niedziela, 24 stycznia 2016

RACJĘ MA CZŁOWIEK KTÓRY WYPOWIADA TYLKO SŁOWA JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

PODŚWIADOMOŚĆ TO PSYCHIKA OPARTA NA SŁOWACH JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU.

Podświadomość wyparł człowiek posługujący się słowami opartymi na kłamstwie.
Stwórca którego znamy jako Jezusa występując przeciwko organom opartym na narzuconych słowach wystąpił przeciwko kłamcom.
Człowiek jest oparty na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Połączenie psychiki z myśleniem na jakim psychika jest oparta rozdzieliło myślenie oparte na kłamstwie. To myślenie jakie rozdzieliło odczuwanie z myśleniem na jakim oparte jest odczuwanie to myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka. Człowiek opierający się na kłamstwie zaczął wypowiadać słowa oparte na kłamstwie. Oszuści którzy na ziemi nazwali ich myślenie prawem ukryli przed ludźmi odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że człowiek na nich funkcjonuje na innych systemach neurologicznych. Ludzie kłamcy oszukują ludzi mówiąc do nich, że są wierzącymi w Boga. Człowiek który przechodzi na myślenie kłamców staje się służącym kłamcy. To dlatego ludzie władzy i kościoła mówią, że człowiek ma służyć. Są to ludzie występujący przeciwko Stwórcy którzy zrobili sobie z ludzi niewolników. Niewolnik to wykonawca słów opartych na kłamstwie.
Ludzie kłamcy narobili na ziemi niewyobrażalnego zła. Ich dzieło to energia śmierci. Na słowach opartych na prawdzie istnieje tylko energia życia. Mózg otrzymujący słowa oparte na kłamstwie wprowadził człowieka na energię opartą na kłamstwie na jakiej psychika jest nienormalna. Nienormalna psychika to nienormalny człowiek, gdyż człowiek  to odczuwanie. Odczuwanie jest oparte na prawdzie. Na prawdzie oparty jest rozum. Jezus mówił do oszustów przeciwko którym wystąpił, że stworzył nas na prawdzie. Oszuści mówią do ludzi w kościołach, że Jezus oddał życie za grzechy ludzi. Ja wskazuję na mózg, że Stwórca nie oddał życia za grzechy ludzi gdyż jest na energii życia. Wskazuję, że człowiek który ma grzechy to kłamca i Stwórca wykazuje go, że jest kłamcą na zmienionej energii. Stwórca wykazuje kłamcę, że jest na energii na jakiej jest złoczyńcą. Ci ludzie kłamcy uczynili stworzeniom Boga przerażająco dużo zła, gdyż wszystkie stworzenia wykonujące słowa kłamców są chore psychicznie i cierpią przez psychopatów oszustów. Kłamcy nazwali swoje myślenie do oszukiwania prawem i przejmują pieniądze i mienie jakie mają ludzie. Budżet nazywany budżetem Państwa i budżet nazywany budżetem Kościoła to ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Jestem w Polsce i nie widzę ażeby oszuści mieli zamiar posługiwać się myśleniem na jakim zachowuje się wobec ludzi uczciwie. Z danych pokazywanych na moim Blogu wynika jakby Polska należała do królujących w oszukiwaniu, gdyż dawno Niemcy są na pierwszym miejscu. Bandyta na wielką skalę jakim był w Niemczech Adolf Hitler miał poparcie u oszustów, ale ja widzę, że w Niemczech jest wielu przyzwoitych, dobrze zachowujących się ludzi i znam wielu takich wspaniałych ludzi z Niemieć. Ludzie w różnych krajach mają utworzone różnego rodzaju partie polityczne i organizacje religijne i ci ludzie powinni powiedzieć skąd znają myślenie na jakich oparte są ich partie i różne inne organizacje. W naturze mózgu wszyscy ludzie mają takie same myślenie. Na ziemi widać pełno chuliganów i morderców opartych na słowach opartych na kłamstwie. Ci kłamcy wymuszają od stworzeń opartych na prawdzie wykonywania ich myślenia opartego na kłamstwie na jakim oszukiwani ludzie pracują na ludzi którzy ich oszukują. Wiara w Boga jest oparta na słowach do oszukiwania. Człowiek na słowach jakie są w naturze mózgu wypowiada słowa Boga a nie mówi, że wierzy w Boga. To kłamca mówi, że wierzy w Boga i na wierze w kłamstwo ma zmienione ciało. Choroby są oparte na wierze w kłamstwo. Choroby są oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na kłamstwie. Systemy neurologiczne oparte na kłamstwie to systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a ja odkryłam, że narzucane zachowania są oparte na wymyślaniu myślenia opartego na kłamstwie i narzucaniu go ludziom, a problemy ma człowiek który wykonuje słowa oszusta. Widziałam, że przedsiębiorstwa w których pracowałam i firmy ludzi które prowadziłam zostały okradzione przez ludzi nazywających myślenie oparte na kłamstwie prawem. Widziałam, że ponad 90% dyrektorów z którymi pracowałam to mądrzy ludzie i przedsiębiorstwa były bogate i ludziom żyło się dobrze i widziałam że ponad 90% moich klientów to mądrzy ludzie którzy mieli bogate firmy i dawali zatrudnienie dziesiątkom, a nawet setkom ludzi. Z roku na rok widziałam jak pieniądze przechodzą do oszustów nazywających ich myślenie prawem, a przedsiębiorstwa kiedyś w rozkwicie wybudowane za setki milionów leżą w ruinie. Widziałam, że moi klienci którzy wytworzyli ogromnie wiele dobra i dawali zatrudnienie wielu ludziom są ścigani przez komorników i firmy windykacyjne i przez urzędników wzywających ich do zapłaty i sądy wydające nakazy zapłaty dla ludzi posługujących się myśleniem do oszukiwania. Widziałam, że przedsiębiorstwa kiedyś w rozkwicie zostały likwidowane a dyrektorzy którzy wypracowywali dobro oskarżani za niegospodarność. Widziałam, że moi klienci i również ja za wzięcie kredytu spłacaliśmy często trzykrotnie więcej, a jak już człowiek był okradziony, że nie miał z czego oszustom dawać to piszą do niego, że będą przez całe życie pilnowali czy nie zarobił jakichś pieniędzy bo banki i przedsiębiorstwa mają nakaz zabierania pieniędzy jak okradziony człowiek coś zarobi. Ci przywódcy ludzi oparci są na innym myśleniu jak zostali stworzeni to złodzieje. Innym myśleniem jak Stwórca posługuje się złodziej. Na słowach Stwórcy jesteśmy przyzwoitymi ludźmi. Oszuści stojący na czele mienia Stwórcy mówią, że wypowiadane przez nich słowa to całe Niemcy, to cała Polska, to całe Stany Zjednoczone, itd. Ja mówię, że ja nie jestem wypowiadającą słowa oszustów nazywającymi się Polakami opartymi na słowach do oszukiwania. Mnie się myślenie oszustów nie zgadza, tak samo jak naturze mózgu nie zgadzają się słowa do oszukiwania. To bez wątpienia w moje prawidłowe ręce wpadło odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w mózgu jest inne myślenie jak w naturze mózgu i że mózg wykazuje je, że jest do rozbieżnych celów, gdyż ja też występowałam przed sądami przeciwko myśleniu ludzi oszustów zapisanym, że to prawo. W tym prawie oszuści mają zapisane, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z ich myśleniem. Tego myślenia zapisanego, że to prawo nie rozumieli moi klienci, gdyż mówili, że przychodzą do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ten nierozumiany język prawniczy to język jakim mówią oszuści. Oszuści na tym nierozumianym myśleniu zrobili się nierozumiejącymi. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja wskazuję, że ludzie na rozumie są rozumiejącymi i że zwierzęta są rozumiejącymi. To złoczyńcy wprowadzili na ziemi nierozumiany język ażeby rozumiejący w naturze ludzie nie wiedzieli, że ich okradają. To paskudztwo zapisaniem, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem występuje tym zapisem przeciwko Temu Kto dał im życie.
Zobaczyłam, że mózg wykazuje to samo myślenie do oszukiwania na jakie ja wskazywałam, że przy jego pomocy okrada się ludzi. Kiedy napisałam, że myślenie na jakie mózg robi sprzeciw to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przestałam otrzymywać podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon, a w Polsce usunięto Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu, Odkryłam, że inne myślenie jak odkryłam, że jest w naturze mózgu to myślenie oparte na kłamstwie. Odkryłam, że Biochemik Maria Szulc ma rację pisząc, że ludzie nie znają myślenia o jakim pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu na myśleniu. Maria Szulc też pisze, że uczy się słów opartych na tym nieznanym ludziom myśleniu gdyż pisze, że głos podświadomości to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. Maria Szulc nauczyła się głosu o energii podświadomości, ale nasz mózg nie działa na nauczonym myśleniu tylko na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Mózg oddziela myślenie do oszukiwania na innej energii na jakiej Maria Szulc widziała, że jej pacjenci są uzależnieni od myśli. Uzależnienie od myśli jest oparte na innej energii jak energia podświadomości. To człowiek wszedł w tą energię wejściem w myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie opierający się na słowach jakie są w naturze mózgu mają wolną psychikę. Psychika uzależniona to psychika oparta na kłamstwie. Psychika jest oparta na energii jaka jest w naturze człowieka i jest to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ta psychika oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków czuje kim jest człowiek z którym ma do czynienia. Ta psychika oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jak spotka człowieka z takim samym stanem to obdarza go miłością. Ta psychika obdarza też miłością wszystkie inne stworzenia jakie są w naturze wszechświata. Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata obdarzają się miłością. Kochanie odczuwa się do człowieka o którym się stwierdza, że się go kocha chociaż nie użyło się żadnego słowa prowokującego do tego kochania. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a zatem wystąpili z natury opartej na miłości. Wszyscy ludzie narzucający słowa wystąpili z natury opartej na miłości i Stwórca wykazuje ich na energii opartej na kłamstwie, że są psychopatami znęcającymi się na psychice opartej na miłości. Ludzie którzy zgodzili się wykonywać myślenie oparte na kłamstwie dokonują niszczenia swojej psychiki opartej na miłości, gdyż w miejsce miłości weszło cierpienie. Człowiek wykonujący myślenie kłamców utracił zdrowie i życie.
Zygmunt Freud odkrył podświadomość i uznał, że ludzi chorych psychicznie trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja odkryłam, że ta psychoanaliza to poszukiwanie myślenia opartego na kłamstwie od jakiego zachorowała psychika. Odkryłam, że psychika jest chora na myśleniu do oszukiwania i od wykonywania myślenia oszusta.

Bardzo dziękuję wszystkim ludziom nauki opartym na prawdzie którzy przyczynili się do odkrycia przeze mnie funkcjonowania człowieka. Rządzi mózg, gdyż to on kwalifikuje myślenie oparte na kłamstwie na energię która zmieniła psychikę człowieka na energię opartą na kłamstwie na jakiej powstali ludzi psychopaci i ofiary. Psychopata i ofiara są na innej energii jak jest w naturze człowieka, a inna energia jak jest w naturze oparta jest na kłamstwie. Na innej energii jak oparta jest psychika psychika cierpi. Stwórca wykazuje ludzi opierających się na kłamstwie, że to złoczyńcy w naturze. Kłamca jest oparty na złej energii. Wykonywanie myślenia kłamcy wprowadza w człowieka złą energię jaka zadaje jego psychice cierpienie i doprowadza do uśmiercenia psychikę i ciało.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz