niedziela, 8 maja 2016

WOLA STWÓRCY I WOLA CZŁOWIEKA OPARTE SĄ NA RÓŻNYCH SŁOWACH

Mózg odrzuca inne słowa wypowiadane przez człowieka, aniżeli wypowiada Stwórca. To odrzucanie słów przez mózg jest na energię w której nie ma życia. Energia w której nie ma życia jest oparta na słowach narzuconych przez człowieka. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że mózg wykazuje inne słowa, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że Stwórca nie wypowiada słów do oszukiwania i że robi sprzeciw na słowa do oszukiwania. Odkryłam, że jest inny człowiek na wypowiadaniu słów Stwórcy i że jest inny człowiek na wypowiadaniu słów do oszukiwania. Ten inny człowiek jest oparty na innej energii. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że człowiek wypowiadający inne słowa jak Stwórca oparty jest na innej energii. Na energii oparte są zachowania, a energia oparta jest na słowach. Zachowania zmieniły wypowiedziane inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że człowiek jest na innej energii na słowach jakie są w naturze mózgu i na innej energii jest na wypowiadaniu innych słów. Stwórca mózgu oddziela inną wolę człowieka z powodu wypowiadania przez człowieka innych słów. Słowa są oparte na energii i z odkrycia widać, że na innej energii są słowa Stwórcy i na innej energii są inne słowa wypowiadane przez człowieka. Stwórca którego znamy jako Jezusa występując przeciwko narzucaniu słów wystąpił przeciwko ludziom oszustom. Stwórca swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią wskazał, że ludzie wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich nas stworzył to złoczyńcy zadający psychice cierpienie i śmierć. Ja przez dziesiątki lat pisałam do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości i również do ludzi kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania słów zapisanych w ustanowionym prawie i to nikogo nie obchodziło. Do ludzi nauki wysłałam ponad 3400 moich pism opartych na odkryciach naukowych i to nikogo nie obchodzi. Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około 400 podziękowań, ale te podziękowania przestały przychodzić od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Jedynymi konkretnie reagującymi na moje odkrycia byli dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy nie tylko każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania, ale co jakiś czas przysyłali do mnie pisma w zapytaniami czego od nich oczekuję. W tym samym czasie od kiedy przestały przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon i było to w roku 2013 otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce od innej Dyrektor która już pisze, że jej się zgadza funkcjonowanie człowieka na narzuconych słowach opartych na energii śmierci. Tak dosłownie nie pisze nowa Dyrektor, ale ja przedstawiam jasno dwa rodzaje słów w mózgu i na nich oparte dwa rodzaje energii i wskazuję, że na słowach Stwórcy jest energia życia, a na słowach narzuconych przez człowieka jest energia śmierci. Ludzie, którzy czytają to co piszę widzą do jakich ludzi nauki adresuję moje odkrycia, a oni milczą. U mnie na Twitterze często widać Unię Europejską, Prezydenta Stanów Zjednoczonych Pana Baracka Obamę. Pana Donalda Tuska, Pana Radosława Sikorskiego. Pana Janusza Palikota, Pana Ryszarda Petru. Pana Andrzeja Dudę, Gazetę Wyborczą, TVN, Ludzi przyznających Nagrody Nobla, stowarzyszenia Sędziów z innych krajów i wielu innych ludzi do których należą Dziennikarze oparci na myśleniu władzy, no i widać drugą grupę ludzi opartych na myśleniu natury jak Genetycy, Bioinformatycy, jak Prof. Anatomii na Uniwersytecie Harvarda Pan Antonei BCsoka, jak wybitny Fizyk Takeda_Hroyuki, jak Prof. Medycyny Genetycznej, Pediatra John Belmont. Pewnego dnia wszedł do mnie jako Obserwator na Twitterze Sekretarz Generalny ONZ Pan Lemi Monteil, ale bardzo szybko zniknął spośród Obserwatorów opartych na rozumie i Wielkiej godności człowieka. Do kolejnych Prezydentów od Pana Aleksandra Kwaśniewskiego pisałam o myśleniu jakie jest w naturze mózgu jakie odkryłam, że na nim jesteśmy stworzeni. Z kancelarii Prezydenta Pana Andrzeja Dudy mam kilka zawiadomień, że otrzymali moje pisma i że otrzymam odpowiedź i nigdy odpowiedzi nie było. Do Pana Jarosława Kaczyńskiego napisałam wiele pism i na nie milczy. Milczą Posłowie którzy zapewniają ludzi że są czyniącymi dobro, a wielu robi sprzeciw na słowa na jakich jesteśmy stworzeni ludźmi o Wielkiej godności osobistej. Milczą Sądy do których wysłałam ogromne ilości pism że sprawiedliwość to wymierzanie kary złoczyńcy, a nie wymierzanie kary za nie wykonywanie słów złoczyńcy. Myślę, że Zygmunt Freud widział ludzi których słowa wyparły psychikę opartą na Wielkiej godności osobistej na jakiej oparta jest nasza psychika. Ludzie oparci na rozumie widzą ludzi wypowiadających inne słowa i to co oni robią. William Szekspir widzi ludzi kanalie o których pisze, że zauważył, że mordercy potrafią się uśmiechać. Fiodor Dostojewski widzi słowa wypowiadane przez mordercę kiedy inni mówią, że muszą dochodzić czy jest mordercą. Ja mówię, że badania ambulatoryjne wykazują energię opartą na danym rodzaju słów. Ludzie wypowiadający słowa Stwórcy nie potrzebują badań ambulatoryjnych ażeby wiedzieć kto kim jest.
Dzisiaj tak samo jak przed 2000 lat kiedy na ziemi był Jezus na czele mienia Stwórcy stoją nikczemni ludzie, mordercy ludzi. Ci nikczemni ludzie wypowiadają słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi, a jakie to słowa świadczą o nikczemności człowieka. To nikczemny człowiek zadaje cierpienie innym ludziom i innym stworzeniom. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie, że mózg wykazuje nikczemnych ludzi, że są mordercami życia. Nie ma reakcji na słowa nikczemnych ludzi, tam gdzie nikczemni ludzie mówią, że na ziemi są u siebie i że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest na ziemi i jakie mają ludzie. Moje myślenie zgadzało się Sędziom NSA i WSA, gdyż mam tam wygrane wszystkie sprawy, ale kiedy powiedziałam, że to na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu widzę słowa złodzieja to wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Jezus jak widać dobrze wiedział przeciwko komu występuje. Jezus wystąpił przeciwko władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi z powodu narzucanych przez nich słów, a narzucane słowa to słowa do oszukiwania.
Odkryłam powstanie nikczemnych ludzi opartych na słowach z nabycia jakimi są słowa do oszukiwania. Kiedy widziałam brak reakcji ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła na moje pisanie, że ludzie cierpią na wykonywaniu narzuconych słów to widziałam, że oni nie mają uczuć. To odkrycia naukowe pomogły mi zrozumieć, że na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka nie ma uczuć. Energia na jakiej oparte są uczucia to energia oparta na słowach Stwórcy. W energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka nie ma uczuć i dlatego tych ludzi nie obchodzi, że ludzie cierpią od wykonywania ich słów. Odkryłam, że na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka jest psychika bez uczuć i dlatego jest to psychika psychopaty. Psychopata jest oparty na innych słowach jak oparta jest psychika. Ludzie którzy wykonują słowa psychopatów cierpią i umierają ponieważ nabywają energii która niszczy uczucia. To, że na ziemi wszędzie jest władza i religie oparte na wierze w Boga jest dowodem na to, że mamy pełno ludzi psychopatów. Ludzie wykonują te słowa psychopatów bez uczuć i zwijają się z psychicznego bólu lecząc swoje psychiki i ciała z energii bez uczuć. Nie ma leku na energię bez uczuć. Ludzie psychopaci nie stworzyli ludzi. Ludzie psychopaci mówią o nanorewolucji że stworzą człowieka na protezach. Ja mówię, że ludzie narzucający słowa nie mają energii życia. Bez energii życia nie ma życia, a energia życia jest tylko na słowach Stwórcy życia.
Odkryłam, że wola człowieka jest oparta na słowach jakie wypowiadają nikczemni ludzie. Słowa do oszukiwania wypowiadają nikczemni ludzie. Ludzie którzy nabywają cierpienia na wykonywaniu woli nikczemnych ludzi zgodzili się wykonywać wolę nikczemnych ludzi. Też weszłam w bagno słów na jakim nikczemni ludzie ustanowili swoje prawo na nie swojej ziemi i za nic w świecie  nie zgadzało mi się to myślenie. Kiedy zaczęłam występować przed sądami szłam tam z nadzieją, że sądy są oparte na sprawiedliwości, a okazało się, że dla sądów też słowa do oszukiwania są prawem. Dobrze że odkryłam sprawiedliwość Stwórcy jaką jest energia w której nie ma życia na wypowiadaniu słów do oszukiwania.
Odkryłam, że człowiek wypowiadający słowa Stwórcy to człowiek o wielkiej godności osobistej. Odkryłam, że z ciała tych ludzi wychodzi energia miłości.  

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz