wtorek, 3 maja 2016

STAN NIEŚWIADOMOŚCI OPARTY JEST NA WIERZE W KŁAMSTWO

Stan świadomości jest oparty na wiedzy. Wiedza jest oparta na energii opartej na prawdzie na jakiej człowiek jest świadomy. Na energii opartej na prawdzie świadome są też zwierzęta. Pies który stał się psem Iwana Pawłowa nabył stanu nieświadomości. Pies przestał wiedzieć czy Iwan Pawłow jest dobry czy zły. Tak samo ludzie przestali wiedzieć czy ludzie których wolę wykonują są dobrzy czy źli. Ludzie narzucający słowa mówią o ludziach, że to ciemnota i że ta ciemnota kupi to co jej narzucają. Ja mówię, że człowiek oparty na prawdzie nie jest ciemny i wie, że człowiek który kłamie to oszust. Ja bezbłędnie w każdym przepisie nazwanym prawem ludzi wskazuję, że jest oparte na kłamstwie. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach ale nie wiedziałam, że stan ludzi jest tak ciemny, że nie można znaleźć ludzi którzy tak jak ja wskazywaliby na słowa oszusta. Sędziowie w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie z moim myśleniem się zgadzali, gdyż mam tam wygrane wszystkie sprawy, ale do czasu od kiedy przyznałam się, że opieram się na naturalnym dla nas myśleniu jakie jest w naturze mózgu. To samo było na moim Blogu i na Twitterze gdyż do czasu zanim nie zaczęłam wskazywać na odkrycia naukowe, że człowiek narzucający słowa to oszust, to na moim Blogu wykazywali setki i tysiące ludzi z ponad stu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam wiadomości, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Często występujący ze mną w sądzie, ale po drugiej stronie pełnomocnik Izby Skarbowej w Elblągu poprosił mnie kiedyś o moją książkę "Nasza Boskość", Może chciał dowiedzieć się o moim myśleniu, gdyż z nim wygrywałam, a inni przegrywali. Nie zapytał nawet ile zapłacić za książkę. Kiedyś przyszedł do mnie Pan Cezary Grabarczyk przyszły wtedy Minister Sprawiedliwości i mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą, ale książki żadnej nie kupił. Ludzie na myśleniu władzy chcą brać, a nie dawać. Ci ludzie byli zainteresowani moim myśleniem i na Twitterze też często widzę Prezydenta Stanów Zjednoczonych Pana Baracka Obamę i ludzi z Unii Europejskiej i wielu innych ludzi władzy i również Papieża i innych ludzi kościoła. My wszyscy mamy w naturze mózgu to myślenie jakim ja się posługuję, a ci ludzie uważają, że oni są od wymierzania sprawiedliwości stworzeniom Boga. Ja im wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to Ten Kogo mają mózg wymierza im sprawiedliwość. Ta sprawiedliwość to stan nieświadomości na myśleniu opartym na kłamstwie i choroba umysłowa i psychiczna.
Odkryłam, że ludzie znają dwa rodzaje myślenia, a w naturze mózgu jest tylko jedno. O ludziach wykonujących wolę władzy Pan Jacek Kurski mówi, że to ciemnota, a ja wskazuję, że on ma rację, że na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie są ciemni. Z ciemnotą można robić to co się chce przy pomocy obiecywania jej, że się jej coś da. Ja nie zgodziłam się wejść w myślenie ciemnoty mimo, że wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza, a zatem wiedział, że moje myślenie jest oparte na myśleniu Geniusza. Mówiłam do niego, że wszyscy ludzie na myśleniu Stwórcy są geniuszami, ale wolał myślenie ludzi władzy. Mój były mąż często mówił, że tylko głupi pracuje na swój rachunek, a ja mówiłam, że gdyby nie ludzie wykonujący czynności na swój rachunek to nie mieliby kogo okradać. Ogromna ilość ludzi zgodziła się nazywać prawem myślenie oparte na kłamstwie na jakim człowiek jest ciemny. Zygmunt Freud odkrył, że tych ciemnych ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Zygmunt Freud odkrył psychikę natury i odkrył, że jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że przez ciemnych ludzi, gdyż natura psychiki jest oparta na rozumie. Myślenie zapisane, że to prawo ludzi jest nierozumiane. Odkryłam, że niezrozumiałe słowa wypowiada oszust. Moi klienci mówili, że przychodzą do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ja wskazuję, że prawnicy nauczyli się myślenia ludzi władzy. Ja próbowałam nauczyć się tego myślenia ale za nic w świecie nie wchodziło do mojej głowy opartej na rozumie. Kazali za tą naukę dużo płacić i np. jechało nas na egzamin tysiąc ludzi i płaciliśmy za egzamin po 160 zł i najczęściej bywało, że nikt nie zdał. To, że nikt nie zdał świadczyło o tym że ci ludzie mieli przekonania oparte na prawdzie. Gdyby nie ogłosili, że ten kto ma wygrane przed NSA to może otrzymać tytuł bez zdawania egzaminu to ja nie miałabym uprawnień od ludzi opartych na kłamstwie. Dali mi uprawnienia, ale jak zobaczyli, że odbieram dla moich klientów pieniądze to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Gdyby było więcej ludzi opartych na prawdzie tak jak ja to odebralibyśmy wszystkie pieniądze ludziom władzy i musieliby się zabrać do pracy, a nie żyć z oszukiwania. Na tym oszukiwaniu nabyli ludzie drugiego umysłu w mózgu na jakim człowiek jest nieświadomy. Ja jestem świadoma, ale nie mogę uwierzyć, że tyle ludzi dało się namówić na wykonywanie słów oszustów. Psychoanaliza o jakiej Zygmunt Freud mówi, że przy jej pomocy trzeba psychikę przywracać na myślenie oparte na rozumie to szukanie słów przy pomocy których człowiek oszukał. Zygmunt Freud prawidłowo nazwał odkrytą przez niego psychikę z zawartymi w niej treściami podświadomością. Psychika oparta na rozumie jest świadoma, a psychika oparta na braku rozumu jest nieświadoma. Psychika oparta na rozumie to psychika oparta na myśleniu opartym na prawdzie, a psychika oparta na braku rozumu to psychika oparta na kłamstwie. W doskonały sposób Stwórca stworzył człowieka. To skonstruowany przez Stwórcę mózg wykazuje kłamcę, że nie ma rozumu.

                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz