niedziela, 31 stycznia 2016

W GOOGLE UWAŻAJĄ, ŻE PODŚWIADOMOŚĆ TO KTOŚ INNY JAK CZŁOWIEK

Nie znalazłam mojego artykułu "Anatomia zmienia się o energię opartą ma słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów" i już nie raz zobaczyłam, że niektóre moje artykuły są pod nazwą Nasza Podświadomość. Zatem ci ludzie uważają, że Podświadomość to ktoś inny jak oni. Ci ludzie uważający, że podświadomość to ktoś inny jak oni nie pokazują ich mózgu innego jak mózg o jakim piszę. To samo widać u Dziennikarzy komentujących odkrycie naukowe, że mamy prawdomówny mózg, gdyż piszą, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Ci ludzie nie mówią jaki oni mają inny mózg. Ja wskazuję, że Podświadomość to ich mózg ale w stanie natury, a teraz mają kłamstwo i uważają, że Podświadomość to nie oni. Nie pokazują jednak swojego mózgu opartego na ich słowach. Ludzie nie mają mózgu stworzonego na narzuconych przez nich słowach. Siedzą ze swoim myśleniem w Podświadomości i ta Podświadomość wykazuje ich, że są kłamcami. Jeśli ludzie którzy mówią, że Podświadomość to nie oni to niech pokażą swój mózg. To już wielki stan kłamstwa, że mówi się, że prawdomówny mózg nie jest jego naturą.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz