środa, 27 stycznia 2016

CIERPIENIE ZADAJĄ SŁOWA DO OSZUKIWANIA

Psychika jest oparta na słowach opartych na prawdzie i cierpienie psychice zadają słowa oparte na kłamstwie. Kłamstwem posługuje się człowiek który oszukuje. Mózg wykazuje słowa do oszukiwania, że są do rozbieżnych celów i na nich cierpiącą psychikę na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Psychika oparta na kłamstwie jest oparta na narzuconych słowach. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie i odczuwanie na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie cierpi. Jako przykład podam znany w Polsce jak Partia "Prawo i Sprawiedliwość" wymyśliła słowa do oszukiwania Posłanki z Partii "Platforma Obywatelska" i Posłanka kiedy dowiedziała się, że jest oszukiwana to wszyscy widzieli zadane jej psychice cierpienie. Zadanie cierpienia opracowała Partia PIS, ale na partii PIS nie funkcjonuje odczuwanie Posłanki. Ażeby odczuwanie cierpiało to osoba cierpiąca musi się zgodzić na oszukiwanie jej. Opracowywanie oszukiwania oparte jest na słowach i na te słowa przeszło odczuwanie oszukującego. Oszukujący stał się psychopatą. Psychopata to psychika oparta na kłamstwie.  Odczuwanie oparte jest na słowach i jeśli są to inne słowa jak są w naturze mózgu to odczuwanie cierpi. Odczuwanie oparte na mózgu który nie zna słów nie potrzebuje słów ażeby wiedziało, że kogoś kocha. Kochanie to emocje natury. Nie wypowiadamy słów i patrzymy na człowieka i nie wiemy dlaczego go kochamy. To Stwórca sprawił, że odczuwanie wie kogo kocha. Miłość i kochanie nie potrzebują słów. Narzucanie słów wprowadza cierpienie, gdyż jest oparte na  złej energii. Ludzie władzy tak ludzi oszukiwali, że dowiedzieli się od Alberta Einsteina i ode mnie, że są tuż przed uśmierceniem życia na ziemi.
Ustanowione przez ludzi prawo całe jest oparte na słowach do oszukiwania i ludzie którzy je wykonują cierpią tak samo jak oszukana Posłanka z Partii PO. To ludzie się zgodzili na oszukiwanie ich i dlatego cierpią. Ja też pracowałam w tym prawie ludzi, ale nic mi się to prawo nie zgadzało z moim myśleniem. Nie wiedziałam dokąd pójść bo myślenie do oszukiwania objęło cały świat. Pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i do ludzi kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania prawa, ale to nikogo nie obchodziło. Może ludzie którzy oszukują śmieją się z ludzi którzy dają się oszukiwać tak jak Poseł PIS oszukujący Posłankę z PO. Wskazuję, że ten kto oszukuje jeszcze oskarża, że złoczyńcą jest ten kogo oszukał. Rządząca wtedy Partia PO powiedziała, że Partia PIS oszukuje zgodnie z prawem i dołożyli Posłance cierpienia, gdyż zamknęli ją do więzienia. Zatem wskazuję na skutek wchodzenia w związki z oszustami jakim jest cierpienie psychiki. Nie wszystkim ludziom jedna nauczka wystarcza i dalej wchodzą w związki z oszustami. Ludzie przez całe życie wykonują czynności na ustanowionym prawie opartym na słowach do oszukiwania i mają takie zadane cierpienie psychice, że leczenie przez wiele lat nie pomaga i cierpiącymi odchodzą z tego świata. Przez długie lata pisałam do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, że słowa zapisane w ustanowionym prawie zadają ludziom cierpienie i mówiłam do ludzi żeby nie wykonywali prawa ludzi bo to zadaje ich psychice i ciału cierpienie, ale okazało się, że też chcieli wykonywać myślenie przy pomocy którego się ich oszukuje. Napisałam w końcu do moich klientów, że bardzo im dziękuję za pieniądze jakie mi płacili, ale ja rezygnuję z dalszego prowadzenia działalności ponieważ jest to szkodliwe dla anatomii. Moi klienci mają te pisma i może kiedyś w życiu zrozumieją że chciałam ich uchronić przed okradzeniem ich. Ja to zawsze robiłam, że chroniłam moich klientów przed okradaniem ich, gdyż opieram się na rozumie. Zobaczyłam jednak, że ja ich chronię a oni chcą wykonywać wolę ludzi którzy ich oszukują, a więc postanowiłam nie robić dobra jak ktoś chce zła. Pamiętam jak kiedyś wściekł się prawie Poborca Podatkowy  z Urzędu Miejskiego kiedy powiedziałam, że robię wszystko ażeby moi klienci nie płacili podatków. Takie jest moje myślenie i ja nie umiem wykonywać myślenia do oszukiwania. Nie wiedziałam jednak dlaczego ja wygrywam wszystkie sprawy w sądach, a jest nas tysiące, a wygrywają Radcowie Prawni organów skarbowych. Nie spodziewałam się, że wszystkim ludziom zgadza się myślenie do oszukiwania. Dopiero obudziło mnie wystąpienie Naczelnego Sądu Administracyjnego o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wtedy zrozumiałam, że jestem wyjątkiem posługującym się innym myśleniem jak myślenie ludzi którzy ustanowili prawo i wykonują prawo. Może dlatego odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, gdyż mnie się to myślenie zgadza z moim myśleniem. Jak zaczęłam pisać o odkrytym przeze mnie myśleniu jakie jest w naturze mózgu to nie mogłam znaleźć ludzi którym by to myślenie się zgadzało. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza, a ja mówiłam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy jesteśmy geniuszami. Zrozumiałam jakiego odkrycia dokonał Zygmunt Freud, że podświadomość to wyparta psychika z zawartymi w niej treściami. Zrozumiałam, że tą psychikę opartą na rozumie w mózgu wyparło myślenie do oszukiwania. Nikt poza ludźmi nie mógł wyprzeć myślenia podświadomości, gdyż tylko ludzie wypowiadają słowa. Niektórzy z ludzi mówią do mnie, że nie ma Boga a ja pytam dlaczego psychika cierpi od słów jakimi się ją oszukuje. Niektórzy z ludzi mówią, że rodzice ich stworzyli, a ja pytam jak oni zrobili ten mózg, psychikę, systemy neurologiczne, serce, wątrobę, itd. i dlaczego do nich nie idą powiedzieć dlaczego jakiś narząd w nich źle działa i żeby to naprawili. Sztaby ludzi nauki na całym świecie zajmują się poznawaniem funkcjonowania mózgu, psychiki a niektórzy ludzie mówią, że ich rodzice umieli to zrobić.Nie mówią jak rodzice zrobili ten seks przy pomocy którego tworzyli ten mózg i psychikę. Ludzie są w różnych zaułkach ze swoim myśleniem i za głowę się łapać gdzie niektórzy doszli. Ludzie wykonują myślenie do oszukiwania zapisane jako prawo a ci co ich oszukują kpią z nich zapisem w Konstytucji, że mają wolność. Jaka to wolność być sługą oszustów. Jak piszę do sądów o przysłanie mi dokumentu na prawo do mnie to odsyłają mi a zatem nie mają i uważają ludzi za głupich którzy wykonują wolę ludzi którzy ich oszukują. Daleko ludzie doszli ze swoim myśleniem skoro są niewolnikami a ten kogo wolę wykonują kpi z nich mówiąc im że mają wolność. Mówią, że mają wolność i mówią że ustanawiają ustawę policyjną i będą śledzić ludzi którym mówią, że są wolni. Na takich przywódców ludzie zamienili swojego Stwórcę. Ja na moim myśleniu widzę każdego oszusta. Zobaczyłam w życiu ludzi oszustów i podoba mi się powiedzenie Wokalisty Pana Macieja Maleńczuka, że jak niektórym nie przyłożysz w twarz to robisz źle. Ja się z nikim nie biję i nazywam słowa paskudztwa bezczelnie kłamiącego słowami śmiecia. Kto wejdzie w słowa śmiecia nie może wyjść ze śmietnika. Ludzie wypowiadający słowa do oszukiwania zaśmiecili doskonały świat stworzony przez Jego Stwórcę. Psychika która weszła w słowa oszusta nie może wyjść ze śmietnika. Natura psychiki to inteligencja, godność osobista, rozum, wspaniałe umiejętności. Ludzie którzy wyszli z myślenia podświadomości weszli do śmietnika zapaskudzonego słowami do oszukiwania. Nie ma dobrego słowa o człowieku który ma w mózgu myśli jakie wymyślił do oszukiwania. Piekło to miejsce oparte na słowach do oszukiwania. Piekło to słowa zapisane że to prawo ludzi i kościoła. Niebo i piekło są oparte na słowach. Psychika na słowach opartych na prawdzie jest w niebie, a na słowach opartych na kłamstwie jest w piekle. Na słowach Stwórcy piekła nie ma. Jak ktoś chce poznać piekło to niech wejdzie w związek z oszustem.
Dobrze radzę przyzwoitym ludziom już po pierwszych słowach do oszukiwania zerwać związek z oszustem. Oszust to kanalia. Bez ludzi oszustów nie było na ziemi prawa ludzi. To prawo ludzi to nazywanie prawem słów do oszukiwania. Prawo ma się do mienia, a oszuści wymyślili słowa do oszukiwania i zapisali w świecie Stwórcy, że mienie Stwórcy jest ich. Ja wskazuję, że Stwórca wykazuje oszusta w mózgu, że nie ma rozumu i ma odruchy oszusta i funkcjonuje na energii opartej na słowach do oszukiwania. Cierpiąca psychika to psychika oparta na słowach do oszukiwania. Każdy kłamca będzie funkcjonował na słowach do oszukiwania tak długo aż ich nie zmieni. Kłamca wprowadził psychikę na opartą na kłamstwie na jakiej cierpi, a prawdomówny ma psychikę wolną. Szkoda, że nie żyje prof. Maria Szulc bo powiedziałabym jej, że chciała pomóc ludziom uzależnionym od myśli którzy sami wprowadzili swoją psychikę na opartą na kłamstwie. Stwórca pozwala mieć ludziom to co chcą. Chcą ludzie mieć psychikę opartą na kłamstwie to mają.

                                                                                       Barbara Paul    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz