sobota, 30 stycznia 2016

PODLEGAMY POSTANOWIENIOM MÓZGU

Cóż z tego, że się mądrzymy jak mózg postanawia czy nasze myślenie zakwalifikować pod rozum czy pod brak rozumu i czy pod dobrą energię czy pod złą energię. Nie mamy swojego mózgu i nie mamy podległej nam energii, a rządzi Ten Kogo jest mózg i energia. Możemy sobie nie wiadomo co wymyślać a ciało pokaże, że jest chore na naszej głupocie. Cierpienie i śmierć jest skutkiem decyzji mózgu o zakwalifikowaniu narzuconego myślenia na energię na jakiej się cierpi i jest śmierć. Człowiek wydał narzuconą decyzję a mózg wykazał, że jest głupi i ma doświadczać swojej głupoty na złej energii. Człowiek wykonał narzuconą decyzję a mózg zakwalifikował tą decyzję na myślenie na jakim człowiek zgodził się być głupim. Albert Einstein ma rację mówiąc, że jest pewny co do ludzkiej głupoty, gdyż popatrzymy, że na ziemi rządzą ludzie oparci na wymyślonym myśleniu, jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Na braku rozumu się cierpi, gdyż wydaną decyzją zadaliśmy komuś cierpienie. Stwórca ma rację, że człowiek zadający cierpienie jest głupi i że głupi jest człowiek pozwalający sobie zadawać cierpienie. Ja szczęśliwie wyszłam ze stanu głupoty gdyż poznałam, że ludzie namawiający mnie na ich myślenie są głupi. To ja postanowiłam wyjść z narzuconego myślenia kiedy zobaczyłam, że ustanowione prawo jest oparte na myśleniu do oszukiwania. Jak mój narzucający słowa mąż odszedł to się ucieszyłam. Niech sobie mój były mąż doświadcza narzucanych przez niego słów, gdyż ja już doświadczyłam. Jak przywraca się nam rozum to wszystko samo się układa. To ja podjęłam decyzję o wejściu w związek oparty na narzuconych słowach i dostałam nauczkę. Do wymiaru sprawiedliwości napisałam, że nie mam zamiaru uważać za prawo słów narzuconych przez ludzi. Wystarczą mi nauczki jakich doświadczyłam a że lubię wiedzę to nie zrobiłam nic lepszego od poznawania odkryć naukowych o podświadomości, czyli o naszej naturze.
To energia nas prowadzi. Mózg kwalifikuje słowa na odpowiednią energię i jeśli posługujemy się słowami jakie są w naturze mózgu to prowadzi nas energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a jak narzucamy słowa to prowadzi nas energia oparta na narzuconych przez nas słowach. Energii nie ma co prosić ażeby nie cierpieć. Trzeba posługiwać się słowami na jakich jest dobra energia i będzie się szczęśliwym.

                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz