piątek, 15 stycznia 2016

POWRÓT DO ROZUMU PRZYWRACA NA ENERGIĘ ŻYCIA

Energia życia oparta jest na rozumie w mózgu. Człowiek który chce być na energii życia musi mieć w mózgu rozum. Rozum jest oparty na wypowiadaniu słów Stwórcy. Należy zatem wypowiadać  słowa "wypowiadam słowa Stwórcy" a to powoduje przywracanie się na energię życia. Jeśli prawdą są słowa, że wypowiada się słowa Stwórcy to pod tym względem przywraca się na energię życia opartą na słowach Stwórcy. Słowa jakie mózg wykazuje w umyśle opartym na braku rozumu są słowami narzuconymi przez człowieka. Człowiek opierający się na myśleniu człowieka który nie ma rozumu nabywa braku rozumu. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający zachowania i człowiek który ma problemy. Ja odkryłam, że problemy ma człowiek który wykonuje narzucane słowa, gdyż narzucający słowa go okradł. Inne cele jak Stwórca ma złodziej, gdyż na myśleniu Stwórcy ludzie zachowują się uczciwie. Moi klienci wskazywali mi na przepis prawa który być przyczyną ich problemu. Jak im wygrałam sprawy to się cieszyli bo organy skarbowe oddały im pieniądze. Mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych od 2004 roku. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" przeprowadziła badania w wojewódzkich sądach w kraju za 11 miesięcy roku 2004 i zobaczyłam, że w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występowałam wpłynęło do Sądu w Olsztynie 1830 spraw, a wygranych jest tylko 8. Z tych ośmiu 4 wygrałam ja, czyli 50% wygranych w województwie wygrałam ja. Zobaczyłam, że w kraju jest ponad 99,5% przegranych spraw i uznałam, że muszę powiedzieć do Sędziów, że rozwiązuje się wszystkie problemy na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Pisałam, że na myśleniu opartym na prawdzie widzi się słowa złodzieja. Ja wskazywałam, że tym złodziejem jest ustawodawca. NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu orzekając, że nie znam skargi kasacyjnej. Napisałam, że znam i podałam dowód, że mam wzór skargi kasacyjnej który dostałam od Sędziego NSA który prowadził z nami szkolenie. Zrozumiałam wtedy, że chodzi o zabieranie ludziom pieniędzy i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu opartym na prawdzie to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa.
Zatem wybierani przez ludzi przywódcy to złodzieje. Obiecują ludziom dobro, a ten kto wykonuje zapisane ich myślenie jako prawo jest okradziony. Ludzie są też mordowani przez wybranych przez siebie przedstawicieli, gdyż były Minister Finansów w Polsce gdzieś wypatrzył regułę, że zawsze jak jest tak zła sytuacja finansowa to za 5 lat była wojna. Adolf Hitler na bramie obozu śmierci w Oświęcimiu napisał, że ludzie mają pracować, a tych co nie pracowali uśmiercał. Wymordowanie milionów ludzi przez ludzi bandytów nie bardzo przywróciło ludziom rozum bo dalej mówią, że ich przywódcami są ludzie na których myśleniu się opierają. Myślenie przywódców oparte jest na kłamstwie bo jeszcze nikt nie widział u ludzi władzy prawa do ludzi i do mienia jakie mają ludzie i do mienia jakie jest w naturze. Mózg jak widać wykonuje pracę z niezwykłą precyzją skoro wykazał myślenie do rozbieżnych celów. Ten mózg jest wiedzącym, gdyż wie jakie myślenie jest do rozbieżnych celów. To prawidłowe, że człowiek na tym myśleniu do rozbieżnych celów nie ma rozumu. To prawidłowe, że złodziej i bandyta nie mają rozumu. Na wielu ludziach ci bandyci stosują przemoc wymuszaniem nauki opartej na ich słowach na jakich ludzie robią się złodziejami  i mordercami. Młodych chłopców biorą pod przemocą do wojska na naukę mordowania ludzi a tych co nie chcieli zamykali do więzienia. Młodzi chłopcy jak nauczą się mordowania ludzi to stają się mordercami. W szpitalach psychiatrycznych są żołnierze psychicznie chorzy i zauważyłam, że oni już chcą mordować ludzi. Mają zatem przebudowane mózgi na mózgi morderców i dlatego zachorowała ich psychika. Ludzie którzy nauczyli się prawa opartego na myśleniu władzy stali się ludźmi dla których normalnym stało się okradanie ludzi. Dla mnie nie stało się normalnym okradanie ludzi, gdyż mam silne przekonania oparte na prawdzie. Nie zdałabym na pewno egzaminów opartych na myśleniu władzy, ale ogłosili, że ten kto ma wygrane sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym ten może otrzymać uprawnienia bez zdawania egzaminów. Ja byłam tą osobą. Jak zaczęłam odbierać zabrane ludziom pieniądze to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu.
Odkryłam doskonale skonstruowany mózg na jakim oparta jest energia życia. Odkryłam, że naruszenie rozumu narusza energię i człowiek wchodzi w energię śmierci.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz