czwartek, 14 lutego 2013

ODKRYCIE PORZĄDKU W MYŚLENIU STWÓRCY MÓZGU

ODKRYCIE PORZĄDKU W MYŚLENIU STWÓRCY MÓZGU

Mózg oparty jest na myśleniu. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla człowieka jest wypowiadanie prawdy, a ja odkryłam, że człowiek z natury wypowiada myślenie oparte na prawdzie.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a zatem mózg wyrzucił inne myślenie aniżeli jest dla mózgu naturalnym. Ci sami naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że zmieniają one psychikę do zmienionego stanu mózgu. Naukowcy odkryli w mózgu, który nie zna słów, że w nim rozum nie istnieje bez emocji, a zatem pojawienie się w mózgu narzuconego myślenia spowodowało zmiany w mózgu i zmiany w psychice. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że zmiana anatomii jest oparta na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania, czyli narzucona wola przez człowieka. Narzucane zachowania przez ludzi znam, gdyż są one zapisane w ustanowionym przez ludzi prawie. Zatem myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to myślenie zapisane przez ludzi, że jest na ziemi prawem. Jest to inne myślenie aniżeli jest naturalnym dla mózgu. Zatem myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to myślenie pochodzące z wymyślenia przez ludzi. Mamy zatem teraz w mózgu myślenie jakie jest naturalnym dla mózgu i myślenie narzucone przez człowieka, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Inaczej mówiąc mamy w mózgu myślenie od Stwórcy i myślenie od człowieka. Myślenie od Stwórcy wszyscy mamy takie same, gdyż dla wszystkich ludzkich mózgów wypowiadanie prawdy jest normalnym. Zmiany w mózgu rozpoczęły się od momentu pojawienia się w mózgu narzuconego myślenia. Dokąd człowiek wypowiadał tylko prawdę dotąd w jego strefie myślenia było takie same myślenie jak w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu są dwie strefy i że pomiędzy nimi są rozbieżne cele jakimi są narzucane zachowania i problemy. Zatem w dwóch strefach w mózgu jest takie same myślenie, a pomiędzy strefami jest myślenie, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Ja znam ustanowione prawo przez ludzi, a poznałam również myślenie jakie jest w każdym umyśle jakie jest w mózgu. Wybitny dr psychiatrii Karol Jung odkrył, że człowiek ma umysł nieświadomy,  a równie wybitny dr psychiatrii Zygmunt Freud odkrył podświadomość. Ja odkryłam, że podświadomość to umysł świadomy, a potwierdzam to odkryciem naukowym, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Karol Jung uważał, że Zygmunt Freud źle nazwał odkryty przez siebie umysł podświadomością, gdyż uważał, że powinien go nazwać umysłem nieświadomym. Karol Jung uważał, że człowiek jest stworzony na umyśle nieświadomym. Zygmunt Freud nie dał się namówić na nazwanie odkrytej przez siebie podświadomości umysłem nieświadomym, a zatem miał przekonanie, że odkrył inny umysł. Ja odkryłam, że Zygmunt Freud odkrył umysł natury, a Karol Jung odkrył umysł jakim posługują się ludzie na narzuconym myśleniu. Odkryłam, że umysł natury jest świadomym dlatego, że jest oparty na rozumie i ludzie rozumiejącymi, a umysł nieświadomy jest umysłem w którym nie ma rozumu i że ludzie pod względem tych decyzji nie mają rozumu. Naukowcy amerykańscy w roku 2004 podali swoje odkrycie, że mózg wykazuje narzucane zachowania, że to rozbieżne cele, a Karol Jung nie wiedział jeszcze, że odkrył myślenie narzucone przez człowieka.
Poznałam dwa umysły i poznałam, że są ich skutki. Na umyśle natury systemy neurologiczne utrzymywały w mózgu rozum, a w psychice emocje odpowiadające rozumowi. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem, a więc zmieniają emocje. Dlaczego zmieniają emocje wyjaśnia zawarcie innych emocji w narzuconym myśleniu. Narzucone myślenie to narzucona wola, a człowiek, który narzuca wolę to człowiek zły. Człowiek zły ma złe emocje. Emocje są oparte na energii i na energii oparte są wszystkie stworzenia jakie są w naturze. Na energii oparty jest również człowiek, gdyż należy do tej samej natury i Zygmunt Freud ma rację nazywając, że odkrył w człowieku podświadomość. Podświadomość jest oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Neurolog Laureat Nagrody Nobla John Eccles odkrył, że myśli uruchamiają atomy węgla, wodoru, tlenu i inne cząsteczki. Ja mówię, że jeśli człowiek posługuje się takim samym myśleniem jakie jest w naturze mózgu to myśleniem uruchamia takie same pierwiastki. Pierwiastki są w układach i te układy pierwiastków w naturze odkrył wybitny człowiek Polak doc. Julian Ochorowicz o którym się pisze, że zjeżdżali się do niego naukowcy z całej Europy.
Wypowiadaniem prawdy uruchamiamy pierwiastki oparte na takich samych układach tworzących energię na jakich skonstruowana jest energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Narzucona wola przez człowieka to układy z myśli oparte na innych układach i z myśli i z pierwiastków. Myśli zawarte w naturze mózgu są połączone z układami energii jakie są w układzie genetycznym pierwiastków. Myśli jakie są w naturze mózgu też oparte są na układach z myśli, które tworzą decyzję opartą na prawdzie. Zatem w naturze człowiek jest oparty na układach z myśli połączonych w układami z pierwiastków. Narzucenie zachowań oparte jest na innych układach z myśli i na innych układach z pierwiastków. Narzucone zachowania to narzucona wola i narzucona wola oparta jest na kłamstwie. Inne układy z myśli to inne układy z myśli opartych na prawdzie i inne układy z myśli opartych na kłamstwie. Odkryłam doskonały porządek w myśleniu Stwórcy mózgu, który stworzył inne umysły dla myślenia opartego na prawdzie i myślenia opartego na kłamstwie. Odkryłam, że Zygmunt Freud odkrył umysł oparty na prawdzie, a Karol Jung odkrył umysł oparty na kłamstwie. To niesamowicie doskonała konstrukcja mózgu, gdyż mózg wie jaką decyzję człowieka zaszeregować do umysłu opartego na prawdzie, a jaką decyzję zaszeregować do umysłu opartego na kłamstwie. Mamy skutki zajmowania się narzuconą wolą gdyż umysł człowieka, który ma umysł nieświadomy. Karol Jung odkrył, że człowiek na umyśle nieświadomym nie wie co go czeka i że jest uzależniony od myśli. Ten człowiek z umysłem nieświadomym jest chorym umysłowo i psychicznie, a co widać jak doskonale i z jaką precyzją wykonują swoją pracę systemy neurologiczne. Odkryłam, że nasz Stwórca dokonał podziału myślenia pod względem wykonywanych czynności. Neurobiolog Eric Kandel dobrze zauważa, że anatomia ziemia się od wykonywanych czynności. Ja od razu wiedziałam, że te czynności od jakich zmienia się anatomia to wykonywanie czynności zła. Ludzie lubią dowody, a więc je przedstawiam. Każdy z nas zrobił coś złego i ja też, ale człowiek powinien chcieć się naprawić, a nie jak prawie wszyscy ludzie mówią, że to czynienie zła ma być. Odkryłam, że Stwórca mózgu dzieli myślenie pod względem wykonywanych czynności, gdyż na myśleniu opartym na prawdzie wykonuje się czynności dobra, a na myśleniu opartym na kłamstwie wykonuje się czynności zła. Odkryłam, że do wykonywania czynności dobra posługuje się myśleniem opartym na prawdzie, a do wykonywania czynności zła posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie. Wszyscy wiemy, że ludzie po to kłamią ażeby ukryć uczynione zło, ale żeby doszło do tego, że ludzie ustanowili prawo oparte na wykonywaniu czynności zła to już jest nabycie przekonań, że czynności należy wykonywać w oparciu o myślenie do czynienia zła. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko prawu ustanowionemu przez ludzi i swoją śmiercią pokazał, że ci ludzie to okrutni złoczyńcy. Piłat pokazuje Jezusowi, że pyta ludzi czy ukrzyżować złoczyńcę Barabasza czy Tego Kto nie zrobił nic złego Jezusa. Ludzie wołają ażeby ukrzyżować Jezusa, a co jest dowodem na to, że dla ludzi czynienie zła jest normalnym. Nie dla wszystkich, ale miliony ludzi wszędzie na świecie gdzie pojawił się Adolf Hitler wiwatują na cześć wypowiadanych słów przez tego wielkiego złoczyńcę. Prof. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a zatem świadczy to o tym, że dla ludzi czynienie zła jest normalnym. Przekonałam się o tym pisząc do Komendy Policji w Elblągu, że komornicy i firmy windykacyjne zawodowo zajmują się czynieniem zła. Przesłuchiwała mnie kobieta, którą już raz miałam możliwość poznania i kiedy wtedy mnie słuchała powiedziała, że będzie trzymała kciuki ażeby było tak jak ja mówię. Teraz kiedy napisałam, że komornicy i firmy windykacyjne zajmują się zawodowo wykonywaniem czynności zła to zapytała mnie czy ja jestem umysłowo chora. Kobieta ta pisała co ja mówiłam i wysłała to do Prokuratury. Prokuratura odpisała mi, że odmawia wszczęcia dochodzenia i że zgodnie z art.
325e § 1 kpk nie musi uzasadniać dlaczego. Napisała mi też na podstawie jakich artykułów mogę się odwoływać od decyzji. Zatem wynika z tego, że mam się odwoływać od tego, że Komenda Policji i Prokuratura nie powinni uznawać czynienia zła za normalne. Gdyby Policja i Prokuratura nie uznawała czynienia zła za normalne to napisałaby dlaczego nie zgadza się ze mną. Ten zapis w art.325e § 1 kpk jest zapisem ludzi i to oni postanowili, że nie trzeba uzasadniać dlaczego czynienie  zła uważają się za normalne. Ja mówię, że człowiek, który nie chce czynienia zła reaguje na czynienie zła, a człowiek, który chce zła mówi, że nie musi uzasadniać. Ukrywa się zatem z tym, że dla niego czynienie zła jest normalnym. Nasz mózg jak widać o tym wie, gdyż decyzji o uczynieniu zła nie zapisuje pod decyzjami o uczynieniu dobra. Ludzie mówią, że nie wiedzą jakie jest prawidłowe postanowienie, a ja pokazuję, że wiedzą, gdyż zapisali, że czynienia zła nie mają zamiaru uzasadniać. Zatem nie chcą czynić dobra i robią to świadomie. Ten zapis jest świadomy. Policja i Prokuratura mówią, że karzą ludzi za czynienie zła, ale jak widać jeśli czyni się zło zgodnie z prawem to tym ludziom wolno czynić zło.
Zobaczyłam, że nie ma sensu prosić ażeby ludzie narzucający wolę nie chcieli czynić zła, a wiem, że narzucone myślenie daje zło ludziom, którzy zło czynią więc niech sobie każdy doświadcza swoich myśli jakich użył do czynienia zła.
Człowiek ma w mózgu myśli od swojego Stwórcy do czynienia dobra i ma w mózgu swoje myśli do czynienia zła, a systemy neurologiczne wprowadzają w życie dla człowieka myślenie jakie ma w mózgu. Wszyscy widzimy, że na ziemi realizowane jest myślenie narzucone przez ludzi władzy, a więc w stanie rzeczywistym mamy opieranie się na myśleniu jakie mamy w mózgu. Sprawiedliwie więc każdy ma umysł nieświadomy i złe emocje w psychice na których ciało jest chore. W naszym życiu każdy ma to co ma w mózgu. Nasz Stwórca nie musi być dla nas widoczny, gdyż wystarczy, że posługujemy się Jego myśleniem i jesteśmy zdrowi i szczęśliwi. Ludzie, którzy postanowili wykonywać myślenie narzucone przez ludzi władzy mówią w programie Pani Elżbiety Jaworowicz, że cierpienia nabyli od wykonywania prawa. Ludzie ci są dowodami na to, że jeśli wykonujemy myślenie złoczyńcy to nabywamy cierpiącej anatomii. To tą cierpiącą anatomię odkrył Neurobiolog Eric Kandel o której mówi, że zmieniała się od wykonywanych czynności. Zatem ludziom pokazywanym w programie „Sprawa dla reportera” i wszystkim innym cierpiącym ludziom przekazuję, że cierpienia nabyli od wykonywania zła. Na prawie każdą sprawę w jakiej występuję w obronie ludzi muszę zapisać często cały segregator pism, gdyż ludzie władzy każą opierać się na zapisach, że prawem jest czynienie zła. Ci ludzie przychodzą do mnie cierpiącymi, a więc z nabytym odczuwaniem cierpienia od wykonywania myślenia władzy. Z natury nie mamy cierpienia w psychice, gdyż mamy szczęśliwe emocje. Na czynieniu dobra jakie czyni się na myśleniu opartym na prawdzie ma się szczęśliwą psychikę. Ludzie przychodzą do mnie po pomoc z cierpiącymi emocjami, ale skoro są cierpiący to znaczy, że wykonywali czynienie zła. Zło wykonuje się na myśleniu narzuconym a na myśleniu narzuconym staje się cierpiącym. To cierpienie zadali ludzie narzucający wolę nie tylko innym ludziom, ale również innym stworzeniom jakie są w naturze. Dlatego naukowcy, którzy robią badania o zatopionej Atlantydzie słusznie mówią, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam ludzie źli. Cieszę się, że czyta to co piszę bardzo wielu lekarzy i przekazuję im, że ludzie chorzy mają w mózgu myślenie do czynienia zła. Wszyscy z natury jesteśmy ludźmi, którzy chcą pomagać i dobrze, ale trzeba wymagać naprawienia zła. Do czego doszło u ludzi, że czynienie zła zapisali jako normalne dla nich prawo jest dowodem na to, że ludzie są złoczyńcami. Ze „Szkła kontaktowego” otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane. Ta wiadomość jest taką samą jak zapis w art. 325e §1 kpk, że ten kto to napisał nie ma zamiaru wyjaśniać dlaczego to co piszę jest niepożądane. „Superstacja” też wyraziła swoje poparcie dla reakcji „Szkła kontaktowego”, a kiedy zadzwoniłam do programu „Religia” to najpierw zapytano mnie o czym chcę mówić, a później odpowiedziano, że nie mogę mówić. W programie „Religia” można usłyszeć od człowieka z tytułem doktora, że Jezus jest w człowieku. Dla mnie jest to dowód choroby umysłowej. Jezus wystąpił przeciwko ludziom narzucającym wolę do których należy też kościół. Kościół mówi, że nie wie o jaką to prawdę Jezusowi chodziło. Inne myślenie jak oparte na prawdzie jest do czynienia zła. U Boga w mózgu jest porządek i Bóg wie, że w strefie mózgu opartej na prawdzie są decyzje o czynieniu dobra, a w drugiej strefie mózgu są decyzje człowieka o czynieniu zła. Bóg wie, że człowiek dlatego nie mówi prawdy, że czyni zło. Wszyscy widzimy co ludzie wypowiadają, a ja mówię, że wypowiadają myślenie jakie mają w mózgu. Wszyscy wiemy, że ludzie władzy kontrolują ludzi z których pieniędzy żyją, a dla mnie ktoś kto żyje z pieniędzy wypracowanych przez człowieka, którego kontroluje czy dobrze pracuje, to człowiek umysłowo chory. Normalny człowiek żyje z pieniędzy jakie wypracował, a nie z pieniędzy jakie zabrał temu kto pracuje.
Ludziom nauki, a szczególnie medycyny pokazuję, że każdy umysł ma swój skutek i że każdy człowiek, który ma w mózgu umysł nieświadomy jest człowiekiem, który ma w mózgu decyzje o uczynieniu zła. Lekarze pomagają, ale to podświadomość decyduje o tym komu wolno pomóc. Dlatego lekarze niech nie pozwolą oskarżać siebie o nie wyleczenie człowieka, gdyż lekarze z czynienia zła nikogo nie wyleczą. Oskarża ten kto ma w mózgu myślenie do czynienia zła. Lekarz Michaela Jacksona jest ofiarą ludzi, którzy mają w mózgu myślenie do czynienia zła. Nawet z najlepszą wiedzą o anatomii lekarz nie uzdrowi człowieka, który ma przekonania o normalności czynienia zła. Tych ludzi podświadomość nie pozwala wyleczyć i bardzo dobrze to widzi dr Deepak Chopra,, który mówi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję, że ta zmora pamięci to myślenie do czynienia zła. Są lekarze, którzy też czynią zło i nawet tak wielcy złoczyńcy jak Mendel znany z obozu w Oświęcimiu i dlatego u naszego Stwórcy jest się karanym za czynienie zła, a nie za to, że lekarz nie umie wyleczyć człowieka. Lekarz nie jest Stwórcą anatomii i nie wyleczy jej z czynienia zła, gdyż anatomia wymaga naprawienia uczynionego zła.
Wiem, że ludzie, którzy przysyłają mi podziękowania są ludźmi dla których czynienie zła nie jest normalnym. Ludzie ci też mają rozum, gdyż ten kto ma rozum zła nie czyni. Jeśli jakimś ludziom nauki lub medycyny potrzeba jeszcze coś wyjaśnić to odpowiem na każde pytanie. Jasno przedstawiam, że w umyśle natury jest myślenie do czynienia dobra i jest to myślenie oparte na prawdzie i że to myślenie jest oparte na rozumie i dlatego człowiek na tym myśleniu jest rozumiejącym i jasno podaję, że w drugim umyśle jest myślenie do czynienia zła i że jest to myślenie narzucone przez człowieka i że jest to myślenie niezrozumiałe, gdyż i że na tym umyśle oparty jest człowiek umysłowo i psychicznie chory. Odkryłam, że umysł nieświadomy na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory jest decyzją Boga o jego postanowieniu, że ten kto czyni zło jest u Niego umysłowo i psychicznie chorym i uzależnionym od myśli. Odkryłam, że w mózgu jest porządek i że ten porządek jest w myśleniu Stwórcy wszechświata, który jasno wydał postanowienie o stworzeniu w mózgu oddzielnego umysłu dla myślenia na jakim opiera się złoczyńca i ten kto złoczyńcy służy.
Myślenie narzucone jakie odkryli naukowcy w mózgu, że to rozbieżne cele to myślenie ludzi, którzy na ziemi czynią zło. Odkryłam, że zajmujące się tym myśleniem systemy neurologiczne stworzyły dla tego myślenia umysł nieświadomy i psychikę złoczyńcy.
Odkryłam, że podświadomość zgadza się na pomoc człowiekowi, który nie chce czynić zła i że nie zgadza się na pomoc człowiekowi, który chce czynić zło. Złoczyńcy mają poparcie u złoczyńców, ale u naszego Stwórcy złoczyńcy poparcia nie mają, a to co mają to doświadczanie uczynionego przez siebie zła tak długo jak długo mają w mózgu myślenie do czynienia zła.
 Może sobie każdy mówić, że nie czyni zła, ale nigdy nikt nie oszuka swojego mózgu, gdyż on nigdy się nie myli. Naukowcy dobrze zauważyli, że mózg nie cierpi błędów. Ja mówię, że nie ma błędów bez myślenia w mózgu do czynienia zła, a jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Najlepszym dowodem na to, że ludzie są złoczyńcami jest wykorzystywanie przez nich umowy do tego co nie jest umową. Na myśleniu władzy wykorzystuje się umowę do wykonywania czynności zła, gdyż narzuca się wolę. Ludzie opierający się na myśleniu natury zawierają ugodę i umową jest ugoda. U ludzi władzy umowa wykorzystywana jest do wydawania nakazów. Skutkiem nakazu jest ofiara. U ludzi ugody jest wzajemnie czynienie dla siebie dobra. U ludzi władzy jest nakaz i człowiek wykonujący nakaz. To myślenie nakazującego to myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i to myślenie wykonującego nakaz to myślenie jakie mózg też wykazuje, że to rozbieżne cele. Przez okres kilku lat domagam się ażeby umowa była umową i nikt z ludzi nie chce jej naprawić. Mówią, że nie wiedzą co to ugoda i że zatrudniają ludzi do wymuszania narzuconej przez nich woli. Jest to dowodem na to, że na ziemi rozpanoszyli się złoczyńcy, gdyż złoczyńca to człowiek, który wydaje nakazy, a dobroczyńca to człowiek ugody. Ludzie zapisali w encyklopedii, że warunkiem umowy jest zgodna wola, ale mówią, że nie wiedzą, że to ugoda. Ja mówię, że nie wie ten kto ma w mózgu myślenie do czynienia zła i że trzeba było zło czynić ażeby mieć je w mózgu. Czynienie zła jest normalne dla ludzi narzucających wolę, gdyż dla ludzi, którzy mówią prawdę ugoda jest normalną. Przysięga małżeńska i wszystkie inne przysięgi oparte są na myśleniu do czynienia zła, gdyż przysięga to przymus, a przymus to przemoc. Ludzie, którzy posługują się myśleniem natury zawierają ugodę o wspólnym budowaniu rodziny. Tam gdzie jest ugoda tam jest dobro, gdyż zło oparte jest na umowie w której jest narzucenie woli. Na siłę ugody się nie zawrze, gdyż ugoda oparta jest na decyzjach opartych na prawdzie. Jeśli człowiek ma w mózgu kłamstwo to nie ma możliwości dogadania się z nim. Ja mówię, że z kłamcą nie ma możliwości ażeby dogadał się dobroczyńca ponieważ mają rozbieżne cele. Dobroczyńca chce dobra, a złoczyńca chce ażeby wykonywać to co on chce. Odkrycie naukowe, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele to odkrycie, że złoczyńca ma rozbieżne cele z dobroczyńcą. Nasz mózg wykazuje, że narzucona wola to rozbieżne cele i w mózgu są te rozbieżne cele jakim jest myślenie złoczyńcy oparte na kłamstwie. W naturze mózgu jest myślenie dobroczyńcy, gdyż oparte na prawdzie, a z nabycia od człowieka jest w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Mózg wykazuje myślenie oparte na kłamstwie, że to rozbieżne cele, gdyż kłamca chce ażeby dobroczyńca na niego pracował. Dobrze, że nasz Stwórca pokazuje, że ten kombinator myślami, który narzuca wolę jest umysłowo i psychicznie chory i uzależniony od myśli. Nasz Stwórca wykazał w mózgu, że wie, że narzucający wolę ma rozbieżne cele i zgromadzeniem myślenia opartego na kłamstwie wykazał, że wie, że to złoczyńca i złoczyńca zaczął wypowiadać słowa świadczące o tym, że dla niego wypowiadanie kłamstwa jest normalnym. Zatem naukowcy odkryli, że z natury wypowiadamy prawdę, a ja odkryłam, że w wyniku narzuconego myślenia jakie pojawiło się w mózgu ludzie wypowiadają kłamstwo. Odkryłam, że każdy wypowiada to co dla niego jest normalnym. Na szczęście nasz Stwórca nie uważa myślenia opartego na kłamstwie za normalne, gdyż człowiek jest uzależniony od myślenia opartego na kłamstwie. W naturze mózgu musi być porządek i on będzie na pewno, a każdy jest kłamcą tak długo jak długo ma w mózgu bałagan. To mózg uzależnia a nie człowiek. Kto przeszedł na myślenie oszusta ten podjął taką decyzję i anatomia wykazuje go, że jest oszustem. Anatomia wykazuje oszusta w postaci złych zachowań, gdyż ludzie, którzy mają rozum zachowują się dobrze. Zmienioną anatomię ma chuligan. Chuligan nabył odruchów tego kim jest. Ubrał tylko garnitur za pieniądze zabrane ludziom. Mądre słowa Stanisława Wyspiańskiego „Miałeś chamie złoty róg”. Wszyscy w naturze otrzymaliśmy ten złoty róg, a dzisiaj o mało kim można powiedzieć, że nie jest chamem. Chamstwo, czyli złoczyńcy rozpanoszyli się na ziemi. Posługują się myśleniem opartym na kłamstwie i kpią sobie z ludzi, którzy opierają się na myśleniu natury. Dobrze zatem, że każdy ma tyle do naprawiania ile ma w mózgu myślenia do oszukiwania. U naszego Stwórcy normalnym człowiekiem jest tylko ten kto ma w mózgu tylko prawdę. Nabyte przez człowieka myślenie to myślenie do czynienia zła i do tego czynienia zła człowiek stworzył myślenie oparte na kłamstwie. Człowiek jest umysłowo i psychicznie chory jeśli ma w mózgu myślenie przez siebie narzucone. To jest świat Stwórcy tego świata i On sobie nie życzy narzucania woli w Jego świecie. Ludzie władzy to ludzie, którzy narzucili swoją wolę w nie swoim świecie. Mają w mózgu to narzucone przez siebie myślenie i muszą je naprawić, gdyż nasz Stwórca nie pozwala ażeby Jego stworzenia to co czyjeś uważali za swoje. Do tego ażeby uważać czyjeś za swoje potrzebne jest myślenie do oszukiwania. Bóg ma w naszych mózgach nasze myślenie przy pomocy którego oszukiwaliśmy i źle się u Niego zachowywaliśmy.
Naukowcy do tej pory uznawali, że podświadomość to tylko psychika. Ja pokazałam, że podświadomość to mózg i psychika i że mózg oparty jest na myśleniu, a psychika na odczuwaniu. Chora psychika jest na myśleniu złoczyńców i oni muszą naprawić uczynione zło, gdyż Bóg nie pozwala ażeby w Jego świecie byli złoczyńcy. Bóg wie, że ludzie cierpiący stali się cierpiącymi od wykonywania woli złoczyńców, gdyż ażeby cierpieć trzeba mieć w mózgu decyzje o wykonywaniu woli złoczyńcy. Za stosowanie przemocy ludzie ci mają myślenie oparte na przemocy, a każdemu w życiu spełnia się myślenie jakie ma w mózgu. Człowiek, który uznaje władzę jest pod władzą. Jest pod władzą swoich własnych myśli, którymi wydał postanowienie, że na ziemi ma być władza. Myśli oparte na prawdzie nikim nie rządzą. Ludzie, którzy mają w mózgu myślenie oparte na prawdzie są wolnymi, gdyż rację ma Karol Jung, że to myśli uzależniają. Naukowcy amerykańscy mówią, że poszukują myślenia, które jest przyczyną uzależnień. Ja odkryłam, że myślenie od którego człowiek jest uzależniony to myślenie przez niego narzucone. Każdy jest uzależniony od myśli jeśli ma w mózgu myślenie przez siebie narzucone. Ja mówię, że narzucać jak ma być może Ten Kto stworzenie stworzył i nasz Stwórca to zrobił, że ten kto w Jego świecie narzuca wolę jest od swojego myślenia uzależniony. Na myśleniu narzuconym jest cierpiąca psychika i jest to sprawiedliwe, gdyż od czynienia zła musi cierpieć ten kto zło uczynił. Jak złoczyńca naprawi uczynione zło to jego psychika powróci do odczuwania jakie ma ten kto czyni dobro.
Anatomia jest oparta na wypowiadanym słowie. Słowo oparte na prawdzie jest pośrodku ośrodka wymowy. Starożytni Egipcjanie pokazują, że to tak małe otwarcie ust jak u ptaka. Wypowiadanie kłamstwa zmienia miejsce wypowiadania słowa, a zmienione miejsce wypowiadania słowa zmienia anatomię.            
Starożytni Egipcjanie przekazują, że trzeba przywracać się do stanu normalnego przy pomocy wypowiadania odpowiednich słów. Mają rację, gdyż anatomia oparta jest na słowach. Naturalne dla mózgu wypowiadanie prawdy to słowa. Jeśli wypowiadane słowa są inne to anatomia zmienia się. Tą zmienioną anatomię bardzo dobrze u ludzi widać. Wielu z ludzi oskarża innych ludzi, że są chorzy przez kogoś, a ja przedstawiam dowody na to, że narzucone myślenie w mózgu to myślenie człowieka, który ma ten mózg. Systemy neurologiczne zajmują się narzuconym przez nas myśleniem, a nie kogoś. Pomieszanie umysłowe jest u ludzi, którzy kłamią, a u prawdomównego naszego Stwórcy jest idealny porządek. 

                                                  Polska-Elbląg, dnia 14 luty 2013r. Barbara Paul       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz