niedziela, 3 lutego 2013

ODKRYCIA NAUKOWE DOWODZĄ, ŻE WSZECHŚWIAT STWORZYŁ BÓG

                                      WSZECHŚWIAT STWORZYŁ BÓG

KAŻDY KTO UWAŻA, ŻE PRZECHYTRZYŁ BOGA MOŻE ZBADAĆ SWÓJ MÓZG I PSYCHIKĘ I NA STO PROCENT SIĘ DOWIE, ŻE POD WZGLĘDEM NARZUCONYCH ZACHOWAŃ JEST UMYSŁOWO I PSYCHICZNIE CHORY

Dwa dni temu napisałam, że zgadzam się ze stwierdzeniem wybitnego fizyka Stephena Hawkinga, że wszechświat powstał z niczego. Wszechświat to energia. Dopisałam, że energia to Bóg. Po krótkim czasie stwierdziłam, że nie tylko Bóg to energia, ale każdy z nas ludzi i każde stworzenie. Bez energii nie ma życia. Energia powoduje, że się poruszamy, a kiedy się nie poruszamy to nie mamy energii.
We wczorajszym programie telewizyjnym komentujący ten program Pan Jerzy Iwaszkiewicz powiedział, że nie chce zachowywać się tak jak politycy, a prowadzący program Pan Grzegorz Miecugow powiedział, że musi, gdyż po to władze wybieramy.
Pan Jerzy Iwaszkiewicz na pewno wie, że działamy na energii. Z natury na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a jeśli politycy wymuszają, że ludzie mają zachowywać się tak jak oni chcą to musi to być inna energia.
Nasza anatomia oparta jest na energii. Natura wszechświata to anatomia wszechświata. Ta anatomia wszechświata oparta jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Powinniśmy zatem poszukać czy na narzuconych zachowaniach przez ludzi uważających się za władzę mamy taka samą energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Tej energii musimy poszukać u ludzi, którzy mają w mózgach narzucane zachowania. Ludzie, którzy mają w mózgu narzucane zachowania są w szpitalach i zakładach psychiatrycznych i oni mają zachowania wariatów. Trzeba ich zabierać do szpitali psychiatrycznych bo mają energię wariatów i zagrażają sobie i innym.  Zatem ludzie, którzy narzucają zachowania nabyli innej energii jaką jest energia szalejącego człowieka, który nie wie co robi.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania że to rozbieżne cele. Zatem ludzie, którzy mają energie wariatów mają w mózgu narzucone myślenie. To tym narzuconym myśleniem uruchomili energię od jakiej się szaleje. Szaleje psychika, gdyż to ona nie może wytrzymać narzuconej energii i ludzie chorzy na schizofrenię nie mogą wytrzymać z powodu natrętnych myśli, które chcą samobójstwa, czyli śmierci. Zatem ludzie, którzy mają w mózgu narzucone zachowania nie mogą psychicznie wytrzymać energii, która chce śmierci. Te myśli, które chcą śmierci to myśli na jakich człowiek ma w sobie inną energię.
Ludzie chorzy umysłowo są dwóch rodzajów, gdyż chorzy na schizofrenię i oni mają szaleńczą energię i ludzie niepełnosprawni umysłowo i fizycznie, którzy mają energię przy pomocy której wyrażają uniżoność wobec ludzi grzecznie wykonując ich wolę. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje jako rozbieżne cele nie tylko narzucone zachowania, ale również problemy. Problemy to również skutek narzuconych zachowań. Ludzie ci nie mają rozwiązanych problemów i grzecznie godzą się z wydawanymi im poleceniami, gdyż boją się ludzi narzucających zachowania. Ludzie wykonujący wolę władzy boją się. Mamy zatem na innej energii ludzi, którzy narzucają zachowania i są to ludzie przemocy i ludzie, którzy wykonują ich wolę i są to ludzie, którzy boją się przemocy i wykonując wolę człowieka, który wolę narzuca stają się ofiarami.
Wszyscy zajmujemy się myśleniem poszukując prawidłowości, ale ludzie władzy nie chcą prawidłowości. Pan Grzegorz Miecugow wydaje rozkaz Panu Jerzemu Iwaszkiewiczowi mówiąc, że nie ma być tak jak chce Pan Jerzy Iwaszkiewicz tylko ma robić tak jak postanowią ludzie władzy. Człowiek ma wybór albo opierać się na swojej woli, albo zgodzić się być ofiarą ludzi władzy. Mamy do czynienia z inną wolą. Pan Grzegorz mówi, że jak jest chory to chodzi do lekarza. Nie mówi dlaczego jak jest chory nie idzie do ludzi władzy i nie pyta lekarzy dlaczego anatomia śmie nie opierać się na myśleniu ludzi władzy.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Anatomia to energia, a zatem energia zmieniła się od wykonywanych czynności. Anatomia funkcjonuje na woli natury, a człowiek narzucający zachowania mówi, że to jego wolę mają ludzie wykonywać. Narzucił też ten człowiek swoją wolę innym stworzeniom, a na innej woli jest inna energia i jest to energia prowadząca do śmierci.
Na pewno wybitnym fizykiem jest Stephen Hawking i mówi on, że widzi, że energia powstała z niczego. Mamy jednak odkrycie naukowe, które mówi, że energia jest myśląca. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Rozum to myślenie, a zatem energia, która nie mówi ma rozum. Jesteśmy energią i mamy mózg i dokąd człowiek nie wypowiadał słowa miał energię i rozum. Gdyby człowiek nie miał energii to by nie żył. W naturze wszechświata jest jednak energia na jakiej jest życie. Anatomia to energia poruszająca się. Ta anatomia umiera jeśli nie ma w niej energii życia. Zatem ktoś zadał śmierć anatomii stworzeniem energii śmierci. Ten ktoś to człowiek, który ma w sobie energie na jakiej szaleje i ten człowiek ma w mózgu narzucane zachowania. Kiedy przyjrzymy się czynnościom wykonywanym przez człowieka chorego na schizofrenię to stwierdzimy, że dla niego wykonywanie czynności zła jest normalnym. Znaczy to, że jest jakiś moment w mózgu w którym kiedy dla człowieka wy6konywanie czynności zła staje się normalnym to jego umysł wariuje. Czynności zła wykonuje się  na innej energii. Od innej energii zmieniła się anatomia. Widzimy teraz w Polsce jak ludzie wołają o uznanie związków partnerskich. Ludzie ci wołają ażeby uznała ich władza, czyli oni chcą uznania od ludzi. Ja uważam, że gdybym żyła sobie z kim chcę to nie wołałabym ażeby uznali to inni ludzie. Jestem wolnym człowiekiem i nie potrzebuje ażeby wybrani przez ludzi ludzie zapisali, że uznają to co ja robię. Ja od nikogo nie wołam ażeby ktoś mnie uznał. Nie jest potrzebne mi uznanie  od innego człowieka. Jest jednak przeszkadzanie mi  przez ludzi wymuszających ode mnie podporządkowania się ich woli. Nie stworzyli mnie a wymuszają ażebym uważała ich, że są dla mnie władzą i żebym dawała im pieniądze. Stosują zatem wobec ludzi przemoc. Ludzie niepełnosprawni umysłowo i fizycznie to ludzie, którzy zgodzili się na stosowanie wobec nich przemocy. Ich zgoda na wykonywanie przemocy to chory umysł, a wykonywanie czynności to inny stan fizyczny, czyli energetyczny. Stan fizyczny człowieka z natury to doskonała osobowość. Taką samą naturalną fizyczna osobowość mają zwierzęta. Jeśli człowiek narzuci im swoją wolę to one zmieniają swój stan energetyczny. Mamy zatem w wyniku narzuconych zachowań przez ludzi zmieniony wszechświat, a zmieniony wszechświat to zmieniona energia. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Natura to energia  i człowiek ją wyraża ruchami i wypowiadanym głosem. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Prof. Maria Szulc mówi, że nauczyła się tego głosu i że jest to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i intonacji, a zatem o odpowiedniej energii. Skoro Maria Szulc mówi, że musiała nauczyć się tego głosu to znaczy, że normalnie mówiła głosem o innej energii. Głos o innej energii to musi być głos oparty na narzuconych zachowaniach lub na decyzjach o wykonywaniu narzuconych zachowań. Zatem ludzie mają w sobie inną energię. Jakim głosem mówi człowiek narzucający zachowania wszyscy wiemy, że głosem władczym. Pan Grzegorz Miecugow powiedział do Pana Jerzego Iwaszkiewicza, że ma postępować tak jak postanawia władza. Swoimi słowami wydał mu rozkaz. Czy Pan Jerzy Iwaszkiewicz będzie robił tak jak chcą władze nie wiadomo, ale jeśli wyrazi na to zgodę to dołączy do grzecznych umysłowo i fizycznie chorych ludzi.
We wczorajszym programie telewizyjnym "Drugie śniadanie Mistrzów" prowadzący ten program Pan Meller z ubolewaniem powiedział, że jeśli nie będzie fotoradarów i podatków to nie będzie Państwa. Każdy z nas widzi, że mandaty i podatki to pieniądze zabrane pod przymusem, a zatem jak nie będzie przymusów to nie będzie Państwa. Pan Janusz Józefowicz mówił, że w jakimś kraju widział, że ludzie wystrzelili fotoradary. Ja mówię, że ci ludzie wystrzelili narzędzie przy pomocy którego stosuje się przemoc. Ludzie stosujący przemoc stosują ją przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem,. Zatem przemoc jest stosowana przy pomocy narzuconego myślenia. Stwórca naszego mózgu jak widać doskonale wie, że narzucający zachowania to człowiek przemocy, gdyż naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania to rozbieżne cele. Ludzie przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem stworzyli na ziemi Państwa. Nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym zachowania, którzy mieli zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że mienie Boga to ich i że Tych, którzy upominają się o swoje mienie surowo karzą, aż do przybijania do krzyża. Mają zatem ci ludzie emocje złoczyńców.  Na narzuconych zachowaniach ma się emocje złoczyńców. Na myśleniu naszego Stwórcy ma się emocje miłości. My wszyscy wiemy, że zakochanie się to wspaniałe odczuwanie. Skutkiem narzuconego myślenia nie jest zakochanie, tylko jest cierpienie. Zakochanie oparte jest na innej energii i cierpienie oparte jest na innej energii. Mam chorego na schizofrenię syna i przez kilkanaście lat jego choroby poznałam wielu lekarzy psychiatrów. Zauważyłam, że oskarżają mnie o to, że nie kocham swojego dziecka. Jeden z lekarzy psychiatrów mówił do mnie co to za matka która nie chce swojego syna. Słyszał jak syn krzyczał do mnie "ty wariatko, idiotko, łeb ci rozwalę", a mimo to mówił, że za to co ja mówię i piszę powinno się wobec mnie zastosować przemoc i zamknąć w szpitalu psychiatrycznym. Spotkałam też wspaniałych lekarzy psychiatrów i jeden z nich kiedy powiedziałam mu, że sąd wydał nakaz zbadania mnie psychiatrycznie powiedział "władcy się znaleźli". Spotkałam też lekarza psychiatrę od którego czułam cudowne energie. Cieszyłam się, że go spotkałam gdyż odczułam jakie wspaniałe są energie na myśleniu natury. Wiedziałam, że ma rozum, gdyż takie energie ma człowiek, który ma rozum. Widziałam jednak, że też przygląda się mi szukając potwierdzenia, że nie kocham swojego syna. Widziałam, że nie podoba mu się, że nie chcę ażeby syn był w moim domu. Powiedziałam do niego, że ja chciałabym ażeby mój syn był w moim domu, ale on czyni mi zło i ja chcę ażeby on się leczył, a co będzie dobre i dla niego i dla mnie.
Lekarzom chodzi o uczucia. Ja mówię, że jeśli ludzie wzajemnie czynią dla siebie dobro to łączy ich miłość. Ja czynię dla mojego syna tylko dobro, a on czyni mi zło. Zatem lekarze chcieliby ażebym ja chciała mieszkać pod jednym dachem z człowiekiem który czyni mi zło. Ja wiem, że to mój syn nie ma miłości do mnie, gdyż ten kto ma miłość do matki ten czyni jej dobro. Zauważyłam, że pod wpływem jakichś leków mój syn powtarzał po kilka razy dziennie, że mnie kocha. Kiedy zaś przechodził na inne leki lub nie brał ich wcale to widziałam jego nienawiść do mnie.  Ludzie zadają pytania dlaczego ktoś kogoś nienawidzi. Ja odpowiem na to pytanie zadaniem pytania dlaczego ludzie władzy nienawidzą swojego Stwórcy od którego mają tylko i wyłącznie dobro. Nienawidzą Go za dawanie dobra. Czy to normalny człowiek?  Ja mogę powiedzieć, że moja rodzina miała ode mnie wspaniałe życie, gdyż dbałam o to ażeby w domu było dobre jedzenie i kupowałam im drogie prezenty. Dzieci miały zatrudnienie w mojej firmie i dobre wynagrodzenie. Luksusowe życie miał też przy mnie mój mąż.  Zauważyłam, że on też mnie nienawidzi. Normalni ludzie jak mają dobrze powinni się cieszyć. Zrozumiałam, że ta nienawiść oparta jest na tym, że ja potrafię tworzyć dobro i że mnie przyjemność sprawia obdarzanie. Wszyscy jesteśmy stworzeni takimi samymi i każdy ma ręce do pracy więc wszyscy nawzajem powinniśmy sprawiać sobie przyjemności. Widziałam, że mój mąż nie może znieść tego, że mnie ludzie płacą sami za to co dla nich robię, a on dostaje pieniądze z budżetu, czyli pieniądze zabierane takim ludziom jak ja. Jako osoba zajmująca się sprawami ludzi prowadzących firmy widziałam, że prawo wymierzone jest przeciwko ludziom prowadzącym firmy, a zatem przeciwko ludziom, którym ludzie dobrowolnie płacą za ich pracę, Ci ludzie żyjący z budżetu to ludzie żyjący z zabieranych pieniędzy ludziom, którzy sami potrafią zarobić na swoje życie. Zrozumiałam, że czują się oni niedowartościowani ale na własne życzenie. Ludzie, którzy dobrze wykonują swoją pracę są dowartościowani. Zatem swoją wartość odczuwamy przy pomocy czynności jakie wykonujemy. Najlepiej zatem samemu zarabiać na swoje życie, gdyż daje to dobre samopoczucie.
Niedowartościowanie mają ludzie, którzy źle wykonują pracę, gdyż nawet jak upieczemy dobre ciasto to jesteśmy zadowoleni ze swojej pracy. Nasz Stwórca o tym wiedział, gdyż wszystkie Jego stworzenia wykonują pożyteczną pracę. Ludzie władzy mało, że nie wykonują pożytecznej pracy to jeszcze swój brak wiedzy wprowadzili w stworzenia, które do tej pory tworzyły to co doskonałe. Do wykonywania pracy potrzebna jest energia, a zatem ten kto ma rozum ma dobrą energię i bardzo dobrze to widać w wykonanej pracy przez ludzi, którzy mają rozum. Brak rozumu u ludzi władzy to lipa jaką dookoła widać. Ludzie władzy cieszą się z uznania przez władzę. Radość daje im uznanie. Wiwatują jak idioci na słowa wypowiadane przez Adolfa Hitlera a kiedy ich zaprowadził do obozów zagłady to mówią, że nie wiedzieli, że to bandyta. Ja mówię, że ludzie którzy mają rozum wiedzą kto jest bandytą a kto nie. Ja wiem, a nie jestem stworzona inaczej. W naturze mózgu wszyscy mamy taką samą wiedzę, gdyż wszyscy z natury wypowiadamy to samo, a czym jest wypowiadanie prawdy. Dzisiaj ludzie każdy mówi coś innego i mówią, że to Bóg nie wiedział jak ich stworzyć. Ja mówię, że człowiek, który posługuje się myśleniem Boga wie, że Bóg wspaniale stworzył człowieka, gdyż ma rozum i odczuwanie miłości. Dzisiaj ludzi, którzy mają rozum i miłość trzeba szukać z przysłowiową świecą, a za to nienawiść i brak rozumu jest codziennością. Człowiek, który wypowiada prawdę ma rozum. Prof. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia natury i ma rację, gdyż ludzie nie mają rozumu. Inne myślenie aniżeli jest naturalnym dla mózgu to myślenie oparte na kłamstwie, a w kłamstwie nikt rozumu nie znajdzie. Znane ludziom myślenie  to myślenie narzucone i ono jest oparte na kombinowaniu myślami jak okraść ludzi, którzy potrafią sami zarabiać pieniądze. Ludzi żyjących z zabranych pieniędzy jest już tak dużo, że ludzie, którzy potrafią zarabiać pieniądze nie są w stanie zarobić na nich. Ludzie władzy zwiększają stanowiska, gdyż wiedzą, że ci, którym dają pieniądze ich popierają bo też nie umieją sami zarobić na swoje życie. W taki sposób myślenie narzucone doprowadziło wszechświat do stanu w którym prawie wszyscy ludzie to ludzie na złej energii, gdyż złoczyńca i ofiara. We wszechświecie pojawili się ludzie, którym nie chce się pracować. Ci ludzie, którym nie chce się pracować i którzy są na utrzymaniu innych ludzi to ludzie chorzy na schizofrenię. Medycyna mówi, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do danej choroby, a ja mówię, że ci ludzie z predyspozycjami do wystąpienia choroby przychodzą na świat również z narzuconym myśleniem, gdyż bez narzuconego myślenia w mózgu nie ma umysłowej choroby. Każda choroba oparta jest na myśleniu narzuconym. Każdy chory człowiek jest zawsze również chorym umysłowo, gdyż nie ma energii na jakiej utrzymuje się choroba bez narzuconego myślenia w mózgu. Na energii jaką otrzymaliśmy od naszego Stwórcy jest tylko życie.
W jednym z programów telewizyjnych pokazuje się człowieka i nazywa się go wielkim, gdyż projektuje pieniądze. Człowiek ten pięknie projektuje i mówi, że projektuje dla Państwa. Opowiada on, że stał kiedyś do rozstrzelania i nie mówi, że to ludzie władzy nakazali mu stanąć do rozstrzelania. Człowiek ten wykonuje piękne projekty, ale  one nie mają być dla Państwa tylko środkiem do rozliczania się pomiędzy ludźmi.Człowiek ten nie zauważa, że gdyby ludzie władzy nie mieli korzyści z pieniędzy to nie mieliby pieniędzy na karabiny z których do niego celowali.
Na pasku w TVN 24 można dzisiaj przeczytać, że ludzie wyłudzili podatek VAT , a ja pytam kim jest ten kto ustanowił podatek VAT jak nie wyłudzającym.
Ludzie władzy mówią o nielegalnym połowie ryb, a ja pytam jak oni stworzyli te wody i ryby, że mówią, że ludzie łowią nielegalnie. Stwórca wód nie mówi, że ludzie nielegalnie łowią ryby.
Pani Ewa Hołuszko z Partii Demokratycznej mówi, że jest mózg jest gdzie indziej i ona gdzie indziej. Ja odpowiadam na to, że władza i mózg to na pewno są gdzie indziej. Ta Pani jest w sprzeczności z mózgiem, czyli z naturą. Natura dobrze działa na myśleniu jakie jest naturalnym dla mózgu, a nie na myśleniu narzuconym przez władzę.
Nasza anatomia oparta jest an uczciwym załatwianiu spraw. Władza jest oparta na nieuczciwym załatwianiu spraw. Sprawy załatwiamy przy pomocy poruszania się a do poruszania się potrzebna jest energia. Inna jest energia do uczciwego załatwiania spraw i inna do nieuczciwego załatwiania spraw. Ludzie chorzy umysłowo są ludźmi, którzy mają w mózgu nieuczciwie załatwione sprawy. Zachorowali od nieuczciwego załatwiania spraw. Nikt nie zauważył, że ludzie nieuczciwi mają w sobie inną energię. Energią włada Stwórca wszechświata. Energia jaką ma człowiek narzucający zachowania to energia pokazująca go, że jest źle zachowującym się człowiekiem. Uruchomił sobie ten źle zachowujący się człowiek energię niszczącą jego życie. Dostał od swojego Stwórcy energię życia.
Wszechświat stworzył Bóg i wszystkie stworzenia funkcjonują na jego energii życia. Energia życia utrzymywana jest na rozumie w mózgu. Ten kto nie ma w mózgu rozumu ten nabył energii, która go niszczy.
Niszczy tego człowieka energia oparta na nienawiści. Niszczy siebie ten człowiek sam, gdyż naturalnym dla niego jest odczuwanie do innych miłości.
Nasz Stwórca stworzył swoje stworzenia na odczuwaniu. Odczuwanie natury oparte jest na rozumie. Rozum oparty jest na układach z myśli, a odczuwanie miłości na układach z pierwiastków. Tylko takie układy z myśli i pierwiastków są w naturze wszechświata. Dlatego u naszego Stwórcy rozum nie istnieje bez emocji opartych na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Wszechświatowi grozi zagłada, a z zagładą mamy do czynienia kiedy mamy do czynienia z energią śmierci. Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie mówią, że wtedy byli tam źli ludzie. Ja przedstawiłam dowody na to, że ci źli ludzie uruchomili energię śmierci.
Platon mówił, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy. Wszyscy widzimy, że w pracach wykonanych przez Starożytnych Egipcjan zaznaczone jest, że wszystkie stworzenia mają rozumne twarze i że są Boskie. Sfinks ma rozumną ludzką twarz, a jego wielkość na pewno jest tak potężną dlatego, gdyż dobrzy Egipcjanie chcieli zaznaczyć energię na jakiej oparty jest człowiek, który ma rozum.                                                                     
                                                       Polska_Elbląg, dnia 03  luty 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz