niedziela, 24 stycznia 2016

ZMIENIONA PSYCHIKA JEST OPARTA NA MYŚLENIU DO OSZUKIWANIA

Psychika jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Psychika jest zmieniona na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Przy pomocy myślenia opartego na prawdzie ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie. Przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie ludzie oszukują ludzi. Jezus wystąpił przeciwko ludziom którzy oszukują ludzi i wskazał, że to ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ludzie w stanie natury wykonują czynności na myśleniu opartym na prawdzie na jakim zachowują się wobec siebie uczciwie. Organy przeciwko którym wystąpił Jezus narzucili ludziom do wykonywania wymyślone przez nich myślenie oparte na kłamstwie na jakim ludzie stali się kłamcami i przestali wiedzieć o co chodzi.. Ludzie którzy zgodzili się przejść na wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie stali się służącymi ludzi narzucających słowa. Ludzie władzy i kościoła mówią, że człowiek ma służyć, a ja mówię, ze Stwórca mówi, że człowiek ma być wolny. Człowiek który wypowiada słowa Boga jest człowiekiem wolnym. Człowiek który wypowiada słowa ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła jest niewolnikiem ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i na których pracuje. W większości ludzkich domów są ludzie którzy kłamią i narzucają swoje myślenie do wykonania swoim małżonkom, dzieciom i innym domownikom. Człowiek przemocy to człowiek narzucający słowa. Ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu są ludźmi żyjącymi ze sobą w zgodzie którzy nawzajem dla siebie wykonują czynności dobra. Ludzie narzucający słowa żyją z narzucania słów do wykonania ludziom. Przez ludzi narzucających słowa na ziemi wprowadzone jest cierpienie i śmierć. Psychika na słowach jakie są w naturze mózgu jest szczęśliwa, gdyż nikt nie robi jej nic złego. Ludzie którzy robią zło to ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie. Ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie zapisali na ziemi, że ich myślenie jest prawem dla stworzeń Boga. Ci ludzie kłamcy zadali cierpienie psychice wszystkich ludzi i zwierząt wymuszaniem od nich wykonywania słów kłamców. Pracowałam wiele lat w kontakcie z ustanowionym prawem i przez wszystkie lata pisałam do ludzi narzucających słowa, że ludzie cierpią od wykonywania prawa i że zabiera się im pieniądze przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Przez wiele lat występowałam przed sądami w sporach ludzi z organami skarbowymi. Od wielu lat również zajmuję się poznawaniem odkryć naukowych o funkcjonowaniu mózgu, psychiki i ciała. Zatem zajmowałam się dwoma rodzajami myślenia. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i cieszyłam się. Od roku 2004 powołano Wojewódzkie Sądy Administracyjne, gdyż NSA po kilka i kilkanaście lat rozpatrywał sprawy ludzi.  Po 11 miesiącach gazeta "Rzeczpospolita" przeprowadziła badania o skargach jakie wpłynęły i ile spraw ludzie wygrali. Zobaczyłam, że w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi, a ja sama wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim. Widząc ponad 99,5% przegranych w kraju uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba sprawy rozstrzygać opierając się na uczciwości. Kiedy zaczęłam dopisywać o tej uczciwości w skargach to NSA wystąpił o odebranie mi  prawa wykonywania zawodu. Odkrycia naukowe przyczyniły się do odkrycia przeze mnie myślenia jakie jest w naturze mózgu i dopisywałam o tym w skargach. Spotkało się to ze stanowczym sprzeciwem przeciwko mnie i odtąd przestałam wygrywać sprawy i zaczęłam przegrywać. Oskarżono mnie o nie posługiwanie się myśleniem władzy. O myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie nie chcieli słuchać, a nie mówią skąd znają inne myślenie. Widziałam, że to prawo złodziei i oni wiedzą, że okradają ludzi i nic ich nie obchodzi co Stwórca o nich wykazuje w ich mózgu jaki noszą. To myślenie władzy odkrycia naukowe pokazują, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że na tym myśleniu wykazywanym przez mózg, że jest do rozbieżnych celów człowiek funkcjonuje na innych systemach neurologicznych, a zatem zaczęłam pisać, że myślenie narzucone uśmierca ludzi. Napisałam tysiące pism do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła, nauki, medycyny, dziennikarzy, reżyserów, aktorów, szkół i znalazłam tylko dwóch ludzi którym zgadzało się myślenie na jakim są stworzeni.  Byli to Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Otrzymywałam też podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon i mam tych podziękowań około 400, ale do czasu jak odkryłam, że myślenie na jakie mózg robi sprzeciw to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wtedy też usunięto Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu, że na nim oparta jest psychika i ciało. Wskazywałam na odkrycia naukowe, że ludzkie mózgi są zaburzone narzuconym myśleniem i wykonywaniem narzuconego myślenia i że na nim cierpi psychika i choruje ciało, ale to nikogo nie obchodziło. Jedyny Uniwersytet Cambridge przysyła mi podziękowania i mam ich około trzech tysięcy. Dokonałam przerażającego odkrycia o ludziach, że mają zmienioną anatomię na złoczyńców opartych na kłamstwie. Pisałam, że wymuszanie od psychiki wykonywania myślenia opartego na kłamstwie to znęcanie się nad psychiką ale zobaczyłam, że są złoczyńcami, a złoczyńca chce się znęcać. Cierpiący ludzie chodzą do kościoła i tam modlą się do Boga ażeby nie cierpieć na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie, a ja przedstawiam odkrycia naukowe, że na myśleniu Boga psychika jest zdrowa i szczęśliwa. Przez ponad piętnaście lat codziennie piszę wskazując na odkrycie naukowe, że człowiek jest na energii śmierci na myśleniu opartym na kłamstwie i nikogo to nie obchodzi. Napisałam setki razy o odkryciu Alberta Einsteina, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach jest energia śmierci we wszechświecie i że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę i nikogo to nie obchodzi. Albert Einstein mówi na to, że jest pewny co do ludzkiej głupoty i na pewno ma rację, że człowiek  posługujący się myśleniem do oszukiwania jest głupi. Dla ludzi natury dobro jest normalnym i nie spodziewają się, że ludzie mogą chcieć czynić zło. Zatem im przekazuję dowody na to, że oni chcą czynić zło i że są nikczemnymi ludźmi. Człowiek który kłamie jest nie zasługującym na rozmowy z nim, a co dopiero na nazywanie jego myślenia prawem/ Człowiek oszukujący, że wierzy w Boga to człowiek nie zasługujący na rozmowy z nim. Ludzie pozwolili ażeby ludzie nie zasługujący na rozmowy z nimi nazwali w świecie Stwórcy myślenie do oszukiwania prawem. Ludzie weszli w bagno myślenia ludzi kłamców. Albert Einstein pisze, że jest pewny co do ludzkiej głupoty, a ja piszę, że ja się z nim zgadzam, że kłamca to głupek i mózg go takim wykazuje. Kłamca chce Bogu pokazać, że ludzie wykonują wolę tych nikczemnych ludzi.
Pisałam do kolejnych Prezydentów od Aleksandra Kwaśniewskiego do Andrzeja Dudy wskazując na energię śmierci, że jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi, ale wszyscy utwierdzili mnie w tym, że ich słowa są wstydem dla kogoś kto nazywa się człowiekiem. Ci ludzie chcą oszukiwać.
Psychika w stanie natury to psychika oparta na godności osobistej, na dobrych zachowaniach, na inteligencji. Ci ludzie nie mają inteligencji i nie mają godności osobistej. Kłamstwo odbiera godność osobistą i inteligencję. Lekarze zajmują się leczeniem psychiki i ciała które zachorowały od myślenia opartego na kłamstwie na jakim utracili godność osobistą i biorą wynagrodzenia od ludzi odbierającym ludziom godność osobistą. 
Cóż to za ludzie nauki którzy maja odkrycie Alberta Einsteina, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a szukają energii śmierci na myśleniu Stwórcy. Cóż to za ludzie nauki którym wskazuję, że nie ma ludzi bez energii śmierci na myśleniu opartym na kłamstwie, a oni za miliardy euro zabrane ludziom szukają energii śmierci w naturze. Albert Einstein odkrył, że w naturze jest tylko grawitacyjna siła życia i ja wskazuję na dowody naukowe, że energia śmierci jest w ludziach na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja wskazuję na dowód, że na energii jaka jest w ludziach w układzie genetycznym pierwiastków ludzie są tylko na energii życia. Ten dowód to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Ja wskazuję, że ludzie oszuści wiedzą, że mój artykuł, że odkrycia naukowe dowodzą tego samego o czym mówił Jezus i że ukrywają to odkrycie, a ludzie nauki i medycyny od tych nikczemnych ludzi biorą pieniądze. 
Ludzie kościoła mówią, że mają miliardy wyznawców, a nikt z ludzi kościoła nie pokazuje nawet ani jednego Papieża który wypowiadałby słowa swojego Stwórcy. Mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a mają miliardy wyznawców kłamstwa. 
Nie ma nic poza myśleniem opartym na kłamstwie co zmieniło mózgi i psychikę oraz ciała ludzi. 
Pan Jerzy Owsiak zbiera pieniądze na leczenie ludzi, a nie ma leku na anatomię opartą na kłamstwie. Nikt nie mówi, że ludzie cierpią przez ludzi którzy oszukują ludzi. Nikt nie reaguje na słowa oszustów, a jeszcze słowa oszustów nazwali prawem. Nikt nie mówi, że ludzie władzy kłamią, że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest na ziemi i jakie mają ludzie. Nikt z ludzi nie mówi, że to nieuczciwe nie wykonywać woli Tego Kto dał człowiekowi życie.   
Na pewno się nikt nie doczeka ażeby Stwórca mu oczyścił mózg z myślenia do oszukiwania.  

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz