wtorek, 24 maja 2016

ODRUCHY SĄ OPARTE NA SYSTEMACH NEUROLOGICZNYCH, A SYSTEMY NEUROLOGICZNE NA MYŚLENIU

Człowiek na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu ma odruchy inteligentnego człowieka. Inteligentny człowiek to dobrze zachowujący się człowiek. Inne ma odruchy człowiek oparty na systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka i są to odruchy różnego rodzaju chamów, chuliganów, złodziei, erotomanów, pedofilów, itd. Te inne odruchy to odruchy różnego rodzaju bandytów znęcających się na psychice. Te odruchy ludzi znęcających się na psychice to odruchy oparte na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach w mózgu. Stwórca człowieka wykazuje w mózgu na jakim oparł człowieka, że człowiek narzucający słowa ma z Nim rozbieżne cele i na tych rozbieżnych celach wykazuje go tego kim jest. Zachowania człowieka odzwierciedlają tego kim jest człowiek. Na moim Blogu wykazują po około godzinie po opublikowaniu przeze mnie mojego odkrycia "Odzwierciedlenie myślenia w systemach neurologicznych" że czyta 13 osób ze Stanów Zjednoczonych i 11 z Polski. W wiadomościach internetowych podają, że 56% ludzi w Polsce ma zaufanie do Prezydenta Andrzeja Dudy. Wola człowieka jest oparta na narzuconych słowach, a narzucone słowa są oparte na myśleniu do oszukiwania. Ja nie mówię do Kogo mam zaufanie, a mówię, że wypowiadam słowa swojego Stwórcy. Też weszłam w myślenie oszustów, ale mi się nie zgadzało i wycofałam się z myślenia na jakim oparte jest prawo ludzi. Inne myślenie jak jest w naturze mózgu mózg wykazuje na umysłowej chorobie. Umysłowa choroba ma swoje systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ludzie w naturze nie mają ani myślenia na jakim można wykonywać wolę człowieka ani nie mają systemów neurologicznych na jakich można wykonywać wolę człowieka. Politycy są na takich systemach neurologicznych na jakich mówią, że uczą się mowy ciała. Ja wskazuję, że mowa ciała jest oparta na systemach neurologicznych opartych na zapisach jakie są w naturze mózgu. Zygmunt Freud odkrył psychikę z zawartymi w niej treściami którą nazwał podświadomością, a ja odkryłam, że to psychika oparta na systemach neurologicznych opartych na zapisach jakie są w naturze mózgu. Zygmunt Freud odkrył że ta psychika jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że przez oszustów opartych na innych systemach neurologicznych jak psychika w stanie natury. Odkryłam, że bardzo trudno jest znaleźć ludzi opartych na systemach neurologicznych opartych na zapisach jakie są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam że to na tych zapisach jakie są w naturze mózgu ma się rozum. Odkryłam, że narzucone myślenie przez człowieka mózg wykazuje na braku rozumu i na braku rozumu człowiek ma swoje systemy neurologiczne oparte na braku rozumu na jakich nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu stan natury jest stały, a na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach energia pędzi i nie wie dokąd. Albert Einstein ma rację mówiąc o tej pędzącej energii w stronę katastrofy na niewyobrażalną skalę, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ludzie na braku rozumu też idą i nie wiedzą dokąd. Jak ktoś nie pomoże tym ludziom idącym nie wiedzących dokąd idą to giną. Wielu ludzi opierających się na braku rozumu sami popełniają samobójstwa bo nie wiedzą jak wyjść z myślenia do oszukiwania. Oszust oparty na słowach władzy mówi, że przychodzi po pieniądze dla ludzi władzy którzy wymyślili, że ludzie są im winni za to co wymyślili. Na wymyślonym myśleniu człowiek jest głupi i to na tej energii opartej na wymyślonym myśleniu idzie i nie wie dokąd idzie. Energia na braku rozumu jest głupia. Ludzie którzy opierają się na słowach Stwórcy mają rozum oparty na wiedzy na jakiej oparty jest rozum i  na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu mają odruchy inteligentnych ludzi. Człowiek na energii opartej na rozumie wie co robi i wie dokąd idzie. Energia oparta na rozumie jest wiedząca. Odruchy ludzi opartych na rozumie są oparte na energii miłości. Odruchy ludzi na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu to odruchy od jakich niedobrze się robi ludziom opartym na energii natury.
Są naukowcy którzy mówią, że dinozaury wyginęły z powodu zmian klimatycznych i na pewno mają rację, ale oni nie wiedzą, że zmiany klimatyczne są oparte na energii pochodzącej od ludzi. Ja mówię, że zmiany klimatyczne są oparte na energii pochodzącej od ludzi wypowiadających inne słowa jak są w naturze mózgu. Na tych zmianach klimatycznych zatonęła Atlantyda. Naukowcy mówią, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam źli ludzie, a ja wskazuję, że źli ludzie są oparci na złej energii która ich uśmierca. Wszystkie tajfuny, huragany, powodzie są oparte na zmianach klimatycznych a zmiany klimatyczne na złej energii na jaką wskazuje Albert Einstein, że na nich są katastrofy oparte na sposobach myślenia ludzi. Klimat oparty jest na energii. Człowiek oparty jest na energii.

                                                                                                Barbara Paul    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz