piątek, 22 stycznia 2016

LUDZIE MĄDRZY POWINNI SIĘ ODDZIELIĆ OD GŁUPICH

W stanie natury wszyscy ludzie mieli rozum, ale od długiego już czasu widać, że króluje brak rozumu. Ludzie którzy mówią, że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest w naturze i jakie mają ludzie nie mają rozumu. Ci ludzie wymyślili, że mają prawo do ludzi i ich mienia oraz do mienia jakie zobaczyli, że jest na ziemi, a ogromna ilość ludzi wierzy w to co ci ludzie wymyślili. Mózg wykazuje, że ludzie którzy wymyślają nie mają rozumu i ludzie którzy mają rozum też to widzą. Ludzie którzy mają rozum z nikim się nie biją a więc trzeba od głupich odejść. Godzenie się z głupimi powoduje, że  psychika robi się głupia, a w naturze jest oparta na rozumie. Trzeba chronić swój rozum i psychikę. Widać, że głupi szykują się do mordowania ludzi, gdyż nie przestają zaczepiać Rosji na którą chcą napaść. Głupi zawsze zaczepia tego na kogo chce napaść. Ludzie którzy mają rozum nie znają słów do zaczepiania. Ludzie w naturze mieli rozum, a teraz gdyby zrobić badania o odstępstwie od rozumu to jest to potężna dawka. Niektórzy mówią, że znają inne dane o stanie rozumu u ludzi jak ja podaję, że to od 5 do 10%, gdyż podają 15%. Przy takiej średniej głupota niesamowicie króluje. Ludzie nabyli tej głupoty na myśleniu do oszukiwania. Kto wykonuje wolę ludzi nabywa głupoty i jeszcze nie wychodzi z chorób. W naturze na myśleniu Stwórcy jest 100% rozumu i wszyscy są zdrowi. Kto wykonuje prawo ludzi stanie się oszustem. Mnie się nie zgadzało prawo na myśleniu do oszukiwania, a jak przyznałam się w sądach, że wygrywam przy pomocy rozumu opartego na prawdzie to orzekli, że trzeba mi zabrać uprawnienia. Zatem ja na pewno będę dobrze się czuła w świecie w którym są ludzie którzy mają tylko rozum. Ludzie bez rozumu już tak zapaskudzili świat, że trudno jest spotkać ażeby ktoś nie mówił, że myślenie jest prawem. U ludzi którzy mają rozum ma się prawo do mienia jakie się stworzyło, a u ludzi którzy nie mają rozumu ma się prawo do tego co się ukradło. Stwórca nie zrobił zapory na wypowiadanie tylko prawdy, ale ile ludzi powstało bez rozumu to przechodzi wszelkie pojęcie. Ludzie bez rozumu to oszuści i na prawie oszustów nie ma uczciwych ludzi. Ludzie oparci na rozumie są uczciwi. Odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i zdziwiona byłam, że nie mogę znaleźć ludzi którzy chcieliby się opierać na tym myśleniu, a inne myślenie jest do oszukiwania. Znalazłam dwóch Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu z ich wiedzą o anatomii. Oni chcieli ludzi przywracać na rozum na jakim oparta jest anatomia ale ludzie bez rozumu ich zwolnili. Dobrze jak ci Dyrektorzy stamtąd poszli tak samo jak ja gdyż wstyd należeć do ludzi bez rozumu. Ludzie bez rozumu ustanowili pełno kodeksów opartych na myśleniu wymyślonym na jakim wprowadzają psychikę na brak rozumu. Pełne szpitale ludzi na całym świecie mają w mózgu myślenie do oszukiwania. Dawno ludzie oparci na rozumie powinni się oddzielić od ludzi opartych na braku rozumu widząc wszystkie psychiki i ciała chore na braku rozumu. Zanosić pieniądze ludziom którzy mówią, że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest na ziemi i jakie mają ludzie to dowód braku rozumu. Ja też byłam z tymi ludźmi opartymi na braku rozumu, ale zobaczyłam, że myślenie nazywają prawem i wyszłam od nich. Dobrze, że nie zgodziłam się przejść na ich myślenie bo nabyłabym też głupoty i byłabym oszustką która mówi, że czyjeś mienie jest moje. Podoba mi się pozwolenie Stwórcy na wypowiadanie przez ludzi słów gdyż można poznać nabycie stanu na braku rozumu i wspaniałych ludzi opartych na rozumie. Często piszę, że lepiej ażeby Stwórca nie dał ludziom możliwości wypowiadania słów, gdyż tyle głupich, że cały świat doprowadzili na upadku na braku rozumu, ale Stwórca widzi jakie stany inne jak On osiągają ludzie na myśleniu do oszukiwania. Jak się ma rozum i słucha, że ludzie mówią, że mają prawo do ludzi i do mienia Stwórcy i do mienia ludzi to do muzeum takiego durnia. Gdyby ludzie wiedzieli co mają w swojej podświadomości od siebie z nabycia to chowali by się pod stół, a nie wychodzili do ludzi i naciągali ich na przejście na myślenie do oszukiwania.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz