czwartek, 14 stycznia 2016

MORDERCY UKRYWAJĄ ODKRYCIA NAUKOWE

Na blogu podaje się dziesięć najwięcej czytanych artykułów. Dnia  08 stycznia 2016 roku w pierwszej dziesiątce był mój artykuł " Odkrycia naukowe dowodzą, że Jezus wystąpił przeciwko ludziom świadomie mordującym ludzi" i ilość ludzi czytających ten artykuł wynosiła 198. Dzisiaj jest 14.01.2016 i nie ma tego artykułu w pierwszej dziesiątce, a są dwa artykuły z ilością ludzi 190 i 191. Ja podaję te dane w  moim artykule na początku tego roku o danych podawanych na blogu i ten artykuł zniknął z wykazu treści w internecie. Te oszustwa są robione bez względu na rządzącą partię. Takie jest myślenie morderców którzy przejęli władzę nad mieniem Stwórcy. Ci mordercy prowadzą ludzi tam gdzie wskazuje Albert Einstein, że to katastrofa na niewyobrażalną skalę. Odkrycia naukowego które mówi, że mózg wykazuje, że narzucone słowa są na energii śmierci nie ogłaszają ludziom i nie przyznali Nagrody Nobla dla tych Naukowców. Ja odkryłam energię śmierci w ludziach i to mordercy milczą na to moje odkrycie. Ja odkryłam, że zgodnie z prawem okrada się ludzi i milczy się na to odkrycie. Ja odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na kłamstwie to nie jest anatomia i milczy się na to odkrycie. Ludzie na narzuconym myśleniu są niewyobrażalnymi kanaliami. Jezus o tym wiedział i dlatego Naukowcy odkryli, że wiedział, że idzie na śmierć. Jezus postanowił przekazać ludziom, że ludzie narzucający słowa świadomie ich uśmiercają. Ludzie narzucający słowa są na energii śmierci tak samo jak ludzie wykonujący słowa kłamców. To przez tych bandytów narzucających słowa na ziemi jest cierpienie i śmierć. Ludzie zanoszą tym bandytom pieniądze i nabywają energii śmierci i umierają. Ale myślenie!!!

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz