wtorek, 17 maja 2016

CZŁOWIEK JEST TAK DŁUGO OFIARĄ JAK DŁUGO WYKONUJE SŁOWA BANDYTY

Ludzie są stworzeni na słowach jakie są w naturze mózgu na jakich zachowują się wobec siebie uczciwie. Mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i na wykonywanie narzuconych słów i człowiek na nich funkcjonuje na odczuwaniu tego co zrobił przy pomocy narzuconych słów. To doskonale skonstruowany mózg. Psychika jest oparta na słowach na jakich oparty jest rozum. Psychika na narzuconych słowach jest oparta na słowach złoczyńcy i jest to psychika psychopaty i psychika oparta na wykonywaniu narzuconych słów to psychika wykonująca wolę złoczyńcy i jest to psychika ofiary. Wielu ludzi mówi do mnie, że ludzie władzy zrobią mi zło z powodu mojego nie wykonywania ich woli, a ja mówię, że jak otrzymuję pismo z urzędu, sądu, komornika czy firmy windykacyjnej to piszę o przysłanie mi dokumentu na prawo do mnie, gdyż jeśli nie przyśle się mi dokumentu na prawo do mnie to jest to napad. Bandyci nazwali swoje myślenie prawem i zabierają mi pieniądze, ale ja ich myślenia nie nazywam prawem, a myśleniem złodzieja i bandyty. Bandyta to człowiek wymuszający od psychiki wykonywania jego woli. Ja bandytom pieniędzy nie daję a jak zabiorą to mówię, że to złodziej. Ja się złodziejom nie sprzedaję. Ludzie władzy zabierają ludziom pieniądze przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Na narzuconych słowach oparta jest wola człowieka i ta wola człowieka to wola złodzieja i bandyty. Ja tak samo nazywam ludzi narzucających słowa, że to złodzieje i bandyci jak robi to mózg. Każdy z nas jeśli wypowiada słowa jakie są w naturze mózgu to tak samo jak mózg mówi, że narzucający słowa to złodziej i bandyta. Ten mówiący mózg to każdy z nas wypowiadający słowa. W stanie mózgu który nie zna słów każdy z nas był myślący. To myślenie w mózgu zmieniło się w wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu. Mózg na to zareagował. Na tym zmienionym myśleniu jest zmieniona psychika, gdyż psychika jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Myślenie jakie jest w naturze mózgu to myślenie takie same jak u zwierząt. Myślenie psa któremu Iwan Pawłow narzucał słowa zmieniło się na wykonujące słowa Iwana Pawłowa. Pies na tym myśleniu narzuconym przez człowieka stał się służącym człowieka. Ludzie władzy i kościoła bardzo często mówią, że człowiek ma służyć, ale nie mówią, że im. Na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie są tak samo wolnymi stworzeniami jak zwierzęta. Ocaleli z zatopionej Atlantydy Wielcy Egipcjanie wybudowali Sfinksa na lwiej podstawie na jakiej wybudowali ludzką głowę i ta głowa jest rozumna. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Naukowcy odkryli, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam źli ludzie. Albert Einstein pokazuje, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza prawidłowo, że szczególnie w rządach. To energia śmierci zatopiła Atlantydę przebudowaną na energię śmierci. Platon ma rację, że Atlantyda była stworzonym rajem na ziemi. Ja odkryłam że raj w piekło zamienia człowiek złoczyńca narzucający wykonywanie jego woli. Na woli narzuconej przez człowieka wykonuje się czynności zła. Ludzie władzy przebudowali świat za pieniądze uzyskane ze stosowania przemocy na psychice, a to inna energia. Energia natury to psychika i na tej psychice znęcają się i ją uśmiercają ludzie posługujący się słowami do czynienia zła. Razem z ludźmi złoczyńcami zatonęli ludzie wykonujący wolę złoczyńców. Widziałam, że do moich klientów którzy mieli bogate firmy z czasem przychodzą komornicy zabierać im wszystkie pieniądze jakie mają i jeszcze wywieszają ich, że są ich dłużnikami. Ludzie władzy i wykonujący wolę ludzi władzy ludzie nic nie dali ludziom, a nazywają ich że są im winni pieniądze. Tego rozboju dokonali ludzie narzucający słowa przy pomocy narzucenia słów do oszukiwania, że są prawem dla psychiki. Te słowa do oszukiwania psychiki mózg wykazuje , że są do rozbieżnych celów i człowiek na tych słowach do oszukiwania ma zmienioną psychikę na opartą na słowach do oszukiwania. Psychika na słowach do oszukiwania jest oparta na innej energii jak psychika oparta na prawdzie. W naturze wszechświata jest tylko energia życia, a ludzie na słowach do oszukiwania weszli w energię na jakiej oparte jest cierpienie i śmierć.
Widziałam, że ludzie cierpią i wskazują mi na przepis prawa którym zadano im cierpienie, a mówią, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem, czyli w oparciu o myślenie do oszukiwania. Ja mówię, że na słowach do oszukiwania nie wygrywa się spraw, gdyż zamiarem oszukującego jest okraść, a nie dawać. Naukowcy odkryli, że mózg wie, że narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa mają rozbieżne cele. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja po wielu moich klientach widziałam, że oni chcą wykonywania woli ludzi władzy i nie raz mówię do lekarzy psychiatrów ażeby zobaczyli, że ich pacjentami są i ludzie z urzędów skarbowych i ludzie wykonujący ich wolę. Wskazuję na psychikę psychopaty i ofiary które leżą razem w szpitalach psychiatrycznych i że są oparci na słowach w mózgu narzuconych i wykonywaniu narzuconych słów. Wskazuję na tytuł książki "Czynności" i że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Książka "Leki wpływające na czynności mózgu" pokazuje nam, że psychiatria przy pomocy leków przywraca mózg na wykonywanie czynności na jakich oparta jest anatomia. Wskazuję, że na myśleniu narzuconym przez człowieka wykonuje się czynności inne jak na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Rozbieżne cele z uczciwym ma złodziej. W naturze mózgu jest myślenie na jakim człowiek jest uczciwym i mózg wykazuje, że rozbieżne cele z uczciwym ma złodziej i wykonujący wolę złodzieja. Ludzie prowadzący mojego Bloga dokąd nie zobaczyli, że przedstawiam odkrycia naukowe dowodzące, że narzucający słowa to złodziej i bandyta to pokazywali ludzi z ponad stu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia w nie jednym tygodniu, że mam pierwsze miejsce w czytaniu. Od kiedy zobaczyli, że przedstawiam odkrycia naukowe dowodzące, że narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa to złodziej i bandyta to na Blogu po ukazaniu się mojego kolejnego artykułu wykazują Polska kilkanaście ludzi, Stany Zjednoczone 8 i Niemcy 1. Na Twitterze były sytuacje, że wymażą wszystkich Obserwatorów. Ludzie oszuści to wstrętni ludzie i to prawidłowe, że mają zmienioną anatomię na złodziei i bandytów. Wczoraj we wiadomościach można było zobaczyć młodego mężczyznę jak wszedł do studzienki kanalizacyjnej po małą kaczuszkę jaka tam wpadła, a inni ludzie trzymali go za nogi i wyciągali, i można usłyszeć o ludziach potworach znęcających się na zwierzętach i ludziach. W programie "Album nazistów" Naukowcy mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Ten album to album bankowca. Bankowcy nie pożyczają swoich pieniędzy, a zabrane ludziom i znęcają się na ludziach za to, że nie oddają im pieniędzy jakie oni ludziom ukradli przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem. Widać jakiej twarzy bandyty nabył bankowiec o którego albumie Naukowcy zrobili program "Album nazistów". Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na ludzi potworów. Obozy śmierci pokazują ludziom zanoszącym pieniądze bandytom, że to za ich pieniądze wybudowali sposoby uśmiercania ludzi. To ludzie zanoszący pieniądze bandytom zanoszą je na uśmiercanie ich i ich rodziców, dzieci, sióstr, braci, przyjaciół i znajomych i nieznajomych. Do tych morderców ludzi należą ludzie kościoła opowiadający, że wierzą w Boga, Psychika oparta na rozumie wypowiada słowa Boga. To niewyobrażalnie wstrętny człowiek opowiada o Bogu, a czyni zło stworzeniom Boga.
Ogromna ilość ludzi zgodziła się wykonywać słowa złoczyńców i nazywać prawem słowa złoczyńców, ale nie zgodził się mózg, który wykazuje zmienioną anatomię na złoczyńcę u narzucającego słowa i wykonującego słowa złoczyńcy. Gdyby ludzie nie wykonywali woli złoczyńców to złoczyńcy nie mieliby pieniędzy na mordowanie ludzi i przebudowywanie świata na energię śmierci.
Energia oparta na słowach Stwórcy jest energią na jakiej odczuwa się miłość. Nie mają miłości ludzie na energii opartej na narzuconych słowach i na wykonywaniu narzuconych słów. Wielu ludzi mówi, że szuka miłości a ja mówię, że ludzie wypowiadający słowa Stwórcy nie szukają miłości bo ją mają. Miłości nie daje ktoś, gdyż ją się ma na słowach Stwórcy. Ludzi wypowiadających słowa Stwórcy łączy miłość. Jeśli człowiek wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu to nie ma miłości. Człowiek wypowiadający słowa oparte na miłości nie chce żyć, ani przebywać z człowiekiem który nie ma miłości. Życie z człowiekiem wypowiadającym inne słowa jak oparte na miłości to życie ze złoczyńcą zadającym cierpienie. Człowiek wypowiadający słowa oparte na miłości nie opiera się na przysiędze, gdyż przysięgi chce złoczyńca. Człowiek oparty na miłości jest wolny. Przysięgę, że będzie się kochać wprowadzili złoczyńcy, którzy chcą ażeby im służyć. Psychika oparta na słowach jakie są w naturze mózgu nie kocha złoczyńcy. Człowiek nie decyduje o emocjach. To mózg decyduje jakie emocje ma się na danego rodzaju słowach.

                                                                                                         Barbara Paul

                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz