienia zła.  Zmieniona anatomia to anatomia, która w wyniku narzuconego myślenia przez człowieka stała się z odczuwającej dobro na odczuwającą zło i cierpienie. .Ludzie odczuwają cierpienie, a więc odczuwają myślenie oparte na złej wioli. Każdy może sobie sprawdzić, że narzucona wola jaka jest w ustanowionym prawie to zła wola. Każdy może sobie sprawdzić, że narzucone zachowania jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to zachowania oparte na złej woli. Bez złej woli nie ma cierpienia. Złoczyńca jest oparty na złej woli. Ofiara jest oparta na decyzjach o wykonywaniu złej woli. W naturze wszechświata nie ma złej woli. Natura wszechświata oparta jest na dobrej woli na jakiej wszystkie stworzenia Boga czują się dobrze. Piotr Słonimski mówi, że reguły są we wszystkich organizmach identyczne, że kod genetyczny jest uniwersalny. Ja odkryłam, że tą regułą zawartą w kodzie genetycznym jest wola czynienia dobra. Odkryłam, że z natury wierzymy, że wszyscy wyrażają  wolę czynienia dobra. Odkryłam, że ludzie źli uważają ludzi wierzących w ich dobrą wolę za głupich.  Ludzie źli uważają ludzi dobrych, że są głupi, że wierzą w ich wolę czynienia dobra. Ci źli ludzie stali się złymi w wyniku wyrażania woli czynienia zła. Ci źli ludzie często świadomie zatrudniają u siebie ludzi z dobrą wolą w celu ich wykorzystania. To samo robią źli ludzie wybierając sobie często małżonka, czy człowieka do uprawiania z nim seksu przy pomocy oszukiwania, że są dobrymi. Świadomie oszukują dając różnego rodzaju dobro ażeby przy jego pomocy zwabić ofiarę.  Jak złymi stali się ludzie widać w .warunkach wojny kiedy to z bezduszną miną wydają rozkaz ludziom ażeby stawali do rozstrzelania lub wchodzili do komór gazowych. Oni przygotowali te komory gazowe, a więc wyrazili tym swój zamiar czynienia zła. Mózg wykazuje, że narzucający zachowania ma rozbieżne z nim cele, a ja wskazuję na te rozbieżne cele jakim jest zamiar włożony w budowane obozy zagłady. Wpychać ludzi do wagonów i samochodów to zła wola. Ludzie ci mają w mózgach narzucone przez siebie zachowania z zawartą w nich wolą czynienia zła. To tą wolą czynienia zła zajmują się systemy neurologiczne. Odczuwanie jest zależne od wyrażanej woli. Wyrażana wola jest w zapisach myślenia Stwórcy i ludzi. Myślenie jest oparte na woli czynienia dobra lub zła. Ja znam ustanowione przez ludzi prawo i nie znam zapisu opartego na woli czynienia dobra. Lekarzom polecam zajrzeć do mózgu chorego gdyż tam zapisana jest wola człowieka.  Jeśli w mózgu jest wola czynienia dobra to człowiek nie może być chory. Wola czynienia dobra zawarta jest w myśleniu opartym na prawdzie, a wola czynienia zła zawarta jest w myśleniu opartym na kłamstwie. Prof. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość, czyli nie znają myślenia opartego na dobrej woli. Myślenie zawarte w ustanowionym przez ludzi prawie to myślenie oparte na kłamstwie, a myślenie oparte na kłamstwie jest do czynienia zła. Czyni zło człowiek który wyraża złą wolę do człowieka, któremu czyni zło. Zatem z natury mamy w mózgu myślenie oparte na prawdzie, a teraz mamy też w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Mamy w naturze mózgu wolę czynienia dobra,. a z nabycia od człowieka wolę czynienia zła. Jeden z ludzi prowadzących program o mózgu mówi, że nigdy na ziemi nie pozbędziemy się zła, a ja mówię, że zło to dzieło człowieka i że ma on dowód na to, że jest złoczyńcą, gdyż ma w mózgu myślenie oparte na woli czynienia zła. To ludzie, którzy postanowili wykonywać wolę złoczyńców przyczynili się do
zapanowania na ziemi złoczyńców. Złoczyńca ma w mózgu dowód na to, że jest złoczyńcą jakim jest myślenie z zawartą w nim wolą czynienia zła. Jeden z miłych ludzi kultury mówi w programie TVP Kultura o uczciwości, ale dodaje, że jeden z grzechów jest miły jaką jest zdrada i że robi to każdy mężczyzna. Ja mówię, że mnie zdrada przyjemności nie przynosi, a gdybym zdradziła to dlatego, że kochałabym daną osobę. Czym innym jest przyjemność ze zdradzania, a czym innym przyjemność z przeżywania miłości. Przyjemność ze zdradzania to zło. Miłość jest oparta na dobrej woli i tam gdzie są tacy ludzie czuje się u nich dobrze. Zdradę odczuwamy i człowiek zdradzony powinien wymagać naprawienia zła, a jeśli zło jest nie naprawiane to należy zerwać związek z tym człowiekiem.  Związki nie oparte na miłości są związkami opartymi na woli czynienia zła. Związki są oparte albo na woli czynienia dobra albo na woli czynienia zła. O nienormalności ludzi świadczy mówienie, że zło robi człowiek, który złożył przysięgę małżeńską i porzucił rodzinę, a jeśli człowiek żył bez przysięgi to nie mówią, że zrobił zło porzucając rodzinę. Przysięga jest oparta na złej woli. Przysięga to przymus, a zatem oparta na woli czynienia zła. Ludzie mówią, że ten kto nie żyje w przymusie jest czyniącym zło. Znaczy to, że u ludzi złym jest człowiek, który nie chce ażeby w związku czyniono mu zło. Nasz Stwórca nie każe nam przysięgać czy będziemy czynili dobro. Normalny człowiek jeśli czyni mu się zło to ze złoczyńcą nie żyje. Przysięga powoduje, że ludzie żyją ze złoczyńcami. Ludzie przyrzekają, że będą ze sobą na dobre i na złe, ale nie mówią co będą robili jeśli małżonek będzie czynił im zło. Nie mówią też o tym ludzie przyjmujący przysięgę a co świadczy o tym, że złoczyńca ma się w związku dobrze czuć, a ten komu zło czyni ma cierpieć. U ludzi nie ma reakcji na czynienie zła. Przekonałam się o tym pisząc do Policji, że Komornicy i Firmy windykacyjne zajmują się zawodowo czynieniem zła. Skoro to dla Policji i Prokuratorów jest normalnym to znaczy, że dla tych ludzi czynienie zła jest normalnym. Umowy oparte na myśleniu ludzi władzy, to umowy oparte na narzuconej woli, czyli na złej woli. Ci ludzie narzucający w umowach wolę wyrażają w nich wolę czynienia zła. Otwarcie piszą, że mają zatrudnionych windykatorów do wymuszania ich złej woli. Moje odkrycie kodu genetycznego opartego na dobrej woli Stwórcy anatomii i odkrycie, że dla ludzi wola czynienia zła jest normalną jest przerażające z powodu tego jak złymi są ludzie. Ludzie często pokazują cierpiących dobrych ludzi i mówią jak Bóg może na to pozwolić, ale ja mówię, że do cierpienia potrzebna jest zła wola i ona musi być naprawiona. Jeśli złej woli się nie naprawia to na złej woli oparte jest cierpienie psychiki i opartego na psychice ciała.  Prof. Filozofii pokazywany w programie TVP Kultura mówi do studentów, że zagłada wszechświata jest nieunikniona i zadaje pytanie "czy zasłużyliśmy na zagładę?". Ja pytam czy ludzie opierający się na woli czynienia zła nie zasługują na zagładę? Przecież to oni dokonują zagłady wszechświata. Bez złoczyńców nie ma żadnej zagłady. 
Ludziom dobrej woli jakimi są ludzie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon przekazuję moje odkrycie kodu genetycznego, że jesteśmy oparci na woli czynienia dobra. Nie wiem czy moje odkrycie jest w stanie zapobiec zagładzie wszechświata, gdyż w Polsce mniej niż 50% ludzi wybiera władze,  a co dopiero w innych krajach, gdzie jest znacznie większy udział ludzi wybierających władzę czyli ludzi, którzy chcą zła. Ludzie władzy dokonują przemocy na ponad 50% ludziach w Polsce od których wymuszają wykonywania ich woli. My nie chcemy władzy i wtarganie do nas jest przemocą. Ja chcę żyć w świecie jaki stworzył Bóg, a nie w świecie zarządzanym przez ludzi złych. Mam nadzieję w Sędziach, gdyż mam już wyroki  sprzeciwiające się złej woli ludzi władzy. Może wśród naszych Sędziów jest dużo ludzi dobrej woli i przyczynią się oni do wymagania naprawiania uczynionego zła przez ludzi posługujących się złą wolą? Chciałabym ażeby tak było. Ja zauważam dobrą wolę lub złą wolę  Sędziego, gdyż wyczuwam wolę w wypowiadanych słowach.  Jeśli Sędzia mówi, że muszę przegrać, gdyż sprawca opiera się na ustawie opartej na przymusie to wiem, że chce ażebym rozwaliła tą ustawę opartą na przymusie, czyli przemocy. Zachęcam wszystkich ludzi, którzy mają sprawy w sądach ażeby wskazywali na wolę czynienia zła jaka jest zawarta w ustawach opartych na przymusie, czyli przemocy. Sędziowie opierający się na woli czynienia dobra na pewno otrzymają kiedyś znacznie wyższe wynagrodzenia od ludzi dobrej woli, którym dzisiaj zabiera się pieniądze na utrzymywanie ogromnej ilości ludzi opierających się na woli czynienia zła.

                                              Polska-Elbląg, dnia 26 luty 2013r. Barbara Paul    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz