środa, 27 lutego 2013

NARZUCONA WOLA ZADAJE ANATOMII CIERPIENIE I PROWADZI DO ŚMIERCI

NARZUCANA WOLA ZADAJE ANATOMII CIERPIENIE I PROWADZI DO ŚMIERCI

Anatomia oparta jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Do tej anatomii wkradł się człowiek z narzuconą przez niego wolą.
Wola uruchamia energię. Wola Stwórcy uruchomiła energię życia, a inna wola człowieka uruchomiła energię śmierci.
Wola to kod genetyczny. Wolą wprowadzamy w życie swoją inną decyzję aniżeli jest naturalną dla mózgu. Wyrażaniem takiej samej woli jaka jest w naturze mózgu wprowadzamy do swojej strefy w mózgu swoją taką samą decyzję. Decyzje rozbieżne z decyzjami naturalnymi dla mózgu mózg wykazuje pomiędzy strefami w mózgu. Te decyzje rozbieżne oparte są na energii uruchomionej przez człowieka. Jest to inna energia i jest to energia zła. Tą złą energią zajmują się systemy neurologiczne, gdyż na tej energii wykonywane są czynności zła. Dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia to anatomia oparta na woli czynienia zła. Czynności zła wykonuje się na energii uruchomionej przez człowieka do wykonywania czynności zła. Na energii natury wykonuje się tylko czynności dobra.
Długo już piszę o przychodzących do mnie po pomoc ludziach, którzy proszą mnie o pomoc w ich problemie opartym na prawie ustanowionym przez ludzi  władzy. Ci przychodzący ludzie płaczą, mówią, że są chorzy, że komornik zabrał im wszystkie pieniądze i nie mają z czego żyć, że mają dzieci, a komornik wystawił ich mieszkanie na licytację. Tego opowiadanego cierpienia jest bardzo dużo i opisy ich mam w ogromnej ilości segregatorów. Tych wszystkich ludzi łączy jedno, a czym jest cierpienie. Nie raz już pisałam, że Ordynator z 40-letnim stażem pracy w szpitalu psychiatrycznym zapytał mnie kiedyś dlaczego wielu z jego pacjentów mówi, że znaleźli się w szpitalu psychiatrycznym po kontroli z organów skarbowych. Z czasem ja sama zauważyłam, że w szpitalach psychiatrycznych leżą też urzędnicy skarbowi. Zauważyłam, że są umysłowo i psychicznie chorzy ludzie, którzy posługują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i są to narzucane zachowania i problemy. Wiedziałam, że urzędnicy to chorzy umysłowo i psychicznie ludzie i oni są oparci na narzucanej woli i że są chorzy umysłowo i psychicznie ludzie, którzy wykonują wolę narzuconą i oni są ludźmi, którzy mają problemy. Wskazałam nie raz na dane opublikowane przez gazetę „Rzeczpospolita” które pokazują, że za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych ponad 99,5% skarżących się ludzi pozostało z problemem. Sądy wydały wyroki, że człowiek ma pozostać z problemem, gdyż tak postanowili narzucający swoją wolę ludzie władzy. Znowu pokazałam myślenie jakie odkryli naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, że są nimi narzucane zachowania i problemy. Skutkiem ustanowionego prawa są ludzie, którzy pozostali z problemami. Nie raz wskazywałam na pokazywanych w programie „Sprawa dla reportera” ludzi, którzy mówili, że jak ogromnie są cierpiącymi w wyniku przestrzegania ustanowionego prawa. Wskazywałam na to, że ten program prowadzony jest przez wiele lat i że bez względu na rządzącą partię polityczną wszyscy pokazywani ludzie mówią, że cierpią od wykonywania ustanowionego prawa. Wskazywałam, że zasiadający w tym programie zapraszani ludzie mówią, że skoro ludzie cierpią to trzeba zmienić prawo. Ja mówię, że człowiek, który cierpi jest żywym stworzeniem i że żywymi stworzeniami są ludzie, którzy zapisali swoje myślenie jako prawo i że to ich myślenie zadało cierpienie pokazywanym ogromnie cierpiącym ludziom.
Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a ja wskazuję, że ci ludzie z rozbieżnymi celami są w szpitalach psychiatrycznych. Naukowcy odkryli, że narzucanymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem skutkiem tego zajmowania się narzuconym myśleniem przez systemy neurologiczne jest psychicznie chory człowiek. Chory na schizofrenię człowiek szaleje wykazując tym co robi, że nie wie co robi, gdyż niszczy rzeczy i jest zagrożeniem dla otoczenia. Medycyna znalazła leki i uspakaja ich szalejącą psychikę. Lekarze psychiatrzy mówią, że najważniejsze ażeby chorego psychicznie nie zdenerwować. Zatem zdenerwowanie wywołuje emocje na jakich człowiek wykazuje, że nie panuje nad sobą. Wybitny psychiatra prof. Karol Jung odkrył, że u ludzi umysłowo i psychicznie chorych jest umysł nieświadomy, a równie wybitny psychiatra prof. Zygmunt Freud odkrył podświadomość. Ja odkryłam, że umysł podświadomy to umysł świadomy, a co potwierdza odkrycie naukowe, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Naukowcy odkryli, że ten rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Potwierdza to odkrycie naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że narzucanymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne, Ja mówię, że systemy neurologiczne to emocje, a zatem człowiek, który narzuca wolę ma inne emocje. Karol Jung i być może Zygmunt Freud również nie wiedzieli, że w mózgu są dwa umysły. Dzisiaj mamy już to odkrycie naukowe, że w mózgu są dwa umysły. Można by dzisiaj powiedzieć gdyby żyli Karolowi Jungowi i Zygmuntowi Freudowi, że każdy z nich odkrył inny umysł.
W naturze mózgu mamy tylko jeden umysł i jest to umysł podświadomości. Prof. Maria Szulc, która jest autorką opartej na nauce książki pt. „Potęga podświadomości” pisze w niej, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Znaczy to, że ludziom nie jest znane myślenie jakie jest naturalnym dla mózgu na jakim to myśleniu utrzymywana jest anatomia. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla naszego mózgu jest wypowiadanie prawdy, a zatem nasza anatomia utrzymuje w mózgu rozum i w psychice dobre emocje jeśli my wypowiadamy tylko prawdę. Naukowcy amerykańscy odkryli, że w mózgu jest narzucone myślenie i naukowcy wiedzą, że w mózgu jest kłamstwo. Zatem mamy nabytek w mózgu narzucony przez człowieka jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. W psychice mamy nabytek narzucony przez człowieka jakim są złe emocje. Skutkiem nie znajomości przez ludzi myślenia jakie jest naturalnym dla mózgu jest niewyobrażalnie ogromna ilość złej energii, która po raz drugi grozi zagładą wszechświata. Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję na tych złych ludzi, którzy mają w mózgu narzucane zachowania i problemy, gdyż to oni mają w psychice wytworzoną przez nich złą energię, którą stworzyli do wykonywania czynności zła.
Dokonałam przerażającego odkrycia o ludziach. Nasz Stwórca dał nam możliwość wypowiadania słowa, ale swojej dobrej energii nie daje nam do wykonywania czynności zła. Ludzie władzy sami uruchomili sobie energię do wykonywania czynności zła. Ludzie władzy wyrazili inną wolę od swojego Stwórcy i wprowadzili na ziemi myślenie oparte na kłamstwie. Zareagował na to nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Organy przeciwko którym wystąpił Jezus, a szczególnie kościół opowiadają ludziom, że Jezus mówił o jakiejś nieznanej im prawdzie. Ja mówię, że skoro nieznanej to znane jest myślenie oparte na kłamstwie. Mamy to myślenie w swoich mózgach, które jest naszym nabytkiem kłamstwa, które jest kłamstwem nas ludzi. Jezus wskazał, że ci ludzie kłamcy to bandyci, którzy mają zapisane w ich prawie, że ludzi przybija się do krzyża. Są przekazy, że brakowało drzew na krzyże, a co jest dowodem na to jak wielkimi bandytami są ludzie narzucający zachowania. Na procesie Jezusa zebrali się ludzie i Piłat mówi do Jezusa, że zapytamy ludzi czy ukrzyżować złoczyńcę Barabasza, czy człowieka, który nie zrobił nic złego Jezusa. Ludzie wołają ażeby ukrzyżować Jezusa, który nie zrobił nic złego, a co jest dowodem na to, że ludzie są złoczyńcami. Nie raz wskazuję na to jak wiwatują na cześć wielkiego złoczyńcy Adolfa Hitlera. Adolf Hitler był chory na schizofrenię. Wiwatują zatem ludzie na cześć ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Ażeby wiwatować na słowa złoczyńcy to trzeba mieć w mózgu takie same myślenie. Odkrycia naukowe dowodzą, że tak jest gdyż nie mówią, że jest ktoś kto nie ma w mózgu narzuconego myślenia i decyzji o wykonywaniu narzuconego myślenia, czyli myślenia jakim posługuje się złoczyńca.
Ludzie oskarżają Boga o to, że jest zło, a ja wskazuję, że zło jakie jest w człowieku jest w mózgu z pochodzenia od człowieka. Narzucone myślenie to wydana przez człowieka decyzja. Nauczyciele w szkołach wymuszają na dzieciach nauczenia się narzuconego przez ludzi myślenia i jest to przemoc. Ja pamiętam, że kiedy byłam w szkole to nie potrafiłam nauczyć się tego czego nie rozumiałam, a czego skutkiem nie były dobre oceny. Wyróżniani uczniowie to uczniowie którzy wykuli na pamięć to czego nauczyciel sobie życzył. Nabyli zatem w mózgu nierozumianego przez mózg myślenia, które dzisiaj naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Ja nie podjęłam decyzji o wykuciu na pamięć tego co chciał nauczyciel, a wyróżniani uczniowie to robili. Mieli oni uznanie od nauczycieli. Ja miałam uznanie u nauczycieli w późniejszych latach za moje rozumienie. Piszę o tym ażeby zwrócić uwagę na decyzje dzieci, które wykuwają to czego chce nauczyciel, gdyż one chcą uznania. Chcieć uznania to decyzja dziecka. To dziecko ma już w mózgu wiedzę, gdyż wszyscy z natury mamy w mózgach taką samą wiedzę opartą na prawdzie, a ze swoich decyzji mamy swoją wiedzę. Naukowcy występujący w programach telewizyjnych o mózgu mówią, że chciałoby się wiedzieć co czyni, że jesteśmy tymi którymi jesteśmy. Potrafię odpowiedzieć na to pytanie, że to co czyni, że jesteśmy tymi, którymi jesteśmy to nasza wola. Niewyobrażalna doskonałość naszego Stwórcy, który wszystkich nas stworzył na swoim doskonałym myśleniu opartym na prawdzie i postanowił wypuścić ludzi do swojego doskonałego świata ażeby w nim podejmowali swoje własne decyzje. Jakie są te decyzje to rozpacz. Wymyślone myślenie przez ludzi przy pomocy którego zapisali w ustanowionym przez siebie prawie, że to co ich Stwórcy jest ich i że ludzie mają nakaz wykonywania ich woli. Oczywiście ażeby ludzie opierający się na kłamstwie zapisali swoje myślenie jako prawo to ludzie ich wybierający muszą oszustów chcieć. To ci ludzie mają w mózgach narzuconą przez nich wolę i jest to wola oparta na kłamstwie i oparta na złej energii. Zła energia w tych ludziach wyrażana jest przez nich w ich złych emocjach. Niewyobrażalnie doskonała konstrukcja człowieka. Człowiek jest wieczny, gdyż podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna. Śmierć anatomii zadaje człowiek, ale podświadomość jest nienaruszalna, gdyż oparta na myśleniu jej Stwórcy. Nasz Stwórca jest tak doskonałym, że Jego stworzenia przyjmują dobrą energię po śmierci, a co zauważyli naukowcy w Wielkiej Brytanii. Po śmierci nie mamy możliwości wydawania swoich opartych na kłamstwie decyzji, a przyjmowana energia natury pozwala nam ożywać i wracać na świat dalej podejmować swoje decyzje. Prof. Maria Szulc pisze, że przychodzimy na świat już zastany i wielu ludzi mówi do mnie, że władza była zawsze i tak zatem ma być. Ja mówię, że w naturze mózgu myślenia na jakim opiera się władza nie ma i mało, że nie ma, to jeszcze mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Wiemy, że Jezus wystąpił również przeciwko wymiarowi sprawiedliwości. Jezus zwraca nam swoją uwagę na pytanie przez Piłata ludzi czy ukrzyżować złoczyńcę, czy Tego Kto nie zrobił nic złego. Jezus wskazuje nam, że Piłat mówi, że podejmuje decyzję taką jakiej chcą ludzie. Wśród ludzi są również ludzie, którzy płaczą i oni nie należą do większości z ludzi, którzy wołają, ażeby Jezusa ukrzyżować. Piłat wydaje decyzję w oparciu o to czego chce większość z ludzi. Mamy do dzisiaj tą większość z ludzi, którzy opierają się na narzuconej woli u jakich widać, że największe poparcie ma Adolf Hitler. Do dzisiaj stan ludzi jest taki sam, gdyż ogromna ilość ludzi narzucających wolę, którzy żyją z zabieranych ludziom pieniędzy przy pomocy nazwania swojego myślenia prawem. Wygrywałam w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie wszystkie sprawy, a zatem Sędziowie, którzy je rozpatrywali posługiwali się takim samym myśleniem jak ja opartym na myśleniu naturalnym dla mózgu. Kiedy zaczęłam pisać, że rozwiążemy wszystkie problemy jeśli będziemy opierali się na myśleniu naturalnym dla mózgu to ten sam Sąd wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na skardze kasacyjnej. Skarga kasacyjna to zapisane myślenie ludzi władzy i na tym myśleniu okradanych jest tak jak mówią dane gazety „Rzeczpospolita” ponad 99,5% ludzi. Tego okradania byłoby prawie sto procent, gdyż z danych o wygranych w województwie warmińsko-mazurskim wynika, że 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy jest przeze mnie. Naczelny Sąd Administracyjny popełnił ogromny błąd podejmując decyzję o tym, że ludzie mają wykonywać złą wolę ludzi władzy. Każdy ma swoje decyzje. Ja napisałam do NSA i Krajowej Izby Doradców Podatkowych, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Wiem, że wśród Sędziów są ludzie posługujący się rozumem tak jak Sędzia Igor Tuleya i że jest tak w każdym zawodzie. Każdy z nas ma sprawiedliwość w swoim mózgu, gdyż jest tyle umysłowo i psychicznie chorym ile ma w mózgu narzuconej przez siebie woli. Naukowcy amerykańscy mówią, że poszukują myślenia od jakiego człowiek jest uzależniony. Odpowiadam na to pytanie, że jest to myślenie narzucone przez człowieka. To, że jesteśmy uzależnieni od narzuconego przez nas myślenia to pomoc naszego Stwórcy, gdyż doświadczanie narzuconego przez nas myślenia przyczynia się do powrotu do myślenia jakie jest naturalnym dla mózgu.
Składam wielkie podziękowania za wspieranie mnie ogromną ilością podziękowań z Uniwersytetu Cambridge. Składam podziękowania za dołączenie się do tych podziękowań Uniwersytetu Carnegie Mellon.
Składam podziękowania wszystkim ludziom, którzy wypowiadanymi przez siebie słowami dawali mi wsparcie. Ogromnej ilości ludzi nie mam możliwości podziękowania tak jak Zygmuntowi Freudowi, Karolowi Jungowi, księdzu prof. Włodzimierzowi Sedlakowi, księdzu prof. Józefowi Tischnerowi, Adamowi Mickiewiczowi, Williamowi Szekspirowi, Fryderykowi Chopinowi i ogromnej ilości ludzi, których nazwiska staram się podawać w moich książkach. Zdążyłam podziękować wybitnej uczonej prof. Marii Szulc, której wiedza o podświadomości była przyczyną zainteresowania się przeze ze mnie podświadomością.
  
                                                 Polska-Elbląg, dnia 27 luty 2013r. Barbara Paul

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz