piątek, 22 stycznia 2016

ŚWIAT STWÓRCY OPARTY JEST NA ROZUMIE, A ŚWIAT LUDZI NA BRAKU ROZUMU

Albert Einstein widzi dwa światy oparte na dwóch rodzajach energii, a ja widzę dwa światy na dwóch rodzajach myślenia w mózgu. Albert Einstein widzi, że energia śmierci jest oparta na myśleniu na jakim mówi, że jest pewny co do ludzkiej głupoty. Nie wiem czy Albert Einstein widział dwa rodzaje myślenia w mózgu, gdyż mógł się domyślać po uważaniu przez Karola Junga, że człowiek jest stworzony na braku rozumu, a Zygmunt Freud się z tym nie zgadzał i mówił, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja odkryłam, że może ludzie którzy już zachorowali psychicznie chcą słuchać ludzi opartych na rozumie, bo ja odkryłam, że dokąd nie zachorują psychicznie to chcą się opierać na braku rozumu. Do nikogo nie mogłam przemówić, że ludzie cierpią od wykonywania myślenia zapisanego, że to prawo ludzi. Jak zaczęłam dopisywać w skargach do sądów, że wszystkie spory się rozwiązuje na myśleniu opartym na prawdzie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wskazuję, że na decyzjach opartych na kłamstwie psychika jest chora, a ludzie chcą opierać się na kłamstwie i mówią, że to jest ich prawo. Lekarzom psychiatrom nie raz przekazuję, że mają zapewnioną pracę na całe wieki. Niech się znajdzie ktoś taki kto z codziennego wykonywania czynności opartych na kłamstwie wyleczy w ciągu jednego życia człowieka. Maria Szulc pisze, że ona metodą biostymulacji szybciej pomoże człowiekowi, a Zygmunt Freud nie wyleczy przy pomocy psychoanalizy do końca życia chorego. Ja cenię wiedzę Marii Szulc gdyż dużo w niej mądrości, ale biostymulacją rozumu człowiekowi nie przywrócimy. Zygmunt Freud nie wyleczy kłamcy w ciągu życia, gdyż trzeba w człowieku wszystkie decyzje przywrócić na oparte na prawdzie, a Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, czyli myślenia opartego na prawdzie. Ludzie żyją w swoim świecie opartym na wymyślonym myśleniu, a ludzie którzy mają rozum żyją w świecie rzeczywistym. Ludzie nauki mówią, że chcieliby poznać człowieka na myśleniu natury, a zatem wygląda na to, że jakby wszyscy ludzie są kłamcami. Ja widzę piękne twarze mędrców wielu genetyków. To cudowne móc widzieć mądre twarze. Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie mają twarze głupców. Twarze głupców są z nabycia. Ludzie w Starożytnym Egipcie wybudowali Sfinksa z ludzką rozumną twarzą. Oni też musieli wiedzieć, że rozumna twarz u ludzi jest rzadkością skoro postanowili wybudować wielkiego Sfinksa. Oni wiedzą, że rozum jest Boskiego pochodzenia bo oznaczają, że jest Boskiego pochodzenia. Wskazują też na twarzach różnych stworzeń, że są rozumne i Boskiego pochodzenia. Ludzi z głupimi twarzami powinno się oznaczyć, że przeszli na myślenie wymyślone przez ludzi.
Dokąd ludzie nie wypowiadali słów był tylko jeden świat oparty na rozumie. Jak czytam książki mądrych ludzi to jestem w zachwycie, jak słyszę słowa mądrych ludzi to jestem w zachwycie, jak grają na fortepianie Uczestnicy Konkursu Chopinowskiego to jestem w zachwycie, a jak słyszę słowa Polityków to rozpacz bierze. Skąd można poznać takie bzdury i zachwycać się mordercami ludzi. Opowiadanie przez ludzi kościoła, że ludzie cierpią przez grzech Adama i Ewy to rozpacz nad tymi ludźmi. Stwórca ma rozum i mózg oddziela brak rozumu od rozumu. Człowiek funkcjonuje na energii albo opartej na rozumie Stwórcy albo na energii opartej na braku rozumu u człowieka. W ludziach nie ma energii opartej na myśleniu Adama i Ewy. Ludzie w te bzdury wierzą, a nie znam człowieka który by widział gdzieś zakazy wydane przez Stwórcę na drzewach, Trzeba uważać jakie słowa się wypowiada bo po nich widać mądrego i głupiego, Wstydziłabym się mówić do ludzi, że będę ich prowadziła. Jak można prowadzić ludzi stworzonych na rozumie. Prowadzić się dają ludzie bez rozumu bo nie wiedzą na myśleniu opartym na braku rozumu o co chodzi. Trzeba nie zgadzać się na wykonywanie słów kłamcy bo jak się zgodzi to przestaje się rozumieć o co chodzi. Nawet gdyby było tysiące Zygmuntów Freudów to stan ludzi nie znających myślenia opartego na rozumie jest na długie wieki nie do wyleczenia. Braku rozumu się doświadcza i jednemu wystarczy jedno doświadczenie, a większość mówi, że im się zgadza myślenie oparte na braku rozumu. Politycy w następnym przyjściu na ziemię mają zapewnioną chorobę schizofrenii. Już dzisiaj ją mają, ale nie u wszystkich rozwiniętą bo jeszcze pamiętają co oszukali, ale w następnym przyjściu na ziemię się nie pamięta i nie wie o co chodzi. Medycyna mówi, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby. Ja wskazuję dla ludzi medycyny, że te predyspozycje są oparte na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu w mózgu.

                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz