wtorek, 26 stycznia 2016

DO WYJŚCIA Z CHORÓB, NIESZCZĘŚĆ I ŚMIERCI TRZEBA USUNĄĆ Z SIEBIE KŁAMSTWO

ENERGIA ŻYCIA OPARTA JEST NA PRAWDZIE, A ENERGIA ŚMIERCI OPARTA JEST NA KŁAMSTWIE

W naturze mózgu mamy myślenie oparte na prawdzie i na nim energię życia, a z nabycia w mózgu mamy myślenie oparte na kłamstwie, a na nim energię śmierci.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnege Mellon pokazuje nam, że systemy neurologiczne w których nie ma życia oparte są na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. To mózg zdecydował odrzucić myślenie oparte na kłamstwie na energię w której nie ma życia. Człowiekiem rządzi mózg i energia.
ENERGIA JEST PODPORZĄDKOWANA MÓZGOWI.
Biochemik Maria Szulc pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Podświadomość to energia jaka jest w naturze wszechświata i ona jest oparta na myśleniu Stwórcy podświadomości. Podświadomość ma też energię opartą na myśleniu narzuconym przez człowieka i człowiek na tej energii opartej na swoim myśleniu opartym na kłamstwie funkcjonuje na energii opartej na kłamstwie. Stwórca ma swoją energię i człowiek ma swoją energię jeśli posługuje się innym myśleniem. Czynności wykonujemy na energii i na myśleniu Stwórcy wykonujemy czynności na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy, a czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka wykonujemy na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka. To nieznane myślenie ludziom o jakim mówi Maria Szulc, że podświadomość podporządkowuje się temu myśleniu to myślenie jakie wszyscy mamy w naturze mózgu. Odkryłam to myślenie i szczęśliwa uznałam, że wszystkim o nim powiem i będziemy już szczęśliwie żyli. Okazało się, że napisałam tysiące pism i tylko dwóch Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 zdecydowanie chcieli wprowadzenia tego myślenia na jakim oparta jest nasza budowa. Do ludzi którym zgadza się myślenie na jakim jesteśmy stworzeni należą Obserwatorzy na moim Blogu i na Twitterze i jeden z ludzi który w komentarzach pisze tylko jedno słowo "Dziękuję". Myślenie oparte na prawdzie jakim jest myślenie oparte na rozumie zgadza się na Uniwersytecie Cambridge. Mam stamtąd podziękowania na prawie wszystkie moje artykuły i jeśli wysyłam dziennie nawet po sześć artykułów to tyle otrzymuję podziękowań.
Stan ludzi jako kłamców jest różny, ale mieć już przekonania oparte na kłamstwie to już wielcy kłamcy. Władza i wszystkie religie oparte są na kłamstwie. Ja nie mam żadnego poparcia i nie tworzę organizacji opartej na prawdzie. Wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli kłamców. Nikt jeszcze nie widział u ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła prawa do ludzi. To na czym opierają się ludzie kłamcy to słowa oparte na kłamstwie. Ja też opieram się na słowach, ale nie nazywam ich moim prawem, gdyż moje słowa nazywam opieraniem się na prawie Stwórcy. Też weszłam w myślenie kłamców, ale na szczęście mam silne przekonania oparte na prawdzie i widząc myślenie zapisane, że to prawo ludzi wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Kiedy zaczęłam mówić, że na prawdzie widzi się kto jest złodziejem i że wszystkie sprawy rozwiązuje się opierając się na prawdzie to zostałam oskarżona o nie posługiwanie się myśleniem władzy. W naturze mózgu nie ma myślenia władzy. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że w mózgu jest myślenie narzucone przez człowieka ale mózg wykazuje je, że jest innym myśleniem jak jest w naturze mózgu. Na moim Blogu i na Twitterze widzę jak kłamcy walczą ze mną ażeby nie opierać się na myśleniu Tego Kto dał im życie. Paskudnymi są ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie i mają zmienioną budowę na nikczemnych oszustów. Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka która zmienia się jak w mózgu pojawia się kłamstwo. Oszuści ludzie władzy i kościoła mówią, że wierzą w Boga, a stosują na stworzeniach Boga przemoc wymuszaniem wykonywania ich myślenia. Ja nie znam słów na jakich mogłabym ustanowić prawo ludzi. Do ustanowienia prawa ludzi trzeba znać myślenie oparte na kłamstwie. Kłamstwo się wymyśla, a mózg wymyślone myślenie kwalifikuje na umysł oparty na wymyślonym myśleniu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i nie wie o co chodzi. Ludzie którzy zgodzili się przejść na wykonywanie wymyślonego myślenia nie wiedzą o co chodzi. Po ziemi chodzi pełno umysłowo chorych ludzi opartych na myśleniu opartym na kłamstwie. Wszystkie choroby są oparte na kłamstwie. Kłamcy zapisali ludziom, że wolno się im skarżyć tylko zgodnie z ich myśleniem opartym na kłamstwie ale nie dopisali "na jakim człowiek robi się głupi". Albert Einstein dobrze mówi widząc energię śmierci opartą na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach, że jest pewny co do ludzkiej głupoty. Kłamca jest głupi bo myślenie oparte na kłamstwie zrobiło go głupim. Na słowach Stwórcy ludzie są mądrzy. Ludzie którzy mają rozum nie idą spowiadać się z innego myślenia jak myślenie jakim posługuje się Bóg. Ludzie opierający się na słowach Boga nie rozgrzeszają ze słów innych jak słowa Boga, gdyż inne słowa są do oszukiwania, a człowiek posługujący się słowami do oszukiwania uczynił zło.
Odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu, ale odkryłam też, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że człowiek jest na złej energii na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. To na tej złej energii opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu człowieka spotyka zło. Człowiek wprowadzeniem w życie myślenia opartego na kłamstwie wprowadził w siebie złą energię opartą na kłamstwie i zaczął na niej cierpieć. Wskazuję, że różne systemy neurologiczne są oparte na wypowiadaniu słów i że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu wprowadziło człowieka w złą energię. To człowiek sam wprowadził w siebie złą energię gdyż czynności wykonujemy na energii. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela pokazuje nam, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że Neurobiolog zajmuje się systemami neurologicznymi a człowiek na systemach neurologicznych funkcjonuje. Ja ciągle mam pretensje, że to odkrycie nie mówi, że te wykonywane czynności na jakich jest zmieniona anatomia to wykonywanie czynności zła na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Może te systemy neurologiczne są tak pomieszane, że nie można dojść które są oparte na prawdzie, a które na kłamstwie. Chwała Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to widzą. Odkryłam, że ten bałagan w systemach neurologicznych jest oparty na bałaganie w mózgu. Na myśleniu Stwórcy w systemach neurologicznych jest porządek. Komórki jakie są w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy wiedzą jak mają wykonywać czynności ażeby utrzymywać życie. To kłamstwo wypowiedziane przez człowieka wprowadziło bałagan w systemach neurologicznych. Komórki jakie są w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie nie wiedzą jak wykonywać czynności ażeby utrzymywać życie i uśmiercają życie. Dr Deepak Chopra dobrze widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Deepak Chopra pisze, że nowotwory tworzą się w wyniku pomyłki komórki, a ja wskazuję, że myślenie oparte na kłamstwie to nie jest pomyłka. To człowiek wprowadził w siebie śmierć. Ja piszę od bardzo dawna, że dr Deepak Chopra pięknie opisuje funkcjonowanie człowieka, a medycyna oparta na myśleniu władzy nie wie lub nie chce wiedzieć, że kłamstwo uśmierca życie. Ja odkryłam, że ludzie władzy chcą uśmiercać ludzi. Dokonałam odkrycia przyczyny śmierci i nie chcą o tym słuchać ludzie władzy, a ludzie nazywający siebie Departamentem Zdrowia i Ministerstwem Zdrowia napisali do mnie odpowiedź do spamu na moje odkrycie, że wykonywanie myślenia władzy uśmierca życie. Albert Einstein mówi, że to głupi ludzie uśmiercają życie, a ja mówię, że to świadomi mordercy ludzi i innych stworzeń. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał ludziom, że ludzie narzucający słowa są świadomymi mordercami ludzi. Stwórca wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa, a narzucone słowa to wymyślone słowa. Te wymyślone słowa są wymyślone do oszukiwania ludzi. Stwórca ostrzegł ludzi ażeby nie wykonywali narzuconych słów bo na nich oparte jest cierpienie i śmierć. Wskazuję na cały świat pełny szpitali ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Ja mówię, że człowiek świadomie wymyśla myśli do oszukiwania człowieka i że to nikczemny człowiek bez naturalnej dla nas godności osobistej. Ludzie wybierają sobie ludzi narzucających słowa i zwijają się z bólu na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie które zadają im cierpienie i śmierć. Na ziemi jest przerażająca ilość ludzi oszustów nazywających ich myślenie prawem. Na tym prawie ludzi ludzie zwijają się z bólu i z czasem umierają.
Ażeby wyjść ze złej energii trzeba usunąć z mózgu słowa oparte na kłamstwie. Zła energia utrzymuje się na myśleniu opartym na kłamstwie. Trzeba zatem nie wypowiadać kłamstwa i wypowiadać prawdę, gdyż na prawdzie jest energia życia. Wypowiadanie prawdy powoduje, że czuje się w sobie energię opartą na prawdzie. Jak czujemy tą energię to trzeba wypowiadać Nie wypowiadam kłamstwa. Wtedy poczujemy, że energia oparta na prawdzie likwiduje energię opartą na kłamstwie. Wskazuję, że to wypowiadanie słów opartych na kłamstwie wprowadziło energię śmierci. Bez wypowiadania słów opartych na kłamstwie nie ma w naturze energii opartej na kłamstwie. Zlikwidowanie energii opartej na kłamstwie to zlikwidowanie systemów neurologicznych w których nie ma życia i które wprowadziły w człowieka cierpienie i śmierć.
Oszustom którzy mówią, że wierzą w Boga przekazuję, że ja na wypowiadaniu słów Boga wiem, że jest Bóg.
                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz